theant Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 A po co do diesla? Nie mamy przecież przepustnicy wiec nie ma takiej potrzeby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Dla walorow dzwiekowych nie mozna tej przespustnicy jakos obejsc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Wątpię aby w ogóle zadziałał. Nie ma przepustnicy to i turbina się nie męczy niepotrzebnie kręcąc i wytwarzając ciśnienie, które to w silnikach benzynowych gdzie jest przepustnica, by ją uszkodziło. A ciśnienie zawsze się u nas przyda - śmiem twierdzić że po założeniu blow-off'a będzie gorzej się zachowywać przy zmianie biegu. Jeśli chcesz mieć dodatkowe wrażenia akustyczne proponuję założenie u siebie CAI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin42p Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 to koledzy powiedzcie jest wiecej koni czy nie???? mniej wiecej ile??? a mozna poprostu odkrecic tą rurke i zaslepic i zakręcic zpowrotem bez wycinania jej??? tą rurkę to trzeba z obu stron zaslepić czy wystarczy z jednej strony??? dodam jeszcze ze mam sunny n14 1,4 16v. za wszelką pomoc z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 O ja pitole... Przeczytaj wątek od początku do końca i się wszystkiego dowiesz. Albo dobra: to koledzy powiedzcie jest wiecej koni czy nie? nie - no ile można o tym pisać: EGR się zaślepia w celu poprawy reakcji na wciśnięcie pedału gazu tylko i wyłącznie (no i żeby przepustnicy na zasyfiało), a nie w celu zwiększania mocy, EGR i tak jest zamknięty przy max. wciśniętym pedale, a mozna poprostu odkrecic tą rurke i zaslepic i zakręcic zpowrotem bez wycinania jej? tak, tą rurkę to trzeba z obu stron zaslepić czy wystarczy z jednej strony? wystarczy z jednej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Hej zamierzam usunąc w swoim 1.6 EGR. Dodam te przestudiowałem cały ten temat i chciałbym tylko zasiegnąc rady co do tejdnej kwestii wiem ze można by było zrobic tak jak napisał marcin42p, lecz ja wolałbym wyzucic cały ten złom 1) najpierw odkrecamy rurke EGR przy kolektorze wydechowym i wsadzamy tam jakiś zetonik i pozniej nakrecamy spowrotem te nakretke od rurki czy co ?? w jaki sposob zabezpieczyć ten zawór ?? a jesli tą nakretną od rurki to czy ta sie ją zdjąć bez cięcia rury ?? 2) nastepnie odkrecamy rurke z drugiej strony i te 2 "grzybki" od kolektora ssącego i tu jest problem : a mianowićie do tych grzybków idą cienkie czarne przewody zaznaczone na zdjeciu - "??" . problem w tym że nie wime co z nimi zrobic. ten który idzie od grzybka do grzybka jest do wywalenia ale cozrobic z tym po środku ?? mniej wiecej po środku ma on jakby mały plastikowy trójnik który rozdziela ten przewód wiec nalezałoby go chyba odpiąc i zostawić bo idzie on gdzies dalej a dziurke jakoś zatkać albo wymienić łącznik tak ?? dodam ze przewód ten z drugiej strony idzie do czegoś takiego : i jakiego kleju lub czegos podobnego uzywaliście do uszczelnienia zaślepki kolektora ssacego bo chyba wypadałoby tą blaszke jeszce obsmarowac jakims klejem w celu uszczelnienia ?? prosiłbym o wyrozumialośc i pomoc !! [ Dodano: Sro 19 Lis, 2008 01:15 ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Ad. 1) trzeba ciąć, albo znaleźć uszkodzoną na szrocie Ad. 2) nie mam czerwonego pojęcia Co do kleju to cienko silikonem na wysokie temperatury - tak chyba bezie najlepiej. Można też zostawić oryginalną uszczelkę i powinno być OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 zobaczymy pokombinuje dzisiaj i zobaczymy co z tego bedzie . pzdr [ Dodano: Sro 19 Lis, 2008 13:24 ] hej poszedłęm na latwizne i postanowiłem odkrecic rurke egr przy kolektorze wydechowym i wsadziłem tam 10gr poczym zakreciłęm spowrotem te rurke, jest wszystko tak jak było z tym że egr jest zaslepiony. nie jeżdziłęm jeszce wiec nie powiem nic co do zmian lecz po odpaleniu silnika zauwazyłem ze obrotomierz jakostak troszeczke faluje :/: nie mocno ale tak delikanie. hwile postoi na równiutko 1000obr i zaczyna delikatniutko falować i poznije znowu jest na 1000 i tak wkóleczo co o tym sadzicie ? wahania obrotów żedu bardzo znikomego ale jednak sa :> z tego co tu piszecie to mialobyc zupelnie odwrotnie :> Kosztowało mnie to 10gr [ Dodano: Sro 19 Lis, 2008 23:18 ] hej zrobiłem dzisij moze z 10-15 km i po pewnym casie zaczeło być czuc w kabinie spalinami a pozniej poszed łtaki biały dymek z pod maski :/: nie iwecie moze co to możebyc ?? po chwili dymek znikł a samochód jedzie dalej :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Hej Zaślepiłem EGR'a i w sumie primera jedzie tak samo jak jechała Zawsze jest przynajmniej uczucie umysłowe, że auto powinno jechać lepiej hehe Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Ludkowie... czytajcie cały temat: usunięcie EGR nie powoduje przyrostu mocy ani momentu obrotowego - poprawia jedynie reakcję na wciśnięcie pedału gazu. Przy niektórych silnikach może to być nawet niezauważalne. P.S. W końcu usunąłem całkowicie EGR - cała rura od kolektora wydechowego do zaworu i sam zawór. Dziury w kolektorach wydechowym i dolotowym zostały zaślepione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 może to i coś daje ale u mnie tego nie zauważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 No ale przynajmniej przepustnica się u was banzynek nie syfi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dosiateh Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 mam pytaniebo widze tu tylko troche mniejsze silniki od mojego wiec zapytam czy ktos moze wie czy 3.0V6 maxima QX 2000rok ma EGR i czy (o ile ma) jest sens i sposob to odlaczyc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 dosiateh zapewne jest a sens zaślepienia tego jest jak najbardziej na miejscu. Po prostu wyobraź sobie jak byś palił papierosa, wciągasz powietrze z dymkiem, fajnie fajnie wypuszczasz i za drugim zaciągnięciem ciągniesz pewną część tego co już wypuściłeś, (od razu załóżmy że to co wypuściłeś jest blee), lepiej jak trafia do silnika świerze powietrze i paliwko bez zbednych śmieci. Teraz musisz znaleść manuala i poszukać gdzie masz EGR i porządnie zaslepić. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 W maximach jest czujnik temperatury splain. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 A co za tym idzie usunięcie EGR będzie bardzo ciężkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 hm......ciekawy przypadek, ale jak by znalazł na to rozwiązanie które było by tanie to było by coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 hm......ciekawy przypadek, ale jak by znalazł na to rozwiązanie które było by tanie to było by coś napisz do Coobcia on na pewno coś wymysli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Pomysł jest dość prosty - gorzej z wykonaniem: należałoby wymyślić i zbudować kawałek elektroniki która emulowałaby pracę czujnika temperatury spalin. Sterowana by była z kostki silniczka krokowego, który steruje bezpośrednio zaworem EGR. Zasada działania: elektronika widząc że ECU otwiera zawór, daje z lekkim opóźnieniem odpowiedni sygnał zwrotny do ECU w miejscu czujnika temperatury spalin. Podobnie przy zamykaniu. Tak czy inaczej trzeba by było nad tym trochę pomierzyć, podumać itd., itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiatos Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Czy ktoś miał problem polegający na wypadaniu co któregoś zapłonu na wolnych obrotach? palec kopułka i kable nowe. SR20Di. Czy może to powodować EGR? Próbowałem go dziś zaślepić ale poległem na odkręceniu śruby :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzyBek80 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Dołączę się do tematu, bo zaślepiłem EGR już dawno. U mnie śruba przy kolektorze była zapieczona na amen, więc odkręciłem tę przy zaworze (po uprzednim zdjęciu puszki filtra). Wlot do EGR`a zaślepiłem śrubą z "półkolistym" łbem, który to idealnie spasował się z rurką (bo zakończona jest lejkowato) i całość skręciłem. Wiadomo koszt trochę większy, ale moim zdaniem rozwiązanie pewniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wert1983 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 witam. czytam i czytam więc coś napisze. jak tylko odbiore samochodzik z warsztatu :029: to zajme się tym problemem z egr :027: . nazwy i skruty nic mi nie mówią. ale z opisu wnioskuje że niema co niszczyć silnika i trzeba zatkać to główno. :kosci: pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 ja myślę że to bardziej działa na naszą podświadomość niż rzeczywiście w czymś pomaga poza tym że nie zasyfia przepustnicy i silnika ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Straszny bajzel się robi w tym temacie. Już chyba wszystko zostało opisane, a non stop dochodzą teksty typu: "ile będę miał więcej koni po zaślepieniu EGR?"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.