Gość murzyn n15 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Wczoraj zaślepiłem EGR , wrażenia... szału nie ma, wielkiej mocy to nie czuć jedyne co mnie pozytywanie zaskoczyło to że auto lepiej reaguje na dodanie gazu momentalnie zaskakuje i lepjej sie zbiera troszeczke. W sumie warto zaślepić chociaż dlatego żeby spaliny szły tam gdzie ich mjejsce :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Wczoraj zaślepiłem EGR , wrażenia... szału nie ma, wielkiej mocy to nie czuć jedyne co mnie pozytywanie zaskoczyło to że auto lepiej reaguje na dodanie gazu momentalnie zaskakuje i lepjej sie zbiera troszeczke. W sumie warto zaślepić chociaż dlatego żeby spaliny szły tam gdzie ich mjejsce :diabel2: Twoje odczucia są jak najbardziej prawidłowe... Tylko po co wszyscy piszą o tym, że nie czują przyrostu mocy - mierzycie to jakoś czy jak? No ile razy trzeba napisać, że usunięcie obiegu EGR NIE DODAJE MOCY. Co do zbierania - właśnie między innymi usunąłem u siebie EGR i również z tej operacji jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość murzyn n15 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 źle się wyraziłem z tą "mocą" generalnie tez jestem zadowolony jakieś tam efekty to przyniosło. Teraz robie CAI wywalam kata i przyspieszam zapłon. Jak bede miał przypływ gotówki to wkładam walki z ga16 tylko narazie problem bo ich nie moge nigdzie znalesc :/ ale trzeba szukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Ja niedawno opatentowałęm opcję bez użycia monet - po prostu nie mogłem odkręcić tej rury... No i ucinam ją tak by miała ona długości ok 2cm od nakrętki i wale w nią młotem aż w pełni się zaklepie, a resztę wykrecam i zatykam otwór w kolektorze ssącym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Można i tak, ale to raczej nie wygląda chociaż spełnia swoje zadanie. U mnie została usunięta rura pomiędzy kolektorami oraz zawór. Dziury w kolektorach zaślepione zostały kształtkami z grubej blachy na wydechowym i płytką 4-5mm na dolotowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jendrex Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Coobcio, - zestaw N/A na 125KM w GA16De ile taki zestaw kosztuje jaka cena za wstawienie i czy zgra sie z gazem sekwencyjnym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 jendrex, poszło PW... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dkotus Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 witam, mam pytanie, mam problem z moja primerą 2.0TD, występuje brak mocy przy obrotach powyżej 2500, mechnicy sprawdzający mi turbine odkryli że sterownik sterujący zaworem EGR nie ma napięcia nie wytwarza podciśnienia, czy może to być przyczyną braku mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Tak, jeśli zawór egr cały czas wpuszcza spaliny przez dolot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 dzisiaj zaslepilem swoj egr i..... nie wiem od czego to zalezy ale ja czuje przynajniej z 60 koni wiecej nie a tak na powaznie to nastąpiła zdecydowana poprawa w płynnosci jazdy, zwlaszcza na LPG, wczesniej jak naciskalem na gaz to miałem tak jakby opóźnioną reakcję. [ Dodano: Sro 25 Lut, 2009 20:59 ] do zaslepienia uzylem monety 5 pensów :D wyszlo taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michi Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 A powiedzcie mi czy macie ponownie przykręconą osłonę. narazie udało mi się ukręcić jedną śrubę. A może ktoś wie jak odkęcić te śruby aby ich nie ukręcić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komorokoro Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 jak nie możesz się dostać do rury przy kolektorze to spróbuj zatkac przed zaworem łatwiej szybciej taniej :030: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michi Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 tylko tą przy kolektorze trudniej zatkać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ja miałem tak zzarte sruby ze prawie łbów nie było. musisz przejechać je szczotą druciana, potraktować WD-40 i odczekać trochę a następnie używając klucza NASADKOWEGO odkręcaj wykonując krótkie energiczne ruchy - powinno być ok. od razu zmień sruby na nowe tak jak ja zrobilem ;P a przy zaworze nie wydaje mi sie żeby było szybciej bo zanim się tam dostaniesz musisz wywalic obudowe filtra (przynajmniej u mnie) i tam przy zaworze to dopiero jest przykręcone ze hoho. do tej pory mam zakwasy a sruba dalej siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rozmaryn Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 witam was serdecznie... czytam czytam i czytam ten temat i nie znalazlem odpowiedzi an dreczace mnie pytanie... mianowicie niedawno kupilem almere n16 1.5 dci. problem jest taki ze jak sobie jade wszystko jest ok... ale jak mam na biegu jalowym to poprzez nawiewy czuje delikatnie spaliny... czy to moze byc spowodowanie systemem EGR? juz sam nie wiem od czego to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 moze byc jezeli masz gdzies nieszczelny . ale raczej malo prawdopodbne. radzilbym sprawdzic czy nie ucieka gdzies przy kolektorze a następnie sprawdzić dalej przy tłumikach. łatwo możesz wyeliminować prawdopodobieństwo uciekania spalin gdzieś z systemu egr poprzez zaślepienie go w sposób wyżej opisany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość murzyn n15 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Coobcio, daj coś wiecej na PW na temat Sprzedam: Zestawy podnoszące moc: - GA14De z 75 >> 90 >> 100KM i więcej cena itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 (edytowane) Na prośbę jednego z forumowiczów zamieszcza zdjęcia zaślepień w kolektorze dolotowym i ssącym w N16 2,2Di. Zaślepka na kolektorze wydechowym - ta bardziej wgłąb a nie po prawej: Zaślepka na kolektorze dolotowym: Edytowane 16 Sierpnia 2010 przez theant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 TheAnt usuwales caly egr wiec mam do Ciebie pytanie ,bo u mnie sie cos spiepszylo po wywaleniu :/ Wywalilem wszystko lacznie z tym calym sterownikiem na kolektorze dolotowym i teraz przy ok 3tys mam niemily swist turbiny ktory sie nasila wraz z obrotami :/ cos nie tak zrobilem czy co? mocy nie traci ale cos z tym dzwiekiem nie tak ,dodam ze odkrecalem rure od turbiny i potem przez 10 min bylo ok ,przekatowalem i o mam skutki :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Może gdzieś powstało jakieś małe rozszczelnienie? Tylko to mi przychodzi do głowy. Ja też mam świst turbiny, ale to za sprawą CAI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 A ja chciałem się pochwalić że wywaliłem u siebie EGR, na razie testowo zaślepiając rurkę podciśnienia sterującą zaworem. Jeżdżę tak od dwóch dni i faktycznie jest chyba lepiej. Tym samym dołączam do grona szczęśliwych bezEGRowców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość falbinho Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam . to i ja dzis zobacze czy dam rade to wywalic czy tam zaslepic mam nadzieje ze bedzie pozytywnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Prezes12 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 pytanie do coobcia co z zestawami podnoszacymi moc cena opcje dostawy itp. i jak to wplywa a zywotnosc silnika bo moje p10 ma juz przeszlo 200 tys przejechane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 pytanie do coobcia co z zestawami podnoszacymi moc cena opcje dostawy itp. i jak to wplywa a zywotnosc silnika bo moje p10 ma juz przeszlo 200 tys przejechane Temat jest o usuwaniu EGR - nie możesz do niego na PW napisać jak masz jakieś pytania... :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Pochwale sie :diabel2: w sobote swojej P11.144 wywalilem rurke EGR i check sie nie pali odziwo:)))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.