micho_z Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Witam kolegę ilę płaciłeś za dodatkową gwarancję ? też rozważam rozszerzenie ja wiem czy wygląda jest dyskusyjny ?, auto bardzo ładnie się prezentuje, trochę "d*pa" jest za nisko obsadzona ja zawsze z serwisu dostawałem nie Sentrę a nowego Rouga w wersji T32 (X-triala) Monitory widziałem na ebay, nie pamietam, coś około 200-300$. Szczerze to ja jeżdżę głównie sam, więc nigdy nie używałem monitorów i szyberdachu, monitory muszą być w komplecie ze słuchawkami bezprzewodowymi (lub dokupić), ja nigdy nich nie używałem, ostatnio jechaliśmy w większej liczbie osób i słuchawki nie robiły bo się okazało że baterię padły :-) Cenę zapłaciłeś rozsądną, generalnie są droższe trochę niż 23tyś Co do tarcz i klockow to ja dopiero będę wymieniał pierwszy zestaw klocków, ale stawiam na oryginały z Ebay, tarcze również brałbym OEMowiskie, klocki sam zawsze wymieniam może jakiś spotkanie ......... w Chicago ..... reszta na priva podeślę gwarancja max opcja to nie całe 1000 papiera, wg mnie cena rozsądna jak za tak zadbany egzemplarz szkoda, że Mikoda nie robi do tego modelu, miałem mikody GT w 3ch autach w PL i były zaj....te. PW Post kolegi Kazik_R52 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/81124-nowy-pathfinder/page-2 zapomniałem podziękować kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) Powitać szanowne Grono. Najszła mnie refleksja: co z tym wozem jest nie tak: http://moto.gratka.pl/tresc/20471159.html?utm_source=form&utm_medium=e skoro po miesiącu czasu zmienia właściciela (tekst piosenki sprzedawczej jest taki sam jak usłyszałem o poprzedniego właściciela) http://olx.pl/oferta/nissan-pathfinder-jedyny-taki-1-wl-doinwestowany-super-sprzet-okazja-CID5-IDfughb.html#6e47e22970 . A może tylko tworzę teorię spiskową :-? Edytowane 9 Maja 2016 przez pyton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Teoria moja jest taka, że auto cały czas jest w rękach handlarzy . Czasem widzę takie manewry między "komiksami" w dużych miastach łatwo to dostrzec ,jak się szuka długo jakiegoś auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Patrząc na modyfikacje to ten samochód nie nadaje się do jazdy po asfalcie więc być może stąd ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 jak weżniemy przeróbki off road, w zasadzie pewność tego, że auto jeździło w terenie, oraz to iż i tak niezbyt trwały silnik został zchipowany ...... i to wszystko połączymy, to by pewnie był jeden z ostatnich pojazdów na mojej liście zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Początkowo zainteresował mnie, ale po przemyśleniu odpadł, szczególnie, że poprzedni wlaściciel dał mi pół godziny do namysłu bo czekał na niego klient.... a teraz ten czeka na (gł)kupca Pozdrav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 cyt:"Patrząc na modyfikacje to ten samochód nie nadaje się do jazdy po asfalcie więc być może stąd ten problem." mam pytanie dlaczego się nie nadaje? panowie przesadzacie wg was moje auto tez nie nadaje się do jazdy po asfalcie? tak samo mam "profesjonalny tuning zawieszenia" a do tego większe opony typu AT... fakt nie mam bagaznika wyprawowego, o takim nie mozna zapomniec wjezdzając na parking podziemny... :-) ten path to taka pół wyprawówka, brakuje mu jeszcze opon,wyciągarki, snorkela i koła zapasowego na tylnej klapie. Dopiszę iz nasz forumowy kolega ma bardziej przygotowanego patha z kangurami, full oswietleniem led, wyciagarką, zawiechą, bagaznikiem i stwierdzenie iz jezdzi w terenie i path jest przez to jakoś gorszy/zużyty będzie mylne. Na wyjezdzie fakt, auto wyprawowe jezdzi w terenie ale w jakim? nikt będąc za granicą pathem nie puści się w trudny teren majac na uwadze iz trzeba z ładnych kilkaset km wrócic do domu... A dlaczego się takie auto nie sprzedaje? bo "zwykły" kierowca właśnie tak myśli i takie modyfikacje odstraszają szczególnie kogoś co chce takie auto wyłącznie do jazdy po mieście.... Z jednym się zgodzę z wami , po kij chipować ten silnik? Path to niestety nie wyscigówka. Panowie pathy będą się coraz trudniej sprzedawać i coraz trudniej będzie kupić idealny egzemplarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Poniekąd po części masz rację. ALE wg mnie jak ktoś chce wyprawówkę-terenówke to nie path tylko partol albo landryna albo toja. Osobiście jeżdżę partolem i fajnie jest w cięższym terenie, leśnym lub górskim, ale tego mało przeżywam. Szukam dlatego wozu równie dużego ale bardziej komfortowego na przeloty 300-500km do miejsca zjazdu z czarnego na szuter, bez topienia. Do tego nie trzeba mi lifta czy wyciągarki albo snorkela ale na pewno założę ateki (cywilizowane) i bagażnik na dach.... Każdy mierzy swoją miarką.... dla mnie wóz zbyt bardzo zmotany, a wyznaję zasadę, że jeśli sam zrobię to jestem pewny. Dlatego szukam "golasa" bez zmotek w przyzwoitym stanie ramy, silnika i zawiechów. Pozdrav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek428 Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 (edytowane) Witam,co sądzicie o tym egzemplarzu ?http://allegro.pl/nissan-pathfinder-2-5-dci-175ps-full-7-osob-i6191642271.htmlOgólnie dość tani, wylizany do zdjęć i ten opis trochę przesadzony że to full opcja.Mógłby go ktoś sprawdzić w bazie co to za sztuka ? Jak to wyjechało z fabryki ?Ewentualnie może ktoś jest z okolic i może rzucić na niego okiem ? Edytowane 14 Maja 2016 przez Bobek428 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 Brak bezkluczyka, automatu, bi-xenonów, składanych lusterek, klimatyzacji dla 3 strefy więc full opcja to nie jest. O fabrycznej Navi i szyberdachu nie wspomnę. Brak VINu więc nie powiem ci jak to z fabryki wyjechało i na którym podwórku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek428 Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 (edytowane) Rozmawiałem o vinie, jutro powinienem go mieć to podam.A jeśli chodzi o wyposażenie to wiem co i jak bo swojego mam już 3 lata i brakuje mi tylko navi.Ale na tego przyczaił się bardzo dobry znajomy i prosi o pomoc w weryfikacji.Za wszelkie działania dziękuję, jutro podam vin jeśli go dostanę.Ogólnie to chyba jakiś handlarz bo zdradza go ta narzutka u kierowcy na podłodze, normalnie się tego nie używa.Numer VIN:VSKJVWR51U0009234 Edytowane 15 Maja 2016 przez Bobek428 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Produkcja 04.2005r. Wersja SE, Skrzynia MT, Wnętrze w kolorze K, Nadwozie z kolorze K0, Wyposażenie: tempomat, wykończenie luxury, klimatyzacja, filtr kabinowy, fabryczna apteczka, wersja przeznaczona na rynek francuski, trzeci rząd siedzeń + schowek, schowek na okulary + oświetlenie, niezależny przełącznik wycieraczek przednich. Rzeczywiście wersja full wypas. Po zbóju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokenol Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) Hej koledzy, Tez zamierzam zakupic ten model i dzis ogladalem dokladnie te samo ogloszenie. Czy ktos byl juz go ogladac? Co ogolnie mozecie mi powiedziec o tym silniku (2.5 DCI) i tej skrzyni biegow? Jakie jest faktyczne spalanie? Jakie ewentualnie wystepuja w tym aucie usterki? Na co przy zakupie zwrocic uwage? Znalezlem rowniez inne ogloszenie z udokumentowanym przebiegiem ponad 300 tys. km jaka jest wytrzymalosc tych silnikow. Dodam ze bede go uzytkowal w miescie i do wyjazdow na wakacje. Edytowane 16 Maja 2016 przez jokenol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 To jest silnik w stylu jak dbasz tak masz. Poszukaj na forum jest dużo tematów odnośnie typowych problemów związanych z czasookresami wymiany olejów, zaworem scv, głośnością wyprysków etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Ogólnie to chyba jakiś handlarz bo zdradza go ta narzutka u kierowcy na podłodze nawet na pewno, wystarczy zerknac na aukcji ze oferuje jeszcze inne auta ... SPRZEDANY pewnie niebawem odezwie sie na forum szczesliwy (?) nabywca i okaze sie czy auto bylo w 'idealnym stanie i serwisowane na biezaco' jak zapewnial sprzedajacy tymczasem zrobie 'kopie bezpieczenstwa' aukcji zeby nie przepadla ; ) http://www.allegromat.pl/aukcja185557 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
isiunia11 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Witam Jestem tu nowa. Mam Micre 1.5 dci ale zamarzył mi się pahtfinder. czy ktoś może mi sprawdzić vin: vskjvwr51u0173676 z góry dziękuje Monika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Produkcja 12.2006, Skrzynia MT, Wersja LE, wnętrze w kolorze K, nadwozie w kolorze GN0, Wyposażenie: Bi-Xenon z spryskiwaczami, filtr węglowy, klimatyzacja 3 strefowa, szyberdach, skórzana tapicerka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzikisojcze Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Witam wszystkich. To mój pierwszy post szukam patha i trafiłem na ogłoszenie http://olx.pl/oferta/nissan-pathfinder-7-osob-full-opcja-benz-lpg-mozliwosc-zamiany-zamiana-CID5-IDgHTo5.html Czy ktoś może udzielić jakiś spostrzeżeń na jego temat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Amerykaniec i tu musisz sprawdzic jak byl walony i co wazniejsze jak zrobiony, poszukaj vinem, moze w usa sa wzmiany o uszkodzeniu. Czesc aut sa tragicznie naprawione od pekajacej szpachli, rdzy po rozne dziwne wolne przewody elektryczne. Silnik wedlug mnie duzo lepszy i bezpieczniejszy niz ta padaka 2.5 diesel. Ja bym nie skreslal go, dalej ogladal, sprawdzal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maksymilian Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Witam wszystkich mam pytanie co sadzicie o Pathfinder 2WD 4.0 benzyna + LPG jest taki w niemczech z 2006 r 180 tys jak sie nie myle jest to tylko naped na tylnia os czy warto taki kupic z tylnym napedem jak sie bedzie tym jezdzic w zimie ktos moze taki uzytkuje Pozdrawiam Max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek428 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 (edytowane) Skoro 2WD to pewnie ściągany ze stanów. Jeśli chodzi o jazdę w zimie to podejrzewam że nie będzie się ona wiele różniła od pierwszej lepszej osobówki z napędem na tył. Path to kawał ciężkiego auta i myślę że niejednokrotnie mógłbyś się niemile zaskoczyć jeśli trzeba by było ruszyć pod nawet niewielkie wzniesienie. Pomijając własne doświadczenia dla przykładu odeślę Cię do tego linkuMoim zdaniem napęd na obie osie w takim aucie jak Pathfinder to podstawa, pierwsze że bez niego będzie go ciężko użytkować w trudniejszych warunkach a drugie to samopoczucie w momencie kiedy Ty będziesz stał a przednionapędówki będą przejeżdżały obok Ciebie Edytowane 10 Października 2016 przez Bobek428 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Silnik benzyna, wiec duzo lepsza opcja niz te padaki dieslowskie, zgodze sie z tym, ze bez sensu kupowac 2wd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) ja dopiszę kilka słów. tej zimy na lekko ośniezonej drodze (ubity śnieg-dosyć ślisko) naprawdę leciuteńko pod górkę testowałem napędy: 2WD, ESP-kontrola trakcji OFF- efekt był taki iz auto stało w miejscu, tył ześlizgiwał sie w kierunku krawężnika po minimalnej pochyłości, minimalny gaz powodował uslizg kół. 2WD ESP ON- tu juz było lepiej, tył nie uciekał na bok, kontrola trakcji szalała i Path powolutku z wielkimi oporami jakoś jechał do przodu. 4WD AUTO- lekki gaz i Path bez najmniejszego problemu pojechał do przodu, przy większym gazie następowal uslizg tyłu i momentalne załączenie przedniego napędu co stabilizowało auto. 4WD- tu już nie ma żadnego uślizgu tyłu, gaz i auto rusza do przodu! minus taki iz w zakrecie wynosi przód!(brak miedzy osiowego dyferencjału) Pełne oblodzenie- 4WD AUTO, kiedy wszyscy inni stali ja z poslizgiem na 4 łapki przy ruszaniu pojechałem spokojnie dalej....NO problem, problem byl jak przyszło do hamowania bowiem ponad 2 tony nie za bardzo chciały się zatrzymać.... 2WD w takim aucie to porażka. Edytowane 12 Października 2016 przez KrisT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 O tak zatrzymać ciężko. Miałem podobną sytuację na szczęście celowałem tak aby chociaż jedna z półosi złapała "grunt" na szczęście się udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maksymilian Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 ok jutro jade ogladnac podobno jest w 4x4 zobacze co to jest pytałem sie i jest ksiazka serwisowa i pierwszy własciciel ja dopiszę kilka słów. tej zimy na lekko ośniezonej drodze (ubity śnieg-dosyć ślisko) naprawdę leciuteńko pod górkę testowałem napędy: 2WD, ESP-kontrola trakcji OFF- efekt był taki iz auto stało w miejscu, tył ześlizgiwał sie w kierunku krawężnika po minimalnej pochyłości, minimalny gaz powodował uslizg kół. 2WD ESP ON- tu juz było lepiej, tył nie uciekał na bok, kontrola trakcji szalała i Path powolutku z wielkimi oporami jakoś jechał do przodu. 4WD AUTO- lekki gaz i Path bez najmniejszego problemu pojechał do przodu, przy większym gazie następowal uslizg tyłu i momentalne załączenie przedniego napędu co stabilizowało auto. 4WD- tu już nie ma żadnego uślizgu tyłu, gaz i auto rusza do przodu! minus taki iz w zakrecie wynosi przód!(brak miedzy osiowego dyferencjału) Pełne oblodzenie- 4WD AUTO, kiedy wszyscy inni stali ja z poslizgiem na 4 łapki przy ruszaniu pojechałem spokojnie dalej....NO problem, problem byl jak przyszło do hamowania bowiem ponad 2 tony nie za bardzo chciały się zatrzymać.... 2WD w takim aucie to porażka. ol jutro jade ogladnac zobacze w jakim stanie podobno ksiazka serwisowa jest i pierwszy własciciel w niemczech ok jutro jade ogladnac podobno jest w 4x4 zobacze co to jest pytałem sie i jest ksiazka serwisowa i pierwszy własciciel sorki i 4x4 jest widocznie w tym komisie w niemczech nawet sie nie znaja co to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.