bodek_n14 Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Pewnie, że warto. Nigdy nie kwestionowałem wyższości kwasa nad zwykła stalą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 to jest 63,5 po zewnątrz czyli 2,5 cala - w środku 60,3mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Może masz rację. Tokarz to mierzył przy mnie i stwierdził, że 65mm. Nie istotne zresztą. [ Dodano: Sro 11 Lut, 2009 23:34 ] No to się pościgaliśmy z Kenetem i jestem zawiedziony... Różnica przed i po prawie żadna. Na kolektorze odskakuję z pół długości więcej niż przed kolektorem. Według mnie są trzy możliwości: 1. Keneta auto odżyło po załataniu wydechu i wymianie przewodów WN (chyba wymieniałeś?) 2. Kolektor dał przyrost rzędu ~1-2KM i może tyle samo Nm. 3. Brak sondy lambda przelewa motor. I bądź tu mądry. Opcję drugą tłumaczę zjebaną robotą spawacza maćka. Ciekawe jakie kwiatki znajdę w rurze wydechowej jak w weekend rozłączę wydech...? Opcja trzecia to brak sondy, reset kompa przy robocie i może niedouczenie się kompa do aktualnych parametrów w co jednak wątpię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 U mnie jest teraz wagowo dokładnie to co było, a do tego załatany wydech, i nowy filtr paliwa bo stary się ostatecznie zapchał. Nic poza tym. W sumie trudno wyczuć czy coś się poprawiło na szczelnm wydechu, jestem za opcją że tylko dźwięk. Tak czy siak pewnie masz tam niezłą rzeźbę jak robili na kacu i klinie. Komu chciałoby się w takim stanie solidnie pracować? :/ Oblookasz w weekend, dopieścisz, a i tak zbieramy na kwasa. Sam kolektor wygląda elegancko, rury są słuszne, na pewno jest lepiej jak było. Jak już ogarniesz co tam wymodził Tomala to bijemy na hamownie. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 No no, w weekend wchodzę pod wóz z całym ściernym sprzętem który mam w domu :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Tak czy siak pewnie masz tam niezłą rzeźbę jak robili na kacu i klinie. Niech żyje BHP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Jestem pewien, że to przez ten nowy filtr paliwa porównanie nie miało sensu :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Smutne to ale prawdziwe, tak się traci uznanie i klientów. Jemioł wrzuci na forum zdjęcia swojego wydechu to dopiero będzie hardkor. [ Dodano: Czw 12 Lut, 2009 00:03 ] Hehe no to conajmniej +5 hp & nm a do tego +10 do respectu na C. Filtr to pikuś, ten szczelny wydech może coś dał. Musimy skołować stałego sparing-partnera co nie będzie nic modził Albo kupmy Gtech po prostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jemiol7 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Oto obiecane fotki mojego wydechu od Tomali: Pierwsza fotka to widok od środka jak została "elegancko dospawana" końcówka do tłumika końcowego (strach pomyśleć jak wyglądają inne spawy od wewnątrz). Na drugiej warto zwrócić uwagę na grubość ścianki. Końcowy tłumik (przelotowy) o długości 30cm waży 5,7kg. Niedługo zdemontuje cały wydech, to potne dziada i zobacze reszte spawów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 4 mm jak nic tam widać, że wieszaków nie urywa to się cieszyć trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 5,7kg. to miałeś jeden z lżejszych... ja swojego jedną ręką leedwo pozniosłem - duży był... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 4 mm jak nic tam widać, że wieszaków nie urywa to się cieszyć trzeba. Jest 4mm ale to raczej tylko na tłumikach. Rury powinieneś mieć 2mm co nie zmienia faktu, że na tłumikach są dość spore przewężenia... [ Dodano: Pią 13 Lut, 2009 14:10 ] Dzisiaj wchodzę ze sprzętem szlifierskim w tomalową rzeźbę. Porobię zdjęcia z prac i wykonania wydechu [ Dodano: Pią 13 Lut, 2009 16:53 ] Tak jak się spodziewałem, próg wielkości Niagary i to jeszcze w miejscu gdzie jest największa prędkość gazów. Rura kolektora jest zagięta i gazy idą dokładnie na uskok i gluty widoczne na zdjęciu. Moje prośby, żeby było gładko w środku nic nie dały. Nie wypuścił bym czegoś takiego mając świadomość, że kilka osób może zechce robić wydech w moim warsztacie. Przyszły tydzień będzie reklamacja. Wejście z kółkiem ściernym na wiertarce dało takie efekty. Długo to trwało ale próg wygładzony. Plan jest taki. W ramach reklamacji poproszę o wstawienie rury zamiast tego zajebistego tłumika środkowego. Zobaczcie na te otwory wewnątrz. Przecież one tylko hamują przepływ a smarki po wiertarce powodują odbijanie się dźwięku a nie pochłanianie przez otwory. Mój wcześniejszy wydech był dobry bo nie miał progów. Naprawdę się postarali. Spawał to jakiś starszy gostek ale już nie pamiętam który. Obecnie coś im nie pykło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Dlatego jak robić to robić coś raz a dobrze czyt. el-tec, m-tech, moto-wydech... Choć pamiętam u ciebie jako jednego Tomala stworzył coś co naprawdę niezłego kopa dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Bodek coś w tym jest mi po zamontowaniu u Tomali dodatkowego przelotowego na fi 55 auto odczuwalnie zmuliło się :/ . Jakim sposobem i sprzętem on łączy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Spawają gazem. Są na allegro przeloty fi60 za ~50zl. Może taki włożę jak będzie łeb urywać. I tym razem pospawam wszystko sam migomatem. Mam już kanał i dostęp do spawarki. Spawacz ze mnie amator ale przynajmniej będę wiedział co mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Chyba spawanie migomatem, lepsze bo nie ma glutów, tylko ciekawe jak to wygląda po wewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 awanie migomatem, lepsze bo nie ma glutów, tylko ciekawe jak to wygląda po wewnątrz. pajęczyny będą ... tylko tig się nadaje do takch rzeczy a tłumik robiony wiertarką to do poloneza się nadaje... nic nie tłumi tzn tylko moc... dobre tłumiki w środku mają rdzeń z blachy perforowanej... otworów w niej jest znacznie więcej niz w wierconej i otwory są są większe co za tym idzie jest ciszej... dookoła blachy jest stalowy rdzeń (coś jak stalowa wełna) potem dopiero isofix w zewnętrznych warstwach... tanie chńskie tłumiki końcowe mają sam isofix który się nie wypala tak szybko jak zwykła wata szklana... mój nie jest głośniejszy po 2 miesiącach zaryzykowałbym stwierdzenie że jest nawet ciszej bo się ułożyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 pajęczyny będą ... tylko tig się nadaje do takch rzeczy Pospawam tak, żeby było szczelnie i bez glutów w środku. To i tak przejściówka i zależna od tego jak głośno będzie na samym końcowym. W tym tygodniu zrobię jeszcze pomiar w kreatorze. [ Dodano: Nie 15 Lut, 2009 23:00 ] Chyba spawanie migomatem, lepsze bo nie ma glutów, tylko ciekawe jak to wygląda po wewnątrz. Oj żeby migiem nie narobić glutów i odprysków to trzeba mieć idealnie oczyszczony materiał, odpowiednio dobrać prąd i prędkość drutu ale to w końcu tylko przejściowy wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Oj żeby migiem nie narobić glutów i odprysków to trzeba mieć idealnie oczyszczony materiał, odpowiednio dobrać prąd i prędkość drutu ale to w końcu tylko przejściowy wydech. za te złotówki które wydasz na rzeźbe w "g"(nie obraź sie, sam taki miałem) ale lepiej było by kupić stal 304 po 28zł/mb i 5 kolanek po 19 zł sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Spoko, luz. U tomali ma być poprawka w ramach reklamacji a ja sam nie upieram się na to spawanie. To zależy jak będzie głośno. Byłem dziś rano na harfowej ale maćka nie było. Mam dzwonić i wpadać jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Spoko, luz. U tomali ma być poprawka w ramach reklamacji a ja sam nie upieram się na to spawanie. To zależy jak będzie głośno. Byłem dziś rano na harfowej ale maćka nie było. Mam dzwonić i wpadać jutro. ja tam więcej nie pojadę wydech Tomali zostawiłem u P. Chechłacza w M-tech na złomie ... ma naprawdę imponującą kupkę takich "nieudanych wydechów" warto podjechać i zobaczyć co artyści mieli na myśli... a co do twojego końcowego to w środku jest tak samo wykonany jak twój ogniowy i naprawdę skuteczne blokuje moc w górze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 No to czekam Osa na zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 prosze oto dlugo oczekiwany zestawik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 do primery p11 /infinity g20 ES też robi takie zestawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 prosze oto dlugo oczekiwany zestawik ajjjj czarne z grafitem :diabel: [ Dodano: Pon 16 Lut, 2009 19:16 ] szkoda tylko, że śrub do wahacz nie ma w zestawach. Do niektórych aut dają a do Sentry niestety nie. Koszt wszystkich w ASO to ~300zł... [ Dodano: Pon 16 Lut, 2009 22:40 ] do primery p11 /infinity g20 ES też robi takie zestawy? niestety ani Energy Suspension ani PowerFlex nie robi [ Dodano: Wto 17 Lut, 2009 11:06 ] Dziś rano dokonana została poprawka wydechu. Wykonane za free. W miejsce środkowego została wspawana gładka rura. tym razem wszystko kontrolowałem. Muszę tylko poprawić przejście na flanszy. Nie odczułem jakiegoś większego ciągu ale jest ciutkę głośniej Trzeba będzie się postarać o jakiś cichszy końcowy przelot od np. M-Techa. [ Dodano: Wto 17 Lut, 2009 11:26 ] kurde, M-Tech też ceni swoje wyroby. Przelot końcowy z owalną puszką (cichszy) to koszt ~400zł + 100zł montaż. Ja pierdykam chyba sam sobie zrobię tłumiki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.