Gość PMW Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Na prawym to się trochę inaczej odbiera wrażenia. Brakuje tego, co masz zawsze w zasięgu rąk i nóg - pewnie kiery i ...pe....łów. :D :D O biegach nie wspomnę. aj tam bałeś się... no widze bodek że męsko furę doinwestowujesz... idziesz w moce... gratuluje... ale równo z mocą powinien iść lepszy hebel i jakiś męski zawias... zdecydowanie poprawiłoby to handling i odrobinę przyspieszenia... no i co najważniejsze nie wyglądałby jak offroad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 no i co najważniejsze nie wyglądałby jak offroad Ale puki co mogę podjeżdżać pod połowę krawężników I tym się zajmę ale na wiosnę. Co do hebli to zakupię niebawem Greeny albo bardziej budżetowo Ferrodo i cały nowy tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Dziś odbył się spot NOS Teamu. Pościgali my się trochę i teraz jestem już pewien, że przyrost jest Jutro wchodzą Coobciowe diwajsy! :] Dźwięk masz teraz bardziej jak prawdziwe c20xe niż moja Astra. Szkoda, że z rolki nie pojechaliśmy. Hamownia nam prawde powie, może tradycyjnie jednak mineralna a nie kreator to będzie jakieś tam porównanie? Trzymam kciuki za dobry przyrost jutro :one: Szkoda, że nie zostaliśmy 5 minut dłużej to byłby ciekawszy spot :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Dźwięk masz teraz bardziej jak prawdziwe c20xe niż moja Astra heheheheheheeee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Co do hebli to zakupię niebawem Greeny albo bardziej budżetowo Ferrodo i cały nowy tył. Nic nie zastąpi większej tarczy, u mnie jeszcze nie miałem problemu żeby hamulec zmiękł. A tarcze mam zwykłe gładkie. Ostry klocek będzie Ci pewnie jadł tarcze szybciej. Co do tych Greenstuff'ów to cena jest myślę nieadekwatna do rezultatu. Za ~300 zł (na przykładzie mojej astry) można mieć nowe gładkie tarcze 284 mm i do tego zwykły klocek GM'a. Ja bym odpuścił same klocki i poszedł w większą średnicę. U siebie będę brał na zamówienie gładkie tarcze Mikoda 284 mm i do tego jakiś zwyczajny klocek. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 No niestety do mojego auta nie ma większych seryjnych lub podchodzących p'n'p tarcz. Trzeba rzeźbić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Do mojego też nie ma Ja teraz mam powiercone otwory 4x100 na tarczy z Vectry A 2.5 V6 / Calibry Turbo i one były 5x100. Dlatego piszę, że Mikoda robi na zamówienie, cena jest bardzo przystępna i do Sunniacza pewnie też zrobią. Tyle, że zaciski musiałbyś jeszcze skołować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Najlepszym wyjściem na upgrade hebli jest zaadoptowanie 4 tłoczkowych zacisków Brembo z peugeota 406 coupe i dobranie do tego tarczy o średnicy od 280 wzwyż i rozstawie 4x100. Wtedy pozostaje jedynie zrobienie customowego mocowania na zacisk ( może się to okazać bardzo proste, ba może się okazać, że da się go zamontować do seryjnych mocowań - potrzebowalibyśmy takiego stuffy na przymiarke ) i jechane. Całość na gotowo obstawiam około 1000-1500 zł ( z nowymi tarczami i klockami ) o ile uda się tanio kupić takie zaciski. Oczywiście wszystko pod felgę minimum 15 cali i to pewnie tez nie pod każdą się zmieści. Tym oto sposobem mamy miodny hebel i nie wydajemy 3k pln na kit ksporta. + fota albo ewentualnie zaciski 4 tłoczkowe od porsche ( pasują pod otwory montażowe Golfa 3 ): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Najlepszym wyjściem na upgrade hebli jest zaadoptowanie 4 tłoczkowych zacisków Brembo z peugeota 406 coupe i dobranie do tego tarczy o średnicy od 280 wzwyż i rozstawie 4x100.Wtedy pozostaje jedynie zrobienie customowego mocowania na zacisk ( może się to okazać bardzo proste, ba może się okazać, że da się go zamontować do seryjnych mocowań - potrzebowalibyśmy takiego stuffy na przymiarke ) i jechane. a jak z pompą hamulcową ...nie okaże się za mało wydajna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 musi dać rade, nie pozostawiam jej innego wyboru jak przy 4 tłoczkowym kicie hamulcowym ksporta daje rade to da rade i przy takim setupie. heble od porsche w pulsarze, to mi się podoba...do tego te zaciski są aluminiowe, czyli zapewne ważą mniej lub podobnie do seryjnych z sunnego. Coobcio zachodzim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 czyli zapewne ważą mniej lub podobnie do seryjnych z sunnego. w sunnym są żeliwne? te z primery są alu... tylne są żeliwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 No ECU Master wleciał i pewna innowacja zaszła - kabelki dałem wszystkie zielone Narazie wgrałem gotową mapę z mojego czerwonego sunnego pod przepływkę fi70mm... Dostrajanie albo na ulicy albo na hamowni przeprowazimy. A w tym czasie co ja podłączałem do Bodek drutował bez zwęrzkową przepływkę - pochwal się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 A w tym czasie co ja podłączałem do Bodek drutował bez zwęrzkową przepływkę - pochwal się kur... sam byś tego lepiej tego nie zrobił :one: Rurę już mam i ogarniam temat w swoim garage Jak na razie to czuję, że z dołu jest trochę lepiej a góra chyba bez zmian. Szkoda, że tej sondy nie miałeś bo już dzisiaj było by finito. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 kabelki dałem wszystkie zielone czy mozna te moje niebieskie podmienic na takie bym mial pod kolor bodek_n14, no to gratki, ciekawe ile teraz hamownia wypluje :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Odwaliłem druciarską robotę (stara dętka, szara taśma, poxilina) ale trzeba będzie dowalić więcej taśmy bo prześwity są :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Odwaliłem druciarską robotę (stara dętka, szara taśma, poxilina) ale trzeba będzie dowalić więcej taśmy bo prześwity są :D aż się boje pomyśleć jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Wieczorem się obejrzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 aż się boje pomyśleć jak to wygląda muszę wepchnąć jakieś szmaty bo dziury są w dolocie :one: A tak na poważnie to wygląda to ok ale wymaga gruntownego dopracowania. Inna koncepcja połączenia rury z puszką musi być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Wieczorem się obejrzy. uważajcie dziś na C jak coś - passat cały dzień tam się kręcił z TVN Turbo ;-) Najlepszym wyjściem na upgrade hebli jest zaadoptowanie 4 tłoczkowych zacisków Brembo z peugeota 406 coupe i dobranie do tego tarczy o średnicy od 280 wzwyż i rozstawie 4x100. Ibiza Cupra rocznik 2001-2002 też miała 4x100 i tarcze 280 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 bodek_n14, pstryknij fotke, jak skonczysz :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Ibiza Cupra rocznik 2001-2002 też miała 4x100 i tarcze 280 mm No to elegancko, nic tylko roztoczyć otwór centrujący i zrobić odpowiednie adaptery pod seryjne zaciski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 poprawka: w starszych Ibizach też były te rozmiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 poprawka: w starszych Ibizach też były te rozmiary o tym może się wypowiedzieć jemioł bo takową posiada ale nie pamiętam, żeby mówił coś o 280. Pospotowali my się dzisiaj, standardowo porównali wozy i znowu moje siedzenie miało rację. Po ecu m nastąpiła znaczna poprawa dołu (oceniam na ~5Nm) i delikatne pogorszenie lub bez zmian góry. Ale mapa wgrana tylko, żeby auto jeździło a dokładne strojenie w przyszłym tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Ogarnęliśmy z Bodkiem dolot taśmą klejącą, a do tego poszedł dodatkowy mod w postaci śrubokręta a wtryskach Przed stojeniem to nie ma co się przejmować, za to ja wtyczke "zapłonoprzyspieszacza" zostawiam w obecnym położeniu, jakiś tam efekt chyba jest. Ale to już się sprawdzi dokładnie na suchym, jak będziesz miał wystrojony wóz, bo teraz to z wróżenie z fusów. Co do tego wydechu jeszcze to powiem Ci, że jak odjeżdżałeś, to po odjęciu gazu jak calibra brzęczy. Idąc dalej tym tropem dochodzę do wniosku, że to wywalenie kata i brak środkowego generuje taki brzękot. Ciekaw jestem wyniku po strojeniu tym obecnym wydechu. Wreszcie i ja będę musiał coś zmodzić, żeby na spotach nie odstawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 tym może się wypowiedzieć jemioł bo takową posiada ale nie pamiętam, żeby mówił coś o 280 tak podaje etka np. dla rocznika 98 ps. co do zacisków bardzo dobrze podobno dają radę dwutłoczkowe z Audi S2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.