eszi Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 195Nm w piku oczywiście bo na nic innego nie ma szans ale żeby cały zakres się ciutkę podniósł. No zobaczymy co z tego wyjdzie bez świniaka lipa bo ch...o to wygląda w serii lipa na trasie, przy twojej masie pożadne strojenie i wymiatasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Przegoniłem się trochę z rozpórką i zmieniam zdanie. Wyraźna poprawa w łukach. Mimo zawieszenia w średnim stanie, auto posłusznie reaguje na kierownicę. Jeszcze polibusze, dobry amor ze sprężyną i będę naprawdę zadowolony! A co do EcuM to ja wiem, że się przyda. Od samego początku jest w planach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Przegoniłem się trochę z rozpórką i zmieniam zdanie. Wyraźna poprawa w łukach. Mimo zawieszenia w średnim stanie, auto posłusznie reaguje na kierownicę. Jeszcze polibusze, dobry amor ze sprężyną i będę naprawdę zadowolony! A co do EcuM to ja wiem, że się przyda. Od samego początku jest w planach. Jak oni te nissany stroili w serii, lipa toptalna! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Stroili tak, żeby było dobrze. W zasadzie serii nie ma co stroić pod warunkiem, że ma sprawne wszystkie czujniki (sonda, przepływka itp.). Komputer sam doleje/odejmie wachy tam gdzie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Stroili tak, żeby było dobrze. W zasadzie serii nie ma co stroić pod warunkiem, że ma sprawne wszystkie czujniki (sonda, przepływka itp.). Komputer sam doleje/odejmie wachy tam gdzie trzeba. i tu nie masz racji testowałem i wiem, ecu seryjne ma bardzo ograniczony zakres, bynajmniej w SR20De. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Jak oni te nissany stroili w serii, lipa toptalna! Pisałeś o serii więc odpowiedziałem o serii. BTW w jaki sposób robiłeś te testy i skąd wniosek, że seryjny ECU ma bardzo ograniczony zakres? [ Dodano: Nie 08 Lut, 2009 01:31 ] Jak by ktoś potrzebował to zamieszczam rysunek flanszy pod mój wydech flansza lekko zmodyfikowana, dołożyłem kołnierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Stroili tak, żeby było dobrze. W zasadzie serii nie ma co stroić pod warunkiem, że ma sprawne wszystkie czujniki (sonda, przepływka itp.). Komputer sam doleje/odejmie wachy tam gdzie trzeba. Seria do 4500 ma ubogo i przez to nie ma Nm... potem od 4500 jest za bogato i traci się moc, tak robią by auto do tych 4500 mało paliło a na wysokich by było bezpiecznie jak zalejesz np. chszczoną 95.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Seria do 4500 ma ubogo i przez to nie ma Nm... potem od 4500 jest za bogato i traci się moc, tak robią by auto do tych 4500 mało paliło a na wysokich by było bezpiecznie jak zalejesz np. chszczoną 95.. potwierdzam ... u mnie Kuba mierzył AFR i do 4500 było coś koło 14,8, a powyżej 12-12,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 PMW u ciebie bylo wyjatkowo elegabcko przewarznie powyzej 4500 robi sie 12-11,5... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 No u PMW jest elegancka góra ale dół pozostawia ciutkę do życzenia. A co fabrycznego strojenia to należy jeszcze dodać, że ekologia to jeden z priorytetów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Stroili tak, żeby było dobrze. W zasadzie serii nie ma co stroić pod warunkiem, że ma sprawne wszystkie czujniki (sonda, przepływka itp.). Komputer sam doleje/odejmie wachy tam gdzie trzeba. Seria do 4500 ma ubogo i przez to nie ma Nm... potem od 4500 jest za bogato i traci się moc, tak robią by auto do tych 4500 mało paliło a na wysokich by było bezpiecznie jak zalejesz np. chszczoną 95.. Kuba dał odpowiedźbodek chodziło mi o rury aluminiowane nie aluminiowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 No tak. Źle przeczytałem. Ale jak już spawać na własną rękę to kwasiak. A co do strojenia to faktycznie Coobcio Cię wyręczył :027: [ Dodano: Sro 11 Lut, 2009 12:51 ] Kolektor zamontowany. Tomala przyciął 200zł za montaż, tokarz przyciął 100zł za flanszę. Według dupohamowni szału nie ma ale podobnie było z nowym wydechem. Może lekka poprawa góry. Trza shamować auto ale zanim to zrobię, przyjrzę się i ewentualnie poprawię spasowanie kolektora z resztą wydechu. Sporo tam było luzu na regulację. Przy montażu i z supportem telefonicznym Coobcia sonda lambda wyleciała spod maski. Na teraz jedyną metodą na porównanie osiągów auta jest g-tech spot lub start z Kenetej co będzie trzeba wykonać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 start z Kenetej co będzie trzeba wykonać! O to jest nawet lepszym wyznacznikiem jak pomiar na hamowni, choć nieco mniej miaro dajnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Hehe ja jestem dziś gotów, starty w miarę powtarzalne. Wersja nieodelżona jak ostatnio. Widzimy się wieczorem, w umówionym miejscu i czasie . Ładnie wygląda ten kolektor, ciekawe co będzie. Aż sie prosi pociagnąć z kwasa coś bardziej profi niż Tomalowa kanalizacja (chociaż u Ciebie widać się spisuje, bo u Maćka to spawy takie, że lepiej nie mówić, a i rura tak gruba, że trzbaby 3 cale prosić żeby 2,25 było światło w środku). Do tego porting żeby się ładnie zgrało. Tomala swoją drogą sporo wziął. Szkoda, że do mnie do domu trochę daleko bo byś to miał w gratisie u znajomych montaż. PS. Może Sosna z iphono-gtechem wpadnie to by był jeszcze jeden punkt odniesienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 O to jest nawet lepszym wyznacznikiem jak pomiar na hamowni, choć nieco mniej miaro dajnym No my z jemiołem od zawsze się ścigaliśmy co by ocenić jego kolejne mody. Metoda jest dobra! Ładnie wygląda ten kolektor, ciekawe co będzie. Aż sie prosi pociagnąć z kwasa coś bardziej profi niż Tomalowa kanalizacja (chociaż u Ciebie widać się spisuje, bo u Maćka to spawy takie, że lepiej nie mówić, a i rura tak gruba, że trzbaby 3 cale prosić żeby 2,25 było światło w środku). Do tego porting żeby się ładnie zgrało. Tomala swoją drogą sporo wziął. Szkoda, że do mnie do domu trochę daleko bo byś to miał w gratisie u znajomych montaż. będzie i kwas bo jakoś nie bardzo wierzę w spawacza maćka. Wydech Tomalowy ma fi60 po zewn. i 2mm ścianki więc fi56mm średnicy wewnętrznej (2,2"). W porównaniu do fi63,5 wewn. to przepaść. Tak jak pisałem, muszę wejść pod auto, rozłączyć ten wydech i pilnikiem albo jakimś dremelem sfazować wewnątrz rurę. Ciekawe jakie gluty tam zostawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Ciekawe jakie gluty tam zostawił U Maćka normalnie drut z miga sterczał w środku i smarki po obowdzie. Jak będziesz robił z kwasa to może i ja się podłącze to hurtem będzie taniej Sam wygląd nowego kolektora względem starego wskazuje, że dostanę baty Oby nie padało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 U Maćka normalnie drut z miga sterczał w środku i smarki po obowdzie. żeby nie mylić to Maciek (jemioł) od Ibizy a spawacz maciek to od tomali [ Dodano: Sro 11 Lut, 2009 16:13 ] Ciekawe zjawisko, że dwururka w oryginalnym kolektorze ma szersze wejście niż w SSACu. ale tylko to miejsce ma szersze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Kolektor zamontowany. Tomala przyciął 200zł za montaż, tokarz przyciął 100zł za flanszę. Odemnie wziol 120zl razem z falnsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Kolektor zamontowany. Tomala przyciął 200zł za montaż, tokarz przyciął 100zł za flanszę. Odemnie wziol 120zl razem z falnsza ale tobie coś spie... ł, poza tym nie robił tego Maciek, którego obaj znamy bo zajmował sie moim wydechem. Ale i tak utargowałeś, bo pamietam że tyle samo tomala krzyknął i nawet ci flanszę zrobili w tej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 To kutas jeden. Nie będę się chlastał z tego powodu ale to i tak ostatnia wizyta na Harfowej jeżeli chodzi o mody. Jakieś tam dziurki w wydechu mogą łatać. Siedziałem tam od 8. Koło 8:30 spytałem się gdzie jest sklep jakiś. Nakierował mnie gostek i poprosił, żebym mu ćwiarę kupił bo wczorajszy jest Dalszą część dnia poszli na klinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 będzie i kwas bo jakoś nie bardzo wierzę w spawacza maćka. Wydech Tomalowy ma fi60 po zewn. i 2mm ścianki więc fi56mm średnicy wewnętrznej (2,2"). W porównaniu do fi63,5 wewn. to przepaść. Tak jak pisałem, muszę wejść pod auto, rozłączyć ten wydech i pilnikiem albo jakimś dremelem sfazować wewnątrz rurę. Ciekawe jakie gluty tam zostawił bo wydechy powinno spawać się tylko TIG - wtedy nie ma nic w środku poza gładkim wypełnieniem szczeliny ... co do średnicy wydechu to 2,5 cala czyli 63,5 mm jest po zewnątrz, ścianka 1,5 mm więc w środku wychodzi 60,3 mm - 2.38 cala odpuść sobie tego zardzewiałka... niech sie rozleci do końca a w miedzyczasie zbieraj na kwas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 odpuść sobie tego zardzewiałka... niech sie rozleci do końca a w miedzyczasie zbieraj na kwas To jest tak grube, że prędzej buda się rozsypie niż rure rdza przeżre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 niech sie rozleci do końca a w miedzyczasie zbieraj na kwas taki właśnie mam zamysł ale nie wiem czy będę czekał na rozsypkę obecnego. 2mm scanki z 5 lat pojeździ A co do 2,5" to SSAC ma zmierzone 65mm średnicy zewn., ściankę pewnie ~1,0-1,5mm (nie miałem jak zmierzyć) więc prawie całe 2,5" po wewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 ale tobie coś spie... ł, poza tym nie robił tego Maciek, którego obaj znamy bo zajmował sie moim wydechem. Ale i tak utargowałeś, bo pamietam że tyle samo tomala krzyknął i nawet ci flanszę zrobili w tej cenie za slabo dokrecol kolektor na laczeniu i po tygodniu sie rozkrecilo, i w niedziele nurauto "mechanik" 30min przykrecal 3 sruby ale sie trzyma tera :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 30-35 kg - tyle mniej wiecej waży twój obecny wydech z kwasa 63,5x1,5 będzie ważył 12-14kg w zależności od tego na jaki końcowy się zdecydujesz... więc z już z uwagi na masę warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.