Gość bullitt Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 A ja wrzuciłem na przód klocki lucasa i śmiało mogę powiedzieć żebyście nie kupowali tego szajsu jak lubicie czasem troche ostrzej pojechać. Nie dość że na pudełku powinno być w nazwie jeszcze napisane fadding np. Lucas shit fadding czy coś takiego to do tego masakrycznie śmierdzą jak je troche ostrzej potraktować, docieranie robiłem w miare normalnie jeżdżąc, ale teraz wystarczą dwa hamowania tak ze 160 albo troche ostrzejszej jazdy po mieście lub zakrętach i jest masakra, poprzednio były ferrodo premier i było super, a te lucasy to się nadają, na tył do taksówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 A ja wrzuciłem na przód klocki lucasa i śmiało mogę powiedzieć żebyście nie kupowali tego szajsu jak lubicie czasem troche ostrzej pojechać. Nie dość że na pudełku powinno być w nazwie jeszcze napisane fadding np. Lucas shit fadding czy coś takiego to do tego masakrycznie śmierdzą jak je troche ostrzej potraktować, docieranie robiłem w miare normalnie jeżdżąc, ale teraz wystarczą dwa hamowania tak ze 160 albo troche ostrzejszej jazdy po mieście lub zakrętach i jest masakra, poprzednio były ferrodo premier i było super, a te lucasy to się nadają, na tył do taksówki. Mam Lucasy z przodu z tyłu ferrodo, ferrodo piszczą lucasy są cichutkie i jestem z nich super zadowolony. Do sportowej jazdy kupuje sie sportowe klocki kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Z przodu mam Ferodo Premier klocki a z tyłu szczęki TRW LUCAS[...] Po wymianie lekko naciskałem pedał hamulca a teraz gniote w sytuacjach awaryjnych U mnie też jest taka dziwna sytuacja, że z upływem czasu hamulce słabną i znalazłem tego przyczynę. Objawy: Wraz z upływem czasu (do 2 miesięcy) ze spadkiem siły hamowania (coraz mocniejsze deptanie zamiast delikatnego) objawia się to również na dźwigni hamulca ręcznego - który na początku zaciągał się na 3 zabki a potem na 8-10. Mianowicie: Problem tkwi w mechaniźmie jednej tylnej szczęki (też mam tak jak Ty z tyłu bębny). Rozpierak szczęki ma takie zębate kółeczko do regulacji. Zabezpieczone jest ono blaszaną zapadką, która powinna uniemożliwić jego skręcenie po pierwotnej regulacji. W dodatku sam powinien się ustawiać (rozkręcać) tak aby wraz z zużyciem okładziny nie powstawał luz pomiędzy nią a bębnem. Niestety na jednym (i tylko jednym kole) po wstępnej regulacji właśnie z czasem się skręca z powrotem i mimo, że jest to tylko jedno koło i w dodatku tylne, to cały układ traci skuteczność. Hamuje równo - nie ściąga. Lekarstwo: Jak juz hamulce zauważalnie osłabną, a ręczny idzie dość wysoko (8-10 ząbków) biorę podnośnik, zdejmuję to podpadnięte tylne koło, bęben i robię kilka obrotów tym zębatym kółeczkiem rozpierając szczękę do momentu aż bęben przy zakładaniu zaczyna obcierać. Kilka prób aby precyzyjnie wyregulować - im bardziej rozparta szczęka tym lepiej - ale żeby bęben dał się założyć i minimalnie tylko obcierał bez koła. Po tym zabiegu ręczny zaciąga się na 3 ząbki, a układ hamulcowy działa sprawnie juz przy delikatnym naciśnięciu. Polecam kontrolę wstępnego rozparcia szczęk, bo jak się okazuje sprawność tylnych hamulców zasadniczo wpływa na skuteczność i wydajność całego układu hamulcowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Do sportowej jazdy kupuje sie sportowe klocki kolego I tu Panie nie do końca sie z tobą zgodze, ferodo premier nie są do sportu, a wytrzymują wiele, poczytaj posty Coobcia i innych. A tak reasumując nie pouczaj Bullitta w tak oczywistych kwestiach, bo to koleżka który zna sie na autach i sporo o nich wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 A ja wrzuciłem na przód klocki lucasa i śmiało mogę powiedzieć żebyście nie kupowali tego szajsu jak lubicie czasem troche ostrzej pojechać. Nie dość że na pudełku powinno być w nazwie jeszcze napisane fadding np. Lucas shit fadding czy coś takiego to do tego masakrycznie śmierdzą jak je troche ostrzej potraktować, docieranie robiłem w miare normalnie jeżdżąc, ale teraz wystarczą dwa hamowania tak ze 160 albo troche ostrzejszej jazdy po mieście lub zakrętach i jest masakra, poprzednio były ferrodo premier i było super, a te lucasy to się nadają, na tył do taksówki. Mam Lucasy z przodu z tyłu ferrodo, ferrodo piszczą lucasy są cichutkie i jestem z nich super zadowolony. Do sportowej jazdy kupuje sie sportowe klocki kolego Do sportowej jazdy kupuje się sportowe samochody wiesz w życiu nie założyłbym klocków innych niż ferrodo premier, które de facto też nie są klockami do sportu, a tylko troche lepszymi niż seryjne zamienniki, ale akurat robiłem przegląd samochodziku w domu przed dłuższą trasą i spojrzałem że z przodu zostały praktycznie żyletki zamiast klocków i lucas był najlepszym co miałem dostępne wtedy od ręki, nie twierdzę że do sportowej jazdy nie potrzeba sportowych klocków, ale dwa hamowania z prędkości w granicach 150km/h i te klocki już są poprostu tragiczne, więc tylko przestrzegam innych przed tym, lepiej dać ciut więcej i kupić troszkę lepsze ferrodo, hamowały pięknie do samego końca, żadnego zmęczenia przy troszkę ostrzejszej jeździe ani żadnych wrażeń zapachowych, chociaż na torze też pewnie by popłynęły, ale w końcu nie jeżdżę torowym autem, a tylko opisuję swoje doświadczenia żeby przestrzec innych. A co do tych lucasów to chyba po wypłacie je wyrzucę, spodziewałem się po nich ciut więcej, ale kashiyamy które miałem kiedyś były od nich chyba ciut lepsze, może tylko trafiłem jakąś lipną serię. Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Cześć, Jestem w trakcie wymiany wszystkich tarcz i klocków w Primerce GT i stanąłem z robotą (myslałem że uda mi sie dzisiaj skonczyc) Mianowicie: w necie, sklepach wszedzie pytając o tylne tarcze podawano mi wymiar 258mm a jednak okazuje się ze mam tam 278mm, jutro jade wymienić tarcze, ale mam pytanko czy takie tarcze były seryjnie stosowane w gt (wszedzie podawane są wymiary 258mm) czuje się troche zmylony, nawet na stronie AC nissan klub podawane jest 258mm? Bedzie problem z ich dostępnością? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Cześć,Jestem w trakcie wymiany wszystkich tarcz i klocków w Primerce GT i stanąłem z robotą (myslałem że uda mi sie dzisiaj skonczyc) Mianowicie: w necie, sklepach wszedzie pytając o tylne tarcze podawano mi wymiar 258mm a jednak okazuje się ze mam tam 278mm, jutro jade wymienić tarcze, ale mam pytanko czy takie tarcze były seryjnie stosowane w gt (wszedzie podawane są wymiary 258mm) czuje się troche zmylony, nawet na stronie AC nissan klub podawane jest 258mm? Bedzie problem z ich dostępnością? W GT masz tarcze 280 mm!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Kolego nie krzycz Tak wiem, moja pomyłka, niezbyt dokładnie wyjaśniłem sytuację. Chodzi o to, że z przodu są 280 i takie kupiłem/zamontowałem jednak z tego co wyczytałem w necie i powiedzieli mi w sklepach, z tyłu powinienem mieć 258 a jednak jest 278 i kiszka. Mam nadzieje, że je znajdę w sklepach Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Mam nadzieje, że je znajdę w sklepach W intercars znajdziesz numer katalogowy brembo: 08.9461.10. P.S. Sa te same co w WP11 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano76 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Sa te same co w WP11 2.0 Potwierdzam, mam P11 2.0 i z przodu 280mm a z tyłu 278mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Ok, udało się dostać je w IC Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość agiles111 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 BOSCH kupiłem i jest ok jeżeli o klocki chodzi wcześniej na jakiś za 100zł jeździłem było wstyd przez miasto jechać tak piszczały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Czy ktoś testował? http://moto.allegro.pl/item480166358_hit_t..._wersja_gt.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marsdorf Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Ja ostatnio kupiłem klocki japońskie tylko nie mogę sobie teraz wspomnieć nazwy,są siwe czy jakieś takie jasnawe podobno nie brudzą tak felg i ku mojemu zdziwieniu to prawda.Więc polecam,jak sobie przypomnę nazwę to napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piona32 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 wymieniłem na kashijame,brązowe były.nic nie trze i nie piszczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 wymieniłem na kashijame,brązowe były.nic nie trze i nie piszczy. na razie.., dogrzej klocki, niech sie ułożą i dopiero opisuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Ja śmigam na ATE z przodu, powoli kończą się tylne i chyba też wymienię na ATE. Cena na przód 170 zł o ile dobrze pamiętam, ale trzeba przyznać że dobrze hamują w każdych warunkach i pod różnym obciążeniem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piecia-1989 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 mam maly problem z nissanem primera p 10: dzis zauwazylem ze przy gwałtownym i mocnym do dechy wdepnieciu pedalu hamulca niepokoi mnie dzwiek np. jakby tarla zebatka o zebatke.albo jak by ktos wlozyl pret w szprychy od kola rowerowego.czy ktos moglby mi pomuc prosze o szybki kontakt na meila piecia-1989@o2.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EzE Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Witam odświeżam temacik ponieważ nic w nim się nie dzieje a jestem przed wymianą klocków. Mam w tej chwili w swojej P11 kończące sie KASHIYAMY przejechałem już na nich ponad 11 tyś km i słychać że zaczynają co jakiś czas trzeć , nie pylą mocno i nie piszczą - jeżdze w miare agresywnie i zdarza mi się ostro hamować - z tego tytułu chciał bym wsadzić coś lepszego i żebym dłużej na nich pojeżdził Co polecacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Witam odświeżam temacik ponieważ nic w nim się nie dzieje a jestem przed wymianą klocków. Mam w tej chwili w swojej P11 kończące sie KASHIYAMY przejechałem już na nich ponad 11 tyś km i słychać że zaczynają co jakiś czas trzeć , nie pylą mocno i nie piszczą - jeżdze w miare agresywnie i zdarza mi się ostro hamować - z tego tytułu chciał bym wsadzić coś lepszego i żebym dłużej na nich pojeżdził Co polecacie ? Ja na Lucasach (przód) przejechałem już ponad 40 000km i myślę że do 50 000km lekko dobije. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas3112 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Witam.ja jakies 2 tyg. temu założyłem ferodo premier i muszę bardzo pochwalić,ładnie się już ułozyły nie piszczą i zadnych takich dziwnych objawów.Wczesniej mialem jakis shit za 110 zł i musze powiedziec ze przejechalem na nich okolo 5 tys km i sie skonczyly,oczywiscie slychac mnie bylo na 0,5 km jak hamowałem,tarcze mam oryginalne jescze ale na nastepna zmiane klockow bede chcial zalozyc tarcze i klocki ferodo.Tarcze troche drogie ok 320zł za sztukę ale po co towszystko podciagac i poprawiac osiagi jesli nie bede mogł zastrzymac auta jak nalezy.Hamulce to podstawa!Jest takie powiedzenie kto oszczedza- kupuje 2 razy.Póki co z klocków jestem bardzo zadowolony a koszt 160zł za kompl. to chyba wcale nie tak duzo jesli chodzi o bezpieczenstwo Twoje,zreszta nas wszystkich bo kazdy z nas moze jechac przed toba?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marso73 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Witam. Mam pytanie. Jeździł może ktoś na tarczach i klockach EBC? Jak się spisywały? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam. Mam pytanie. Jeździł może ktoś na tarczach i klockach EBC? Jak się spisywały? Pozdrawiam. z forum FKP i FCP wiem, że raczej są zadowoleni. ja założyłem kashiyama wszystkie tarcze i klocki i gdyby nie zabite prowadnice z tyłu, to do dziś bym jeździł. po prostu upaliły się klocuszki. za to przód jeździ już około 30.000 i jak nowy. zero pisku, hamują skutecznie. do tyłu poszły zamiast upalonych klocków kashiyamy, klocki TRW. rewelacja za tą cene sorry za skłądnie, ale trochę zmęczony już jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamilsr20 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Ja w mojej p11 2.0 automat kupilem TRW na przod wczesniej byl jeszcze oryginal z serwisu to powiem wam ze roznicy nie ma hamuja b.dobrze nie przegrzewaja sie za szybko (chodz wiadomo to bardziej od plynu zalezy) a cena 105zł uważam za przystepna polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GreenMan Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Ja w swojej P12 niedawno zamontowałem również TRW - myślałem też nad ATE, ale cena mnie trochę odstraszyła. Nie zawiodłem się jednak i po miesiącu użytkowania z czystym sumieniem mogę je polecić. Jak coś to podaję linki do swoich modeli (na przód): klocki hamulcowe TRW tarcza hamulcowa TRW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.