TESTER 1956 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Masz rację maksymalnie 40 cm, ale lusterka, tu się zagalopowałem, jednak nie wchodzą w obrys pojazdu, więc ta odległość mierzona jest do zewnętrznej krawędzi ( zdjęcie poniżej) pojazdu tak wynika z przepisów o ruchu drogowym . Szczerze powiem, że zapomniałem już jak sam mierzyłem i przeliczałem odległości dopasowując je do różnego rodzaju swiatelek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Dokładnie,wyznacznikiem jest najbardziej wysunięta krawędź błotnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Fakt faktem , jest przepis i powinno sie go przestrzegać. Ja jednak założyłem światła przy tablicy (J10 ), z wymiaru rozstawu swiateł brakuje mi 2 cm. do minimum . Zaryzykowalem , ale wiem ze to ryzyko nie stwarza najmniejszego nawet zagrozenia dla ruchu drogowego i innych użytkowników. Czymże jest to , w porównaniu do stanu technicznego innych aut , stanu technicznego o ktorym wie tylko właściciel i swiadomie naraza i siebie i innych . Brak hamulców, opony , zle ustawione swiatla , luzy w ukladzie kierowniczym , i wiele innych ..mysle ze te 2cm. , to przy tym wszystkim pikuś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 2cm to nie 2 metry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Fakt faktem , jest przepis i powinno sie go przestrzegać. Ja jednak założyłem światła przy tablicy (J10 ), z wymiaru rozstawu swiateł brakuje mi 2 cm. do minimum . Zaryzykowalem , ale wiem ze to ryzyko nie stwarza najmniejszego nawet zagrozenia dla ruchu drogowego i innych użytkowników. Czymże jest to , w porównaniu do stanu technicznego innych aut , stanu technicznego o ktorym wie tylko właściciel i swiadomie naraza i siebie i innych . Brak hamulców, opony , zle ustawione swiatla , luzy w ukladzie kierowniczym , i wiele innych ..mysle ze te 2cm. , to przy tym wszystkim pikuś Zgadza się ,oby zrozumiał to również diagnosta i "niebieski"na drodze, czego Ci naprawdę szczerze życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 2 centymetry to niezgodność z przepisami ale i nie tragedia zawsze możesz tłumaczyć się że miarkę taka dziecko Ci dało. Wiem żenada ale jakąś linię obrony trzeba mieć by coś powiedzieć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Przepis jest przepisem i nie ma w tym wymiarze tolerancji +/- . Na drodze nikt pewnie Ciebie za to nie będzie ścigał ale jak diagnosta na przeglądzie zmierzy to możesz mieć je do poprawki . Oby nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bhtom Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Witam, Wolę mieć w miarę porządne lampy DRL NSCC zamontowane 2 cm za daleko od zewnętrznego obrysu niż, jak niektórzy, tanie podróby z alledrogo kupione za 20 pln, które ledwo co widać na drodze. Wystarczy zobaczyć na aukcjach ile ludzi kupuje najtańsze lampy, a później w pochmurne i deszczowe dni jeżdżą na DRL zamiast włączyć światła mijania. Jeszcze się dziwią, jak się im miga z na przeciwka - oni przecież jadą na dziennych... Żenada ;( Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Ale musisz liczyć się z możliwością, jeśli światełka będą w użyciu, nad, o ile komuś nie spodoba się ich rozmieszczenie, koniecznością ich demontażu na drodze że o mandacie nie wspomnę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Linia obrony , to pomiar w osi swiateł MMam również nakladki na lampy , oraz podłaczenie ktore dziala automatycznie, czyli zaswiecam zwykle swiatla a dzienne gasną . Przegląd juz mialem i diagnosta bez problemu zatwierdził , do tego nie sa to świeczki , swiatla Magneti Marelli z atestem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Tak jak pisałem wcześniej, dobry bajer to zazwyczaj połowa sukcesu A co do diagnosty, włączałeś je ...? Zapewne nie a na kanał wjechałeś na światłach mijania, więc dlatego nie brał ich wogóle pod uwagę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Na kanał wiezdza diagnosta , przed soba ma lustra na ktorych widzi i sprawdza swiatła . Qaszlak byl na dziennych , wiec musial widziec Ogolnie wiem co i jak mam zamontowane , dlatego nie mam obaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 No jak ten Twój diagnosta na lustrach sprawdza światła to pogratulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Ja mam w rodzinie optyka szlifierza on nie lubi patrzeć gołym okiem ,może ten diagnosta ma tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Ludzie , lustra tylko po to aby widziec czy swiecą , zmiana z krotkich na długie ,halogeny , kierunkowskazy Ustawianie i regulacja na przyrządzie ...no nie, tyle trzeba sie tłumaczyc z jednego zdania Edytowane 5 Grudnia 2015 przez mucka38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Witam, jestem tu nowy i jeżeli popełnię jakieś gafy to proszę o zrozumienie. Mianowicie chciałem spytać czy QQ cierpi na przypadłość częstego przepalania się żarówek? A jeżeli tak to czy prawdą jest co mi powiedziano w salonie Nissana w Chorzowie, że jeżeli założę ledy to nie będzie możliwości połączenia tego z czujnikiem zmierzchu aby same światła się przełanczały bo ponoć Nissany tak mają i trzeba to robić ręcznie? Być może już w tym temacie było coś na ten temat napisane i to przeoczyłem to przepraszam. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Odnośnie przepalania się żarówek to za bardzo nie mam zdania, bo już dość długo mam ledy, a po zmroku mało jeżdżę. Nie mniej jednak od kiedy mam QQ, a będzie już ponad trzy lata (ale ten czas leci), to wymieniałem żarówki tylko z kaprysu. Jeżeli masz czujnik zmierzchu, który jest sprawny i wszystko fabryczne, to nie widzę powodu dlaczego by to miało nie działać. Podpinasz zasilanie (najlepiej + po stacyjce - były problemy z modułami które były podpięte bezpośrednio do akumulatora - spadki napięcia i światła gasły podczas jazdy - to tak w skrócie), i + od zasilania światła pozycyjnego. Tyle. Jak czujnik zmierzchu aktywuje światła mijania (i też pozycyjne), moduł świateł dziennych dostanie sygnał, że należy zgasić dzienne i w drugą stronę analogicznie do wyłączania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 W tym aso jakichś głupot Ci naopowiadali(aż nie mogę uwierzyć! chyba gadaleś tam, z gajowym a nie elektrykiem) Jest dokładnie jak napisał Michalmiko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Manix pojedz do Odysa tam to dopiero głupoty nie to że opowiadają ale wmawiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Szczęka opada jak się to czyta a zarazem trwoga ogarnia na sama myśl pojechania do ASO skoro tam tacy fachowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Tester Fachowców to teraz policzysz na palcach jednej ręki ,teraz to zawodowi wymieniacze z super przeszkoleniem Edytowane 9 Grudnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Odnośnie przepalania się żarówek to za bardzo nie mam zdania, bo już dość długo mam ledy, a po zmroku mało jeżdżę. Nie mniej jednak od kiedy mam QQ, a będzie już ponad trzy lata (ale ten czas leci), to wymieniałem żarówki tylko z kaprysu. Jeżeli masz czujnik zmierzchu, który jest sprawny i wszystko fabryczne, to nie widzę powodu dlaczego by to miało nie działać. Podpinasz zasilanie (najlepiej + po stacyjce - były problemy z modułami które były podpięte bezpośrednio do akumulatora - spadki napięcia i światła gasły podczas jazdy - to tak w skrócie), i + od zasilania światła pozycyjnego. Tyle. Jak czujnik zmierzchu aktywuje światła mijania (i też pozycyjne), moduł świateł dziennych dostanie sygnał, że należy zgasić dzienne i w drugą stronę analogicznie do wyłączania. Dzięki za info. W takim razie zobaczę jak będzie z tymi żarówkami i najwyżej później założę LED-y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Cieszę się, że mogłem pomóc. Odnośnie świateł dziennych, to polecam Philipsa. Początkowo miałem NSSC, ale zaczęły parować, rdzewieć (mocowania) i były trochę za duże. Philipsy są idealne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Philips drl jest bardzo dobry no i ma 2 lata gwarancji !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Jak kupowałem Philipsy to dużo złych opinii na ich temat wyczytałem. Nie wiem dlaczego. Mam je ponad dwa lata i na razie nic złego o nich nie mogę powiedzieć. Bardzo bardzo mocno świecą, przy czym są niewielkich rozmiarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.