Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


ferrit
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak pisałem wcześniej podpięte mam pod + po stacyjce :) Jak wiadomo, są problemy w QQ z modułami podłączanymi bezpośrednio pod aku (z tego co czytałem na forum jak bateria jest naładowana, to moduł ładowania odłącza ładowanie i wtedy światła gasną).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ma zakupione w styczniu 2013r i są podłączone bezpośrednio pod aku- plus do plusa ,minus do minusa i pięknie świecą i działają bez zarzutu  :spoko:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli coś, w tym przypadku światełka, podłączone są bezpośrednio pod klemy aku i nie są one włączane prądem ładowania, to moduł ładowania nie ma na nie żadnego wpływu. Jeśli natomiast światełka załączane są napięciem 14V czyli prądem ładowania to w przypadku wyłączenia się modułu te światełka będą gasły. wszystko więc zależy od użytych świateł i sposobu pracy modułu ładowania.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

NSSC kupione w legalnym źródle też mają 2 lata gwarancji door to door (hologram w gwarancji).

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem tylko, to co wyczytałem na forum (można to odszukać), więc profilaktycznie podpiąłem się pod + po stacyjce, aby uniknąć sytuacji, że będę jeździł bez świateł :D
Tak, moje też miały dwa lata gwarancji, naklejki z hologramem, ale były za duże w porównaniu z Philipsami. Miałem je odesłać na gwarancji, ale tak jakoś przeleżały w garażu i już jest po gwarancji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretnie tych nie montowałem, ale rozważałem, z uwagi na kształt i rozmiary,  ich montaż do swego notka. Po długich namysłach i przymierzaniach zdecydowałem się jednak na okrągłe bo ładniej komponowały się z pozostałymi lampami w autku. Ale światełka są jak najbardziej  Ok..!!

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wszystkich pozostałych, jak trafisz na dobre będą Ci służyć długo jak w czasie produkcji coś poszło nie tak to Ci siądą po jakimś czasie. W moich automat poszedł po 1/2 roku, przygotowałem sobie nawet zamiennik zrobiony z wielodrożnego przekaźnika, ale napisałem do sprzedawcy powołując się na udzieloną 2-u letnią gwarancję by wymienić tylko automat. Wymienił mi cały komplet i jak dotąd drugi rok już mija właśnie jest ok.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, przebrnąłem już drugi raz przez wszystkie posty ale jakoś sprawa nie jest w 100% dla mnie jasna, proszę o podpowiedź.

Kupiłem NSSC 502HP http://sklepowisko.com/index.php?route=product/product&product_id=379i teraz tak:

1. Czy jak podłącze plus gdzie napięci będzie sie pojawiało po przekręceniu kluczyka to wszystko będzie Ok i moduł oszczędzania akumulatora nic mi w tym nie namiesza?

2. Montował ktoś z Was ten zestaw sam, dużo roboty, dojście dobre czy trzeba kanał lub demontować zderzak?

Pozdrawiam wszystkich!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz się do skrzynki pod rurą dolotową. Tam się podpinałem i wszystko u mnie działa jak należy. Musisz jeszcze wziąć + od światła pozycyjnego (aby ledy się gasiły po włączeniu świateł) i masę zasilania. Trzy przewody i tyle :)

Odnośnie montażu to same lampy montujesz na wcisk do zaczepów w zderzaku. Nie musisz ściągać zderzaka, kanał nie potrzebny.

Pozdrawiam :)

Edytowane przez Michalmiko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz się do skrzynki pod rurą dolotową. Tam się podpinałem i wszystko u mnie działa jak należy. Musisz jeszcze wziąć + od światła pozycyjnego (aby ledy się gasiły po włączeniu świateł) i masę zasilania. Trzy przewody i tyle :)

Odnośnie montażu to same lampy montujesz na wcisk do zaczepów w zderzaku. Nie musisz ściągać zderzaka, kanał nie potrzebny.

Pozdrawiam :)

No i super, o to mi chodziło - dzięki :-) samo podłączenie rozumiem, tylko nie rozumiałem co miesza w tym ta funkcja/moduł "oszczędzania akumulatora" bo ktoś pisał, że musiał dodatkowy sterownik kupować i podmieniać.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo niektóre moduły świateł dziennych (w tym moje Philipsy) mają możliwość bezpośredniego podłączenia pod zaciski akumulatora. Jak moduł wykryje wzrost napięcia (załóżmy do 14,4v) to uruchamia światła, a po zgaszeniu silnika je wyłącza. W QQ jest ten problem jak już przeczytałeś, że jak akumulator zostanie w pewnym stopniu naładowany, to przestaje być ładowany, czyli mimo że silnik pracuje, napięcie spada. Wtedy moduł świateł dziennych myśli, że silnik został wyłączony i gasi światła. ja nawet nie próbowałem tak podłączać, więc opieram się na tym co przeczytałem na forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od ponad trzech lat jeżdzę na ww. Philipsach, z modułem podłączonym bezpośrednio do akumulatora (trzeci przewód do świateł postojowych) i nie mam żadnych sensacji związanych z gaśnięciem DRL, mimo że diodowy wskaźnik ładowania (dodatkowo zamontowany w gnieździe zapalniczki) często pokazuje, że akumulator nie jest ładowany (np. w dzień).

Edytowane przez Yan_2007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od ponad trzech lat jeżdzę na ww. Philipsach, z modułem podłączonym bezpośrednio do akumulatora (trzeci przewód do świateł postojowych) i nie mam żadnych sensacji związanych z gaśnięciem DRL, mimo że diodowy wskaźnik ładowania (dodatkowo zamontowany w gnieździe zapalniczki) często pokazuje, że akumulator nie jest ładowany (np. w dzień).

 

Jesteś w stanie na bieżąco kontrolować, czy światła świecą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, przebrnąłem już drugi raz przez wszystkie posty ale jakoś sprawa nie jest w 100% dla mnie jasna, proszę o podpowiedź.

 

Kupiłem NSSC 502HP http://sklepowisko.com/index.php?route=product/product&product_id=379i teraz tak:

1. Czy jak podłącze plus gdzie napięci będzie sie pojawiało po przekręceniu kluczyka to wszystko będzie Ok i moduł oszczędzania akumulatora nic mi w tym nie namiesza?

 

2. Montował ktoś z Was ten zestaw sam, dużo roboty, dojście dobre czy trzeba kanał lub demontować zderzak?

 

 

Wczoraj przymierzałem sie do montażu powyższych światełek i za chiny nie widzę możliwości montażu tam czegokolwiek bez zrzucenia zderzaka- a nawet możliwości poprowadzenia kabli do aku, wszystko zabudowane... 

 

Demontował ktoś z Was zderzak? Co trzeba w pierwszej kolejności zrobić? Sciaganąć osłony plastikowe na kołami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzyj ten film może Chiny staną się Ameryką w montażu świateł  :)

Mi a jestem pedantyczne dokładny montaż Drl4 Philips zajął 3 godziny  :rofl:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przymierzałem sie do montażu powyższych światełek i za chiny nie widzę możliwości montażu tam czegokolwiek bez zrzucenia zderzaka- a nawet możliwości poprowadzenia kabli do aku, wszystko zabudowane... 

 

Demontował ktoś z Was zderzak? Co trzeba w pierwszej kolejności zrobić? Sciaganąć osłony plastikowe na kołami?

 

Spróbuj na początek od demontażu  grilla z logo :nissan2: . Jak dobrzepamiętam jest tylko na zaczepach.Powinieneś miec wystarczające pole manewru :)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za filnik i dzieki za sugestie z grilem (jakos caly czas wczesniej myslałem, że grill i zderzak to jednośc):-) Te DRL dedytkowane sie skreca od wewnetrznej strony zderzaka. Dam znać jak poszło.

WESOŁYCH ŚWIĄT!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś w stanie na bieżąco kontrolować, czy światła świecą?

Oczywiście non stop nie ale uczulony na ten problem (liczne posty na forum) staram się kontrolować np. odbicie na bagażniku porzednika stojąc na skrzyżowaniu czy też na ścianie budynku na parkingu itp. i ani razu nie miałem wątpliwości czy światła świecą. Również nigdy nikt jadący z przeciwka mi nie migał, że jadę bez świateł.

Chciałbym zwrócić uwagę, że jeżeli moduł włączający światła DRL ma reagować na wzrost napięcia (np. Philips) to nie ważne jest gdzie podłączymy przewód "+" (do akumulatora czy do skrzynki bezpieczników) bo napięcie w instalacji jest wszędzie jednakowe. 

Edytowane przez Yan_2007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie moduł jest bardzo czuły. Jak Mam włączoną stacyjkę w pozycji II (bez silnika), to widzę w garażu jak światła szaleją. Włączają się i wyłączają co kilka sekund. Oczywiście jest to normalne zachowanie na samym akumulatorze ;)

Jak macie podłączone bezpośrednio pod aku, to przypadkiem nie reaguje Wam moduł jak otwieracie samochód pilotem? Chodzi mi o taki coming / leaving home :D Siłowniki centralnego robią dość duże chwilowe skoki napięcia i ciekawi mnie czy przy takim podłączeniu moduł nie wykrywa takiego skoku napięcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie u mnie tylko zapalają się jak zapuszczę silnik ,jak go zgaszę to doświetlają drogę do drzwi przez minute ,a pilotem mogę milion razy otwierać i zamykać a światła ani migną!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...