Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić patrola? Masz pytania? Pytaj tutaj


Gość tho-mas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mercedes Gelenda  oraz jak sie nie mylę Toyota 80  w standardzie  maja dwie blokady . Ale założenie blokady do przodu nie jest jakim kosmicznym wydatkiem od 3-5 tyś z reguly ARB z kompresorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszędzie tam gdzie się da, i tam gdzie się nie da też :P

 

a wiem że patrole mają wytrzymałe zawieszenie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam na forum :)

Zmieniam osobówkę na coś tymczasowego (góra rok jeżdżenia) i pomyślałem o Patrolu (to trochę chęć bez głębszych powodów, zawsze chciałem czymś takim pojeździć).

 

Samochód do użytku w większości szosowego, czasami zapewne sprawdzę spokojnie jego możliwości terenowe, silnik 3.0.

(Już naczytałem się o awaryjności silników 3.0 DI, i o tym że w ostry teren niezbyt się nadają.)

 

Wynalazłem takie ogłoszenie, wstępnie samochód oglądałem i mi odpowiada. Mam sprawdzony warsztat do którego z nim przed zakupem oczywiście się udam, ale chciałbym poznać jakieś opinie i uwagi obeznanych w temacie.

Warto?

http://autoauto2.otomoto.pl/nissan-patrol-C31400947.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej007

Witam
Chyba chcę kupić patrola i potrzebuje pomocy. Auto ma ciągnąć ciężką przyczepę do 3,5 tony głównie po Polsce. Myślałem o aucie z 2003-2005 roku z 3.0 silnikiem. Nie wiem czy to dobry wybór? nie wiem również jaką skrzynie wybrać manual czy automat? Wszyscy piszą o 'wybuchowych' silnikach czy 3 litrowy diesel produkowany w tych latach również jest wybuchowy? Czy sprawdzi się do ciągnięcia tak dużego ciężaru? 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam na forum :)

Zmieniam osobówkę na coś tymczasowego (góra rok jeżdżenia) i pomyślałem o Patrolu (to trochę chęć bez głębszych powodów, zawsze chciałem czymś takim pojeździć).

 

Samochód do użytku w większości szosowego, czasami zapewne sprawdzę spokojnie jego możliwości terenowe, silnik 3.0.

(Już naczytałem się o awaryjności silników 3.0 DI, i o tym że w ostry teren niezbyt się nadają.)

 

Wynalazłem takie ogłoszenie, wstępnie samochód oglądałem i mi odpowiada. Mam sprawdzony warsztat do którego z nim przed zakupem oczywiście się udam, ale chciałbym poznać jakieś opinie i uwagi obeznanych w temacie.

Warto?

http://autoauto2.otomoto.pl/nissan-patrol-C31400947.html

 

wg mnie samochód zmęczony, jak chcesz to podeślę Tobie fotki wnetrza mojego patrola z przebiegiem 240tyś (oryginalnym), to zobaczysz jak wygląda wnetrze po takim przebiegu ;-)

Witam

Chyba chcę kupić patrola i potrzebuje pomocy. Auto ma ciągnąć ciężką przyczepę do 3,5 tony głównie po Polsce. Myślałem o aucie z 2003-2005 roku z 3.0 silnikiem. Nie wiem czy to dobry wybór? nie wiem również jaką skrzynie wybrać manual czy automat? Wszyscy piszą o 'wybuchowych' silnikach czy 3 litrowy diesel produkowany w tych latach również jest wybuchowy? Czy sprawdzi się do ciągnięcia tak dużego ciężaru? 

 

 

to lepiej kup amerykańca do ciągnięcia przyczep:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich!

Ponieważ szukam Patrola - mam pytanie

http://otomoto.pl/nissan-patrol-3-0d-salon-polska-serwisowany-C30887878.html

co z nim może być nie tak, skoro tyle czasu stoi?

Wiem, że 3.0 to może być kłopot, ale czy coś jeszcze się poza silnikiem na pierwszy rzut oka nasuwa? Zadzwonię - bo mam za daleko - i zapytam o to czy silnik był wymieniany, bo kolega OFF-ROADER twierdzi, że ich się naprawić nie da, mogę zapytać o rozrząd, kiedy olej, jak z rudą, ale czy coś jeszcze?

Ewentualnie - czy jest ktoś obyty w temacie, kto mógłby go obejrzeć ze mną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Koledzy, przypuszczam że było już to opisywane w tym poście ale leniwy jestem że tak powiem. mam okazję zamienić się na Patrola 2006(3,0 automat) za mojego patha 2005rok(manual 2.5) na temat stanu przebiegu ani ceny nie będziemy rozmawiać ale chciałbym się dowiedzieć od was co lepsze a co gorsze w tych autach, od zawieszenia po układ napędowy bo wyposażenie potrafię sam porównać, myślę nad tym autem przyszłościowo bo wg mnie patrol to symbol auta trwałego terenowego, natomiast path jaki jest każdy wie aczkolwiek KOCHAM to auto=P. w przyszłości jeździłby dużo z lawetą wożąc auta jak i maszyny rolnicze. dlatego chciałbym wiedzieć coś więcej ze strony technicznej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość machajpl

Witam mam okazje zakupić dość łądnego Nissana Patrola 3.0DI 160km ale właśnie doczytałem że Nissan prowadził wielką wymianę silników właśnie w modelach przed rokiem 2003 i po modyfikacjach miały już 170KM także pytanie do was czy opłaca się zakupić ten egzemplarz bo jeżeli wierzyć w to co wyczytałem to wychodzi na to że ten Patrol jezdzi właśnie na tym wadliwym silniku z pękającą głowicą czego bym nie chciał.

 

Tutaj link do allegro http://allegro.pl/nissan-patrol-3-0d-mega-stan-krotki-niemcy-grii-i3911894334.html

 

ps. byłem osobiście obejrzeć auto jest w idealnym stanie lakierniczym nie wliczając leciutkich rys ale jak na takie auto to do przyjęcia. W środku magia samochód wygląda jakby nikt nim nie jeździł ale dalej boje się o ten silnik prosze o porade pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
Witam,

doczekałem takich czasów że mogę pomyśleć o drugim aucie:) Zawsze podobały mi się auta terenowe ale ich cena skutecznie utrudniała zakup, nadal tak jest więc myślę o jakimś niedrogim używanym patrolu GR II Y61, tak za 20-30 tyś.

Zauważyłem że w tej kwocie można kupić patrola max 2003-2004 rok. Myślę o "szosowej" wersji. Posiadam praktyczne auto osobowe, nie odkryłem jak na razie w sobie zacięcia off road`owego więc nie ukrywam że patrol jest celem samym w sobie, Po prostu napaliłem się na to auto kilka lat temu i teraz chce je mieć!!! Chcę zacząć przygodę z patrolem. Proszę mnie nie odsyłać do suv-ów, bulwarówek itp, auto mi nie jest potrzebne do lansu. Decyzja o kupnie terenówki nie ma być praktyczna, ekonomiczna czy rozsądna. 

Nie mam doświadczenia dlatego proszę o podpowiedź. 

 

- pytanie o awaryjność - czy przeciętny (nie zajechany) 12 letni patrol nadaje się na dalsze wycieczki (inne kraje) czy raczej jest już autem z racji wieku "niepewnym" bardziej awaryjnym na które trzeba uważać.

- czy prawdą jest że patrole z ogłoszeń krajowych są w większości zajechane?

- do jakiego przebiegu szukać auta? czy przebieg np: 300 000 jest duży dla tego typu auta? Jaka jest       granica. Nie wierze w  przebiegi z ogłoszeń na poziomie 145 000 w roczniku 2002.

- czy poza praktycznym zastosowaniem jest jakaś różnica miedzy krótkim a długim patrolem, którego polecacie?

- na co zwracać szczególną uwagę kupując auto.

- czy macie jakieś doświadczenia z firmami sprawdzającymi na życzenie auta (np. auto rentgen itp), czy są wiarygodne? Czy warto z nich korzystać?

 

Dziękuję i pozdrawiam.
Edytowane przez stefciu11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

 

Ja mam y60, więc na wszystkie pytania nie odpowiem, ale przy aucie 10-letnim prawda jest taka, że bywa różnie ;). Jeśli poprzedni właściciel (właściciele) dbali o sprzęt to może być prawie jak nowy, ale może być równie dobrze "na dorżnięciu".

Zasadniczo Patrole mają (zasłużoną) opinię aut bardzo wytrzymałych i odpornych na niesprzyjającą eksploatację, więc masz duże szanse trafić dobry model, natomiast szczerze polecam Ci zrobić to, czego ja nie zrobiłem - zabrać ze sobą jakiegoś właściciela patrola, albo przynajmniej mechanika.

 

Zwróć uwagę przede wszystkim na ramę, dobrze nawet wziąć młotek i ją ostukać, czy ruda nie żre, sprawdź w terenie, czy wszystkie koła robią, czy się nie grzeje silnik za mocno, jak odpala (poproś sprzedawcę, żeby nie odpalał auta przed Twoim przyjazdem, bo chcesz sprawdzić jak pali na zimno).

 

W zasadzie w porównaniu do sprawdzania zwykłego auta, największą różnicą jest właśnie rama. No i dobrze jest też poszukać informacji indywidualnych dot. modelu, który chcesz kupić, w Y60 sprawdza się na przykład uszczelkę pod głowicą, czy nie było planowania, ale o Y61 niestety nic tak dokładnego Ci nie powiem :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam Wszystkich

Założyłem konto na tym forum ponieważ w najbliższym czasie mam zamiar kupić NISSANA PATROLA. 

Chciałem kupić auto terenowe z początku wybór padł na Mitsubishi jednak doczytałem gdzieś ze Patrol jest lepszą bazą do przerobienia na auto wyprawowe .

Generalnie mój wybór padł na model Y61 long silnik diesla jednak nie wiem jaki ,jak by nie czytać to żaden nie jest tak naprawdę dobry a jak dobry to cena odstrasza .Na dzień dzisiejszy myślę o silniku 2,8 jednak nie wiem jakie konkretnie modele silnika były tam montowane ,wolał bym silnik ze zwykłą pompą wtryskową sterowaną linką gazu który model tego silnika miał taką pompę ,wiem że są też silniki 3 ltrowe jednak coś tam było ze smarowaniem i uszkadzaniem tłoków ,

który silnik lepszy z 3 litrowych ,ponoć w takim silniku można wymienić pompę wtryskową  z elektrycznej na sterowanie linką gazu

Budowa auta ma być prosta aby nie zdziwić się gdzieś 3000 km od domu że nie wiadomo dlaczego silnik się rozleciał .

Czy ktoś ma takie auto z silnikiem mercedesa sprintera z modelu 312  2,9 litra ,czy wielką filozofią jest przekładka silnika np z mercedesa ,doczytałem gdzieś ze można włożyć 3,0 TD z ,mercedesa jednak o jaki konkretnie model chodzi tego mercedesa starą beczkę z 3 litrowym dieslem czy nowszy

pytań wiele jednak liczę na waszą pomoc

auto ma być wyprawowe więc malo awaryjne ,silnik trwały ,demonem prędkości nie musi być

Obecnie mam Mastera z silnikiem 2,8TDI z 2001 rp z przebiegiem 290000 tyś km przy 270,000 wymieniałem łożyska w skrzyni ,pali od pierwszego zakręcenia i tego samego oczekiwał bym od Patrola

Master jest przerobiony jego masa własna jest teraz 2740 kg i przy mocy 116 KM jeżdzi się nim całkiem dobrze nawet w pełni załadowanym jak ma 3,5 tony ,nie chodzi mi o prędkość jak pojedzie 100 km/h na autostradzie to mi starczy .

Ma być tylko niezawodny jak wyjedzie z domu ma wrócić o własnych siłach lub zostać naprawiony przez każdego mechanika za pomocą młotka i przecinaka :)

Jeszcze jedno ile waży Patrol na pusto masa własna i jak jest jego DMC

Mój wybór to Y61 jaki silnik podpowiedzcie

nie wiem tylko czy lepiej kupić tanio i remontować czy dołożyć trochę i kupić w lepszym stanie ,z mechaniki zrobię wszystko z blacharką trochę gorzej ,budżet  ok 15 tyś zł

proszę po radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Mam Y60 z 1990r. wszystkie czesci orginalne nie podwyższany, dawniej jezdzilem w terenie z racji zawodu opony Maxxis 751 (nie najlepiej sie sprawuja sie w typowym blocie,ale idealne na szuter i kamienie sa wzmacniane boki)silnik orginalny 2.8 turbo przejechane przeszlo 300tys bez remontu,tylko trzeba dbac o chłodnice ,wymieniałem na nowa dwa lata temu z tego powodu ze głowica nieznosi przegrzania Kupując zwracaj uwage na rame(musi byc zdrowa)nie kupuj od niemca co plakal jak sprzedawal, i niebylo tam palone a prowadzila babcia

Powodzena w zakupie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o jednym z silników 2,8 mówią ten lepszy

który to silnik jakie ma oznaczenie ponoć idzie wymienić w nim pompę na sterowaną linką gazu z jakiego silnika pasuje ta pompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...