ceniakenzo Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 wielkie dzięki Krystian a może ktoś wie w jakich autach seryjnie montują oba mosty z blokadami 100% może w pajero ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian 10 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Mercedes Gelenda oraz jak sie nie mylę Toyota 80 w standardzie maja dwie blokady . Ale założenie blokady do przodu nie jest jakim kosmicznym wydatkiem od 3-5 tyś z reguly ARB z kompresorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 drogie to chyba lepiej kupic patrola i mu zamontować tą blokadę na przedni most Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian 10 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Gdzie chcesz jeżdzić ,że potrzebujesz blokady na przod ?. To tylko do przepraw a tak w zasadzie to wystarczy tył . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 wszędzie tam gdzie się da, i tam gdzie się nie da też a wiem że patrole mają wytrzymałe zawieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian 10 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Wytrzymałe ale nie niezniszczalne musisz o tym pamiętać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablopp Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Witam na forum Zmieniam osobówkę na coś tymczasowego (góra rok jeżdżenia) i pomyślałem o Patrolu (to trochę chęć bez głębszych powodów, zawsze chciałem czymś takim pojeździć). Samochód do użytku w większości szosowego, czasami zapewne sprawdzę spokojnie jego możliwości terenowe, silnik 3.0. (Już naczytałem się o awaryjności silników 3.0 DI, i o tym że w ostry teren niezbyt się nadają.) Wynalazłem takie ogłoszenie, wstępnie samochód oglądałem i mi odpowiada. Mam sprawdzony warsztat do którego z nim przed zakupem oczywiście się udam, ale chciałbym poznać jakieś opinie i uwagi obeznanych w temacie. Warto? http://autoauto2.otomoto.pl/nissan-patrol-C31400947.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej007 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 WitamChyba chcę kupić patrola i potrzebuje pomocy. Auto ma ciągnąć ciężką przyczepę do 3,5 tony głównie po Polsce. Myślałem o aucie z 2003-2005 roku z 3.0 silnikiem. Nie wiem czy to dobry wybór? nie wiem również jaką skrzynie wybrać manual czy automat? Wszyscy piszą o 'wybuchowych' silnikach czy 3 litrowy diesel produkowany w tych latach również jest wybuchowy? Czy sprawdzi się do ciągnięcia tak dużego ciężaru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Przeczytaj wątek, a sam sobie odpowiesz na pytanie ... klepie się tu o tym przez 27 stron :-) ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bolo24 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Witam na forum Zmieniam osobówkę na coś tymczasowego (góra rok jeżdżenia) i pomyślałem o Patrolu (to trochę chęć bez głębszych powodów, zawsze chciałem czymś takim pojeździć). Samochód do użytku w większości szosowego, czasami zapewne sprawdzę spokojnie jego możliwości terenowe, silnik 3.0. (Już naczytałem się o awaryjności silników 3.0 DI, i o tym że w ostry teren niezbyt się nadają.) Wynalazłem takie ogłoszenie, wstępnie samochód oglądałem i mi odpowiada. Mam sprawdzony warsztat do którego z nim przed zakupem oczywiście się udam, ale chciałbym poznać jakieś opinie i uwagi obeznanych w temacie. Warto? http://autoauto2.otomoto.pl/nissan-patrol-C31400947.html wg mnie samochód zmęczony, jak chcesz to podeślę Tobie fotki wnetrza mojego patrola z przebiegiem 240tyś (oryginalnym), to zobaczysz jak wygląda wnetrze po takim przebiegu ;-) Witam Chyba chcę kupić patrola i potrzebuje pomocy. Auto ma ciągnąć ciężką przyczepę do 3,5 tony głównie po Polsce. Myślałem o aucie z 2003-2005 roku z 3.0 silnikiem. Nie wiem czy to dobry wybór? nie wiem również jaką skrzynie wybrać manual czy automat? Wszyscy piszą o 'wybuchowych' silnikach czy 3 litrowy diesel produkowany w tych latach również jest wybuchowy? Czy sprawdzi się do ciągnięcia tak dużego ciężaru? to lepiej kup amerykańca do ciągnięcia przyczep:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_po Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Witam!!! http://tablica.pl/oferta/nissan-patrol-gr-2-sztuki-zamiana-CID5-ID1QeZx.html#5dbb49ec4e Jak myślicie, coś takiego ma szansę jeździć? czy tylko ma "wyglądać"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian 10 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Bardziej wyglądać . Ale to trzeba dokladnie oglądnąc . Dla Ciebie to najlepiej niezmotany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASP Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Witam wszystkich! Ponieważ szukam Patrola - mam pytanie http://otomoto.pl/nissan-patrol-3-0d-salon-polska-serwisowany-C30887878.html co z nim może być nie tak, skoro tyle czasu stoi? Wiem, że 3.0 to może być kłopot, ale czy coś jeszcze się poza silnikiem na pierwszy rzut oka nasuwa? Zadzwonię - bo mam za daleko - i zapytam o to czy silnik był wymieniany, bo kolega OFF-ROADER twierdzi, że ich się naprawić nie da, mogę zapytać o rozrząd, kiedy olej, jak z rudą, ale czy coś jeszcze? Ewentualnie - czy jest ktoś obyty w temacie, kto mógłby go obejrzeć ze mną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_po Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 a zna ktoś może tego patrola? http://tablica.pl/oferta/nissan-patrol-wyprawowy-1991-CID5-ID4uhkr.html#e5714198d8 na zdjęciach i w opisie wygląda zachęcająco... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACK17 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Witam Koledzy, przypuszczam że było już to opisywane w tym poście ale leniwy jestem że tak powiem. mam okazję zamienić się na Patrola 2006(3,0 automat) za mojego patha 2005rok(manual 2.5) na temat stanu przebiegu ani ceny nie będziemy rozmawiać ale chciałbym się dowiedzieć od was co lepsze a co gorsze w tych autach, od zawieszenia po układ napędowy bo wyposażenie potrafię sam porównać, myślę nad tym autem przyszłościowo bo wg mnie patrol to symbol auta trwałego terenowego, natomiast path jaki jest każdy wie aczkolwiek KOCHAM to auto=P. w przyszłości jeździłby dużo z lawetą wożąc auta jak i maszyny rolnicze. dlatego chciałbym wiedzieć coś więcej ze strony technicznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_po Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 czy ktoś z Was może polecić jakiś warsztat 4x4 ze Szczecina aby podjechać do niego i obejrzeć to autko http://tablica.pl/oferta/nissan-patrol-wyprawowy-1991-CID5-ID4uhkr.html#e5714198d8 pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość machajpl Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Witam mam okazje zakupić dość łądnego Nissana Patrola 3.0DI 160km ale właśnie doczytałem że Nissan prowadził wielką wymianę silników właśnie w modelach przed rokiem 2003 i po modyfikacjach miały już 170KM także pytanie do was czy opłaca się zakupić ten egzemplarz bo jeżeli wierzyć w to co wyczytałem to wychodzi na to że ten Patrol jezdzi właśnie na tym wadliwym silniku z pękającą głowicą czego bym nie chciał. Tutaj link do allegro http://allegro.pl/nissan-patrol-3-0d-mega-stan-krotki-niemcy-grii-i3911894334.html ps. byłem osobiście obejrzeć auto jest w idealnym stanie lakierniczym nie wliczając leciutkich rys ale jak na takie auto to do przyjęcia. W środku magia samochód wygląda jakby nikt nim nie jeździł ale dalej boje się o ten silnik prosze o porade pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian 10 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Tylko los szczęścia jedni robią na tych silnikach po 500 tys inni tego szczęścia nie mają . Może Ty masz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Zapraszam wszystkich do zapoznania się z tematem.http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/94081-klubowe-ramki-na-tablice-rejestracyjne-zapisy/ZAPISY TRWAJA!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lepa Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam zastanawiam sie nad kupnem patrola http://otomoto.pl/nissan-patrol-idealny-C33393423.html i chciał bym go sprawdzić w warsztacie w okolicach Lublina czy ktos poleci mi kogoś? Zgóry dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stefciu11 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) Witam, doczekałem takich czasów że mogę pomyśleć o drugim aucie:) Zawsze podobały mi się auta terenowe ale ich cena skutecznie utrudniała zakup, nadal tak jest więc myślę o jakimś niedrogim używanym patrolu GR II Y61, tak za 20-30 tyś. Zauważyłem że w tej kwocie można kupić patrola max 2003-2004 rok. Myślę o "szosowej" wersji. Posiadam praktyczne auto osobowe, nie odkryłem jak na razie w sobie zacięcia off road`owego więc nie ukrywam że patrol jest celem samym w sobie, Po prostu napaliłem się na to auto kilka lat temu i teraz chce je mieć!!! Chcę zacząć przygodę z patrolem. Proszę mnie nie odsyłać do suv-ów, bulwarówek itp, auto mi nie jest potrzebne do lansu. Decyzja o kupnie terenówki nie ma być praktyczna, ekonomiczna czy rozsądna. Nie mam doświadczenia dlatego proszę o podpowiedź. - pytanie o awaryjność - czy przeciętny (nie zajechany) 12 letni patrol nadaje się na dalsze wycieczki (inne kraje) czy raczej jest już autem z racji wieku "niepewnym" bardziej awaryjnym na które trzeba uważać. - czy prawdą jest że patrole z ogłoszeń krajowych są w większości zajechane? - do jakiego przebiegu szukać auta? czy przebieg np: 300 000 jest duży dla tego typu auta? Jaka jest granica. Nie wierze w przebiegi z ogłoszeń na poziomie 145 000 w roczniku 2002. - czy poza praktycznym zastosowaniem jest jakaś różnica miedzy krótkim a długim patrolem, którego polecacie? - na co zwracać szczególną uwagę kupując auto. - czy macie jakieś doświadczenia z firmami sprawdzającymi na życzenie auta (np. auto rentgen itp), czy są wiarygodne? Czy warto z nich korzystać? Dziękuję i pozdrawiam. Edytowane 26 Listopada 2014 przez stefciu11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gnommer Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Cześć! Ja mam y60, więc na wszystkie pytania nie odpowiem, ale przy aucie 10-letnim prawda jest taka, że bywa różnie . Jeśli poprzedni właściciel (właściciele) dbali o sprzęt to może być prawie jak nowy, ale może być równie dobrze "na dorżnięciu". Zasadniczo Patrole mają (zasłużoną) opinię aut bardzo wytrzymałych i odpornych na niesprzyjającą eksploatację, więc masz duże szanse trafić dobry model, natomiast szczerze polecam Ci zrobić to, czego ja nie zrobiłem - zabrać ze sobą jakiegoś właściciela patrola, albo przynajmniej mechanika. Zwróć uwagę przede wszystkim na ramę, dobrze nawet wziąć młotek i ją ostukać, czy ruda nie żre, sprawdź w terenie, czy wszystkie koła robią, czy się nie grzeje silnik za mocno, jak odpala (poproś sprzedawcę, żeby nie odpalał auta przed Twoim przyjazdem, bo chcesz sprawdzić jak pali na zimno). W zasadzie w porównaniu do sprawdzania zwykłego auta, największą różnicą jest właśnie rama. No i dobrze jest też poszukać informacji indywidualnych dot. modelu, który chcesz kupić, w Y60 sprawdza się na przykład uszczelkę pod głowicą, czy nie było planowania, ale o Y61 niestety nic tak dokładnego Ci nie powiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nissman Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Witam Wszystkich Założyłem konto na tym forum ponieważ w najbliższym czasie mam zamiar kupić NISSANA PATROLA. Chciałem kupić auto terenowe z początku wybór padł na Mitsubishi jednak doczytałem gdzieś ze Patrol jest lepszą bazą do przerobienia na auto wyprawowe . Generalnie mój wybór padł na model Y61 long silnik diesla jednak nie wiem jaki ,jak by nie czytać to żaden nie jest tak naprawdę dobry a jak dobry to cena odstrasza .Na dzień dzisiejszy myślę o silniku 2,8 jednak nie wiem jakie konkretnie modele silnika były tam montowane ,wolał bym silnik ze zwykłą pompą wtryskową sterowaną linką gazu który model tego silnika miał taką pompę ,wiem że są też silniki 3 ltrowe jednak coś tam było ze smarowaniem i uszkadzaniem tłoków , który silnik lepszy z 3 litrowych ,ponoć w takim silniku można wymienić pompę wtryskową z elektrycznej na sterowanie linką gazu Budowa auta ma być prosta aby nie zdziwić się gdzieś 3000 km od domu że nie wiadomo dlaczego silnik się rozleciał . Czy ktoś ma takie auto z silnikiem mercedesa sprintera z modelu 312 2,9 litra ,czy wielką filozofią jest przekładka silnika np z mercedesa ,doczytałem gdzieś ze można włożyć 3,0 TD z ,mercedesa jednak o jaki konkretnie model chodzi tego mercedesa starą beczkę z 3 litrowym dieslem czy nowszy pytań wiele jednak liczę na waszą pomoc auto ma być wyprawowe więc malo awaryjne ,silnik trwały ,demonem prędkości nie musi być Obecnie mam Mastera z silnikiem 2,8TDI z 2001 rp z przebiegiem 290000 tyś km przy 270,000 wymieniałem łożyska w skrzyni ,pali od pierwszego zakręcenia i tego samego oczekiwał bym od Patrola Master jest przerobiony jego masa własna jest teraz 2740 kg i przy mocy 116 KM jeżdzi się nim całkiem dobrze nawet w pełni załadowanym jak ma 3,5 tony ,nie chodzi mi o prędkość jak pojedzie 100 km/h na autostradzie to mi starczy . Ma być tylko niezawodny jak wyjedzie z domu ma wrócić o własnych siłach lub zostać naprawiony przez każdego mechanika za pomocą młotka i przecinaka Jeszcze jedno ile waży Patrol na pusto masa własna i jak jest jego DMC Mój wybór to Y61 jaki silnik podpowiedzcie nie wiem tylko czy lepiej kupić tanio i remontować czy dołożyć trochę i kupić w lepszym stanie ,z mechaniki zrobię wszystko z blacharką trochę gorzej ,budżet ok 15 tyś zł proszę po radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr5524 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Witaj Mam Y60 z 1990r. wszystkie czesci orginalne nie podwyższany, dawniej jezdzilem w terenie z racji zawodu opony Maxxis 751 (nie najlepiej sie sprawuja sie w typowym blocie,ale idealne na szuter i kamienie sa wzmacniane boki)silnik orginalny 2.8 turbo przejechane przeszlo 300tys bez remontu,tylko trzeba dbac o chłodnice ,wymieniałem na nowa dwa lata temu z tego powodu ze głowica nieznosi przegrzania Kupując zwracaj uwage na rame(musi byc zdrowa)nie kupuj od niemca co plakal jak sprzedawal, i niebylo tam palone a prowadzila babcia Powodzena w zakupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nissman Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 o jednym z silników 2,8 mówią ten lepszy który to silnik jakie ma oznaczenie ponoć idzie wymienić w nim pompę na sterowaną linką gazu z jakiego silnika pasuje ta pompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.