Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić patrola? Masz pytania? Pytaj tutaj


Gość tho-mas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja miałem troche już tych gratów i wszystko zależy na jaki okres chcemy kupić , jak na bardzo długo to warto dopłacic za faktyczny stan dobry , ale jak na dwa lata to lepiej kupić młodszego bo szybciej się sprzeda . Jako ciekawostke opowiem ci historyjke jednego mojego auta , kupiłem 2 letniego opla combo delikatnie stukniętego cena dobra , zrobiłem i między czasie wyszło ,że wcześniej miał cały bok wymieniony . Przebieg 70tyś km , mechanicznie silnik zawias był idealny

przez rok zrobiłem 40tyś i sprzedałem o 5tyś więcej niż dałęm i nowy właściciel jest bardzo zadowolony bo ma auto z przebiegiem 110tyś km a nie 400

przez ingerencjie w blacharke po prostu to auto nie będzie latać 20 lat tylko po 10 zacznie korodować

kiedyś może i tak było ,że stan wyznaczał cene a w dzisiejszych czasach nowy produkt da się kupić za jakąś cene a za ten sam produkt inny sprzedawca chce x2 i co jest lepszy ?

A wracając do patroli to koszt eksplatacji auta terenowego jest duży i jest grono ludzi co na zime kupuje auto 4x4 i wczesną wiosną już sprzedaja , bo koszta za duże i w tym przypadku można trafić na okazje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Laska_Łódź

Z racji pierwszego postu WITAM!

 

Ostanio, z racji tego, że przeróbka mojego aktualnego auta jest średnio opłacalna stwierdziłem, że kupie sobie Patrola. Funduszowo wybór musiał paść na Y60 chociaż strasznie marzy mi się Y61, ale co poradzić :P Teraz mam kilka pytań.

 

-Czy każdy Y60 ma 100% blokade tylnego mostu, czy było to może w jakiejś opcji?

-Jeśli tak to w którym miejscu się ją włącza?

-Jakie są newralgiczne punkty tego auta które trzeba obejrzeć w czasie zakupu ( w sensie gdzie Patrole najczęściej korodują)

 

Szukam auta już przerobionego w teren i ma być ono tylko tam używane. Co sądzicie o tym egzemplarzu? http://otomoto.pl/nissan-patrol-doinwestowany-4x4-C23143363.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji pierwszego postu WITAM! Ostanio, z racji tego, że przeróbka mojego aktualnego auta jest średnio opłacalna stwierdziłem, że kupie sobie Patrola. Funduszowo wybór musiał paść na Y60 chociaż strasznie marzy mi się Y61, ale co poradzić :P Teraz mam kilka pytań. -Czy każdy Y60 ma 100% blokade tylnego mostu, czy było to może w jakiejś opcji? -Jeśli tak to w którym miejscu się ją włącza? -Jakie są newralgiczne punkty tego auta które trzeba obejrzeć w czasie zakupu ( w sensie gdzie Patrole najczęściej korodują) Szukam auta już przerobionego w teren i ma być ono tylko tam używane. Co sądzicie o tym egzemplarzu? http://otomoto.pl/ni...-C23143363.html

 

Witam serdecznie na tym forum.

Mnie osobiście bardziej podoba się Y60 niż Y61 ale nie to co ładne...

Y60 sa z blokadą permanentną tzw difft lock lub LSD czyli płytki cierne

Przełącznik od dift lock jest prawy dół środkowego panela na desce rozdzielczej najczęściej ;) NA moście powinien być taki bączek.

Dift lock w teren super, ale na zimę na śliskim o wiele lepiej mi się jeździło jak miałem parcha z LSD

 

Patrol Y60 z racji wieku to może korodować wszędzie, ale podstawa rama tył, młoteczek i opukać. Buda standardowo obadać progi, nadkola itp.

NIE KUPOWAĆ SAMEMU. Zabrać kogoś kto ma i wie jak sprawdzić czy dift lock jest, a nie np. sam wyłącznik, jak działa skrzynka, mosty itp. itd.

Edytowane przez Mpv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich tych ktorzy kochaja patrole ;) takie szybkie pytanei do Was ile w danej okolicy kosztuje wyremontowanie calej ramy razem z mostami oraz podlogi jakie ceny??u mnie okolice 6 tys ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dzikjestdziki

Sprzedam Nissana Patrola Y60 stan auta oceniam na bardzo dobry rok produkcji 1996. Auto posiada opony At 31 cali z przebiegiem około 15 tyś. Wstawione nowe zawieszenie ironmana lift 2 cale. Stan ramy idealny bez śladów korozji. Dwa ogniska rdzy na nadzwoziu. Wiecej rzetelnych informacji pod numerem telefonu 889-53-86-54. Auta używałem do polowań ale z przyczyn, które moge podac zainteresowanemu nie bedzie mi potrzebne. Pozdrawiam krzysztof.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość GodBlessYou

Witam, mam zamiar kupic patrola y60 2.8 gr dlugiego. Nigdzie nie moge znalesc konkretnej odpowiedzi... czy silniki rd28t nie boja sie przebiegu rzedu 300 tys km. odrazu "mowie" ze nie ma mowy o kreconym liczniku ... orginalne kilometry . Mam takiego na oku.. ma dokladnie 285tys. cale wnetrze w znakomitej formie. Druga sprawa dotyczy sprzegow piast z manualnymi wiem co i jak, ciekawi mnie jednak na jakiej zasadzie dzialaja automatyczne sprzegi. Moze ktos podzielil by sie wiedza i doswiadczeniem w uzytkowaniu tego wyjatkowego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Korbamoto

A ile ma latek? 285 tysięcy podzielone na 20 lat, to daje po 14 tysięcy na rok. jesli młodszy, to 18-20 tys. km na rok. Mało coś, prawda? Wierzysz w to, że Patrol był samochodem ''kościołowym'' na niedzielne wycieczki??

Mój kupiony pół roku temu ma przebieg nieznany, ale sądzę, że pół miliona to minimum, a możliwe, że dużo więcej. Silnik chodzi jak zegareczek, pali na dotyk, nie cieknie, nie dymi. Także jeśli ma naprawde 285 i był dbany, to jeszcze trzy razy tyle przed nim.

Sprzęgiełka automatyczne jeśli sprawne- są wygodniejsze od manuali, bo nie trzeba wysiadać i zapinać łapą. W skrócie- działają na systemie zapadek i sprężyn dociskających. Są trwałe raczej. U mnie czasami prawe sprzęgiełko zapnie, a lewe nie i wtedy mam napęd na 3 koła, ale najczęściej jest to kwestia rozebrania, wymycia i nasmarowania właściwym smarem. Co też muszę uczynić. Bo jak sprzęgiełko pada- to chrobocze, terkocze i przeważnie pada na zawsze. Zresztą o sprzęgiełkach już wszystko napisano, i tu, i na rajdy4x4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Whitie

Mój ma wg licznika 320 tyś.... zakładam, że ma 2 razy tyle.

Chodzi jak marzenie..... uszczelka wygląda na oryginalną (cienka).

Jedynie po odpaleniu zastawia małą czarną chmurkę i przez kilka minut dymi na szaro....jak tylko złapie choć odrobinę temperatury jest super.

Nie bardzo wierze w przebieg 285 po 20 latach tym bardziej, że to samochody użytkowe są a nie dupowozy. Ciągniki rozumiesz takie..

Co do sprzegiełek.... w terrano miałem takie. Mało nim wprawdzie jeździłem choćby w lesie ale zimą... hmmm wygoda.

Manuale chyba jednak bardziej wytrzymałe są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość czarny_gawron

Powitać.

Jak większość "świerzaków" tutaj, pierwszy mój post związany będzie z zakupem patrolka;) Wiadomo w sieci same okazje, tykające zegarki ramy jak dzwon, napędy 100% sprawne.... bla bla bla.

Zielony jestem zupełnie jedyne wiadomości czerpię z sieci, ale w realu obawiam się, że wybiorę minę, jakich mało. Tak, więc do sedna, zna ktoś może te dwa okazy, ktoś może oglądał i może coś więcej powiedzieć, ewentualnie czy ktoś byłby wstanie podjechać o zobaczyć, w jakim stanie są te auta.

1 http://tablica.pl/oferta/nissan-patrol-gr-y60-zamiana-IDZ43H.html#08792a49;r:2;s:287

2 http://tablica.pl/oferta/nissan-patrol-dlugi-lift-2-bfg-mt-off-road-1991-IDVJhL.html#ac02d7bb;r:;s:

A może to kogoś z forum? Chyba, że ktoś ma jakiegoś na sprzedaż...

Czego szukam; Auta sprawnego technicznie, wizualnie obojętne (prawie;). Dodam rudej się nie boję, bulwarówki nie szukam. Auto do zabawy weekendowej, bądź wypadu z rodziną nad wodę musi być long. Dobrze jak będzie miało Klimę... Cena powiedzmy tak ok 10-15k, bo pewnie 3-5k trzeba będzie dorzucić.

Ze swojej strony mogę pomóc w wyborze jakiegoś Volvo, a posiadaczy Szweda zapraszam www.klubvolvo.org.pl

Pozdr i dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem tu nowy. Szukam kogoś kto mógłby mi pomóc i posłuchać jednego patrola w okolicach Radomia.

 

Z góry dzięki

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mnie odwieziesz do domu moge pojechać np w niedzielę :)

 

Miałem być w wawie na ten weekend ale nie wypaliło, także jak będzie jeszcze auto stało to przyszły tydzień, odezwę się wcześniej jak coś,

dzięki

 

Hej,

Może ktoś oglądał tego patrola i coś może o nim powiedzieć więcej? Miałem jechać teraz zobaczyć ale nie wyszło, http://otomoto.pl/nissan-patrol-C24384759.html lub ten http://moto.allegro.pl/nissan-patrol-gr-lift-3-cale-snorkel-monster-i2355902743.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Highlander187

Jako że jestem tu nowy to witam wszystkich serdecznie.

Od jakiegos czasu rozgladam sie za autem terenowo rekreacyjnym.

Wybór padl w 99% na Patrola Y61 Long.Auto bedzie służyło do wypadów za miasto w lekki teren, nie bede go przerabial ( no moze lekki lift w przyszłosci), jazda 85 % asfalt.

 

Bardzo prosze o wypowiedzi na temat nastepujacych ofert

 

http://otomoto.pl/nissan-patrol-salon-polska-pierwsza-rej-2007-C24335059.html

 

http://otomoto.pl/nissan-patrol-i-wl-krajowy-bezwypadkowy-C24431026.html

 

Pierwszy wyglada na rozliczanego w salonie, jest vin w ogloszeniu wiec raczej nic do ukrycia.

Drugi podoba mi sie bardziej,orurowanie i skora ale niestety handlarz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Highlander187

troszke poczytalem i sie przestraszylem

wielu forumowiczow pisze aby nie katowac patrola na autostradach?

czy w modelach 2005 i wyzej silnik 3,0 bedzie jakis problem przejechac 800-1000 km ( góry-morze ) i leciec autostrada 100-130 km/h?

zdaje sobie oczywiscie sprawe ze to nie sportowe auto, ale na autostradzie jechac 80 to kiepsko a samochod ma mi miedzyinnymi sluzyc na wypady wakacyjne z racji bagaznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Highlander:

 

W uzupełnieniu korespondencji. Szukaj automatu - do tego co potrzebujesz operowanie biegami i ciężkim sprzęgłem jest całkowicie niepotrzebne. W rzeczywistości automat super sobie daje radę i paradoksalnie przy śliskich podjazdach jest sprawniejszy bo nie zrywa przyczepności jak źle puścisz sprzęgło tylko płynnie przekazuje moc na kółka - bez widocznych strat.

 

Tego czarnego sprzedają już chyba pół roku (o ile to ten sam - była taki zarejestrowany na firmę z Wrocławia) , no i kolor - rzecz gustu ale czarny wygląda jak karawan. Brązowego szukałem ale nie znalazłem - ten jest niestety w manualu. Przebiegi niby OK ale ja szukałem poniżej setki.

 

pozdrawiam

Edytowane przez Piotr1717
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chce kupić Nissana Patrola Gr I od 90roku w góre i cena tak do 15 tyś max. Auto kupuje do zabawy w terenie i weekendowych wypadów. Jeździłem już Suzuki Samuraiem potem Jeepem Wranglerem a teraz przyszedł czas na GRa :-). Mam do was pytanie o te auto...

 

http://otomoto.pl/nissan-patrol-zadbany-off-road-C24634123.html

 

Koleś pisze tam, że "Przy pełnym skręcie delikatnie puka lewy przegub" patrol jest napędzany przegubem? on nie ma tych kul? jaki tam jest przegłub? Tam jest półośka chyba tak? Czy o co chodzi? ;-P. Bo się juz pogubilem... mechanikiem nie jestem ;-P.

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kule są pewnie już zjedzone przez rdzę ;-) Ale jak sobie wyobrażasz że kula sama napędza koło?? W środku siedzą przeguby kula ochrania przegub i robi za zwrotnicę. Przegub to dość kosztowny interes, a jak puka to pewnie i reszta będzie do roboty, jak będziesz chciał kilka lat pośmigać to przedni most będzie cię kosztował 2000-3000zł... Dobry Patrol musi kosztować 20-25tyś. Możesz też kupić za 11 jak ja i wsadzić w niego 10-15 ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

http://otomoto.pl/nissan-patrol-4-2d-C24439852.html wiem tyle, że to przekładka była, ale na co konkretnie zwracać uwagę przy przekładce? jakie ewentualne problemy mogą z tego wynikać. Może ktoś już go fachowym okiem oglądał?

Mam zamiar go zaciągnąć w ciągu kilku dni do warsztatu teoretycznie znającego się na tym, więc zobaczymy

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ketjow123

Jestem nowym użytkownikiem forum i witam Wszystkich na wstępie.

Mam zamiar kupić patrola do wypraw (dalszych i bliższych) i interesuje mnie ten egzemplarz.

 

http://otomoto.pl/ni...-C24456635.html

 

Czy ktos go może juz oglądał, lub na podstawie zdjęć może juz coś o nim wywnioskować.

Powyższy wątek przeczytałem i mniej więcej wiem co powinienem sprawdzić, a za każdą podpowidź będę wdzięczny.

Mój budżet oscyluje w granicach ceny tego auta, może jakiegoś jeszcze polecicie wartego uwagi w przybliżonej cenie.

Interesuje mnie przedewszystkim wersja long.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...