Gość BuggySmart Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) Długo, Długo się już sprzedaje o ile dobrze pamietam to w pażdzierniku zeszłego roku, był już do kupienia, ale chyba od właściciela a nie z komisu, - to generalnie go nie dyskwalifikuje No i pojawiły się niepewności... :/ A może ktoś już oglądał to auto? Ogólnie auto w komisie stoi od niedawna, tego dowiedziałem się po rozmowie tel. z właścicielem. Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez BuggySmart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 No i pojawiły się niepewności... :/ A może ktoś już oglądał to auto? Ogólnie auto w komisie stoi od niedawna, tego dowiedziałem się po rozmowie tel. z właścicielem. Zapytaj o auto na rajdach4x4, może któryś z chłopaków go oglądał, albo zna jego historię. Szkoda byłoby jechać 600km, tak dla sportu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fiko7 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu zacząłem interesować się troszkę autami terenowymi. Chciałbym przeznaczyć na auto do 35 tys. Auto gł ma służyć do jazdy po asfalcie, szczególnie zima lepiej jechać mając 4x4 a także ma dobrze radzić sobie w śniegu. Kiedyś myślałem o dieslu ale po olbrzymich wydatkach na turbinę w aucie osobowym i po problemach zimą z odpaleniem teraz wydaje mi się że lepiej porządną benzynę + LPG. Generalnie z Nissanów interesuje mnie tylko Patrol w wersji długiej. Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez fiko7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BuggySmart Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zapytaj o auto na rajdach4x4, może któryś z chłopaków go oglądał, albo zna jego historię. Szkoda byłoby jechać 600km, tak dla sportu Dzięki za podpowiedź. I faktycznie przejechałbym się do tego Zakopca turystycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Pooglądaj parę modeli u siebie, będziesz wiedział na co patrzeć przy innych modelach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu zacząłem interesować się troszkę autami terenowymi. Chciałbym przeznaczyć na auto do 35 tys. Auto gł ma służyć do jazdy po asfalcie, szczególnie zima lepiej jechać mając 4x4 a także ma dobrze radzić sobie w śniegu. Kiedyś myślałem o dieslu ale po olbrzymich wydatkach na turbinę w aucie osobowym i po problemach zimą z odpaleniem teraz wydaje mi się że lepiej porządną benzynę + LPG. Generalnie z Nissanów interesuje mnie tylko Patrol w wersji długiej. Patrole Y61 są w dieslu (2,8 i 3,0). Dobry Patrol pali na dotyk nawet przy -30. Trzeba tylko dodawać uszlachetniacz żeby parafina nie zapchała filtra. Za 35 tys. nie kupisz jednak dobrego Y61. Zajrzyj na mobile.de (ceny i stan) oraz tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/57911-sebabp-patrol-gr-y61/ Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pedros Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam jestem na etapie kupna patrola przeczytałem chyba wszystko co się dało co sądzicie o tym: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12041685 zna może ktoś to autko?? Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez Pedros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) Nie ten dział, Nie te miejsce. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/62735-chcesz-kupic-patrola-pytaj-tutaj/ Do przeniesienia. Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez Grimm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pedros Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Masz rację Sorry za faux pax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 "Wymienione koło dwumasowe, turbo, skrzynia biegów po naprawie, silnik po wymianie" - mówi samo za siebie. Po 150 tys. km. ? Miałem kiedyś Fiata 126p, którym przejechałem 150 tys. i tylko rozrząd wymieniłem. Do skrzyni czy sprzęgła nawet nie zaglądałem. Poza tym na zdjęciach widać, że od spodu sama rdza. Zapytaj jeszcze ile razy był bity i malowany a będziesz wiedział wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam jestem na etapie kupna patrola przeczytałem chyba wszystko co się dało co sądzicie o tym: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12041685 zna może ktoś to autko?? Jedyna zaleta - krajowy. Nakręcił grubo, grubo ponad 150 tys. , albo robił za ciągnik siodłowy, skrzynia padła, turbina padła - musiał dostać w d*pę Silnik padł bo generalnie padają, nawet bez tyrania. Jak go odda za 2 dychy to pewnie bym łyknął. Myślę - szukaj dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) Popatrz na ten - 174 tys. km: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=1004844466 Gdybym sprzedał swojego to bym go kupił. Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Popatrz na ten - 174 tys. km: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=1004844466 Gdybym sprzedał swojego to bym go kupił. Zartowniś - cena tylko troche inna. Ale mi też sie podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pedros Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 cena troszkę inna faktycznie ale dzięki bo mnie też się podoba na ten cel mam tylko max 40k w tej cenie można kupić max rocznik 2002 ale dzięki za chęci dzięki za pomoc NIEBORA i CLIPP szukam dalej i liczę na dalszą waszą pomoc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 cena troszkę inna faktycznie ale dzięki bo mnie też się podoba na ten cel mam tylko max 40k w tej cenie można kupić max rocznik 2002 ale dzięki za chęci dzięki za pomoc NIEBORA i CLIPP szukam dalej i liczę na dalszą waszą pomoc:) Pedros, do czego potrzebujesz Patrola. Jazda po czarnym? Trochę terenu ? Duzo terenu ? Nie sugeruj się rocznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pedros Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 generalnie teren/czarny 50/50 to ma być duża wyprawówka napewno nie będzie katowana w b ciężkim terenie (przynajmniej na razie) nie będzie zbyt często wykorzystywana max 10kkm rocznie (szczególnie letnie wyprawy po bezdrożach, oraz weekendowe wypady w beskidy co by trochę powyrchować) drogi gdzie chodzi się pieszo albo wjedzie tylko ciągnik lub furmanka ew quad raczej nie planuję jeździć po bagnach - chociaż jak to się mówi jazda po bagnach wciąga:) do uzytku codziennego mam samochód osobowy mały i mało pali w takim terenie jeździłem z kumplem (a on próbował jeździć) pajero AD 2001 bez przeróbek ale co kilkaset metrów walił podłogą o kamienie leżące na drodze więc ten patrol w ciągu najbliższego roku pójdzie do modyfikacji zawieszenie (lift), koła później zobaczymy interesował by mnie GR 61 ok 10 lat no i kolor bo żona chce mieć akurat "czerwony" marka mniej istotna - i weź tu ją przegadaj że w terenie kolor nie jest tak istotny jak silnik, zawieszenie czy inne mało istotne szczegóły:)))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 generalnie teren/czarny 50/50 to ma być duża wyprawówka napewno nie będzie katowana w b ciężkim terenie (przynajmniej na razie) nie będzie zbyt często wykorzystywana max 10kkm rocznie (szczególnie letnie wyprawy po bezdrożach, oraz weekendowe wypady w beskidy co by trochę powyrchować) drogi gdzie chodzi się pieszo albo wjedzie tylko ciągnik lub furmanka ew quad raczej nie planuję jeździć po bagnach - chociaż jak to się mówi jazda po bagnach wciąga:) do uzytku codziennego mam samochód osobowy mały i mało pali w takim terenie jeździłem z kumplem (a on próbował jeździć) pajero AD 2001 bez przeróbek ale co kilkaset metrów walił podłogą o kamienie leżące na drodze więc ten patrol w ciągu najbliższego roku pójdzie do modyfikacji zawieszenie (lift), koła później zobaczymy interesował by mnie GR 61 ok 10 lat no i kolor bo żona chce mieć akurat "czerwony" marka mniej istotna - i weź tu ją przegadaj że w terenie kolor nie jest tak istotny jak silnik, zawieszenie czy inne mało istotne szczegóły:)))) To może nie goń za 3.0 a poszukaj 2.8 z roku 1998 - 1999. Dlaczego - poczytaj wszystko było na forum. Przy budget'cie 40tys. coś można wyczaić, a i trochę zostanie na modyfikacje. Ja generalnie bym obrał tę opcję. Różnica miedzy rokiem 1998 - 1999 a 2000, jeśli chodzi o wyeksploatowanie - żadna, a silnik generalnie lepszy. Słabszy, ale nmiej awaryjny, - czytaj kosztowny. Np. coś takiego: http://otomoto.pl/nissan-patrol-gr-y61-C12720342.html http://otomoto.pl/nissan-patrol-C12708946.html http://allegro.pl/show_item.php?item=1009168207 http://allegro.pl/show_item.php?item=1008919410 Oczywiście to tylko dla rozjaśnienia, bo żadnego z nich nie znam, nawet nie oglądałem dokładnie fotek, nie mówiąc o czytaniu treści odłoszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pedros Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 mówiąc "dużą wyprawówkę" to właśnie miałem na myśli dłuuugiego GR dokładnie też się rozglądam za GR z RD28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) Clipp dobrze mówi. Przy zakupie Patrola ważny jest stan techniczny a nie rocznik. Znajomy sprzedał za 60 tys. zł kupiony w salonie rocznik 2003. Miał bity przód, wymienione sprzęgło, na spodzie rdza odchodziła płatami, środek zniszczony totalnie mimo niewielkiego przebiegu (135 tys. km). Właściwie to była padaczka, bo ma firmę produkującą ogrodzenia, ciągał nim przyczepy wyładowane stalą i jego dalsze użytkowanie stało się ekonomicznie nieopłacalne. Ja mam 99r. w stanie o niebo lepszym, bez korozji i niewyeksploatowany. Generalnie wartość Patrola (nie mylić z ceną) zależy przede wszystkim od: - sposobu jego eksploatacji i bezwypadkowości (duży dzwon i pogięta rama to szkoda całkowita), - potem od przebiegu, - dopiero na końcu od rocznika. To wszystko przekłada się później na żywotność i koszty napraw, które mogą przekroczyć cenę samochodu. Poza tym roczniki 2000- 2003 mają problemy z motorami i korozją ze względu na wady konstrukcyjne silników 3,0 i zastosowanie tańszych materiałów po przejęciu Nissana przez Renault. Jeśli chodzi o silnik RD28ETi to można w nim przegrzać głowicę tylko ciągając duże przyczepy z prędkością 150 km/h lub katując go w terenie z zawaloną błotem chłodnicą lub niesprawnym wentylatorem. Ja zakopałem się swoim dwa razy, jechałem autostradą 150 km/h i nigdy wskazówka nie przesunęła się nawet odrobinę powyżej temperatury optymalnej. Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pedros Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Poza tym roczniki 2000- 2003 mają problemy z motorami i korozją ze względu na wady konstrukcyjne silników 3,0 i zastosowanie tańszych materiałów po przejęciu Nissana przez Renault. Wiedziałem że silniki są słabsze ale o dalszej części nie miałem pojęcia, silnik słabszy wiem o tym, ale dla mnie to nie problem bo wiem kto za przyzwoite pieniądze wymieni mi silnik na rocznik 2004, ew pomyślę o V8 a róznica w blasze o 3 lat to dość sporo ale dzięki za wyjaśnienie i faktycznie zacznę szukać rocznika 98/00 z silnikiem RD28 dzięki za wyjaśnienia - bo wszyscy się rozpisują jaki to zły silnik ZD30 a o reszcie sza a tak a propos ZD30 to do kiedy były wkładane te wadliwe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość expedit54 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Ten sprzęt widziałem na Gocławiu, na parkingu. Strzeliłem parę fotek i nie miałem pojęcia że jest na sprzedaż, nie było tam żadnej kartki. Ogólnie mówiąc prezentuje się za***iście. Fajny lift. Zero rdzy na podwoziu, hehe głupio to wyglądało jak na parkingu pod centrum handlowym zaglądałem komuś pod podwozie. Ehh żebym tylko miał trochę wolnej $$ to bym go łyknął http://otomoto.pl/nissan-patrol-C12708946.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) Wiedziałem że silniki są słabsze ale o dalszej części nie miałem pojęcia, silnik słabszy wiem o tym, ale dla mnie to nie problem bo wiem kto za przyzwoite pieniądze wymieni mi silnik na rocznik 2004, ew pomyślę o V8 a róznica w blasze o 3 lat to dość sporo ale dzięki za wyjaśnienie i faktycznie zacznę szukać rocznika 98/00 z silnikiem RD28 dzięki za wyjaśnienia - bo wszyscy się rozpisują jaki to zły silnik ZD30 a o reszcie sza a tak a propos ZD30 to do kiedy były wkładane te wadliwe ? Silniki ulepszono dopiero w 2004. Ma to też wyraźne odzwierciedlenie w cenach na Mobilu. Kolega Off Roader pisał jednak na tym forum, że to nadal loteria i jego motor wytrzymał tylko siedemdziesiąt parę tysięcy. Znajdź jego posty - wie dużo o Patrolach a zwłaszcza o modyfikacjach. To, że 3,0 ma więcej koni i większy moment obrotowy nie oznacza, że idzie lepiej w terenie. Przyczyną jest inne zestrojenie skrzyni biegów i mostów, inny skok tłoka itd. Sześć garów daje też większą elastyczność. Przejedź się jednym i drugim a sam zobaczysz. Jeśli chodzi o lift, to widzę sporo bezsensownych działań - np. podnoszenie budy i zakładanie opon 33" bez zmiany przełożeń w mostach. Potem Patrol zdycha w błocku nawet na reduktorze, bo nie ma dość siły żeby się przepchnąć a silnik się przegrzewa i ktoś narzeka, że wybuchają głowice. 33" wchodzą bez "dźwigania zawiechy". Najniższymi elementami, które mogą trafić na przeszkodę są i tak mosty a one "idą w górę" tylko wtedy gdy założymy większe koła. Moim zdaniem przy zakładaniu większych kół należy bezwzględnie zmienić przełożenia. Chyba, że ma się motor 4,2. Podnoszenie w górę budy ma sens jeśli zakładamy koła 35" lub 37". Ale to już dla miłośników extremu. Ja poruszam się swoim niemodyfikowanym Y61 po Puszczy Solskiej oraz na bagnistych terenach doliny Wieprza i w zupełności sobie radzę mimo, że na felgach mam tylko AT. To właśnie opony mają największy wpływ na zdolności terenowe i nawet największy monster nie poradzi sobie na szosówkach. Odnośnie rdzy - nieprawda, że młodszy rocznik oznacza lepsze blachy. Przerabiałem to z Mercedesami i to samo widzę w Patrolu. Zobacz np. tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/57616-zawieszenie-i-korozja-ramy/ - nowy samochód i efekt oszczędności materiałowych. Podstawowym warunkiem żeby auto nie rdzewiało jest bezwypadkowość i fabryczny lakier. Widziałem już malowane auta, które po dwóch latach kwitły od progów po dach. Pomalowanie podwozia kortaninem i zarzucenie Bitexem też potrafi wykończyć podłogę. Reasumując - nie wolno się napalać, kierować ceną czy rocznikiem, najlepiej jest obejrzeć z 10 sztuk, potem wybrać najlepszy egzemplarz, zajrzeć pod spód ze śrubokrętem (czy po przebiciu konserwacji nie wchodzi w dywanik), sprawdzić grubość lakieru i zmierzyć chociaż ciśnienie na cylindrach oraz geometrię (w jednym warsztacie właśnie się spawa "okazja" - z dwóch będzie jeden). Osobiście nie brałbym też auta po lifcie - jeśli ktoś wkłada 20 - 30 tys. w modyfikację, to nie po to żeby jeździc nim na działkę - poogladaj zdjęcia i filmy. A jeśli potem jeszcze sprzedaje za 40 tys. zł samochód, który kosztował go 60, to zadaję sobie pytanie dlaczego jest gotów tyle stracić ? Zobacz też tutaj: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=129829782&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=18700&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&daysAfterCreation=3&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&doorCount=FOUR_OR_FIVE&lang=de&pageNumber=1 Weźmiesz je za 4300 EUR. Akcyzy nie zapłacisz bo LKW. Dokupisz na Allegro fotele, troche tapicerki i zapas, skręcisz licznik na 160 tys. i masz za jakieś 25 tys. zł auto, które handlarze cenią na 35 tys. zł. A to może być już całkiem porządne auto: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=129773643&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=18700&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&daysAfterCreation=3&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&doorCount=FOUR_OR_FIVE&lang=de&pageNumber=1 Po dokupieniu stopni, nadkoli i innych drobiazgów zmieścisz się w 35 tys. zł. Tu masz już gotowca - sprzęt pewny i do jazdy. W dodatku z pierwszej ręki więc można utargować 1000 EUR: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=126600934&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=18700&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&maxFirstRegistrationDate=2000-12-31&ambitCountry=DE&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&doorCount=FOUR_OR_FIVE&lang=de&pageNumber=2 Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pedros Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 dzięki coraz więcej wiem ale swoją drogą coraz więcej osób narzeka na serwisy nissana w Polsce dzięki za uświadomnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 (edytowane) Jeśli zechcesz kupić w Reichu i będziesz potrzebował pomocy, to mogę Ci coś wyszukać, popisać, wypytać o bezwypadkowość, historię, zbić cenę itp. Co do ASO, to omijaj jak najdalej. Szukaj mechaników, którzy sami jeżdżą Patrolami lub przynajmniej terenówkami. Edytowane 23 Kwietnia 2010 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pedros Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 (edytowane) DZIĘKI ale szukam w kraju a wybór stosunkowo niewielki [0]=&a_text_i[1][1]=&a_text_i[4][0]=&a_text_i[4][1]=&a_text_i[5][0]=&a_text_i[5][1]=2900&a_enum[12]=3&a_enum[13]=all&a_text_i[14][0]=&a_text_i[14][1]=&a_enum[15]=all&a_enum[16]=2&a_enum[178]=all&a_enum[199]=all]GR61/1998-2000/RD28 Edytowane 23 Kwietnia 2010 przez Pedros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.