Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić patrola? Masz pytania? Pytaj tutaj


Gość tho-mas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak mawia mój kolega, który ma autokomis "ludzie sami chcą żeby ich w h..a robić". Jak mają do wyboru droższy z autentycznym, niskim przebiegiem i tak wybiorą tańszy ze skręconym licznikiem. Ostatnio uśmiałem się do łez czytając na Allegro o Patrolu "igła' z przebiegiem 160 tys. km, w którym właściciel zrobił remont skrzyni biegów, przedniego mostu i turbiny nie wspominając o drobniejszych naprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem swojego na alle i nie narzekam , a to że mają liczniki kręcone to już standart w PL - jeszcze sie nie przyzwyczailiście..?! :dribble:

 

Przyzwyczailiśmy się :D Ale jak się bardzo chce i troichę poszuka to można kupić auto bez kręconej szafy - cierpliwość, cierpliwość i upór.

 

Generalizując lepiej zapłacić 10 a nawet 15tys wiecej, a mieć pewność że auto ma 160 tys, a nie 800 tys. Zaufaj to co zaoszczędzisz na cenie zakupu z nawiązką dołożysz w pierwszym roku, czy dwu użytkowania. Wielu takich widziałem kupił tanio i "dobrze", i za miesiąc robił pompę, potem turbinę i skrzynie redukcyjną,- a na dodatek jakoś mu się dziwnie grzeje silnik i hałasuję mosty. Parch z 98 '99 roku to niestety wydatek 30 a nawet 40 tys. Są też i takie za 20, ale życzę szczęścia. :whistle: Oczywiście zdarzają sie wyjątki, ale bardzo rzadko :) Trzeba dokładnie oglądać, zaglądać, badać. A najlepiej kupić od pierwszego właściciela mającego dwa samochody, który wyglądem i zasobnością portfela nie pasuje do faceta który by kręcił szafę. No ale "takie rzeczy to raczej tylko w Erze" :P

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Uważam że można dokładnie sprawdzić przebieg samochodu i kupić z prawdziwym. Sam kupiłem swojego Patrola i sprawdziłem dokładnie jego przebieg i sprawdzał się z tym który był na liczniku. Mianowicie 60 000 km, sprawdzony w salonie nissana i wszystkie przeglady to potwierdzaly. Przy zakupie byl mechanik ktory zna dobrze te samochody i potwierdzil to.

powiem jedno - nie ma okazji na samochod, dobry samochod kosztuje i cos za cos.

Szczegolnie przy patrolu uwazam ze nalezy sprawdzic kilka rzeczy, sam bylem zielony przed zakupem ale po wnikliwym studiowaniu forum oraz kilku rozmow wiedzialem co i jak.

 

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Uważam że można dokładnie sprawdzić przebieg samochodu i kupić z prawdziwym. Sam kupiłem swojego Patrola i sprawdziłem dokładnie jego przebieg i sprawdzał się z tym który był na liczniku. Mianowicie 60 000 km, sprawdzony w salonie nissana i wszystkie przeglady to potwierdzaly. Przy zakupie byl mechanik ktory zna dobrze te samochody i potwierdzil to.

powiem jedno - nie ma okazji na samochod, dobry samochod kosztuje i cos za cos.

Szczegolnie przy patrolu uwazam ze nalezy sprawdzic kilka rzeczy, sam bylem zielony przed zakupem ale po wnikliwym studiowaniu forum oraz kilku rozmow wiedzialem co i jak.

 

pozdrawiam,

 

Spokojnie, i z wiekszą pokorą do sprawdzania w serwisie, podpinaniem pod komputer,- ba, nawet niektórzy producenci mają tak fajnie rozwiązany system że w momencie podłączenie pod komputer dane z kompa samochodu zapisują sie na swoim serwerze, co pozwala pożniej wyciągnąć całą historię auta z datami i przypisanymi do nich przebiegami, a nawet błędami które zaistniały w tym czasie. Kręcenie samej szafy w takim wypadku nic nie daje, bo jezeli na liczniku jest 120tys, a w historii pojazdu wyjdzie 600tys dwa miesiące wcześniej to jasne jest ze jest lipa.

Ale to też można ominąć, i to bardzo prymitywnie i prosto. :D

 

Oczywiście ze takie sprawdzenie historii ogromnie zmniejsza ryzyko wtopy, ale zawsze jest ale :D Polak i pewnie nie tylko Polak, bo Europa szybko sie uczy, potrafi :D

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Czy ktoś wie co warte jest to autko?

 

http://moto.allegro.pl/nissan-patrol-gr-2-8tdi-long-7-miejsc-klimatronic-i1211549411.html

 

Dzięki za pomoc i info!!!

Coś mocno wypolerowana gałka skrzyni biegów B) chyba przy 250tys nie błyszczałaby się tak bardzo i o ile mnie wzrok nie myli braki w poszyciu tylnich drzwi po stronie kierowcy. Poza tym "ładny" a czy wart zachodu - musisz sam ocenić. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinię!

Czy może ktoś jeszcze?

 

Miałem pajero I 2,5 TD - sprzedałem z racji na wiek i brak umiejętności grzebania przy aucie:(

choć pajerak sprawował się nienajgorzej!

 

Zastanawiam się co kupić za 20-25 kawałków

 

Pajero II?

Discovery?

Patrol?

może Terano?

Myślę wyłącznie o wersji długiej z klimą i dieslem - co by się nie bał wody?

 

Czy za tą kasę kupi się Gr'a, może ma ktoś coś fajnego na oku?

Czy można jakoś podrasować terano, bo za tą kasę można już coś ładnego kupić -

Auto ma służyć do rajdów klasy turystyk i osy - bez extrem!

Pozdro

 

na marginesie dodam, że dawno nie zaglądałem na forum. W lutym 2009 sprzedałem almerę n15 i jeżdzę służbowym focusem 1,8 tdci - mam już 108 tys i jest to najlepsze auto jakim kiedykolwiek jeździłem! Dlatego nie mam już uprzedzeń do marek na F.. a na pewno forda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinię!

Czy może ktoś jeszcze?

 

Miałem pajero I 2,5 TD - sprzedałem z racji na wiek i brak umiejętności grzebania przy aucie:(

choć pajerak sprawował się nienajgorzej!

 

Zastanawiam się co kupić za 20-25 kawałków

 

Pajero II?

Discovery?

Patrol?

może Terano?

Myślę wyłącznie o wersji długiej z klimą i dieslem - co by się nie bał wody?

 

Czy za tą kasę kupi się Gr'a, może ma ktoś coś fajnego na oku?

Czy można jakoś podrasować terano, bo za tą kasę można już coś ładnego kupić -

Auto ma służyć do rajdów klasy turystyk i osy - bez extrem!

Pozdro

 

na marginesie dodam, że dawno nie zaglądałem na forum. W lutym 2009 sprzedałem almerę n15 i jeżdzę służbowym focusem 1,8 tdci - mam już 108 tys i jest to najlepsze auto jakim kiedykolwiek jeździłem! Dlatego nie mam już uprzedzeń do marek na F.. a na pewno forda :)

 

Na tym forum odpowiedzi co kupić bedą raczej do przewidzenia, Każdy chwali swoje. Odpowiedz sobie najpierw na pytanie do czego potrzebujesz auto. Wszystkie te auta łączy jedno - 4x4, ale dzieli wiele. Pajero to brak sztywnego mostu - przód, terrano podobnie i również jak w Pajero drążki skrętne - ciężki temat do dzwigania - motania. /O ile bedziesz szedł w górę/, i ile cali bedziesz szedł w górę itd itp,itd itp sprecyzuj do czego potrzebujesz auto i czy chcesz je dłubać, bo można tak dywagując napisać książkę. ;) Turystyk to też jazda po Islandii w śniegu na 38". A dla niektórych extreem to PLP, dla jednych przejazd przez bród o głębokości poł metra, a dla innych górka z piasku.

 

Za 25 kawałków to raczej szału nie będzie. Możesz szukać Y60. Y61 nie do kupienia, albo z dużym pakietem startowym.

Ja bym mając te pieniądze szukał terrano 2.7 Założył 32" - dołożył snorkel i można już się pobawić. Dzwigać wyżej nie polecam bo będzie "wywrotka" znam to z autopsji, leżałem takim na boku :D bo trawers był zbyt stromy ;) Można ratowć się dystansami, ale to też jakoś nie po mojemu :)

 

LR prosty do dłubania, dużo gratów fajne auto, ale mnie coś w nim nie pasi, Nie pytaj co bo nie potrafię sprecyzować. Tak mam i już ;) . Pajero jak piszesz miałeś.

 

A Ford to padlina ;););)

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clipp dobrze mówi. Za 25 tys. to można kupić tylko truchło po Y61 i bawić się w dr Frankensteina próbując je wskrzesić. Myślę, że za te pieniądze byłby Y60 na poważniejsy teren lub Terrano do rekreacji. Dlaczego jednak nie szukasz Pajero ? Mają dobrą opinię i już je znasz więc łatwo Ci będzie ocenić stan samochodu. Przed zakupem Patrola robiłem rozeznanie w 4x4 i do finału zakwalifikowałem właśnie Pajero, Landruisera i Patrola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clipp dobrze mówi. Za 25 tys. to można kupić tylko truchło po Y61 i bawić się w dr Frankensteina próbując je wskrzesić. Myślę, że za te pieniądze byłby Y60 na poważniejsy teren lub Terrano do rekreacji. Dlaczego jednak nie szukasz Pajero ? Mają dobrą opinię i już je znasz więc łatwo Ci będzie ocenić stan samochodu. Przed zakupem Patrola robiłem rozeznanie w 4x4 i do finału zakwalifikowałem właśnie Pajero, Landruisera i Patrola.

No tylko z LC w tej kwocie to bedzie ciężko, chyba że jakaś "upodlona" 90'tka, bo 70'tka to "marzenie ściętej głowy" ;) Szukaj Tyrana :)

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tylko z LC w tej kwocie to bedzie ciężko, chyba że jakaś "upodlona" 90'tka, bo 70'tka to "marzenie ściętej głowy" ;) Szukaj Tyrana :)

Witam,

 

Mam na oku Patrola, z pierwszej reki, z ksiązką serwisą z wymieniona skrzynia biegów. long.

Jestem zielony w terenówkach, ale Patrol jest piekny i jak pojawiła sie okazja to mimo ze jeszcze go nie mam to juz go uwielbiam.

Bede trzymał go w miescie, ale co tydzien planuje wypady na działke do której trzeba pare kilometrów dojechac. No i rodzina sie powieksza.

 

Prosze poradzcie czy warto go brac ? ( cena dobra w porównaniu do innych ofert)

Co sprawdzać? Czy Warto oprócz serwisu podjechać do jakiegoś fachury? na co Zwracać uwage?

 

Co w ogole sądzicie o tym modelu?

 

Rok 2003, kupiony 2004 łącznie z pierwszą rejestracja.Pełna opcja jaka była możliwa w polsce 3,0 Turbo diesel 163KM ( 4 cylindry)

I czy prawda ze w miescie zmieszcze sie przy oszczednej jeżdzie pomiędzy 11-13 l.?

Skrzynia jest nowa, jak się zachowuje w automacie? Podobno nic nie ciągnął, nie jeżdził w terenie głównie uzywany do wypadów zimowych w góry na narty.

 

 

 

Pomóżcie bo mi się mózg zagotuje :)

 

pzdr

riomen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynie automatyczne są bardzo trwałe. Trudno je zamordować. Jaki to auto ma przebieg, że padła ?

160 000 , sprzedaje to koles który ma wybor w garażu czym jezdzic wiec podobno jak zaczelo cos w niej chrupac to po prostu wymienił...

jest cala ksiązka, kupiony w Polskim salonie i serwisowany...

 

warto? czy uwazać, to w ogóle dobry model, dobry rocznik?

 

:)

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto trzeba po prostu sprawdzić (ewntualne naprawy powypadkowe i stan techniczny). W rocznikach 2003 widziałem bardzo zaawansowaną korozję spodu. Występowały też problemy z silnikiem i sprzęgłem. Skrzynię można wykończyć ciągając duże przyczepy. Musisz brać pod uwagę, że naprawy są bardzo drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto trzeba po prostu sprawdzić (ewntualne naprawy powypadkowe i stan techniczny). W rocznikach 2003 widziałem bardzo zaawansowaną korozję spodu. Występowały też problemy z silnikiem i sprzęgłem. Skrzynię można wykończyć ciągając duże przyczepy. Musisz brać pod uwagę, że naprawy są bardzo drogie.

 

Skrzynie przy 160tys to raczej cięzko zamordować. Widać Kolo ma talent, albo Patrol trochę więcej wykręcone. Skoro jest książka to chyba serwisował reguralnie i wymieniał olej w skrzyni, chyba że to ta książka z alledrogo. Skrzynię jest w stanie dość szybko zamordować woda. Jak brodził głeboko i skrzynia wzieła wody, to generalnie po skrzyni. :shifty: Ale znów skrzynie tak chętnie nie biorą wody :whistle: Ma hak ? Jeśli nie to raczej nic nie ciągał. Jak ma to napewno ciągał :D Nikt dla jaj nie montuje haka. Czyli wszystko jest możliwe i nic nie jest możliwe. Przede wszystkim dobrze go obejzyj ;)

 

O silnikach 3.0 już tu wszystko napisano,loteria :) Ja bym brał, jak wszysko poza tym gra i cena dobra. Walcz o cenę, automat będzie mu ciężko sprzedać, niech zatem opuści parę groszy i brać ;)

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynie przy 160tys to raczej cięzko zamordować. Widać Kolo ma talent, albo Patrol trochę więcej wykręcone. Skoro jest książka to chyba serwisował reguralnie i wymieniał olej w skrzyni, chyba że to ta książka z alledrogo. Skrzynię jest w stanie dość szybko zamordować woda. Jak brodził głeboko i skrzynia wzieła wody, to generalnie po skrzyni. :shifty: Ale znów skrzynie tak chętnie nie biorą wody :whistle: Ma hak ? Jeśli nie to raczej nic nie ciągał. Jak ma to napewno ciągał :D Nikt dla jaj nie montuje haka. Czyli wszystko jest możliwe i nic nie jest możliwe. Przede wszystkim dobrze go obejzyj ;)

 

O silnikach 3.0 już tu wszystko napisano,loteria :) Ja bym brał, jak wszysko poza tym gra i cena dobra. Walcz o cenę, automat będzie mu ciężko sprzedać, niech zatem opuści parę groszy i brać ;)

 

 

DZIEKI!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

160 000

Nie ma możliwości żeby zamordować tą skrzynię w 160 tyś chyba że targał przez te km 5 tonową przyczepę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znam życie i rynek samochodów, to zazwyczaj im lepsza cena tym gorszy samochód. W Niemczech terenówki, które służyły jako ciągniki są najtańsze, ponieważ na skutek dużych obciążeń zużywają się wszystkie podzespoły - silnik, przeniesienie napędu, mosty, układ hamulcowy. Ciągnik po 160 tys. km. będzie zużyty bardziej niż auto rekreacyjne po 300 tys.

Edytowane przez Niebora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam w tym wątku.

Widzę, że wypowiada się tu wiele osób z doświadczeniem, chciałbym wam podrzucić taki temat, który niedawno założyłem (w związku z planem kupna Patrola):

Problem z max DMC przyczepy w Patrolu - 2500 czy 3500kg

 

Sądzę, że rozwikłanie tej zagadki może być jeszcze przydatne dla niejednego przyszłego użytkownika, jako że część osób kupuje Patrola właśnie ze względu na przydatność do pracy pociągowej.

 

pozdrawiam

Edytowane przez wozbart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich od jakiegoś czasu rozglądam się za patrolem z wolnossącym silnikiem 4.2 znalazłem coś takiego:

 

http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?lang=pl&id=132979006&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=18700&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&ambitCountry=PL&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&minCubicCapacity=3001&tabNumber=1

 

auto miało by być używane jedynie na wakacyjnych wyprawach oczywiście po uprzednim przystosowaniu ;) np.: Albania lub Czarnogóra . Bardzo mi odpowiada brak elektryki i wszystkich zbędnych wodotrysków ( jest klima i to wystarczy ).

 

Proszę o opinie na temat tego modelu ew. występujące usterki itp. czym się kierować przy podejmowaniu decyzji i na co zwrócić uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrol praktycznie nie do zamordowania ... jedyna wada to chroniczny brak mocy

Jest to autko tylko do przemieszczania się

Silniki 4.2 potrafią przejechać 1.5 mil,km ... osobiście znam Patrola z 1.3 na liczniku

Potrafi paść skrzynia biegów ... ale to nie problem ... te same są w 3.0

 

Ja bym brał ... tylko zdecydowanie zbił cenę ... bez oglądania i weryfikacji dla mnie jest wart 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrol praktycznie nie do zamordowania ... jedyna wada to chroniczny brak mocy

Jest to autko tylko do przemieszczania się

Silniki 4.2 potrafią przejechać 1.5 mil,km ... osobiście znam Patrola z 1.3 na liczniku

Potrafi paść skrzynia biegów ... ale to nie problem ... te same są w 3.0

 

Ja bym brał ... tylko zdecydowanie zbił cenę ... bez oglądania i weryfikacji dla mnie jest wart 40

 

Jak ten chroniczny brak mocy wypada na tle 2.8 ?

Może lepiej poczekać i poszukać ładnego egzemplarza 4.2 doładowanego, co graniczy z cudem z tego co zaopserwowałem (podkreślam że auto miało by charakter auta na wakacie), albo ewentualnie zamontować jakiegoś niewielkiego ślimaka ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowiedz się więcej od właściciela nt. historii auta i stanu technicznego. W ofercie nie ma wzmianki, że auto jest bezwypadkowe. Na zdjęciach widać, że to wersja nazywana w Niemczech "Profi". Może mieć tylko LSD zamiast pełnej blokady. Ma też węższe koła. Występowały często jako LKW. Można go podrasować zakładając w Trittbretery, poszerzenie nadkoli, szersze koła i turbinę. Taka inwestycja ma jednak sens tylko w przypadku, gdy auto jest w dobrym stanie technicznym. Jeśli było LKW, ciągało przyczepy, było bite i malowane, to wkładanie pieniędzy jest bez sensu.

Y61 z turbodoładowanym motorem 2,8 ma 129 KM. Będzie żwawszy i mniej spali.

Edytowane przez Niebora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ten chroniczny brak mocy wypada na tle 2.8 ?

Podobnie jak nie gorzej ... fabryczny TD42Ti jeździ podobnie ... podkręcanie pompy i turbiny w 4.2 jest bez sensu , kosmicznie wrasta spalanie do 18 a nawet 22 l na 100/km

Jak założysz większe Turbo wybuch spektakularnie ...

Już leszy do podniesienia mocy jest 2.8 ... są egzemplarze które ładnie chodzą ... wszystko ma swoje granice i odbija się na awaryjności

 

4.2 jeździ wiecznie jak ... 126p ... coś za coś

Jak miałbym wybór wybrałbym 4.2 wolnossący i .... nauczył się z tym żyć :whistle:

Edytowane przez OFF-ROADER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...