Gość zeroberto Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Załóż sobie BRC:) Ja mam od 18 m-cy przejechane ok 30kkm i nic sie nie dzieje. Spalanie w trasie do 110 8do 8,5 l w mieście i po trasie do 140 ok 10l. Jeżeli masz dobrego fachowca i nic nie spiepszy to warto!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Witam! Podepnę sie pod temat bo planuje montaż LPG do P11 2,0 z 2000r. Więc tak : Gazmen proponuje mi instalkę KME na OMVL + Tomasetto za 2200zł. Pytałem go o Staga 300+ i Hanny ale zobaczymy za ile . mówił że kme mają teraz nawet bardziej rozbudowaną elektronikę niż stag. Mam więc pytanie co na dzień dzisiejszy najbardziej będzie grało? szukałem ale tyle tego jest i raz piszecie to raz tamto, a posty są z 2010. Proszę o konkretną odpowiedź co wsadzić i na co zwrócić uwagę przy montażu? Z góry Dziękuje za odpowiedź i Pozdrawiam Robert P.S. Czy moja wersja ma zawór EGR i czy będzie on jakoś wpływał na prace LPG czy można go wywalić później? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 a kiedy chcesz montować??? jutro powinienem dostać na testy nowy sterownik LPGTECH i zobaczymy jak nissmo na niem pojedzie, akurat szykuje się trasa ponad 2000km to będzie gitt, podobno lepszy od STAG-a i do tego w pełnym automacie potrafi ładnie wystroić auto, że prawie nie trzeba dotykać jak zaproponował Ci taki zestaw do Twojego auta to poszukaj innego gazmena, pojeździj po warsztatach i popytaj, po co zaraz masz mieć problemy, poza elektroniką ważny jest montaż, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 To ten jego jest kiepski? podałem mu zestawienie z forum czyli Stag 300+ Hana 2000 , Magik III zobaczymy jaką krzyknie cenę. Co do mechanika to zakładałem już u niego gaz i wszystko było ok. tylko że to było 10 lat temu i w scorpio Zaczekać mogę tylko kto mi założy taką nowość. Czy to jest cały zestaw czy tylko sterownik a resztę trzeba dobrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 podałem mu zestawienie z forum czyli Stag 300+ Hana 2000 , Magik III zobaczymy jaką krzyknie cenę. Zaczekać mogę tylko kto mi założy taką nowość. Czy to jest cały zestaw czy tylko sterownik a resztę trzeba dobrać? dobry zestaw, zobaczymy ile, a LPGTECH jest P&P ze STAGIEM i jak się orientuje w nowościach na rynku to powinien się zgodzić bo sterownik "podobno" ładnie stroi w automacie, co każdemu gazmenowi jest na rękę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 a LPGTECH jest P&P ze STAGIEM ??? co to oznacza??? Czyli usunięcie EGR odpada jak wyczytałem w innych postach Tylko widzę w podpisie kolegi "Dino" że EGR wywalony, więc jak to jest z tym badziewiem? Można wywalić czy nie? Dodam jeszcze że na silniku mam wybite tylko SR20 więc nie wiem jaki to konkretnie typ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 P&P to znaczy, że w tą samą wtyczkę pasuje jeden i drugi, a EGR możesz wywalić i nic się nie stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Ktoś pisał w poście o EGR że mu wywaliło błąd. Dzięki za pomoc!!! zobaczymy co powie jeszcze gazzmen na ten forumowy zestaw Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Ktoś pisał w poście o EGR że mu wywaliło błąd. a doczytałeś, ze można zrobić tak aby nie było błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 A jak wygląda sprawa z BRC bo znalazłem "lepszy" warsztat ale montują tylko BRC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 to zależy, czy chcesz płacić za wszystko, poza tym BRC na ich komponentach???? i w jakiej cenie???? bo niektóre BRC są tańsze ale niestety na gorszych komponentach, co byś nie zamontował to będzie taniej niż na PB bo wtedy Twoja nowa kuchenka na kołach przy dobrej regulacji będzie zadowalająco dla portfela palić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 (edytowane) Taką dostałem odpowiedź: Witam Pana. Do zaproponowanie mamy system sekwencyjnego wtrysku gazu firmy BRC model Sequent 24 MY 11 w skład wchodzi: -Sterownik BRC sequent 24.11 -reduktror BRC genius mb 1200 mbar - wtryskiwacze BRC MY 09 ( nowa cicha technologia) - zbiornik firmy STAKO najwyższa jakość, do wyboru , my proponujemy zbiornik w miejsce koła zapasowego Koszt tego zestawu wraz z montażem wynosi 2600 złotych brutto z FV, homologacją, TDT, 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów i krajowa gwarancja w 60 punkach sieci BRC. - zalecany jest system lubryfikacji który wzmacnia gniazda zaworowe przed uszkodzeniem. W ofercie mamy do wyboru Flash Lube lub JLM koszt dodatkowy 300 złotych brutto do ceny instalacji. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony gdzie umieszczone są zdjęcia z wybranych modeli aut których dokonywana była konwersja LPG w naszym warsztacie. Koszt całkowity to 2900 złotych brutto. A.R.G. Auto Gaz Łódź Więckowskiego 54 tel 42 634 22 77 kom 692 274 666 I jak ten zestaw wygląda? Warsztat ma dość dobre opinie, pytanie tylko czy BRC? Edytowane 9 Września 2011 przez eRGy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 odnośnie lubryfikacji to jest zbędna, ale jak masz mieć lepsze samopoczucie to możesz założyć odnośnie BRC to dobra instalacja ale drogie podzespoły i utrzymanie z racji cen na rynku i braku możliwości samodzielnego podpięcia się fejsem i wyregulowania, jesteś skazany na gazmenów, ale niektórzy tak mają i są zadowoleni, nie wiem czy genius 1200 da rade bez spadków, lepszy chyba był by 1500, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Ja i tak nie potrafie i nie mam czym się podpiąć i wyregulować więc będę skazany na gazmana Czyli rozumiem że zestaw godny montażu do Primki z uwzględnieniem 1500-tki? Tym bardziej że planuje wywalić Kata i wsadzić stożek i może coś tam jeszcze później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Ja i tak nie potrafie i nie mam czym się podpiąć i wyregulować więc będę skazany na gazmana Czyli rozumiem że zestaw godny montażu do Primki z uwzględnieniem 1500-tki? Tym bardziej że planuje wywalić Kata i wsadzić stożek i może coś tam jeszcze później osobiście BRC bym nie brał, co do stożka to szkoda kasy a KAT jak najbardziej ale ze zmiana wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 osobiście BRC bym nie brał, co do stożka to szkoda kasy a KAT jak najbardziej ale ze zmiana wydechu Dino, dlacze BRC nie, bo ja zastanawiam się też nad tym zestawem, bodajże to jest to samo, gazownik dał mi tylko ulotkę i nierozmawialiśmy o podzespołach bo szczerze to i tak się nie znam http://www.instalgaz.bydgoszcz.pl/sequent24_11.html Ogólnie gość jest chwalony kilku znajomych robiło i jest bardzo zadowolonych, sam zaproponował BRC do mojej p11 2.0 131ps, ogólnie nie namawiał mnie jak inni napaleńcy zeby tylko naciągnąć, tylko polecił ją To dlaczego nie BRC, w tej cenie coś lepszego znajdę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 jak zauważyłeś napisałem OSOBIŚCIE a to dlatego bo lubię być niezależny, (serwis, strojenie, kontrola, filtry itd) a wybór zawsze zależy od tego co gazuje. Nie wiem ile masz zapłacić, ale dobra instalacja kosztuje, do tego ceny części BRC sa załamująca ale też i długo wytrzymują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Witam ponownie! BRC już założone Jak narazie jest OK. Ale zobaczymy za 2-3 lata ( bo przy obecnych cenach gazu to szybko auta nie sprzedam PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 to teraz cieszyć się tanią jazdę, witamy nowa kuchenkę klubie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Witam ponownie! BRC już założone Jak narazie jest OK. Ale zobaczymy za 2-3 lata ( bo przy obecnych cenach gazu to szybko auta nie sprzedam PZDR To teraz pokaż fotki spod maski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 To teraz pokaż fotki spod maski... I jak leży butla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Jak będę miał chwilę to zrobie foty. Butla oczywiście w miejscu koła 53l. korytka nie trzeba podcinać i jeszcze jest sporo miejsca na inne graty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 butla ma kilka opcji 1.zamontowana poprawnie do SEKW 2 do jazdy na wstecznym 3 do jazdy po rondzie w Prawo 4 do jazdy po rondzie w lewo(Lewo stronne kraje,...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Oto fotki. Butli już mi się nie chciało robić ale zawór jest z tyłu więc chyba dobrze. Na zdjęciu 4 : wie ktoś może czy ta rurka powinna być otwarta? Z drugiej strony silnika też jest taka sama? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 tak ta rurka ma być otwarta, ładnie upierdliwość tyko przy wymianie FFC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.