DINO Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 zrób tak, zapisz te ustawienia i przeprowadź od nowa kalibrację na takim ciśnieniu, następnie podnieś znowu na reduktorze ciśnienie o 0.1bara i jedź zbierz mapy, i dostrój tak jak teraz, chodzi o to czy zjedziemy z mnożnikiem jeszcze niżej do 1 na końcu, na odchyłkę nie patrz, nie dodawaj kropek pomiędzy dwie ostatnie, i wtedy zapodaj scriny, no chyba, że już masz dosyć i nic się już nei chce a i jak zrobisz aktokalibrację to zobacz jaki jest końcowy mnożnik i dopiero coś dalej reguluj, bo może być konieczność pomniejszenia ciśnienia aby wyszedł około 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 (edytowane) Witam dzisiaj podniosłem ciśnienie ustawiałem mapki gazu w zbiorniku mam ok 4 litrów i przy płnym bucie sygnalizuje mi brak gazu. Znów przełącze na gaz i przy spokojnej jeździe jedzie na gazie. Scriny zamieszcze później, bo mi laptop padł. Edytowane 3 Marca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 butla do jazdy na wstecznym.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Tzn? co mam zrobić w tym przypadku? Poniżej zamieszczam scriny mapek. Odnośnie butli to obróciłem ją o 180 stopni, teraz jest zaworem od strony klapy bagażnika a nie od strony siedzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 a widzisz jak ładnie, teraz tylko (liczymy od prawej) pierwszą i drugą kropkę podnieś na tyle aby wyrównać pomarańczową prostą, nie zapętla wtrysków??? przy bucie w dywanie??? ile pada ciśnienie?? jakie jest w programie po kalibracji??? w zakresie 4ms do 9ms podnieś troszkę do góry, o jeden dwa kliki ale wcześniej zapisz to co masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Podniosłem 1 i 2 kropke do prostki między 4ms a 9ms też podniosłem 1 2 kliknięcia. Ciśnienie mam ustawione ok 1,57. spadku ciśnienia niestety nie wiem na chwile obecną ponieważ brakło mi gazu i czasu ale dzisiaj jade ok 100km i będe wszystko monitorował. Jeżeli by mi zapętlało czasy wtrysków na ubogo to co mam w takim wypadku zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 ciśnienie 1.57??? cosa nie tak, w programie masz 1.0 a podczas pracy na gazie 1.08 pierwsza i druga pod prawej to jest: pierwsza na osi a druga zaraz przed nią, które podniosłeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 (edytowane) Auto kalibracje robiłem przy ok 1 bar później podniosłem do ok 1,15 i ustawiałem mapki. Pomyliły mi się cyferki z tym 1,57. Edytowane 3 Marca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 ostatnia mapa ładna już tylko coś mi sie praca sondy niepodoba ,,,, tak czy inaczej powoli możesz myśleć o odpięciu kabelka na pół roku ,,, mój co prawda jeździ razem z autkiem ,,,,a i tak nie mam idealnie jak ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 no to inaczej brzmi, tak te kropki, zobacz jeszcze jakie spadki ma reduktor i czy nie zapętla i tak jak Tofu pisze, kabel bbbaarrddzzooo daleko od auta, będę w okolicach chyba koło 28.03 możemy się piknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 ponieważ mała odchyłka mapy lpg zostaje w Zakresie korekt Ecu i Ecu ustawia sobie mapę pod LPG i tak jak jeżdzimy na lpg to jest ok , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 (edytowane) Witam wczoraj jeździłem bez fejsa w nocy. Testowałem auto jeździ dobrze tylko coś mi się nie podoba spalanie gazu no i najważniejsze z redukcji 5 biegu na 3 przy wyprzedzaniu zdarzyło mi się raz że znów zasygnalizował brak gazu i przełączył na benzyne. W tym miesiącu mam dużo wolnego i czasu i dobrze by się było spiknąć. Przynajmniej jakiś fachowiec rzucił by okiem na mojego nismo. Edytowane 4 Marca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 co ze spalaniem??? a przy tej redukcji ile miałeś w zbiorniku gazu, to było jednorazowe czy cały czas, sprawdź czy gdzieś miedź nie jest zagięta, może nie do końca odkręcony zawór na butli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 jeszcze się zdarza przy zakręcaniu miedzu jak dosuniesz węża do końca i potem dokręcasz to wąż się spłaszcza i zmniejsza przekrój np mi na butli tak było zrobione że w środku przelot był może 2,5 mm a nie 3.5 mm rura 6 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Gazu miałem ok 7 litrów zdarzyło mi się to tylko raz. Wczoraj też troche muliło autem dzisiaj podpiołem fejsa i i mapka była rozjechana zrobiłem małą korekte i poniżej zamieszczam scriny. Przy redukcji z 5 na 3 i obrotach 5000 zapętlił mi wtryski. Ciśnienie spada na maxie z 1,15 na 1,00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 przy takim spadku nie powinno zapętlić nagraj osc z butowania bo musi padać bardziej i też spada o 0.2 i nie pętli a mapy poprawiasz zawsze po jeżdzie na PB i potem na LPG nie możesz sobie dopasowywać mapy LPG do mapy zrobionej wczoraj ... bo inne warunki jak Temp powietrza powoduje zmianę składu mieszanki i Ecu z sondą dobierają inny czas wtrysku tz Pętla zamknięta co cykl pracy Ecu reguluje skład inna mapa będzie w zimie a inna w upale +30 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Teraz wyraźniej nabrał mocy i dobrze jeździ, te czasy zapętliło mi raz. acha po tym wszystkim na próbe załączyłem wyłącz przy pierwszym i po przejechaniu jakiś 500m wyskoczył mi błąd ecu p0100 że przepływka ma usterke. Usunąłem błąd odznaczyłem wyłącz przy pierwszym i teraz chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 nagraj osc z jazdy .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 acha po tym wszystkim na próbe załączyłem wyłącz przy pierwszym i po przejechaniu jakiś 500m wyskoczył mi błąd ecu p0100 że przepływka ma usterke. Usunąłem błąd odznaczyłem wyłącz przy pierwszym i teraz chodzi. jedno z drugim nie ma nic wspólnego, sprawdź czy czasem nei zabrali (+) z przepływki, jak tak to trzeba to zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Poniżej zamieszczam scrin z osc. Problem wyjaśnił się. Przepływke usmarzyło. Ledwie dojechałem do domu. Akurat nagrywałem osc i padła. zapisałem dotychczasowe ustawienia skasowałem mape benzyny i gazu bo mają być robione w tych samych warunkach i z mapy benzyny wyszła mi fajna parabola. Nic musze kupić przepływke i będe dalej się męczył. Czy ta przepływka mogła być przyczyną zapętlania, i tych moich problemów czy moja niewiedza? osc.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 nic ciekawego nie nagrałeś za krótkie to musisz dać nagrywanie i pobutować autko przynajmniej raz ,,by sie rozpędziło ,,,,, i co się stało z przepływką ,,.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Od jakiegoś czasu jak pisałem wcześniej nieraz miał problemy z odpaleniem. Czasami też zamulało przy obrotach ok 2,500 3000 myślałem że to wina gazu a to typowy objaw padniętej przepływki. Wczoraj wyskoczył mi raz check p0300. Skasowałem. Wsiadłem w samochód zrobiłem jakieś 20km znów sie oświecił i samochodem nie szło jechać. Gasł szarpało i tak na okrogło dodam że na benzynie. Jakoś dojechałem do domu odpiołem przepływke i odpaliłem samochód. a z przepływką odpalał na chwilke na małych obrotach i gasł. Miałem jeszcze włączony program acgas i zrobiło mi mapke benzyny w formie paraboli. Czy ta przepływka mogła być powodem moich problemów czy moja niewiedza odnośnie ustawień? Będzie to już 2 przepływka w kadencji tego auta poprzednią wsadziłem i jeździłem. Po ustawieniu poprzez prace na wolnych obrotach do nagrzania silnika. a może ją się inaczej adaptuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 przepływkę wpinasz i jedziesz, a ustawienia lpg masz gitt, nie jest to wina Twoich ustawień, inni mają dallleeeeeeeeeko do Twoich i jeżdżą, tylko tak jak pisałem, sprawdź czy czasem nie masz wziętego (+) z przepływki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Witam. Dzisiaj po wymianie przepływomierza znów wziąłem sie za ustawienie gazu. Scrin 9 i 10 przedstawia moje ustawienie a pozostałe jak zmieniała mi się mapka w trakcie jazdy. Czy te ustawienia mogą pozostać czy zrobić jakąś korekte. Wtryskiwaczy nie zapętla,jedzie dobrze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 nie ma scrina z ustawieniami, ale jak nei pętli wtrysków i sonda na bogato przy bucie w dywanie to ja bym tak zostawił, nie strzela w tłumik przy hamowaniu silnikiem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.