Gość Tofu Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 ładnie to wyszło i fajnie by było mieć osc .///// Dino nowe Foto ...widzę /// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 .///// Dino nowe Foto ...widzę /// autoban u helmutów, powrót z wczasów, było 220km/h ale zeszło jak robiłem fotkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 (edytowane) Nie zauważyłem szczelania przy hamowaniu. Nagrał mi osc tylko tyle razy próbowałem że nagrywa mi tylko troche. Nagrywanie włącza się przed jazdą czy po? Poniżej scrin z ustawieniami tylko że zaznaczone mam wyłącz przy pierwszym.Jutro jade w trase w bieszczady jak wróce zobacze co się pozmieniało i ile pali gazu. Edytowane 10 Marca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 odpalasz program i jedziesz i tyle nic nie włączasz, dopiero jak staniesz przed wyłączeniem silnika wciskasz nagraj i już próg przełączania daj na 700 czas przełączania daj na 8s max obroty na gazie 7200, będzie szedł do odcięcia na LPG ciśnienie minimalne gazu daj na 0.50bara, dłużej pojedziesz na LPG, ale też bez szaleństw nie było we wtryskach MJ?? do wyboru?? jak nie to matrix jest gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 temp maz 20 czy 28 bo nie wiedzę .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 (edytowane) 28 stopni. Pytanie czy po tych ustawieniach na nowo musze ustawiać mapki? Gdyby zdarzyło mi się podczas jazdy że strzela w tłumik to co mam zrobić? Oglądałem kiedyś twoje ustawienia dino i masz sygnał obrotów 5v kusiło mie ustawić ale zostawiłem na 2,5V. Edytowane 10 Marca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 nic nie zbierasz, mapy masz zebrane i jest gitt, a to tylko sygnał dla sterownika, kiedy co ma zrobić, jak zacznie strzelać to trzeba się podpiąć i zobaczyć dlaczego masz fejsa to na lato sobie ustawiasz temperaturę 15st i jest gitt, przychodzi zima przestawiasz na 25 i dalej jest gitt, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 poniżej pliki osc nie wiem czy mi nagrało. aaaa.zip osc.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 nagrało się, hmmm słuchaj nagraj jeszcze raz plik osc, tylko teraz zrób tak, jedziesz wieczorkiem z Pszczyny do Tych, masz kręcić auto prawie do odcięcia, oczywiście nie cały czas ale aby było widać to co trzeba, i jak zawrócisz na światłach przed BP w kierunku Pszczyny robisz to samo tylko na PB i po tym wszystkim nagraj plik osc i zapodaj w sumie jak będziesz mógł gdzieś wcześniej zawrócić to też spoko może być, ważne aby silnik kręcił w pełnym zakresie na LPG i PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Nagrałem 2 pliki osc zamieszczam niżej w scrinach. Szacunek dla kolegi za znanie topografi. Tylko uznałem że skręce wcześniej w kobiórze w lesie. Dawno nismo nie dostał tak w d... Zauważyłem że dwa razy wyskoczył mi komunikat wtryskiwacze całkowicie otwarte ale były to obroty ok 5000 (byłem skupiony na jeździe troche ruch duży).Mapka gazu przy max obrotach dosyć znacznie opadła, ale wszystko wróciło do normy po spokojnej jeździe. aas.zip bbb.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 co to jest aaa i bbb, bo aaa wygląda gitt ale bbb hmmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 (edytowane) bbb to jak jeździłem normalnie bez żadnego buta . Czy coś jest nie tak?? Edytowane 11 Marca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 w bbb jakoś dziwnie sonda pracuje jak przyspieszasz, może trzeba będzie jeszcze troszkę mnożnik dygnąć do góry, bo jak cieszysz się jazdą to wszystko OK jeszcze sprawdzę zrób jeszcze coś takiego, jak będziesz jechał spokojnie tak jak nagrywałeś osc bbb, to później przejedź się tak samo tylko na PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 dokładnie sonda idzie w ubogo podczas przyspieszania nie ma żadnych szarpnięć czy zamulenia ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 dokładnie sonda idzie w ubogo podczas przyspieszania no właśnie ale to podczas spokojnej jazdy, może i na pB jest tak samo dlatego mówiłem aby przejechał spokojnie na LPG i PB ale zobacz na osc podczas korzystania z nissmo nie na emeryta to sonda fajne i cały czas na bogato czyli wniosek z tego, że auto potrzebuje obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 oglądnołem j troche lipa bo widać ładnie że wtryski idą w pentle już od ok 4200 obrotów ciśnienie spada do 0,92 to wsumie nie dużo ,,,ale wystarcza by 20 ms było dla PB a 25 dla LPG jak dla mnie Dysze walnąć wtedy powinno być lepiej czyli mnożnik pójdzie w dół ew podnieść jeszcze ciśnienie ,, choć nie bardzo bo przerosty już pod 2 bary widziałem .... wiec lepiej dysze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 można by było wiertnąć, ale też może podnieść na samym reduktorze, bez przestawiania w programie trochę ciśnienie na początek, może wtedy spadek nie będzie tak odczuwalny i będzie gitt, w końcu to 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 (edytowane) Dzisiaj jak pisałem nie mam zbytnio czasu bo jade w bieszczady. Odczułem delikatne zamulenia, sporadycznie. Musze nauczyć się jeździć nie na emeryta!! Pliki osc wrzuce w niedziele. Będzie czeba wiercić czy podnieść ciśnienie? Zauważyłem jedną nieprawidłowość jak przyśpieszam spalanie mi idzie do 12-13 litrów a a jak jade tak 100-110 to pokazuje 5,7-6,5. Wcześniej miałem Przy przyspieszaniu ok 8-9 a tak przy 100-110 7-8. Edytowane 11 Marca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 jak pamiętam to u kolegi w 1.6 wierz o którym mówie dał chyba 2,4 nie bo miał iśc w 2,5 mm ale to tak jak u Ciebie miało być przy 2,0 wiec odpada ,,, nic wiecej mi nie poprawiałem i ostatnio pisał coś 9.4 litra na 100km... wierz w jakim trybie ...wiec dobra droga iść w dziurę w dyszach szkoda Dino że nie zachomikowałeś map z MJ choć nie wiem czy nie mialeś wysoko Zawolaka rozkręconego a co do wypisów z kompa o spalaniu to trudno liczyć jak to robi może odkształca mapę n LPG .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Witam. Dzisiaj porwałem laptopa mojej chrześnicy i nagrałem plik osc przy spokojnej jeździe. Zrobiłem ok 500 km i spalanie w normie ale tak jagby troszke muliło przy jeździe na emeryta! paw.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 od 13ms podnieś trochę mnożnik, aż do końca, czyli robisz kropę na 13ms i w górę o 3 piki i tak cały aż do ostatniej i po tym zabiegu nagraj osc to jest zwykły 300?? czy 300+?? pokaż jeszcze mapę 3D i korektę temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 jest to zwykly 300 i nie mam map 3d. a korekty temp. gdzie są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 to OK, czyli zrób tak jak pisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Witam. Zrobiłem tak jak pisałeś zamieszczam scrin. Dałem kropke na 13ms i ją i każdą do końca podniosłem o 3 kliki. Pozdrawiam 01.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 i tak bym zostawił, sonda już nie spada i jest cały czas bogato, no można jeszcze o jeden klik ale to zobaczysz jak się jeździ, a teraz zmula silnik, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.