Limon Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Bardziej jeśli chodzi o korbowody to moment obrotowy i zależy jak wygląda jego przebieg Maxymalna moc to raczej punkt graniczny na wytrzymałość tłoków Co do wytrzymałości to jesli nikt tego nie sprawdził w polsce to raczej ciezko ocenić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Może ktoś będzie wiedział dlaczego jak przyśpieszam zapłon żeby turbina wcześniej wstawała to zaczyna delikatnie przerywać tak jakby iskre zdmuchiwało i co z tym zrobic po wymianie spreżyn w WG na super lekkie boost pokazuje sie dopiero przy 4500 rpm jak próbowaliśmy przyśpieszać zapłon to samochów zaczął delikatnie przerywać w zasadzie nie ma to większego wpływu na przyśpieszanie ale dla silnika chyba nie jest to dobre dodamm tylko że podlany jest AFR 10-11 ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 A jakie masz swiece? Zmniejsz przerwe na świecach to najszybsze wyjscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 No właśnie specjalnie pod tt mam te jeden stopien nizej LFR6AIX-11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) Może ktoś będzie wiedział dlaczego jak przyśpieszam zapłon żeby turbina wcześniej wstawała to zaczyna delikatnie przerywać tak jakby iskre zdmuchiwało i co z tym zrobic po wymianie spreżyn w WG na super lekkie boost pokazuje sie dopiero przy 4500 rpm jak próbowaliśmy przyśpieszać zapłon to samochów zaczął delikatnie przerywać w zasadzie nie ma to większego wpływu na przyśpieszanie ale dla silnika chyba nie jest to dobre dodamm tylko że podlany jest AFR 10-11 ????? żeby turbo lepiej wstawało to się COFA zapłon, wtedy więcej energii ze spalin idzie w kolektor niż zostaje w silniku - tak działa np. podtrzymanie turbo, zaplon jest mega cofnięty że w kolektor zieje żywym ogniem jak przyspieszasz to może juz pojawia się spalanie stukowe - ostrożnie, pamiętaj że jak pojawia się boost to trzeba mocno cofnąć zapłon s14 przy delikatnej jezdzie ma zaplon 30-40', przy pelnym booscie nawet spada do 10' afr 10-11 ciut za bogato, zrób 11-12 ale tak jak już ustaliliśmy wczesniej, masz duże turbiny po prostu Edytowane 31 Sierpnia 2012 przez IceManPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 No właśnie teraz mam zapłon mocno cofnięty i późno wstaje jak go przyśpieszam to wstaje szybciej ale zdmuchuje mi iskre więc co zrobić żeby się szybciej napędzało??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 no bez przy 0,5 bara nie ma prawa zdmuchnąc iskry ewętualnie zmniejsz odstępy na elektrodach na 0,6 mm moim zdaniem zalewa ci na maxa silnik wtryski 550ccm leją paliwem już naprawde sporo i pamiętaj że afr ok 9,5 robi mieszanke niepalną załuż temat na sr tam są ludzie ogarniający tematy turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Może za bardzo miałeś cofnięty, trudno mi wróżyć z fusów na forum Zrób print screena z mapą zapłonu i wrzuć tutaj. Przy 0.5 bara nie ma prawa zdmuchnać iskry, przy 1.5b mooożżeeeeee więc co zrobić żeby się szybciej napędzało??? Jechać do dobrego tunera ,który będzie wiedział co robi ? W Wawie jest ich pełno, na każdym rogu prawie Serio, szkoda wydanych pieniędzy na graty i pracy, żeby teraz coś wybuchło tfu tfu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Przy 0.5 bara nie ma prawa zdmuchnać iskry, przy 1.5b mooożżeeeeee x2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 (edytowane) Na wchodzeniu na boost ustaw 12,5-13 potem ze wzrostem obrotów do 12, na tak symboliczne doładowanie będzie akurat. Tak czy siak czeka cię wymiana świec, pewno je zalałeś i są do wyrzucenia, do strojenia używaj zwykłych miedziaków i zrób im przerwę jak kolega powyżej wspominał 0,6mm. Ps. Seryjne Cewki w 350Z dają radę ale czasem im się zdarza zepsuć - śmierdzą i uwypuklają się ich środki, przyjżyj się im. Edytowane 1 Września 2012 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 mapy wyglądają tak: zapłon: http://s1073.photobucket.com/albums/w399/AAS350z/?action=view¤t=20b624cd.jpg paliwo: http://s1073.photobucket.com/albums/w399/AAS350z/?action=view¤t=51141415.jpg na 1 i 2 biegu zero boostu na 3 pojawia sie dopiero od 5000 rpm to samo na reszcie biegow wczoraj go mierzylismy gtechem i mial 6.1 do setki a na 1/4 13,95 wiec praktycznie seria..... na poprzednich sprezynach turbiny duzo szybciej wstawaly bo juz przy 3000 obrotow ale to nie powinno miec znaczenia zadnej nieszczelnosci nie widac ktora mógłby gupic ten boost nie mam pomyslu co zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 dziwne bo na obu obrazkach napisane jest "fuel" jak chcesz tu masz namiar do człowieka który może Tobie pomoże http://www.ecu-tune.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Mapy bardzo mały zakres widzianego boostu mają tylko do 0,5bara... W pierwszej kolejności powinieneś je rozszerzyć w zakładce Main Setup > Inputs... Ps. map sensor masz zintegrowany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Mapy bardzo mały zakres widzianego boostu mają tylko do 0,5bara... W pierwszej kolejności powinieneś je rozszerzyć w zakładce Main Setup > Inputs... Ps. map sensor masz zintegrowany ? No ma do 0,5 bara bo potem odcinka wchodzi silnik nie jest zakuty więc wiecej się nie da. map sensor zintegrowany ogarnia do 1,5 bara jak więcej to trzeba dokupić ale na początek ten daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 no słabo będzie dawać radę bo co się stanie jak np. przy zmianie biegów przeładuje ci do 0,7 bara ?? Nadal będziesz się znajdować na mapie w miejscu 0,5 i pod te 0,7 bara będziesz mieć za ubogo i zbyt agresywny zapłon... Boost cut (nagłe wyłączenie i włączenie silnika) jak masz włączony to prędzej on Ci uszkodzi silnik (zegnie korbę) niż chwilowe drobne przeładowanie... Ps. coś czuję że będziemy kuć razem - jakieś grupowe zamówienia ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 No trzeba coś wrzucić na te 0,6, 0,7 bara bo wczoraj już zaczalem ładować w niego 0,6 i jest ok wszystko zależy od temp powietrza jak jest chłodno to przeładowywuje No pewnie możemy pomyśleć o grupowym zamówieniu tym bardziej że jeszcze jeden kolega będzie kuc, a co chcesz kupic standardowo korby egla i tloki wiseco czy na bogato?, śruby i sprężyny mobą być od HR wytrzymują 700+ jak masz <2006 to jeszcze pompa oleju z revup no i FRS, chłodnica oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 (edytowane) jakie odczucie masz na tych 0.6 bara nagraj filmik jak auto przyśpiesza co do kucia mamy przecież w pl firme która robi kute korbowody o wytrzymalości 200km na cylinder koszt 6 korb beż śrub to 1600zł śruby do wyboru ale polecają jak wszyscy zresztą ,śruby arp 2000 mam wrażenie że szukacie części 5 razy droszych niż trzeba coobcio napewno znasz tą firme jest tu wszystko co trzeba do uturbienia zresztą zobaczcie sami http://fmic.pl/ ja osobiście dużo żeczy kupowalem u nich towar 1 klasa poco przepłacać za złączke silikonową jak u fimica jest za 1/4 ceny Edytowane 11 Września 2012 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 dobra dzis cos zgram, czasy lepsze na jedna czwartą schodzę na wysokie 12 ale cos mi brzeczy w wydechu i WG jest nie dokręcony ogólnie doprowadzić ten samochód do jakiegoś normalnego stanu jest cieżko...... czyli myślisz że możnaby kupić tą ich chłodnice oleju i powinna być ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 oczywiście każda będzie lepsza niż fabryczne rozwiązanie daj sobie jeszcze wskażnik temp oleju niewiem jak inne ztki ale moja wogule nie ma chłodnicy oleju ma badzewny wymiennik chłodziwo olej trzeba dać podstawke z termostatem pod filtr plus chłodnica ta chlodnica co ją widać to do układu wspomagania jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Jeżeli chodzi o rękaw hydrauliczny to jaki ?? macie jakieś doświadczenie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Czy taka konstrukcja z turbo z tyłu samochodu jest typowa dla 350Z ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Moim zdaniem sztuka dla sztuki. Po co tak kombinować z kilkoma metrami rur jak można to zrobić normalnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 teoretycznie w niczym nie przeszkadza, ale jest mega nie praktyczna...chyba została przeniesiona ze wzgledu na brak miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Stożek w tym miejscu gdzie ma możliwość najwięcej syfu zaciągnąć nie wróży niczego dobrego. Dzięki kompresorowi ciągnie od samego dołu, a później turbo go uzupełnia - to jest fajnym rozwiązaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 stożek stożkiem ale samo turbo moze dostac wody bez problemu...ciekawe jak smarowanie turbiny jest rozwiazane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.