Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bardziej jeśli chodzi o korbowody to moment obrotowy i zależy jak wygląda jego przebieg ;) Maxymalna moc to raczej punkt graniczny na wytrzymałość tłoków ;)

 

Co do wytrzymałości to jesli nikt tego nie sprawdził w polsce to raczej ciezko ocenić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś będzie wiedział dlaczego jak przyśpieszam zapłon żeby turbina wcześniej wstawała to zaczyna delikatnie przerywać tak jakby iskre zdmuchiwało i co z tym zrobic po wymianie spreżyn w WG na super lekkie boost pokazuje sie dopiero przy 4500 rpm jak próbowaliśmy przyśpieszać zapłon to samochów zaczął delikatnie przerywać w zasadzie nie ma to większego wpływu na przyśpieszanie ale dla silnika chyba nie jest to dobre dodamm tylko że podlany jest AFR 10-11 ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś będzie wiedział dlaczego jak przyśpieszam zapłon żeby turbina wcześniej wstawała to zaczyna delikatnie przerywać tak jakby iskre zdmuchiwało i co z tym zrobic po wymianie spreżyn w WG na super lekkie boost pokazuje sie dopiero przy 4500 rpm jak próbowaliśmy przyśpieszać zapłon to samochów zaczął delikatnie przerywać w zasadzie nie ma to większego wpływu na przyśpieszanie ale dla silnika chyba nie jest to dobre dodamm tylko że podlany jest AFR 10-11 ?????

żeby turbo lepiej wstawało to się COFA zapłon, wtedy więcej energii ze spalin idzie w kolektor niż zostaje w silniku - tak działa np. podtrzymanie turbo, zaplon jest mega cofnięty że w kolektor zieje żywym ogniem :)

jak przyspieszasz to może juz pojawia się spalanie stukowe - ostrożnie, pamiętaj że jak pojawia się boost to trzeba mocno cofnąć zapłon

s14 przy delikatnej jezdzie ma zaplon 30-40', przy pelnym booscie nawet spada do 10'

afr 10-11 ciut za bogato, zrób 11-12

ale tak jak już ustaliliśmy wczesniej, masz duże turbiny po prostu :)

Edytowane przez IceManPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie teraz mam zapłon mocno cofnięty i późno wstaje jak go przyśpieszam to wstaje szybciej ale zdmuchuje mi iskre więc co zrobić żeby się szybciej napędzało???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bez przy 0,5 bara nie ma prawa zdmuchnąc iskry ewętualnie zmniejsz odstępy na elektrodach na 0,6 mm

moim zdaniem zalewa ci na maxa silnik

wtryski 550ccm leją paliwem już naprawde sporo i pamiętaj że afr ok 9,5 robi mieszanke niepalną

załuż temat na sr tam są ludzie ogarniający tematy turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może za bardzo miałeś cofnięty, trudno mi wróżyć z fusów na forum ;)

Zrób print screena z mapą zapłonu i wrzuć tutaj.

Przy 0.5 bara nie ma prawa zdmuchnać iskry, przy 1.5b mooożżeeeeee

 

więc co zrobić żeby się szybciej napędzało???

Jechać do dobrego tunera ,który będzie wiedział co robi ? :) W Wawie jest ich pełno, na każdym rogu prawie ;)

Serio, szkoda wydanych pieniędzy na graty i pracy, żeby teraz coś wybuchło tfu tfu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wchodzeniu na boost ustaw 12,5-13 potem ze wzrostem obrotów do 12, na tak symboliczne doładowanie będzie akurat.

Tak czy siak czeka cię wymiana świec, pewno je zalałeś i są do wyrzucenia, do strojenia używaj zwykłych miedziaków i zrób im przerwę jak kolega powyżej wspominał 0,6mm.

 

Ps. Seryjne Cewki w 350Z dają radę ale czasem im się zdarza zepsuć - śmierdzą i uwypuklają się ich środki, przyjżyj się im.

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mapy wyglądają tak:

zapłon: http://s1073.photobucket.com/albums/w399/AAS350z/?action=view&current=20b624cd.jpg

paliwo: http://s1073.photobucket.com/albums/w399/AAS350z/?action=view&current=51141415.jpg

na 1 i 2 biegu zero boostu na 3 pojawia sie dopiero od 5000 rpm to samo na reszcie biegow wczoraj go mierzylismy gtechem i mial 6.1 do setki a na 1/4 13,95 wiec praktycznie seria.....

na poprzednich sprezynach turbiny duzo szybciej wstawaly bo juz przy 3000 obrotow ale to nie powinno miec znaczenia zadnej nieszczelnosci nie widac ktora mógłby gupic ten boost nie mam pomyslu co zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapy bardzo mały zakres widzianego boostu mają tylko do 0,5bara... W pierwszej kolejności powinieneś je rozszerzyć w zakładce Main Setup > Inputs...

Ps. map sensor masz zintegrowany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapy bardzo mały zakres widzianego boostu mają tylko do 0,5bara... W pierwszej kolejności powinieneś je rozszerzyć w zakładce Main Setup > Inputs...

Ps. map sensor masz zintegrowany ?

 

No ma do 0,5 bara bo potem odcinka wchodzi silnik nie jest zakuty więc wiecej się nie da.

map sensor zintegrowany ogarnia do 1,5 bara jak więcej to trzeba dokupić ale na początek ten daje rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no słabo będzie dawać radę bo co się stanie jak np. przy zmianie biegów przeładuje ci do 0,7 bara ??

Nadal będziesz się znajdować na mapie w miejscu 0,5 i pod te 0,7 bara będziesz mieć za ubogo i zbyt agresywny zapłon...

 

Boost cut (nagłe wyłączenie i włączenie silnika) jak masz włączony to prędzej on Ci uszkodzi silnik (zegnie korbę) niż chwilowe drobne przeładowanie...

Ps. coś czuję że będziemy kuć razem - jakieś grupowe zamówienia :) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trzeba coś wrzucić na te 0,6, 0,7 bara bo wczoraj już zaczalem ładować w niego 0,6 i jest ok wszystko zależy od temp powietrza jak jest chłodno to przeładowywuje :) No pewnie możemy pomyśleć o grupowym zamówieniu tym bardziej że jeszcze jeden kolega będzie kuc, a co chcesz kupic standardowo korby egla i tloki wiseco czy na bogato?, śruby i sprężyny mobą być od HR wytrzymują 700+ jak masz <2006 to jeszcze pompa oleju z revup no i FRS, chłodnica oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie odczucie masz na tych 0.6 bara nagraj filmik jak auto przyśpiesza

co do kucia mamy przecież w pl firme która robi kute korbowody o wytrzymalości 200km na cylinder

koszt 6 korb beż śrub to 1600zł śruby do wyboru ale polecają jak wszyscy zresztą ,śruby arp 2000

mam wrażenie że szukacie części 5 razy droszych niż trzeba coobcio napewno znasz tą firme

jest tu wszystko co trzeba do uturbienia zresztą zobaczcie sami http://fmic.pl/ ja osobiście dużo żeczy kupowalem u nich towar 1 klasa poco przepłacać za złączke silikonową jak u fimica jest za 1/4 ceny

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra dzis cos zgram, czasy lepsze na jedna czwartą schodzę na wysokie 12 ale cos mi brzeczy w wydechu i WG jest nie dokręcony :) ogólnie doprowadzić ten samochód do jakiegoś normalnego stanu jest cieżko...... czyli myślisz że możnaby kupić tą ich chłodnice oleju i powinna być ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście każda będzie lepsza niż fabryczne rozwiązanie daj sobie jeszcze wskażnik temp oleju

niewiem jak inne ztki ale moja wogule nie ma chłodnicy oleju ma badzewny wymiennik chłodziwo olej

trzeba dać podstawke z termostatem pod filtr plus chłodnica

ta chlodnica co ją widać to do układu wspomagania jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stożek w tym miejscu gdzie ma możliwość najwięcej syfu zaciągnąć nie wróży niczego dobrego. Dzięki kompresorowi ciągnie od samego dołu, a później turbo go uzupełnia - to jest fajnym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...