Coobcio Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) Z fmicem dobrze mi się współpracuje, Ale same kute tłoki w stanach kosztują ok 900$ a set tłoki i korby 1200$ czyli w takim zestawie korbowody wychodzą 950zł... PS. Chłodnica oleju w Zetce to podstawa jeśli chcemy szybciej pośmigać, jak na taką pojemność silnika raz że mało oleju do niego wchodzi no i dwa upchane jest pod maską grzeje się wszystko. Podstawka pod filtr oleju z Termostatem i jakaś duża chłodnica oleju - chińskie dają radę cały RB Team na nich lata, 20 rzędów + wiatrak 8 cali i ogień Edytowane 13 Września 2012 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 (edytowane) http://allegro.pl/hydrauliczny-hamulec-reczny-shift-r-drift-rajdy-i2625070225.html co myslicie o tym rekawie? Czy cos innego za te cene? I jaka pompa? 0.65, 0.70 czy 0.75? Hamulec hydrauliczny kupiłem shift-r'a. Podobno dobry no i trochę osób z PFD na nim jeździ W tygodniu zakładam. Teraz tylko szukam Dyferka. jak ktoś ma do sprzedania to pisać Edytowane 17 Września 2012 przez BartekZ33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 (edytowane) Znalazłem stronkę z mapami tzw gotowcami do 350z przy poszczególnych modach. Zresztą do map są pliki z opisem. Dodatkowo podnoszą odcięcie o 500 obr/min. Jest też na tej stronce oprogramowanie do zmiany mapy. http://www.accessecu...n/Z_Series.html Muszę jeszcze poczytać jaki kabelek musi być do zrobienia tego. Fajnie jak by było tak jak np w VW TDI, że wystarczy kupić kabelek za 70 zł i wgrać Te mapy każą wgrywać accessportem, który nie wygląda na tani Nie znalazłem czy można to ominąć i wgrać jakąś tańsza metodą. Za kilka koni nie ma sensu nie wiadomo ile płacić Edytowane 21 Września 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Mapy są pisane w formacie pod konkretne urządzenie więc niczym innym nie da wgrać. Fakt, $900 to drogo jak za gotowca. Za takie pieniądze bez problemu można zamontować DETa wraz ze strojeniem. Mając już DETa można się później bawić samodzielnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 tylko że na det nie podniesiesz odcinki i niewiem czy już det 3 obsługuje zapłon 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 (edytowane) Z tego co pisze producent wynika, że w trybie Fuel Implant przesuniesz odcinkę. Edytowane 23 Września 2012 przez Tomek.85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 (edytowane) Pierwszą zetkę na kompresorze stroiłem właśnie na ECU Masterze DET 3 który może jedynie cofać zapłon maksymalnie o 5 stopni - powyżej tej wartości jest błąd, do doładowania ok 0,4 bara wystarczy Ale żeby mieć kontrole nad paliwem trzeba mieć dwie sztuki podłączone jedna do MAF-a i czujnika wału a drugi podpięty do sondy lambdy... Działa ale lepiej to robić na seryjnym ECU w którym można robić dosłownie wszystko 900$ to dużo jak za gotową mapę, wydaje mi się że lepiej wystroić auto indywidualnie na hamowni i to nawet trochę taniej wyjdzie i będzie wiadomo że jest to zrobione najoptymalniej jak się tylko da... Edytowane 26 Września 2012 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Coobcio, czym podpinasz się pod seryjne ECU? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 rozmawiałem z Jadzwinem na temat det3 do 350z, postara się zrobić zapłon tylko potrzebuje żeby zgrać mu sygnał z czujnika wału na oscyloskopie cyfrowym i fote wieńca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Jak powiększyć promień skrętu w 350Z ?? Macie jakieś zestawy ?? Lub kogoś kto coś takiego sprzedaje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 ale jak to? Czemu chcesz powiększać promień skrętu?? np. do driftu sa specjalne zestawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 luknij tu to jedyny znany projekt nissana 350z w drifcie w pl http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=14&t=8717 tam masz krok po kroku jak rozwijał sie projekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Ok dzięki Właśnie chodzi o drift a ma ktoś kogoś kto załatwia takie części ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Zwiększyć czy zmniejszyć promień skrętu? Bo mamy wątpliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 hiii num może ortograficznie niepoprawnie napisze ale zwiększyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Orientuje się ktoś może czy zaciski akebono z 370z / g37s posauja bez przerabiania do 350z / g35 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 pewnie ze sie da... jak nie beda pasowac otwory na zwrotnice to tylko dorobic adapter i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Ok dzięki Właśnie chodzi o drift a ma ktoś kogoś kto załatwia takie części ?? Najprościej dorobić podkładki pod drążki kierownicze, dzięki temu wchodzą głębiej w magiel, od tego wszyscy zaczynają w 200sx. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Tak sie narazie odpycha moja zeta http://m.youtube.com/watch?v=m-wdS_49qeU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 (edytowane) Tak sie narazie odpycha moja zeta http://m.youtube.com...h?v=m-wdS_49qeU mi coś nie działa ten filmik.. http://www.facebook....&type=1 czy to nie jest przypadkiem Zetka naszego forumowego kolegi? a w ogóle jest gdzieś temat z tym projektem bo nie mogę znaleźć :/ Edytowane 13 Października 2012 przez BossNY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyOne Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Tak sie narazie odpycha moja zeta http://m.youtube.com/watch?v=m-wdS_49qeU Jak tak będziesz za***rdalał to mandat dostaniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Czy to widać AFRy na tym wskaźniku na środku ? Wygląda że tak. No to zdecydowania za ubogo. 13 to w wolnossącym aucie a nie turbo. Popraw to bo zaraz będziesz śrubki zbierał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 mi coś nie działa ten filmik.. http://www.facebook....&type=1 czy to nie jest przypadkiem Zetka naszego forumowego kolegi? a w ogóle jest gdzieś temat z tym projektem bo nie mogę znaleźć :/ Jest, Kaniowego http://www.youtube.com/watch?v=m-wdS_49qeU O jaki projekt Ci chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 (edytowane) 13,3 za ubogo dolej co najmniej na 12,5... Ale ta skrzynia teraz krótka się zrobiła Jak w dieslu zmienia się biegi, odcinkę na 7100-7300 przydało by się podnieść 1/4 mili w 13,76sek przy 111MPH, można dodać do listy aut z Nissan power teamu... Edytowane 14 Października 2012 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Zaraz poprawie ten wynik dmuchne było tylko 0.4 bara + zimna opona tera spróbuje z 0.6 jeśli chodzi o AFR to na mapie ustawione jest 12.5 nie wiem czemu tak ubogo go podlewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.