utaszo Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zegary są z DEPO RACING - mają 3 kolory wyświetlania a w tym bursztynowy pasujący do Z. Wsjkazują temp, oleum, wody i temp spalin. Dobra rzecz, ale dość wymagająca i kosztowna w montarzu szczególnie czujnik temp. spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Ile Ciebie to kosztowało ?? czyli zegary + montaż ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 (edytowane) zegary z Allegro +- 1000zł, grzęda na słupek - 160 z przesyłką, adapter pod filtr oleju (żeby czujnik wkręcić, w tym są już wyjścia do chłodnicy oleju - myślę przyszłościowo:-) 100zł z przesyłką + mała przeróbka u tokarza), adapter do czujnika temp wody 50zł z przesyłką . Montaż 100zł, ale część rzeczy robiłem sam. Wyjdzie około 1500zł, ale się przydaje Edytowane 24 Czerwca 2012 przez utaszo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Dzięki sam sobie o tym pomyślę Przydatne no i wizulanie na plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 A po co Ci temperatura spalin w wolnossacym silniku? xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Pewnie do tego samego co w doładowanym czyli informacje kiedy należy skończyć upalanie i czy z jakiegoś powodu mieszanka nie zrobiła się uboga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 W wolnossacym silniku panują dużo mniejsze temperatury spalin niż w turbo. Wiec uważam to jakos bezsensowny koszt kupna tego wskaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 (edytowane) Temperatury może i mniejsze ale zmienne więc warto je monitorować. Warto wiedzieć kiedy temp spalin zaczyna niebezpiecznie rosnąć, nieważne czy silnik doładowany czy nie. EDIT W silniku to temp są raczej takie same, w wydechu są inne. Edytowane 25 Czerwca 2012 przez Tomek.85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 I tu sie mylisz, w wolnossacym silniku są dużo niższe temperatury spalin niż w doładowanym. I monitorowanie w wolnossacym silniku nie ma najmniejszego sensu bo temperatura spalin w nim nigdy nie zaczyna niebezpiecznie rosnąć Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 A czy ja napisałem że temperatury spalin są takie same? Pisałem, że w silniku są takie same. W wolnossącym jak się zrobi ubogo (z różnych powodów) to temperatura spalin rośnie i dobrze o tym wiedzieć. Stwierdzenie, że temperatura nigdy nie zaczyna niebezpiecznie rosnąć jest błędne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 (edytowane) Kolego może Chodzi Ci o temperaturę oleju i cieczy ? Z chłopakami dwa weekendy temu upalaliśmy maszyny po torze i dwie zetki po zrobieniu 7-miu kółek i po zjechaniu do boksów się śsikały... Co do temperatury spalin to wolnossące silniki osiągają maks 770-800*C przy prawidłowym składzie mieszanki a Turbo nawet i 950*C... Temperaturę spalin zarówno w silniku turbo jak i N/A obniżyć można rozluźnieniem wydechu, zmiany strony gorącej turbo na takie z większym A/R, ponadto można dać zimniejsze świece zapłonowe a na końcu zostaje nam wtrysk wody/metanolu. Mieszanka robi się za uboga jak zaczyna brakować paliwa w baku albo jak nawala pompa palia... Seryjnie zetka jest przelana i zdławiona przez to. A po co Ci temperatura spalin w wolnossacym silniku? xD Może z Nitro będzie psikane Było: Sprawdzono: http://youtu.be/MwEBRcri3dE Jest: I jest też zadowolenie oraz satysfakcja. W nagrodę auto dostanie smaczny nowy olej: Powolutku dzieje się coś z tymi zetkami, po samym wydechu taki ładny przyrościk, Nm to widzę że w całym zakresie poszły do góry Auto było strojone ?? Wy przy tym tak sami dłubiecie czy macie dobrych ludzi?? Poszedl mi wysprzeglik to nie mam nawet u kogo wymienic, jakos nie mam zaufania do magikow u siebie na wsi. A tak przy okazji, planuje wymienic sprzeglo i kolo zamachowe na lekkie. Jakie polecacie? Z tego co opisywałeś to padła ci pompa sprzęgła ta przy pedale... Na szczęście łatwo się ją wymienia ale nie tak banalnie jak wysprzęglik Co do koła zamachowego to koniecznie jednomas i jak nie masz turbo, czy nie chcesz go instalować to niech będzie ciężki np. ACT streetlite w przeciwnym wypadku przy zmianie biegów będzie mulić seryjny słabiusieńki silniczek a na ciężkim zamachu to jeszcze piśnie na II i czasem na III PS. jeszcze nie spotkałem zetki która by miała sprawny seryjny dwumas... Edytowane 27 Czerwca 2012 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 przejscie na koło jednomasowe wiąże sie z jakimiś przeróbkami? czy jest P&P? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Przeróbek brak ale zmniejsza się kultura pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Odkręcasz stare i przykręcasz nowe, na jednomasie silnik równiej pracuje ma mniejsze wibracje cichsze jest to klekotanie na wolnych obrotach wydobywające się ze skrzyni - ogólnie polecam wszystkim Dwu mas powiedzmy przez pierwsze pół roku od nowości jak jest sprawny to jego głównym i jedynym zadaniem jest wyłagodzenie zmiany biegu by mniej było ono odczuwalne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 (edytowane) ja właśnie zaczynam moją przygode z zetką faktycznie auto jest słabawe od 100w góre słabo jedzie i właśnie sie zastanawiam co lepiej założyć ja skłaniam sie do bi turbo chciałbym miec ok 400km to już powino fajnie jechać coobcio do ciebie bede miał najwięcej pytań fajnie że w pl ktoś zaczą ogarniać z-tki Edytowane 17 Lipca 2012 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 nie wiemy, czym kolega wcześniej latał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 (edytowane) no w koncu ruszyłem z projektem ale wciaz dluga droga przede mna Edytowane 24 Lipca 2012 przez AAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 No turbiny już zamontowane ale jeszcze kupa roboty teraz intercooler i okablowanie wtryski swiece pompa paliwa podlaczenie zabawek boost contolera widebanda sond potem wydech i strojenie no i jeszcze szersze fele wiec troche pracy zostalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Ja też się nie mogę doczekąć Kończy szybko i dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 (edytowane) Ależ Ewo!!...z TAKIM avatarem...takie wyznania tutaj?...na forum..? ( za zwracanie uwagi Moderatorowi,nie czekając na jego wściekły odwet,sam wyznaczam sobie karę: ) Edytowane 25 Lipca 2012 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 BŁAGAM !!!! NIIIEEEEEE !!!!!! już nie będę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 aas zapodaj więcej fotek usytuowania turbin wogule co to za turbawki tam montujesz wymieniasz korby i tloki na kucizne czy seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 ładnie AASu. Napisz co to za turbo i jak będzie wyglądał plan przeróbki. Vq35DETT - nie mogę sie doczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyOne Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Ja słyszałem że 350Z nawet z TT nie jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 (edytowane) no ja tez tak słyszałem szczególnie jak się jej sprzegło skończyło Ja słyszałem że 350Z nawet z TT nie jedzie. ładnie AASu. Napisz co to za turbo i jak będzie wyglądał plan przeróbki. Vq35DETT - nie mogę sie doczekać No ja mam niestety kit greddego słabo idzie montowanie tego zestawu dwie turbiny 18g na razie uturbiam i robie wydech potem kucizna Ja słyszałem że 350Z nawet z TT nie jedzie. Nie jedzie jak nie ma sprzegla Edytowane 25 Lipca 2012 przez AAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.