Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zegary są z DEPO RACING - mają 3 kolory wyświetlania a w tym bursztynowy pasujący do Z. Wsjkazują temp, oleum, wody i temp spalin. Dobra rzecz, ale dość wymagająca i kosztowna w montarzu szczególnie czujnik temp. spalin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zegary z Allegro +- 1000zł, grzęda na słupek - 160 z przesyłką, adapter pod filtr oleju (żeby czujnik wkręcić, w tym są już wyjścia do chłodnicy oleju - myślę przyszłościowo:-) 100zł z przesyłką + mała przeróbka u tokarza), adapter do czujnika temp wody 50zł z przesyłką . Montaż 100zł, ale część rzeczy robiłem sam.

Wyjdzie około 1500zł, ale się przydaje :devil:

Edytowane przez utaszo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie do tego samego co w doładowanym czyli informacje kiedy należy skończyć upalanie i czy z jakiegoś powodu mieszanka nie zrobiła się uboga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wolnossacym silniku panują dużo mniejsze temperatury spalin niż w turbo. Wiec uważam to jakos bezsensowny koszt kupna tego wskaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatury może i mniejsze ale zmienne więc warto je monitorować. Warto wiedzieć kiedy temp spalin zaczyna niebezpiecznie rosnąć, nieważne czy silnik doładowany czy nie.

EDIT W silniku to temp są raczej takie same, w wydechu są inne.

Edytowane przez Tomek.85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu sie mylisz, w wolnossacym silniku są dużo niższe temperatury spalin niż w doładowanym. I monitorowanie w wolnossacym silniku nie ma najmniejszego sensu bo temperatura spalin w nim nigdy nie zaczyna niebezpiecznie rosnąć ;) Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja napisałem że temperatury spalin są takie same? Pisałem, że w silniku są takie same. W wolnossącym jak się zrobi ubogo (z różnych powodów) to temperatura spalin rośnie i dobrze o tym wiedzieć. Stwierdzenie, że temperatura nigdy nie zaczyna niebezpiecznie rosnąć jest błędne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego może Chodzi Ci o temperaturę oleju i cieczy ?

Z chłopakami dwa weekendy temu upalaliśmy maszyny po torze i dwie zetki po zrobieniu 7-miu kółek i po zjechaniu do boksów się śsikały...

 

Co do temperatury spalin to wolnossące silniki osiągają maks 770-800*C przy prawidłowym składzie mieszanki a Turbo nawet i 950*C...

Temperaturę spalin zarówno w silniku turbo jak i N/A obniżyć można rozluźnieniem wydechu, zmiany strony gorącej turbo na takie z większym A/R, ponadto można dać zimniejsze świece zapłonowe a na końcu zostaje nam wtrysk wody/metanolu.

 

Mieszanka robi się za uboga jak zaczyna brakować paliwa w baku albo jak nawala pompa palia...

Seryjnie zetka jest przelana i zdławiona przez to.

 

A po co Ci temperatura spalin w wolnossacym silniku? xD

Może z Nitro będzie psikane :)

 

Było:

 

mocfujita.th.gif

 

Sprawdzono:

 

http://youtu.be/MwEBRcri3dE

 

Jest:

 

mocarty062012.th.gif

 

I jest też zadowolenie oraz satysfakcja.

W nagrodę auto dostanie smaczny nowy olej:

 

img1659d.th.jpg

Powolutku dzieje się coś z tymi zetkami, po samym wydechu taki ładny przyrościk, Nm to widzę że w całym zakresie poszły do góry :)

Auto było strojone ??

 

Wy przy tym tak sami dłubiecie czy macie dobrych ludzi??

Poszedl mi wysprzeglik to nie mam nawet u kogo wymienic, jakos nie mam zaufania do magikow u siebie na wsi.

 

A tak przy okazji, planuje wymienic sprzeglo i kolo zamachowe na lekkie. Jakie polecacie?

Z tego co opisywałeś to padła ci pompa sprzęgła ta przy pedale... Na szczęście łatwo się ją wymienia ale nie tak banalnie jak wysprzęglik :D

Co do koła zamachowego to koniecznie jednomas i jak nie masz turbo, czy nie chcesz go instalować to niech będzie ciężki np. ACT streetlite w przeciwnym wypadku przy zmianie biegów będzie mulić seryjny słabiusieńki silniczek a na ciężkim zamachu to jeszcze piśnie na II i czasem na III :P

PS. jeszcze nie spotkałem zetki która by miała sprawny seryjny dwumas...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odkręcasz stare i przykręcasz nowe, na jednomasie silnik równiej pracuje ma mniejsze wibracje cichsze jest to klekotanie na wolnych obrotach wydobywające się ze skrzyni - ogólnie polecam wszystkim :)

 

Dwu mas powiedzmy przez pierwsze pół roku od nowości jak jest sprawny to jego głównym i jedynym zadaniem jest wyłagodzenie zmiany biegu by mniej było ono odczuwalne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja właśnie zaczynam moją przygode z zetką faktycznie auto jest słabawe od 100w góre słabo jedzie

i właśnie sie zastanawiam co lepiej założyć ja skłaniam sie do bi turbo

chciałbym miec ok 400km to już powino fajnie jechać

coobcio do ciebie bede miał najwięcej pytań fajnie że w pl ktoś zaczą ogarniać z-tki

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No turbiny już zamontowane :) ale jeszcze kupa roboty teraz intercooler i okablowanie wtryski swiece pompa paliwa podlaczenie zabawek boost contolera widebanda sond potem wydech i strojenie no i jeszcze szersze fele wiec troche pracy zostalo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ Ewo!!...z TAKIM avatarem...takie wyznania tutaj?...na forum..?

( :D za zwracanie uwagi Moderatorowi,nie czekając na jego wściekły odwet,sam wyznaczam sobie karę: :fish: )

Edytowane przez ZdzPoz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aas zapodaj więcej fotek usytuowania turbin

wogule co to za turbawki tam montujesz

wymieniasz korby i tloki na kucizne czy seria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie AASu.

Napisz co to za turbo i jak będzie wyglądał plan przeróbki.:)

Vq35DETT - nie mogę sie doczekać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja tez tak słyszałem szczególnie jak się jej sprzegło skończyło :)

Ja słyszałem że 350Z nawet z TT nie jedzie.

 

ładnie AASu.

Napisz co to za turbo i jak będzie wyglądał plan przeróbki. :)

Vq35DETT - nie mogę sie doczekać :)

 

 

No ja mam niestety kit greddego :( słabo idzie montowanie tego zestawu

dwie turbiny 18g

na razie uturbiam i robie wydech potem kucizna :)

 

Ja słyszałem że 350Z nawet z TT nie jedzie.

 

Nie jedzie jak nie ma sprzegla :)

Edytowane przez AAS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...