Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Rozważania na temat innych marek lub na co zamieniłem/zamienię Nissana


Gość Tofu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no niestety leci. Kolega ma nową trójkę - obecnie 3-letnia, kupiona w PL salonie. I chce się jej pozbyć, bo już pojawiły się pierwsze rdzawe kropki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilku latach w notku 1.6 muszę już siedzieć wyżej, mieć dużo światła a auto musi być zrywne i "lekkie" w prowadzeniu, bez ociężałości. Może ta filozofia mazdy mi podejdzie? W normalnych autach - kombiakach i limuzynach czuję się jak w czołgach, klaustrofobia i wrażenie czołgania się po drodze. Trzeba rozpocząć testy próbne.

 

Jak chcesz lekkie w prowadzeniu i zrywne to wchodź w hothatcha. Żadne "wysokie" auto nie będzie się prowadziło, bo fizyki nie oszukasz. O dobrym prowadzeniu aut typu note, trudno nawet dyskutować. To po prostu zwykłe toczydełko jakich wiele i wspaniale nadajace się do przemieszczania z punktu A i B, bez żadnych emocji (chyba, że na austradzie wyjedziesz za ekranu :-D)

 

 

I odporności na korozję - zwłaszcza w odniesieniu do Mazdy, która leci w oczach ;)  :devil: .

 

Mazda jest dziwna tyle lat i dalej borykają się z problemem, który w Europie przestał być tematem dawno. Nie słychać na razie o nowej 6 i 3, ciekawe czy tym razem się udało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Was, wiem że hothatche itd. itp., i wiem że notek się nie prowadzi w takich kategoriach, ale nie tędy droga, nie o tą lekkość mi chodzi.

Korozja mnie zmartwiła w mazdach bo o tym nie pomyślałem, gwarancję na blachy chyba mają jakąś na 12 lat, znajomy Dara też ją pewnie dostał. Ale to problem rzeczywiście by był, może w nowych modelach już się poprawili, zobaczymy za rok, dwa, cx5 sprzedają od niecałych dwóch lat dopiero.

A tak ogólnie to wiem i czuję, że będę miał problem z zastąpieniem notka, jak pisze Graphia, cieszę się właściwie z tego bo to znaczy że wybór notka, takiego jakiego mam, to była dobra decyzja, nawet z perspektywy kilku lat ciągle go lubię. Coś czuję, że skończy się na tym że go zostawię dla żony, choć jej obecny mikrus jest też fajny i do mojego miasta przyjemniejszy od notka.

A tak przy okazji to od dłuższego czasu i dość często zdarza mi się, że sąsiedzi, znajomi dopytują kiedy im sprzedam notka, kolejka już jest i mnie męczą. Też tak macie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z tego, że ma się gwarancję perforacyjną. Auto będzie rdzewiało a ASO będzie Ci co chwilę lepić, szpachlować, malować. Trzeba wziąć to pod uwagę, bo w naszym klimacie jest z Mazdami problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza, że w Polsce nagminnie miesza się SUV`y z Crossover`ami - a to dwie różne sprawy. Przykład - QQ i KIA Sportage. Nagminnie mówi się o nich SUV`y a to Crossover`y. Nie wiem, czy coś takiego jak kompaktowy SUV wogóle istnieje ;). Choć auta z zestawienia, można pod SUV`y podpiąć ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeździłem dzisiaj Pulsarem. Ładne wnętrze(ogrom przestrzeni jak na kompakt)dobre materiały i spasowanie .Silnik 1.2 daje radę ,nyska ma wreszcie kompakt z prawdziwego zdarzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się (na żywo jeszcze nie widziałem), a z tym mocnym silnikiem dodatkowo będzie się fajnie odpychać.

Widzieli note nismo, ile to będzie miało 140KM? rewelka powinna być :)

 

EDIT:

Mam: http://moto.pl/MotoPL/1,88389,16795197,Nissan_Note_Nismo___Rodzinne_emocje.html

 

 

nissan-note-nismo-s-1.jpg

Edytowane przez was79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może niedługo będzie do kupienia na zamówienie też ta rakieta .

http://superauto24.se.pl/auto/nissan-pulsar-nismo-concept-sportowe-geny-nismo-w-kompakcie-galeria_425781.html

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Redaktorek napisał że "denerwuje go  podłokietnik bez regulacji równoległej"  to ciekawe , bo ja właśnie pierwszą rzecz jaką sprawdziłem we wnętrzu,to czy podłokietnik jest przesuwany i oczywiście jest! Wada tego podłokietnika, moim skromnym zdaniem ,polega na tym .że  osoby o niskim wzroście , nawet w skrajnie przybliżonym położeniu , będą miały go za daleko.

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takiej rakiecie nie ma czasu na opieranie się o jakieś podłokietniki  :)

A tak naprawdę to ja nigdy nie oparłem łokcia o mój podłokietnik w Tiidzie,  dla mnie to gustowny obszyty skórą schowek na duperele. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o pulsara "cywilnego" który jest w sprzedaży ,  nie concept . Ja jestem "mańkut" i bardzo lubię mój mięciutki podłokietnik. :devil: A że mam 184 cm wzrostu , to nie przeszkadza mi brak regulacji.

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka z kosztów serwisowania aut w ASO:

Note przez dwa pierwsze lata kosztował mnie 1514 zł (561zł za 1 i 953zł za 2) + 3 dodatkowe wizyty, podczas których zgłaszałem awarię. VW w podobnych okresie 910 zł (zero awarii przy większym przebiegu rocznym - raz dzwoniłem na infolinię).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam olej longlife i kompa marudzącego o przeglądy, ale co to ma do rzeczy przy kosztach serwisu w okresie 0-2 lata?

btw ciekawe, jak będzie po 4 latach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super super zmiana oleju co 30 000 co tyle wymienianie oleju to silnik na szrot a nie do naprawy.

Miałem takie samochody w poprzedniej firmie to nawet mechanicy ich nie chcieli robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inżynierem nie jestem tylko zajmowałem się serwisami flot samochodowych i zaprowadzałem takie samochody do serwisów to mam pojęcie do czego doprowadza wymiana oleju co 30.000 km .

A VW jak i BMW w którym pracowałem to nie wyznacznik bóg wie czego .

Już bardziej to Bentley z Crewe jest wyznacznikiem.

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyskutować możemy w nieskończoność, choć z zaprowadzaczem, to może być trudne. Inni zaprowadzacze (coca-cola) targa yarisy na minerałach :)

W każdym razie nie ma żadnych miarodajnych, obiektywnych testów silników, z olejami wymienianymi po 15kkm i 30 kkm na przestrzeni np 150kkm. Jak są chetnie zobaczę, bo tyle to auto zrobi do sprzedaży, a reszta mnie już nie interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...