BartoszN Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 nie ma nad czym się zastanawiać jęzeli dostajesz Acenta + NC + metalik + opony zimowe + alarm za niecałe 76000 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parassite Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Już po ptokach Autko zamówione. Jeszcze wytargałem czujniki parkowania przód, dodatkowe oświetlenie wnętrza pojazdu, przyciemniane tylne szyby. Utargowałem jeszcze trochę na kwocie. Melduję się w rodzinie użytkowników QQ. Pozdrawiam. A odbiór samochodu w przyszłym tygodniu....... Edytowane 13 Września 2014 przez Parassite 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Już po ptokach Autko zamówione. Jeszcze wytargałem czujniki parkowania przód, dodatkowe oświetlenie wnętrza pojazdu, przyciemniane tylne szyby. Utargowałem jeszcze trochę na kwocie. Melduję się w rodzinie użytkowników QQ. Pozdrawiam. A odbiór samochodu w przyszłym tygodniu....... Gratulacje! Witamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parassite Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Dzięki. Jako drugi komplet wziąłem opony całoroczne na próbę. Ktoś korzystał z takich opon? Jak się spisują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Nie rozumiem Twej decyzji ? Ale też jestem ciekawy opinii . Myślę ,że na takie opony można się zdecydować przy małych przebiegach i jako jedyny komplet ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parassite Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Słyszałem opinie, ze opony całoroczne są dobre dla osób które nie wybierają się w góry. Moja jazda to praktycznie tylko miasto, wiec zaryzykowalem i zobaczę czy to była dobra decyzja. Zażyczyłem sobie w salonie takie opony, jednak powiedzieli, ze letnie muszą tez mi dać bo muszą się z nich rozliczyć. Jak dali za darmoche to wziąłem i pójdą na sprzedaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Słyszałem opinie, ze opony całoroczne są dobre dla osób które nie wybierają się w góry. Moja jazda to praktycznie tylko miasto, wiec zaryzykowalem i zobaczę czy to była dobra decyzja. Bzdury i debilizmy na nowoczesnych oponach All season na mieszance Silica jakie ja użytkuje już 3 sezon. Opony przeszły test i każde warunki pogodowe dla nich nie są wyzwaniem jak dla większości opon. Śnieg,deszcz,słońce autostrada latem nie ma żadnego problemu dla tych opon . Ja mam Nexen n'priz 4s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parassite Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Dosyć gwałtowna wypowiedz ale rzeczowa, dzięki. Wniosek z tego ze popelnilem dobry wybor. Mam tylko nadzieję, ze Pirelli robi dobre, nowoczesne i ze wskazaną mieszanką opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Pirelli ale jaki model opony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parassite Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Niestety nie wiem, jak odbiorę auto z salonu dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dambam Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 W JM czy u Dąbrowskich będziesz brał QQ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parassite Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Salon w Chorzowie przy Wesołym Miasteczku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) Salon w Chorzowie przy Wesołym Miasteczku Witamy, witamy - , wrzuć fotkę jak odbierzesz - szerokości życzę Edytowane 15 Września 2014 przez castoro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parassite Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Będzie fotka w stosownym dziale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Salon w Chorzowie przy Wesołym Miasteczku Czyli Zielony Zaułek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeosoul Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 całoroczne może i będą ci się sprawować tak jak mówisz w mieście, ale wystarczy trochę śniegu i zachowują się jak letnie. Nie polecam dla tych co dużo podróżują i mogą trafić na "zaspy". W szwajcarii jest w zimę np dozwolona jazda na oponach całorocznych ale , za spowodowanie wypadku lub zatoru na wzniesieniach leci mandat gdyz moga uznać to ogómienie za niestosowne do warunków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) za spowodowanie wypadku lub zatoru na wzniesieniach leci mandat gdyz moga uznać to ogómienie za niestosowne do warunków 15 lat jestem kierowcą zawodowym i muszę znać przepisy z różnych krajów i techniczne niuanse rożnych opon znam. Jeśli spowoduje kolizje na oponach całorocznych o homologacji E4 i z ikoną czterech pogód roku to nie mają podstawy prawnej do wystawienia mandatu za złe ogumienie! Zgodzę się z wystawieniem mandatu jeśli opony a jest ich sporo na rynku, mają tylko znaczek M+S to są pseudo opony całoroczne!!!! I nie posiadają homologacji E4 tylko inną ! Edytowane 16 Września 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miralon Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Oznaczenie E4 akurat mówi tylko tyle, że opona jest dopuszczona na rynek europejski i dopuszczenie to zostało wykonane w Holandii. Dlaczego uważasz że E20 będzie złe ? (E20 - Polska), A tutaj regulamin 117 EKG ONZ, który dotyczy opon http://www.oponeo.pl/files/docs/EKG-ONZ-homologacje-opon.pdf a w nim m.in. info dot. oznaczeń. Z niego można się dowiedzieć jaka opona jest oponą M+S a jaka opona jest tzw. oponą śniegową i jak jest oznaczana. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) Piszemy o sytuacji za granicą ale i w Polsce Inspekcja Ruchu Drogowego (Krokodyle) są bardzo drobiazgowi jeśli dochodzi do kontroli pojazdu i jego wyposażenia. Jeśli mamy w samochodzie opony żarówki itp z homologacją E4- dopuszczającą do- ruchu w krajach unii europejskiej to mamy spokój nie doczepią się . Co do innych numerów homologacji za granicą w szczególności to życzę powodzenia albo życzliwego kontrolującego!! Co do opon to z samym oznaczeniem M+S czyli błoto i śnieg przy kontroli zawsze się przyczepi że nie ma oznaczenia czterech pór roku! A dlaczego M+S nie jest oponą prawdziwą wielosezonową bo mieszanka opony nie pracuje pod wpływem temperatury zewnętrznej! Nowoczesne opony wielosezonowe mają mieszankę która reaguje na temperaturę otoczenia! Moje opony w lato plus 30 twardnieją a przy plus 7 miękną w zimę -25 mieszanka staje się bardzo elastyczna ! Edytowane 18 Września 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miralon Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Opona M+S może, ale nie musi być oponą śniegową - wystarczy poczytać podany regulamin EKG ONZ numer 117. E4 jest tak samo dobre jak E11 (choć najczęściej mamy na oponach E4 co wynika z innych kwestii). Co do Inspekcji Transportu Drogowego (bo tak się nazywają) to ...zawodowo z nimi współpracuję i walczę (zależnie od okoliczności) i akurat ich wiedza żadnym dla mnie wyznacznikiem. Ale kończmy ten temat bo mi płacą za czytanie przepisów a nie oglądanie opon ( ). Co do zasady się zgadzamy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parassite Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Poruszająca dyskusja dla laika. Niestety odbiór auta przesunięty na dzień dzisiejszy, ale na pewno opony sprawdze. Mam jeszcze dwa pytania: jak z takim silnikiem i turbina jeździć (1.2) aby przedłużyć ich zywotnosc. Do tej pory uzytkowalem silniki wolnossace. Drugie pytanie z innej beczki czy po przyciemnieniu szyb samochód powinien odstac kilka godzin aby mieć pewność ze folia będzie dobrze trzymać, czy można autkiem od razu wyjechać z warsztatu i nie ma to związku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Jak jeździć z 1.2? Normalnie A raczej musisz się przestawić na szybszą zmianę biegów,sam Qqai bedzie Ci to podpowiadał.Czasami możesz go zignorować i podciągnąć mimo sygnalizacji zmiany biegu,w tedy już jest większa frajda z 1.2 ,ale też i większy wir w baku A gdzie odbierasz? W Chorzowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Jak Panowie jeździcie normalnie z turbinami jak wolnossącymi to długo wam nie popracuje turbina Na nie rozgrzanym silniku i oleju turbina ma słabe smarowanie łożysko turbiny dostaje w.... Nie możemy jechać na rozgrzewaniu się silnika i oleju z turbiną jak w wolnossącym np cała na przód !! Po trasie jak staniemy i wyłączymy silnik bez odczekania jak w wolnossącym , to olej i turbina się nie schłodzi i łożysko dostaje w.... ParassiteSzyby świeżo oklejone nie ma problemu z czekaniem na wyschnięcie kleju nie musisz czekać . Opony dokładnie sprawdź najlepiej napisz tu jaki to firma i model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Edek,w tych silnikach nie da się jechać bez turbiny,ona bierze od samego dołu,więc nie masz na to wpływu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 No ale chyba czekasz jak olej się rozgrzeje zanim nie zaczniesz normalnie jechać czy ciągniesz turbinę na nie rozgrzanym oleju? No i chyba nie wyłączasz od razu silnika jak zakończysz jazdę tylko czekasz aby ostygła turbina?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.