Gość Varicella Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Jasne to oryginalny wzór nissana do poprzedniej wersji (miała max 18 calowe felgi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Gregson,z tym że nie wszyscy dodają...no trudno.Mnie dodali 16" a wolałbym większe,ale cóż dawali to się brało.Teraz trzeba myśleć o ich upłynnieniu.I gumki i fele wręcz nówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekCe Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Moja subiektywna ocena felg 19" (letnie, przejechalem 5000) i 17" (zimowe, przejechane 1000). Komfort bardzo podobny i bardzo dobry - sam mialem spore watpliwosci wybierajac model Tekna i 19 cali ale absolutnie nie zaluje. Tak jak Koledzy wczesniej pisali przy 19 calach mamy ponad 10cm gumy i to w polaczeniu z komfortowym zawieszeniem wystarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Pojawily sie juz w wybranych salonach testowe 1.6 dig-t do jazd probnych. Moze ktos zda relacje jak bedzie mial okazje na jazde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Tak ciekawostka. Pewnie części z Was znana. W Rosji jest dostępny QQ z benzynowym silnikiem 2.0, moc 144KM /6000obr i moment 200Nm/4400obr. Przyspieszenie 9,9s, prędkość max 194km/h. Śr zużycie paliwa 7.7l Jest trochę droższy od wersji 1.2 DiGT. Gdybym w PL miał taki wybór to wolałbym jednak swojego 1.2DiGT. Zwłaszcza porównując moment obrotowy i zużycie paliwa. I jeszcze jedna ciekawostka. Silnik 2.0 benzyna jest dostępny jednocześnie z 4WD i CVT. A więc można. Zupełnie nie rozumiem polityki Nissana czemu w Europie nie oferuje benzynowego silnika z 4WD, że o 4WD i CVT razem nie wspominając. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuras77 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Hm, to w sumie ciekawe. W obecnym aucie mam właśnie 2.0 145KM więc QQ z takim silnikiem i jeszcze 4x4 byłby dla mnie idealny Orientujecie się jak wygląda zakup auta w Rosji? Czy opłacałoby się takiego u nich kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Tak ciekawostka. Pewnie części z Was znana. W Rosji jest dostępny QQ z benzynowym silnikiem 2.0, moc 144KM /6000obr i moment 200Nm/4400obr. Przyspieszenie 9,9s, prędkość max 194km/h. Śr zużycie paliwa 7.7l Jest trochę droższy od wersji 1.2 DiGT. Gdybym w PL miał taki wybór to wolałbym jednak swojego 1.2DiGT. Zwłaszcza porównując moment obrotowy i zużycie paliwa. I jeszcze jedna ciekawostka. Silnik 2.0 benzyna jest dostępny jednocześnie z 4WD i CVT. A więc można. Zupełnie nie rozumiem polityki Nissana czemu w Europie nie oferuje benzynowego silnika z 4WD, że o 4WD i CVT razem nie wspominając. podobno taka konfiguracja 2.0i 4x4 CVT pojawi się w PL ale w modelu X-Trail Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miralon Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 A może ten silnik nie spełnia jakiejś magicznej normy EURO???? Rosja to Rosja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Bartosz,na Rosję szły również lepiej wyposażone Note,przykładem mogą być samochody ze spryskiwaczami lamp i to nie koniecznie wyposażone w ksenony,w naszym kraju niedostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Miralon Dokładnie o to chodzi.Rygorystyczne normy U.E.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Bartosz,na Rosję szły również lepiej wyposażone Note,przykładem mogą być samochody ze spryskiwaczami lamp i to nie koniecznie wyposażone w ksenony,w naszym kraju niedostępne. nawet nowe Qashqai mają tam spryskiwacze lamp które u nas są niedostepne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowakm Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 nawet nowe Qashqai mają tam spryskiwacze lamp które u nas są niedostepne Wersje na Rosje mają xenony dlatego mają spryskiwacze. Nie wiem dlaczego nie sa dostepne u nas tak jak w juke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Być może uważają Rosję za atrakcyjniejszy rynek zbytu,albo na odwrót,żeby skusić dodają bajery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 A jak te xenony sie maja do full led montowanch w Teknie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Varicella Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) A jak te xenony sie maja do full led montowanch w Teknie? Mogę porównać tylko do xenonów z mojej poprzedniej furki tzn 407-ki (bo akurat jestem po jeździe wieczornej QQ). Ogólnie.... wydaje się że jest bardzo podobnie (a bałem się ze słabiej będą świeciły), pomimo tego że xenony miały 3200 lumenów a ledowe mają ponoć 2000 lumenów. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Varicella Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowakm Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 A jak te xenony sie maja do full led montowanch w Teknie? Xenon świeci większym światłem niź LED, 3200 lumenów.vs. 2000. Led jest żywotniejszy i oszczędniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot505 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Miałem ksenony w qq 1, a teraz ful ledy w qq 2. Różnica niedostrzegalna na światłach "długich", na drogowych lepiej widoczna jezdnia w nowym modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowakm Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Miałem ksenony w qq 1, a teraz ful ledy w qq 2. Różnica niedostrzegalna na światłach "długich", na drogowych lepiej widoczna jezdnia w nowym modelu. Wiadomo, że na długich bedzie jaśniej wkońcu ledy a nie zarówka halogenowa. Natomiast xenon i tak wygra z ledem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Varicella Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Wiadomo, że na długich bedzie jaśniej wkońcu ledy a nie zarówka halogenowa. Natomiast xenon i tak wygra z ledem I tu właśnie nie widzę różnicy. Moje poprzednie samochody były na xenonie fabrycznym- cenię sobie widoczność (czyli od 2001 roku). Bałem się tych LEDów ... że nie będą na tyle mocne.... Ale nie jest źle, bo nie widzę takiej różnicy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot505 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Dopowiadam, światła długie ksenon a full led w qq 1 i 2 to prawie to samo widzeniu drogi nocą. Natomiast światła drogowe to już dwa światy. W starym H 7, a w nowym ledy- wyraźna różnica na plus w qq 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Kojot - już w drugim poście mylisz mijania z drogowymi? Muszę o to zapytać? Masz prawo jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Kojot - już w drugim poście mylisz mijania z drogowymi? Muszę o to zapytać? Masz prawo jazdy? Przeciez kojot pisze, ze swiatla drogowe- no, oswietlaja droge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot505 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Dobre, za dużo piwa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuras77 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Natomiast xenon i tak wygra z ledem Skąd ta teza? Bo tak? Przecież wszystko kwestia mocy i ilości użytych ledów. Właśnie wróciłem z roweru, do którego zrobiłem lampkę mająca realne 1700 lumenów z zaledwie pięciu ledów a użyłem wcale nie najmocniejszych Cree XP-G. Poza tym lumeny to nie wszystko bo mała wielkość emiterów led (np. 1,5mm x 1,5mm) pozwala precyzyjnie uformować wiązkę światła co przy teoretycznie mniejszej "mocy" może dać lepsze efekty niż rozproszone światło z innych źródeł. EDIT. Dopiero zobaczyłem temat traktujący o LEDach a tam odnośnik do tego porównania: http://forum.qashqaiclub.co.uk/led-vs-xenon-osram-xenarc-4500k_topic14174_post232173.html?KW=Duncho#232173 Hm, w lampach ledowych tak jak przewidywałem snop światła jest wydajniej ukierunkowany (bliżej słabiej a dalej mocniej) dlatego można "dać" mniej lumenów ale gdybym miał wybierać to chyba jednak wolałbym xennony bo świecą równomierniej. Mam wrażenie, że projektanci Nissana trochę schrzanili sprawę albo za bardzo wzięli sobie do serca oszczędność energii... Edytowane 16 Stycznia 2015 przez Kuras77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowakm Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Skąd ta teza? Bo tak? Przecież wszystko kwestia mocy i ilości użytych ledów. Właśnie wróciłem z roweru, do którego zrobiłem lampkę mająca realne 1700 lumenów z zaledwie pięciu ledów a użyłem wcale nie najmocniejszych Cree XP-G. Poza tym lumeny to nie wszystko bo mała wielkość emiterów led (np. 1,5mm x 1,5mm) pozwala precyzyjnie uformować wiązkę światła co przy teoretycznie mniejszej "mocy" może dać lepsze efekty niż rozproszone światło z innych źródeł. Zgodzę sie co do tego iż LED mimo mniejszych wydzielanych lumenów może oświetlić droge bardziej niż xenon, gdyż można zastosować wiele diód najwyższej mocy i ukierunkować je w rożne obszary, natomiast xenon to tylko jeden jedyny palnik który mimo ,że emituje wiecej lumenów przez swoją budowe niż LED, potrzebuje jeszcze odpowiedniej optyki reflektora, klosza, soczewki projektora , aby go wykorzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.