Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pulsar w rodzinie :D


DINO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

... jest ogromna różnica względem Nissanów poprzedniej generacji. Bardzo przyjemnie się jeździ.

Jak się przesiadłem z Almerki (1998), to prawdziwy "zawrót głowy". Pomijam wyposażenie, bo w Teknie to "kosmos", ale komfort jazdy i ergonomia to rewelacja. Już nie wspomnę o wyciszeniu kabiny - nie mogę się przyzwyczaić, że praktycznie nie słyszę nie tylko silnika, ale i otoczenia. A może po prostu słuch mi siada :rolleyes2: , bo swoje lata już mam :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... A może po prostu słuch mi siada :rolleyes2: , bo swoje lata już mam :rolleyes:

dobre , z tym sluchem  :laie_67:

Ni ma... tylko Tekna... ;)

szkoda  :thumbsdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem? Ja akurat uważam, że nawiewy z tylu są bardziej gadżetem niż faktycznym usprawnieniem. Jeśli już to bardziej żal LEDów względem Tekny chociaż muszę stwierdzić, że światła te zwyczajne również świecą bardzo przyzwoicie.

W 1.6/190KM jest bogatsze wyposażenie względem 1.2/115KM (gdzie trzeba dokupić pakiety np. wspomniene przez Ciebie Full LED), więc cena to nie tylko silnik ale i dodatki(jednak 16 tysi to nadal ogromna różnica) , np. w ACENTA standard dla 1.6 to:

- Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne

- Przednie reflektory w technologii LED z automatyczną regulacją wysokości oraz funkcją powitania światłami

- Przycimnione wypełnienie lamp pozycyjnych

- 17" felgi ze stopów metali lekkich, opony 205/50 R17

- Przyciemniana tylna szyba i szyby tylnych drzwi

- Chromowana końcówka układu wydechowego

- Wycieraczki szyby przedniej z regulowaną częstotliwością pracy + czujnik deszczu

- Czujnik zmierzchu

- System I-Key z przyciskiem Start/Stop

- Koło kierownicy, gałka dźwigni zmiany biegów, tapicerka drzwi i siedzeń wykończone białą nicią

- Wykończenia konsoli centralnej hydrografiką włókna węglowego

http://www.nissan.pl/content/dam/services/PL/prices_brossure/prices/Pulsar_cennik_POL.pdf

kusi mnie ten silnik ,choć i 1.5 teraz obniżyli o 5 tysi , to z czasem i ten deko zjedzie z ceną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Acenty obecnie nie można dokupić LEDów...

Chodziło mi o to,że one w acenta 1.6 dig-t już są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładniusi. :spoko:

W sumie tak się zastanawiam, że gdybym parę miesięcy temu nie kupił QQ, to teraz brałbym pod uwagę właśnie Pulsara. :)

W zasadzie nawet wygląda jak QQ. Jedynie niżej zawieszony. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryczny ręczny chyba jest w opcji.

Chociaż nie rozumiem po co, skoro "wajcha" jest mniej awaryjna.

 

PS: Edku - montowanie Xenonów w nieprzystosowanym reflektorze skutkuje oślepianiem kierowców jadących z naprzeciwka. Osobiście urywałbym za to jajca.

Edytowane przez Burning
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co awaryjne jest na rękę producentowi  :D

Burning a czy ja piszę aby Stider pakował zenona 8000K do odbłyśnika ???

Czy pojechał do firmy która profesjonalnie się przerabianiem lamp na zenon ???

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam forumowiczów!!

Zamówiony Pulsar oczekuje na odbiór. Na początku przyszłego tygodnia powinienem go mieć. Silnik 1.5 dci 110km Acenta kolor brązowy.

Na jeździe testowej prowadziłem wersję benzynowa. Odczucia były bardzo pozytywne. Pytanie do forumowiczów:

1. Jak się sprawuje diesel 1.5?

2. Czy awaryjność tej jednostki to historia czy nadal się powtarzają te problemy?

3. Ktoś ma dodatkowe uwagi odnośnie tego silnika.

 

Wiem ze trochę późno tu trafiłem ale mam nadzieję że znajdzie się kilku użytkowników, którzy utwierdzą mnie w podjętej decyzji. Szczególnie, że diesel zaoferowano mi w cenie benzyny.

 

Dziękuję za komentarze.

Edytowane przez devile6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.1 - sprawuje się znakomicie

Ad.2- większość bolączek to historia ,ale ze względu na panewki , radzę częstrze wymiany oleju(co 15kkm max) i nie pałowanie motorka na najwyższych obrotach ,oraz wykupienie 5 letniej gwarancji( o ile takowej nie masz)

Ad.3- po ostrej  i przed jazdą ,chwilę niech motorek pochodzi( tak ok.30sek - 1min) na luzie ,w celu schłodzenia turbiny / rozprowadzenia oleju.

sama jednostka jest bardzo oszczędna i mocna(duży moment obrotowy),więc "banan" na twarzy gwarantowany(szczególnie przy jeździe w trasie) aktualnie wtryski ,turbo i koło nie sprawiają najmniejszych problemów,więc szerokiej drogi  :wave:

silnik jest,  jak na diesla bardzo cichy i "kulturalny"  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To skoro były bardzo pozytywne to czemu kupiłeś diesla? ;) Może jestem nieobiektywny, bo ostatnie 6 lat praktycznie spędziłem w dieslu, ale ja już jestem zmęczony DPF'ami, wolnym nagrzewaniem się silnika itd itp.

Mam 626 w dieslu i jestem zadowolony. Spalanie, moment obrotowy są na plus. Turbina jest tez w benzynie wiec pod tym względem eksploatacja będzie wyglądała podobnie. Cena za auto identyczna jak z silnikiem benzynowym.

Planowany przebieg do 2-3 tygodnie trasa 150km wiec DPF powinien mieć swoje SPA.

Proszę o opinie o tym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego celuję w 1.6DIG-T - moment jak w moim 2.2di, a zakres obrotów jak to w benzynie ;)

Trzymajcie kciuki za nowy kontrakt, to wkrótce dołączę do Pulsarowców :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.5 dci to nie pancerny diesel jak w 626. Będziesz na pewno zadowolony ale tak jak pisał Maniax bierz gwarancję na 5 lat. No weź sobie do serca to co pisał Strider ;)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko widzisz już nawet 1.2 będzie jeździł przynajmniej jak Twój obecny 2.2, a 1.6 to już kompletnie inna liga. Moim zdaniem nie można tak bezpośrednio porównywać danych technicznych, bo te powiedzmy 260Nm 1.5 dci vs 190Nm 1.2 DIG-T daje złudzenie, że 1.5 dci będzie wyraźnie dynamiczniejszy, ale w praktyce zakres użytecznych obrotów od 1750 do 2500 i biorąc jeszcze pod uwagę o 50kg większą masę diesla sprawia, że per saldo 1.2 DIG-T jest samochodem wyraźnie dynamiczniejszym.

 

I tak i nie.

Po jeździe próbnej 1.2DIG-T byłem pod wrażeniem, ale gdy wsiadłem do swojej Tino to jednak "kopniak" na niskich obrotach był znacznie lepszy, mimo 300kg większej masy auta. Brakowało natomiast "góry" :D

Generalnie wolę benzyniaki, ale 1.2 był dla mnie nieco słaby - tak jak słaby jest mój 2,2di.

Moment momentem, ale współczynnik moc/masa lepiej oddaje wrażenia z jazdy. A 1.2DIG-T i 2.2di mają tyle samo mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko widzisz już nawet 1.2 będzie jeździł przynajmniej jak Twój obecny 2.2, a 1.6 to już kompletnie inna liga. Moim zdaniem nie można tak bezpośrednio porównywać danych technicznych, bo te powiedzmy 260Nm 1.5 dci vs 190Nm 1.2 DIG-T daje złudzenie, że 1.5 dci będzie wyraźnie dynamiczniejszy, ale w praktyce zakres użytecznych obrotów od 1750 do 2500 i biorąc jeszcze pod uwagę o 50kg większą masę diesla sprawia, że per saldo 1.2 DIG-T jest samochodem wyraźnie dynamiczniejszym.

No i między silnikiem z tymi niutonami, a kołami jest jeszcze skrzynia biegów. Każdy jeździł rowerem z przerzutkami to chyba pamięta, że można mniejsza siłę (niutony) na korbę dawać, ale szybciej kręcić - by się tak nie męczyć.

Gdzieś kiedyś przypadkowo trafiłem na stronę, która podawała dla danej marki i modelu ile niutonometrów jest już na samych kołach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...