Edek01 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 A ja wiedzę coraz więcej samochodów na światłach DRL, nie mówię o jakiś chińskich gównach. I jestem bardzo zadowolony że ci co nakazali nam jazdę na światłach cały rok, mogą nas cmoknąć w pupsko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Straty są żadne, bo nasze silniki mają 100KM i więcej*, a nie 24 jak maluch, a kretynów jeżdżących na 3 diodkach w zderzaku po godzinie 20 zimą nie brakuje :/ Ja wolałem obowiązek jazdy na światłach mijania cały rok, bo wtedy każde auto było widoczne z daleka przy rzucie oka w lusterko, a teraz trzeba wypatrywać, czy jakiś niedomyty srebrny nie maskuje się na asfalcie.. *szybkie obliczenie 100KM = 74kW żarówka mijania przód 40W, mijania tył 5W, razem 90W czyli obciążenie silnika wzrasta o... 0,12%! Czyli jeśli mój 115KM diesel pali średnio 7L/100km ze światłami non-stop, to bez paliłby średnio 6,99L/100km, co daje w moim przypadku (około 15kkm rocznie) 1,5L ON oszczędność 7,50zł - wolę być widocznym i wypić jedno dobre piwo rocznie mniej Taaak straty żadne,dziwne że bogate i oszczędne Niemcy tego nie wprowadzili i pewno nie mają a tego powodu więcej wypadków. Ok piszesz,że 7,50 zaoszczędzisz rocznie,dolicz koszt zakupu żarówki - dobra H7 około 20 zł,wymiana 10 w górę, a także matowienie plastikowych reflektorów z przegrzania,stojąc na światłach pod słońce.A swoją drogą jak jedziesz pod słońce to i tak nie wiesz czy ten z tył ma włączone światła,bo reflektor działa jak lustro. A teraz całą tą kasę pomnóż przez 20 milionów aut w kraju i masz odpowiedź dlaczego tu taka bida. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Bida bo polak Polaka musi oszukać ,wykorzystać i wyd......................... Edytowane 22 Lutego 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Zwłaszcza im wyżej siedzi,ale chyba zbaczamy z tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 @porter59 - tankuj na Lotosie i ciesz się, że wspierasz Kubicę Wymiana żarówki kosztuje 0zl, gdy wykonujesz ją samodzielnie. Żarówki wymieniłem 2 przez 4 lata, wydając na nie 32zł (po 16zł sztuka). A w Niemczech jest zupełnie inna kultura jazdy. Fabryczne dzienne są ok, bo są dobrze widoczne - irytuj mnie cwaniaki na LEDach w zderzaku, bo tego W OGÓLE nie widać. Wracając do tematu - światła dzienne w nowym X-trail i Qashqai są bardzo widoczne i ładne. Mam nadzieję, że te w Pulsarze równie dobrze spełniają swoją rolę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Burning jak raz pojedziesz na dziennych, tak nigdy nie włączysz mijania w dzień Wspaniałe uczucie nie świecić w dzień żarówkami przeznaczonymi do świecenia w nocy. A jak masz DRL do możesz kupować najdroższe żarówki wtedy to ma sens ja tak robię bo wiem że będą świecić w nocy. Koszt moich żarówek H4 75zł . Edytowane 22 Lutego 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Gdy kupie Pulsara będę miał fabryczne dzienne i będę ich używał . W Tino fabrycznych dziennych nie mam, więc zgodnie z przepisami jeżdżę na światłach mijania. Używanie niewidocznych LEDów bez homologacji, montowanych w zderzaku to wiocha i śmierdzi cebulą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Ale czekasz na 1.6T ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Tak, przy dynamicznej jeździe 1.2 miałby jednak spore spalanie, a 1.5dCi mnie nie przekonuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Tak, przy dynamicznej jeździe 1.2 miałby jednak spore spalanie, a 1.5dCi mnie nie przekonuje. I słusznie, bo choć 1.5 dCi ma wiele plusów,to ma niestety jeden duży minus.Panewki - problem do dziś,niestety nie do końca rozwiązany.Jak by nie to,był by to silnik "doskonały" W codziennym użytkowaniu jest świetny,mały oszczędny ,a ma 240Nm i czuć to doskonale.Dla tego,jeśli ten silnik, to tylko z gwarancją 5* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 To, że ten silnik ma problemy to jedno. A druga rzecz to fakt, że jeżdżę dieslem (bez VTG, DPF, dwumasu i commonrail ) i.. wolę benzynę A 1.6DIG-T zachęca niskim zużyciem paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Post #183......ostatnie zdanie...... Popieram i zgadzam się w całej rozciągłości! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Stider a mieścisz się w Pulsarze ?? Dla mnie za ciasny powaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Ja siadam do siebie i po bokach luz blus a wsiadłem do Pulsara i ciasno po zamknieciu drzwi i za nisko mi siedzieć poczułem się jak w Almerze. Dla mnie Pulsar to Almera III ,nawet żona to stwierdziła u mnie na osiedlu jest czarny pulsar to muszę zaparkować koło niego i porobić foty . Tiida mnie rozbestwiła ilością miejsca po bokach do podsufitki a z tyłu a mam kanape odsuniętą na max do tyłu to łyka dwa grubasy z mojej rodziny i mówią że jak tu dużo miejsca Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Bo Tiida zalana Mobilem jest najlepsza, nie wiecie tego? I ma czystą klawiaturę! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Nie czystą a lśniącą klawiaturę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Jakieś nowe refleksje na temat użytkowania Pulsarka z silnikiem od kosiarki? Delikatnie się przymierzam. Skoro w QQ ten silnik jako tako daje radę, to w Pulsarze chyba może być tylko lepiej. Tak przynajmniej myślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Na pulsara 1.2 to akurat Bo z 1.6 to on ma już 190KM szatan panie szatan ,ale to k**estwo jest w QQ 160KM a w Pulsarze 190KM !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 To żonglowanie mocą w różnych modelach Nissana (a tych samych silnikach) jest rzeczywiście zastanawiające. Nie wiem co to ma na celu. Mniejszy model (Pulsar) ma większą moc, a większy (QQ), któremu przecież przydałoby się więcej mocy, moc ową ma okrojoną. Nic nie rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Bo Pulsar jest dedykowany raczej "pod młodych" ... zwinny, zgrabny....taka "torpeda"miejska + dynamiczy wypad za miasto A QQ.... no cóż.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Długość nie jest najważniejsza. Wczoraj np.przekonałem się boleśnie jaki wpływ na spalanie ma wysokość, gdy zmagałem się na autostradzie z przeciwnym wiatrem. Dość powiedzieć, że spaliłem ponad 10 l/100 km. Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Mówimy tutaj o pełnowymiarowych pojazdach, a nie popierdółkach, które zanim się zaczną, to już się kończą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) nowe Twingo to rasowy "maluch" - ma silnik z tyłu A niższa moc w QQ wynika z innego rozkładu momentu. Silnik jest inaczej wystrojony, żeby większe auto dziarsko ruszało. Ten sam "trick" robił Ford USA ze swoim Cologne V6, który był zarówno w Rangerze (160KM) i Mustangu (190, a później 210KM). Jasnym było, że pierwszy ma móc wyciągnąć przyczepkę z gnojem z błota , zaś drugi pokazać pazur przy wysokich obrotach. Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez Burning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Ja siadam do siebie i po bokach luz blus a wsiadłem do Pulsara i ciasno po zamknieciu drzwi i za nisko mi siedzieć poczułem się jak w Almerze. Dla mnie Pulsar to Almera III ,nawet żona to stwierdziła u mnie na osiedlu jest czarny pulsar to muszę zaparkować koło niego i porobić foty . Tiida mnie rozbestwiła ilością miejsca po bokach do podsufitki a z tyłu a mam kanape odsuniętą na max do tyłu to łyka dwa grubasy z mojej rodziny i mówią że jak tu dużo miejsca Ja rozumię że próbujesz wciskać kit tym,co w tiidzie nie siedzieli ,ale pamiętaj że są też tu tacy , którzy tiidę użytkują na co dzień.Tiida z przodu jest ciasna (poza miejscem nad głową,którego jest multum)Zarówno na długość (przy moim 184cm , mam fotel odsunięty do konca i przydało by się kilka centymetrów jeszcze do tego brak reg.wzdłużnej kierownicy.Sytuację trochę ratuje podnoszenie fotela)) jak i na SZEROKOŚĆ. Tu jest prawdziwa porażka ,więc nissan by ratować sytuację fotele odsunąl maksymalnie na boki , a regulację foteli przeniusł na stronę tunelu środkowego.Dodając do tego naprawdę spore fotele przednie uzyskał poczucie nalezytego komfortu.Ale fotele prawie się stykają z boczkami drzwi.Z tyłu na długość jest super ,ale na szerokośc znowu ten sam numer,auto dla 4 osób.I nie może być inaczej bo to najwęższy kompakt z tamtych lat,ma szerokość almery n15 z 1995roku!(169,5 cm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak tak Tiida to bardzo ciasny samochód ledwo drzwi można domknąć bo siedzenia przeszkadzają taaaaaaaaaaaa. Ja ma 185cm i 95kg i jak odsunę fotel kierowcy na max do tyłu to nogami nie dosięgnę pedałów gazu i hamulca !!! Fotel kierowcy mam ustawiony tak że oparcie jest centralnie na środku słupka kierowcy . Kanapa osunięta na max do tyłu i jest kupa miejsca w żadnym samochodzie klasy compact nie ma tyle luzu. A kierownica opuszczona prawie na max, bo nie lubię jeździć na traktorzystę . To ja nie wiem jakie ty masz długie nogi, chyba jak modelka że dosięgasz pedałów gazu i hamulca ??? A na zdjęciach wymiarów to bzdura bo oparcia kierowcy i pasażera są na słupkach a nie przed nimi!! A oparcie kanapy jest daleko za klamką tylich drzwi a nie przed nią!! debil robił te naniesienie foteli na samochodzie!! Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.