colins Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) Ja też zapomniałem o tym dodać. Po przełożeniu kół u mnie również czujniki aktywowały się bez problemu. PS. Na plusy nie liczę. Zaraz dopiszę coś negatywnego. Edytowane 31 Października 2015 przez colins 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A60 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 A ja tym razem w kwesti czujników dodam minusa. Czujniki w kołach zimowych (założone po raz pierwszy i nie konfigurowane w serwise) zachowują się dość dziwnie. Po dłuższym postoju np po nocy przez kilkanaście kilometrów wskazują prawidłowe cisnienie, potem wartości ciśnienia znikają i zaczyna migać pomarańczowy znaczek, po krótkiej chwili świeci się już stale. Pełen reset (czyli powrót do pokazywania wskazań ciśnienia) jest dopiero mozliwy po długim postoju z wyłączonym silnikiem, jednak cała sytuacja ze znikaniem wskazań się od nowa powtarza. Z kołami z oponami letnimi nie było najmniejszych problemów. A więc czeka mnie wizyta w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Masz pierwszego "plusa" za WRESZCIE coś pozytywnego Jak na razie o QQ nie pisałem bo mam go dopiero od 5 dni ale o problemach z dealerem i jego olewactwem tematu - jak umowa podpisana to klient złapany na haczyk i basta. Ale dzięki FORUM mogłem wcześniej przygotować odpowiednie koła na zimę wraz z czujnikami i dlatego nie było problemów. Piszę prawdę, tylko prawdę i .... nieważne, czy pozytywnie czy negatywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Mnie czujniki zalapaly same w zimowkach po dokładnie 5km z prędkością jazdy około 80km/h. Oczywiście jak czujniki kupowałem w serwisie to upierali się ze muszą być kalibrowane a tu okazało się że nie. . I bądź tu mądry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F15 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 U mnie także po wymianie kół z letnich na zimowe, z nowymi czujnikami "zarejestrowały" się bez jakiejkolwiek mojej czy serwisu ingerencji. Pokonany dystans to około 6 km jazdy po mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CaptainRandall Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Balon, balon. Mam i ja moje zimowe 16-stki. Dziś własnoręcznie przełożyłem. Fotka wykonana opróżnioną butelką po piwie więc jakość słaba. Szerszego ujęcia nie będzie, bo w związku z ostatnimi awariami QQ powoli się rozkłada. Żal więc pokazywać. IMG_20151030_132222.jpg Bardzo ladne te felgi. Fakt jednak, ze te same 17" bylyby juz na prawde znakomite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Widze, ze u mnie po wymianie kol i po wywazeniu mam cisnienie 2.4/2.3 z przdou i tylu. To duzo? Czy jesli zmiejsze do zalecanego 2.3 i 2.1 to odczuje jakas roznice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CaptainRandall Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Widze, ze u mnie po wymianie kol i po wywazeniu mam cisnienie 2.4/2.3 z przdou i tylu. To duzo? Czy jesli zmiejsze do zalecanego 2.3 i 2.1 to odczuje jakas roznice? Ja nabijam po 2.6 na przod i na tyl i mam gdzies czarodziejskie zalecenia producenta, wlaszcza, ze cisnienie powinno byc wieksze przy bardziej zaladowanym pojezdzie. Nie bede przeciez latal z kompresorem i dobijal jak mi tesciowa z tobolam wsiadzie. Edytowane 2 Listopada 2015 przez CaptainRandall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Powiedziałbym,różnica w granicach błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sph3r3 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Ja nabijam po 2.6 na przod i na tyl i mam gdzies czarodziejskie zalecenia producenta, wlaszcza, ze cisnienie powinno byc wieksze przy bardziej zaladowanym pojezdzie. Nie bede przeciez latal z kompresorem i dobijal jak mi tesciowa z tobolam wsiadzie. Nie wiem czy moja tabliczka znamionowa jest inna od waszej ale jak zmeniłem kółka z 18 cali na 16 cali to mam napisane że teraz powinienem mieć nie 2.3 i 2.1 ale 2.6 i 2.6 .... Ja napompowałem zimówki 2.4 i 2.2 krakowskim targiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CaptainRandall Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Przejechalem na 2.6 ponad 6000 km i nie widze zadnego powodu aby cos z tym robic. Nie musze sie z niczym cackac, dobijam tylko raz na 2-3 miesiace na rowno o i tyle. Dlaczego nabijam wiecej niz producent zaleca? Bo mniejsze opory toczenia a tym samym zuzycie paliwa. A oponom i tak nic nie bedzie. Edytowane 2 Listopada 2015 przez CaptainRandall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Przy 16-calowych balonówach rzeczywiście jest zalecane ciśnienie 2.6 i takie właśnie jest podane na naklejce w samochodzie. Tyle właśnie napompałem (a nawet 2.7 - a co będę żałował ) i atakuję krawężniki. Tylko zimy nie ma, a wręcz wiosna idzie. A jak mówiłem, że nie będzie, to nie wierzyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CaptainRandall Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Bedzie, ale w styczniu. Poczekaj a z zasp sie nie wygrzebiesz . W Skandynawii strasza zima stulecia ale wlasnie od stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Mnie czujniki zalapaly same w zimowkach po dokładnie 5km z prędkością jazdy około 80km/h. Oczywiście jak czujniki kupowałem w serwisie to upierali się ze muszą być kalibrowane a tu okazało się że nie. . I bądź tu mądry... Czy to znaczy, ze obojetnie ktore kolo gdzie zamontuje po krotkim czasie jazdy czujniki beda wlasciwie wskazywac? Pytam, gdyz w Lagunie takze mialam czujniki cisnienie i byly one oznaczone roznymi kolorami i musialy byc zamontowane na wlasciwych miejscach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Tu już nie ma takiego problemu. Nie trzeba też wgrywać do kompa nowych czujników (poza nielicznymi wyjątkami jak same nie załapią). W każdym nadkole jest antena odbiorcza i zbiera sygnał tylko z tego jednego koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtoip10 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Witam W dniu wczorajszym dokonałem operacji poskładania i montażu kół zimowych do bolidu i za radą serwisu zdecydowałem się na założenie czujników Renaulta. Wszystko działa a i cena wydaje się być bardziej akceptowalna niż czujniki Nissana. Gdyby ktoś był zainteresowany poniżej numer czujnika spisany z faktury: 407003VU0A - czujnik 40780JA01B - nakrętka czujnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Serwis Nissana rekomendował Ci czujniki Renaulta??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtoip10 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Serwis Nissana rekomendował Ci czujniki Renaulta??? Zgadza się. Salon sprzedaje w jednym budynku Renaulta, Nissana i Dacię Serwis powyższe obsługuje. Powiedziano mi, że w przypadku TMPS nissan korzysta z technologi renaulta i na pewno wszystko będzie ok. I jak się okazało jest ok a w portfelu trochę zostało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattk Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Szanowni koledzy... Ja dorzucę swoje 3 grosze do tematu. Moja Tekna ma w oryginale 19-tki. Mam nadzieję, że nikogo nie urażę jak powiem, że wszystko poniżej 18 cali w tym aucie wygląda niestety jak "kupa". Dlatego postawiłem sobie za cel znalezienie 18-tek od N-teca'a, bo po prostu za....biście wyglądają a i jeździć będą na pewno bardziej komfortowo od 19-tek. Nie czarujmy się też z tymi zbyt niskimi profilami - ani 19-tki ani tym bardziej 18-tki w tym aucie nie mają aż tak niskiego profilu. Oczywiście ASO z żądaniem 5 tysi za komplet 18-tek (i to nie tych od n-tec'a, bo tych po prostu od tak nie sprzedają, do tego bez TPMS) nie wchodziło w grę. I tutaj kłaniam się nisko koledze Gregsonowi, który podrzucił link do gościa na Alledrogo i dokonał się zakup oryginalnych 18-tek (nowych!!! z TPMS) w bardziej niż dobrej cenie, leasing dorzucił "gratis" Pirelli Sotto Zero 3 i chyba jestem zadowolony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Nie tylko w przypadku TPMS Nissan korzysta z Renulta. Też tak uważam,przynajmniej w przypadku do letnich Zimowe mam 17ki,...ale to taka kupa od Yorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kylonek Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Dla poszukujących fajnego rozwiazajia proponuje rozważyć 17" felgi firmy MAC Black Wolf http://www.makwheels.it/en-ww/wolf-universal.aspx#!/ i do tego Nokian WR SUV 3. Całość wygląda naprawdę zacnie.☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Nie tylko w przypadku TPMS Nissan korzysta z Renulta. nie do końca tak jest bo raptem (jak dobrze pamiętam ) te czujniki które stosuje Nissan i Renault to stosują je też inni producenci więc pewnie chodzi tylko o to ,że w Renault są tańsze niż w innych markach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dambam Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Zakładał ktoś opony Falken HS 449? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Zakładał ktoś opony Falken HS 449? Ja mam takie w rozmiarze 19". Tak jak tu gdzieś pisałem - w poprzednim samochodzie (Scenic II) miałem Ultra Grip 7+ i 8 - o odczucia, że lepiej jeździły w śniegu niż te Falkeny. Ale był to jakby nie było inny samochód i mierników nie miałem. Więc nie wiem na ile to odczucia, a na ile fakt i co na to ma wpływ. Ale problemów z nimi większych nie było - Qashqai ledwo po odbiorze i może też z tego powodu jeździłem cały w strachu hihihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dambam Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Powiedziano mi, że w przypadku TMPS nissan korzysta z technologi renaulta i na pewno wszystko będzie ok. I jak się okazało jest ok a w portfelu trochę zostało Jaką miałeś cenę za komplet? Sprawdzałem w salonie i zaśpiewano mi 800 PLN za komplet czujników Opony zamówione: Nokian WR D4 Przekonały mnie: ocena „A” uzyskana w zakresie hamowania na mokrej nawierzchni, 69dB no i cena 2060 z dostawą dla 17stek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.