Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana żarówek H11 w QQJ11 ze zwykłych na LED , - Wasze doświadczenia.


dareken
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wojti,czarny,ledy dają białe światło.A to co Ci się wydaje to tylko sprawa podejścia do wykonania zdjęcia.W rzeczywistości wyglada to tak jakby Chaddy miał w szkłach świeczki,żółto i mdło,co sam zresztą przyznał.


Co do wyżyłowanych żarówek masz racje.

W Qqlkach nie ma doświetlania zakrętów.Są już moduły umożliwiające uruchomienie tej usługi,ale wszystko jest wiązane z funkcją kierunkowskazów.Jeszcze nie spotkałem modułu do Qashqai'a bazującego na sygnale ze wspomagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź :) Czyli krótko mówiąc, warto zainwestować w LED, najlepiej z chłodzeniem pasywnym. Jacko29 powiedz jak z oblodzeniem reflektorów po dłuższej trasie (np. 300 km) ? Czy trzeba ręcznie zdrapywać czy też temperatura klosza osiąga taki poziom, że lód nie osadza się? Posiadasz LEDy 7200lm, prawda? Jak wygląda doświetlenie pobocza, bez problemów? No i i jak  na mokrej i oblodzonej drodze. Sorry, że tak pytam, ale w poprzednim samochodzie miałem dołożone HIDy i to była porażka :( Świeciło wszędzie tylko nie tam gdzie powinno... Po tygodniu oddałem to badziewie, pomijając już aspekty prawne takich "błyskotek"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojti,jest róznica w doświetleniu pobocza pomiedzy zwykłymi żarówkami i ledami.I do tego trzeba się przyzwyczaić.Żarówka dawała odcięcie swiatła,ale ponad jeszcze była poswiata,ledy tego nie mają,jest konkretna linia odcięcia i nie ma widocznej poświaty,natomiast znaki widać i to wyraźnie  z duzej odległosci.Co do oblodzenia nie sprawdzałem,bo nie jeździlem w takich warunkach.Gdyby faktycznie miały być oblodzone to i fabryczne też będą bo mają mniejsze wydzielanie ciepła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mecze sie :) Poza tym kupilem qq majac do wyboru tylko 5 aut o okreslonej konfiguracji. QQ byl najlepszy :) Po prostu pewne kwestie zaskakuja jak na 2016 rok i auto za 70 tys :)

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystko złoto co się świeci panowie.nie można mieć wszystkiego za takie pieniadze.Rozterki typu Kijanka ma a Qqłka nie ma,ale Qqłka ma to czego Kijanka nie ma,i tak można do znudzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie nie ma sie co lamac bo pewnie i w lexusie z czyms sie nie popisali...

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie,jak czegoś nie mam ,a podoba mi się ,to staram się to mieć i mam frajdę z tego ,że załozyłem i działa.

Mając RR też można być sfrustrowanym z braku czegoś...tylko czego? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam szybkie pytanka...

 

Jestem przed wymianą żarówek H11 i H7 z fabrycznych na MEGALIGHT'y ULTRA - czy na coś powinienem zwrócić szczególną uwagę?

Czy wymiana ogranicza się do standardowych czynności typu - otwórz reflektor, odepnij sprężynę dociskową, przekręć żarówkę, wyjmij, wyjmij z gniazda?

Czy jednak coś trzeba demontować (w instrukcji napisali coś o "przewodzie powietrza") i faktycznie trzeba odłączać ujemną klemę akumulatora (w instrukcji napisali)?

 

Sorry za lamerskie pytania, ale instrukcja jest bardzo lakoniczna i wolę głupio pytać, niż coś urwać,wyłamać i żałować - a do serwisu na wymianę przecież nie pojadę.... :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam szybkie pytanka...

 

Jestem przed wymianą żarówek H11 i H7 z fabrycznych na MEGALIGHT'y ULTRA - czy na coś powinienem zwrócić szczególną uwagę?

Czy wymiana ogranicza się do standardowych czynności typu - otwórz reflektor, odepnij sprężynę dociskową, przekręć żarówkę, wyjmij, wyjmij z gniazda?

Czy jednak coś trzeba demontować (w instrukcji napisali coś o "przewodzie powietrza") i faktycznie trzeba odłączać ujemną klemę akumulatora (w instrukcji napisali)?

 

Sorry za lamerskie pytania, ale instrukcja jest bardzo lakoniczna i wolę głupio pytać, niż coś urwać,wyłamać i żałować - a do serwisu na wymianę przecież nie pojadę.... 

 

 

 

 

 

Przekręcasz żarówkę w gmieździe delikatnie w lewo i wychodzi,następnie odpinasz kostkę,wpinasz nową żarówkę,wkładasz pod kątem w reflektor,przekręcasz w prawo i to wszystko,bardzo prosta wymiana :) Klemy nie zdejmowałem.Wymieniałem tydzień temu,zaraz na drugi dzień po odbiorze z salonu,tylko ja wybrałem Osram Night Breaker Ultra :) Fabryczne miałem jakieś zwykłe Philipsy

Edytowane przez tz1609
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam osramy cool blue i jest dobrze, ale zastanawiam sie nad hidami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to są Megsy Ultra 90% czy te lepsze do jazdy w nocy Ultra 120% ?

 

te 120%, bo podobno bielsze :)

i też homologowane... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam osramy cool blue i jest dobrze, ale zastanawiam sie nad hidami.

A nie lepiej Ledy? HiD-y daja dużo rozproszonego światła powyżej linii światłocienia,ledy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem czy bede zmienial poniewaz nie mam soczewki mam zwykle lampy plus ze sa spryskiwacze.

Ja mam wersje Acenta-Look-Auto-Acenta.

 

Co do tych Megalightow to 90% czy 120% sa zolte. Najbielsze a zarazem najjasniej swieca Osramy cool blue. Wiele czasu poswiecilem na sprawdzenie zarowek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych Megalightow to 90% czy 120% sa zolte. Najbielsze a zarazem najjasniej swieca Osramy cool blue. Wiele czasu poswiecilem na sprawdzenie zarowek.

Trochę żółte, żółte czy żółtawe? Rzekomo maja temperaturę barwową ok. 4100K...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miedzy nimi a zwyklymi zarowkami nie ma duzej roznicy.

Ladne sa tez philipsy blue vision. Zapamietaj, ze bialego swiatla nie bedzie z normalnej zarowki jedynie wpadajace w biale.

Najlepiej swieca osram cool blue hyper ale nie ma homologacji i jak popada to tragedia dlatego pelno osob pozmienialo na cool blue intense.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miedzy nimi a zwyklymi zarowkami nie ma duzej roznicy.

 Zapamietaj, ze bialego swiatla nie bedzie z normalnej zarowki jedynie wpadajace w biale.

 

To jest oczywiste.

Chodziło mi przede wszystkim o lepsze oświetlenie drogi, w miarę dobrą trwałość żarówek, a dopiero o kolor.

I po przemyśleniach - również o homologację, bo po co mi potencjalne kłopoty gdyby "się wydało"... przed ubezpieczycielem czy policją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawialem sie nad night breaker i cool blue. Moj wybor padl na cool blue intense ze wzgledu na barwe, jasne swiatlo (jasniejsze niz night breaker) widze wiecej i lepiej niz na fabrycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawialem sie nad night breaker i cool blue. Moj wybor padl na cool blue intense ze wzgledu na barwe, jasne swiatlo (jasniejsze niz night breaker) widze wiecej i lepiej niz na fabrycznych.

Mnie do tych żarówek zniechęciła ich krótka żywotność (B3 100h i Tc 200h). Przy moim szczęściu pierwsza by mi padła po 100h :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megsy 120% są idealne do jazdy w deszcz w trasie.

Florek Philips White Vision jest najbielsza i ma chomologacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...