Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nowy X-Trail 2022


Smakor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Smakor napisał:

Jak pisałem wyżej za 250 nie ma nic sensownego [otomoto] 3 lata temu tak ale nie teraz. Mercedes jakaś bieda, BMW wcale. 200 to wyposazony Sportage albo Tucson kosztuje...

Według mnie Tucson to QQ a nie X-Trail.

245 tys. kosztuje wypasiony X-Trail Tecna Plus z dokupionym hakiem 7 miejscowy plus e-Power e-4orce. Dla mnie porównywalne tj 7 miejscowe SUVy to Hyunday Santa Fe, Kia Sorento, XC90, BMW X7, Codiaq, LandRover Discovery... to są 7os. Suvy. Przy napędzie na 4 i podobnym wyposażeniu ceny marek premium np. BMW X7, Audi Q7, to chyba powyzej 400. Nie porównujmy BMW X3 bo nie ma 7 miejsc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mmarchos napisał:

Według mnie Tucson to QQ a nie X-Trail.

245 tys. kosztuje wypasiony X-Trail Tecna Plus z dokupionym hakiem 7 miejscowy plus e-Power e-4orce. Dla mnie porównywalne tj 7 miejscowe SUVy to Hyunday Santa Fe, Kia Sorento, XC90, BMW X7, Codiaq, LandRover Discovery... to są 7os. Suvy. Przy napędzie na 4 i podobnym wyposażeniu ceny marek premium np. BMW X7, Audi Q7, to chyba powyzej 400. Nie porównujmy BMW X3 bo nie ma 7 miejsc.

 

Te 7 miejsc w T33 to pomylka raczej. No i porównywanie do x7, q7 xc90 ????

Edit. Dlaczego dla mnie pomylka? Dlatego ze te 2 dodatkowe pomniejsza pojemność o 100 l, a wartość 475 l bylaby zbyt mała na moje potrzeby.

 

3 godziny temu, Smakor napisał:

Nie no Xa liczysz brutto a glb z odliczeniamm. Bądźmy poważni :)

 

Ja tylko piszę o alternatywie. W koncu ktos pisal ze przy takiej kwocie spalanie nie gra większej roli. Nawet bez odliczenia mamy porownywalna kwote brutto, a jednak Nissan to nie Mercedes.

I nie żebym krytykował Nissana, w koncu to moj trzeci nowy samochod tej marki, wiec mam juz 22 lata styczności.

No i patrze z mojego punktu widzenia. Nie potrzebuje 4x4 ani okna dachowego ani miliona pierdół (bo tylko 2 opcje w Nissanie). W zasadzie konfiguracja za nieco ponad 200 brutto GLB juz mnie satysfakcjonuje. 

Dla mnie liczy sie: komfort, grzanie tylka i kiery i duzy bagaznik.nie Reszta nie ma dla mnie wiekszego znaczenia.

Chce tylko przejechac z A do B wygodnie. 

 

Edytowane przez JackSet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś sobie konfigurowałem x3. Nie miał nawet połowy tego co x-trail, a już kosztował 260 tysi. Jedyne co tam było to mocny silnik. A tak zwykłe ledy i chyba nawet grzanej szyby przedniej nie miał, ani nawet elektrycznie sterowanych foteli - nie upieram się bo już dokładnie nie pamiętam, ale dużo mu brakowało do wyposażenia x-a. A x5 to się mi w konfiguratorze od 350 tysięcy zaczął. Nie licząc mocnych silników w tych cenach to te auta mają mniej niż dopakowane samochody marek nie uchodzących za premium, które na dodatek są dużo tańsze. O czym ta dyskusja? Na co komu premium z "fakt, że może trochę mniejsze wyposażenie"? Sporo osób wychodzi z takiego założenia i potem jeżdżą takie CLA czy X3 z halogenami i bez chromów, z byle jakim felgami. Wygląda to gorzej niż j11 przed faceliftingiem. Żaden z tych premium w tych cenach co x nie ma podejścia do niego. Niech mi nikt nawet nie wymyśla, że tam lepsze materiały, spasowanie, fotele. Ekonomii nie oszukacie. Nie jest to możliwe, firmy motoryzacyjne w produkcji i strategii nie dają niczego lepszego w tej samej cenie. W BMW chociaż mocne silniki dają przy tych cenach 300 i więcej tysięcy, bo Mercedes chyba już niekoniecznie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.02.2023 o 16:21, JackSet napisał:

No i patrze z mojego punktu widzenia. Nie potrzebuje 4x4 ani okna dachowego ani miliona pierdół (bo tylko 2 opcje w Nissanie). W zasadzie konfiguracja za nieco ponad 200 brutto GLB juz mnie satysfakcjonuje. 

Dla mnie liczy sie: komfort, grzanie tylka i kiery i duzy bagaznik.nie Reszta nie ma dla mnie wiekszego znaczenia.

Chce tylko przejechac z A do B wygodnie. 

 

Tak, GLB zaczyna się realnie od ok 210-220, ale w tej wersji to on raczej nie ma wszystkiego podgrzewanego  co piszesz... Za to ma silnik 250 Nm... Dobry do QQ ale raczej nie do GLB. Ale prestiż na pewno inny. X ogólnie jest dość dobrze wyposażony, gdzie w takim BWM trzeba sporo dopłacić, ale zawsze tak było z markami zwykłymi i premium. W premium zaczyna się w katalogu od 200 ale z salonu wyjeżdża 300 czasem 400.  Dlatego takie zainteresowanie premium z niemiec po 5-10 latkach bo one sa super wyposażone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GLB w automacie silnik 136KM zaczyna się od 184. Bez dopłaty są relingi, elektrycznie otwierana klapa tył, ledy statyczne, skórzana kierownica, przesuwany rząd siedzeń. Inna linia stylistyczna to dopłata 6500 do 15000 zł. Inny kolor niż biały +4000 zł, felgi 18" +2100 zł. Reflektory multibeam +2200, przeciwmielne +1000, dach panoramiczny +6400, podgrzewane dysze spryskiwaczy +600, przyciemniane szyby termoizolacja +1600, elektrycznie składane lusterka bez dopłaty, pakiet lusterek +2200, przygotowanie pod hak +850, hak esp +4200, logo świecqce z drzwi +580, skórzane (sztuczna skóra) fotele bez dopłaty, podparcie odcinka lędzwiowego +1100, fotel kierowcy regulowany elektrycznie z pamięcią +1800, fotela pasażera +1700, grzane fotele +1800, trzeci rząd siedzeń +4000,  grzana kierownica +850, oświetlenie ambientowe +1560, oświetlenie ambientowe w pakiecie z grzanymi fotelami i wyświetlaczem multimedialnym 10,25" oraz systemem nagłośnienia +7800, świecące listwy progowe +900, ogrzewanie postojowe +5800, różne pakiety z keyless, nawigacjq czy zawierające opcje wymienione wcześniej od 10000 do 24000 zł. Ładowanie indukcyjne +1000, itd...

 

Ja sobie skonfigurowałem 163KM 4matic w zasadzie ze wszystkim co ma xtrail i jeszcze z jakimś systemem sterowania gestami, bez ogrzewania postojowego. Wyszło 275 tysięcy. X-trail 248 tysięcy. Ale w mercedesie nigdzie w konfiguratorze nie było opcji grzanej szyby przedniej, więc nie wiem czy jest. Spalanie mercedesa wg deklaracji 7,4-8,4 l/100km. Niestety nie mogę sobie porównać dokładnie opcji i nie wiem jak duży jest GLB do X. Ale jeśli tej samej mniej więcej to 25 tys. zł różnicy skłania bardziej do mercedesa. No ale napęd jednak klasyczny. Nie wiem. Chyba bym raczej wziął xtraila, chyba że żona stwierdziłaby, że mercedes. To rozważania czysto teoretyczne, bo ja kolejny samochód planuje najwcześniej za 7 lat, a na teraz byłbym skłony wydać nie więcej niż 200 tys. zł. Więc tak czy inaczej oba samochody poza moim zasięgiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GLB_200_MHC2UZKA.pdf

42 minuty temu, tomkek1912 napisał:

GLB w automacie silnik 136KM zaczyna się od 184...

Ja sobie skonfigurowałem 163KM 4matic w...

A ja za 230 k i to mnie satysfakcjonuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak jest silnik 1332 to ja wole pełną wersję Renault Austral z dwukolorowym nadwoziem, szyberdachem, kamerami 360, masażem w fotelach, grzaną przednią szybą  i matrixami za 204 tys. zł. Odłwczane cylindry przy 4 mnie nie przekonują. Reszata nix lepszego w porównaniu z renówką. Ale co kto woli, o gustach się nie dyskutuje, choć zawsze wszyscy dyskutują :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, tomkek1912 napisał:

To jak jest silnik 1332 to ja wole pełną wersję Renault Austral z dwukolorowym nadwoziem, szyberdachem, kamerami 360, masażem w fotelach, grzaną przednią szybą  i matrixami za 204 tys. zł. Odłwczane cylindry przy 4 mnie nie przekonują. Reszata nix lepszego w porównaniu z renówką. Ale co kto woli, o gustach się nie dyskutuje, choć zawsze wszyscy dyskutują :)

Ale jest o nr mniejszy, czyli odpowiednik QQ.  4510 mm długości, 1825 mm szerokości i 1644 mm wysokości. Rozstaw osi to 2667 mm. Bagażnik jest jednak dość przeciętny jak na swoją klasę - oferuje 450 l. 

X ma 585 plus 100 po przesunieciu kanapy.

A ja tego potrzebuje jak kania dżdżu :)

 

3 godziny temu, Smakor napisał:

Tak, GLB zaczyna się realnie od ok 210-220, ale w tej wersji to on raczej nie ma wszystkiego podgrzewanego  co piszesz... Za to ma silnik 250 Nm... Dobry do QQ ale raczej nie do GLB. Ale prestiż na pewno inny. 

Ma grzanie w opcjach. Za 230k właściwie ma wszystko co potrzebuję. Silnik ten sam co w T32, więc dramatu nie ma. A ponieważ mnie nie eksajtuje ani prędkość ani przyspieszenie (w moim wieku) to te 163 kuce wystarcza.

Ja naprawdę juz sie nigdzie nie spieszę 😎

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem. GLB - 4634 mm długości, 1834 mm szerokości i 1658 mm wysokości mierzy. Cxyli tylo 12,5 cm na długość. Resztę niewielkie różnice. Nie sądzę by się to przekładało na jakieś wielkie przestrzenie. No zależy jakie są wymiary poszczególnych przestrzeni - mi bardziej na wnętrzu, niż bagażniku zależy. No i pytanie z bagażnikami czy jest tak jak producent mówi. W clio mam ponoć 390 litrów, w pulsarze chyba 405, a do pulsara wchodzi dużo więcej jak na 15 litrów różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, JackSet napisał:

Naprawdę juz sie nigdzie nie spieszę 😎

To bardziej kwestia komfortu i bezpieczeństwa niż "spieszenia się". Ja tez się nigdzie w moim wieku już nie spieszę... ale nie chce godzinę wyprzedzać dwóch tirów przede mną... 250 Nm na takie auto jak GLB czy X to zdecydowanie za mało. 270 w starym X to absolutne minimum. Moc mnie nie kręci, nie rozpędzam się powyżej 140-150.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Smakor napisał:

To bardziej kwestia komfortu i bezpieczeństwa niż "spieszenia się". Ja tez się nigdzie w moim wieku już nie spieszę... ale nie chce godzinę wyprzedzać dwóch tirów przede mną... 250 Nm na takie auto jak GLB czy X to zdecydowanie za mało. 270 w starym X to absolutne minimum. Moc mnie nie kręci, nie rozpędzam się powyżej 140-150.

Bez przesady z tymi tirami. Wyprzedzanie poza drogami S i A, jak ustaliliśmy (z racji niespieszenia sie 😋) należą do rzadkosci.

Edit.

Dynamika nie jest wyjątkowo dobra, ale więcej niż wystarczająca. By zmusić silnik i 7-stopniowy automat (a nie CVT) do wytężonej pracy, należy włączyć tryb sportowy. Natomiast kompletnie nie miałem na to ochoty podróżując GLB. Nie do tego służy.

Moj T32 wazy 1450 kg i ma 240 Nm, a GLB  1570 kg i 250 Nm.

No, ale znam ludzi, którzy lubią zap.....ć. Każdy robi to co lubi.🤪

Edytowane przez JackSet
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, tomkek1912 napisał:

Czy ja wiem. GLB - 4634 mm długości, 1834 mm szerokości i 1658 mm wysokości mierzy. Cxyli tylo 12,5 cm na długość. Resztę niewielkie różnice. Nie sądzę by się to przekładało na jakieś wielkie przestrzenie. No zależy jakie są wymiary poszczególnych przestrzeni - mi bardziej na wnętrzu, niż bagażniku zależy. No i pytanie z bagażnikami czy jest tak jak producent mówi. W clio mam ponoć 390 litrów, w pulsarze chyba 405, a do pulsara wchodzi dużo więcej jak na 15 litrów różnicy.

 I wlasnie. Tylko nie wymiar zewn. a faktyczne we wnetrzu. A to zmierzyłem organoleptycznie miarką i jest dobrze.

No i rozstaw osi robi różnicę. 283 cm w GLB. 10 cm różnicy. 

T32 przed liftem 463 cm długości, po lifcie 469. A wewnątrz to samo, więc parametr ksiazkowy dlugosc to mało miarodajne. Po prostu mniej lub więcej wystające zderzaki 😆

 

Np GLC 471 cm a bagaznik juz ponad 600.

Wazna jest tez szerokość z tylu, układ bagaznika, brak napedu z tylu...to wszystko ma wplyw na ostateczna pojemność. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem opinię o e-Power na autogaleria.

Do tego system e-Power jest wyjątkowo wydajny podczas typowo miejskiej jazdy. Bez większego problemu osiągałem tutaj wyniki na poziomie 5,3-6,4 litra w gęstym warszawskim ruchu. Warto jednak pamiętać, że nie ma róży bez kolców. Na krótkich dystansach cały układ musi się "nagrzać", aby zyskać odpowiednią wydajność.

Jeśli więc wyzerujecie komputer i przejedziecie około 5-6 kilometrów od uruchomienia, to wynik prezentowany na wyświetlaczu może sięgać 10-11 litrów. Chwilę później jednak wartości te spadają w ekspresowym tempie.

System e-Power jest świetny do miasta - ale niestety nie lubi prędkości autostradowych

Tak naprawdę dobre zużycie paliwa utrzymuje się tutaj mniej więcej do 120 km/h. Przy takiej prędkości X-Trail zużywa około 8 litrów paliwa (z hakiem), co jeszcze da się przełknąć.

Niestety, kiedy tempomat ustawimy na 140 km/h, to z niskim zapotrzebowaniem na paliwo szybko się pożegnamy. W takich warunkach Nissan X-Trail zużywa od 10,2 do 11,8 litra na setkę, a wskaźnik stanu paliwa dość szybko przesuwa się w lewą stronę.

 

Wynika z tego, ze jest ekonomicznie, ale trzeba zrobić pewnie blizej 10 km przynajmniej, żeby zejsc ze spalaniem na 6.

Przy 120/140 pali tyle samo co 1.6 digt 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To słabo. Dla mnie ponad 10l-12l przy 140 to porażka. Na tempomacie przy 140 w pulsarze to ja 6,5 litra nie przekraczam. Zbyt duża różnica. Jakby to było około 9 to jeszcze, ale 11-12 to nie.

A jak się robi by dostać auto z salonu dłużej do pojeżdżenia? Ja co jakieś chce to dają góra na 30 minut do godziny i czasem nawet z pracownikiem salonu na miejscu pasażera, a zdarzyło mi się tu przeczytać, że niektórzy jeżdżą po kilka dni, a ja w sumie nigdy nie pytałem w salonie o to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak typowe hybrydy różnej maści i rodzaju, w mieście spoko majonez na trasie wyje i żre jak smok, mam nadzieje, że X chociaż przyspiesza przy 140 nie tak jak inne zamulone hybrydy z jakimi miałem do czynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tomkek1912 napisał:

To słabo. Dla mnie ponad 10l-12l przy 140 to porażka. Na tempomacie przy 140 w pulsarze to ja 6,5 litra nie przekraczam. Zbyt duża różnica. Jakby to było około 9 to jeszcze, ale 11-12 to nie.

Przy 140 T32 na mokrym 10.5 l

Ale nie porównuj do Pulsara. Nie ta masa, nie ten opór. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, tomkek1912 napisał:

To słabo. Dla mnie ponad 10l-12l przy 140 to porażka. Na tempomacie przy 140 w pulsarze to ja 6,5 litra nie przekraczam. Zbyt duża różnica. Jakby to było około 9 to jeszcze, ale 11-12 to nie.

A jak się robi by dostać auto z salonu dłużej do pojeżdżenia? Ja co jakieś chce to dają góra na 30 minut do godziny i czasem nawet z pracownikiem salonu na miejscu pasażera, a zdarzyło mi się tu przeczytać, że niektórzy jeżdżą po kilka dni, a ja w sumie nigdy nie pytałem w salonie o to.

Można próbować na koniec dnia w sobotę i zwrot do 10 w poniedziałek. Za nadkilometraż płacisz wg stawki. Mi tak dali QQ i żona kupiła do firmy :) natomiast X-Traila kupowałem z Youtube bo nie było :)). Galaxy już 3 miesiąc stoi z padniętą elektryką i nie zarabia ani sprzedać się nie daje. To było auto... ech najfajniejsze dla mojej rodzinki. Rodzinka wyrasta i wolę juz X-Traila ale mimo spalania, głównie ze względu na kulturę pracy napędu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GLB skonfigurowałem i z tym co mam w X-Trailu wyszło 310.294 PLN. Może daliby rabat.

Mercedesa teraz boję się bo nie spotkałem ocynkowanych blach. W rodzinie mieliśmy VITO od nowości i po paru latach korodował a i od awarii nie stronił. W drugim roku padły świece żarowe, a że były za długie salon nie podjął się wymiany z powodu nagaru. Z góry zakładali rozwiercanie głowicy itp za tysiące zł. Wykręciliśmy gdzieś w warsztacie.

W salonie parę lat temu mówili, że Mercedes nie cynkuje. Nie wiem czy obecny GLB ma ocynkowane blachy.

 

18 godzin temu, JackSet napisał:

Znalazłem opinię o e-Power na autogaleria.

Do tego system e-Power jest wyjątkowo wydajny podczas typowo miejskiej jazdy. Bez większego problemu osiągałem tutaj wyniki na poziomie 5,3-6,4 litra w gęstym warszawskim ruchu. Warto jednak pamiętać, że nie ma róży bez kolców. Na krótkich dystansach cały układ musi się "nagrzać", aby zyskać odpowiednią wydajność.

Jeśli więc wyzerujecie komputer i przejedziecie około 5-6 kilometrów od uruchomienia, to wynik prezentowany na wyświetlaczu może sięgać 10-11 litrów. Chwilę później jednak wartości te spadają w ekspresowym tempie.

System e-Power jest świetny do miasta - ale niestety nie lubi prędkości autostradowych

Tak naprawdę dobre zużycie paliwa utrzymuje się tutaj mniej więcej do 120 km/h. Przy takiej prędkości X-Trail zużywa około 8 litrów paliwa (z hakiem), co jeszcze da się przełknąć.

Niestety, kiedy tempomat ustawimy na 140 km/h, to z niskim zapotrzebowaniem na paliwo szybko się pożegnamy. W takich warunkach Nissan X-Trail zużywa od 10,2 do 11,8 litra na setkę, a wskaźnik stanu paliwa dość szybko przesuwa się w lewą stronę.

 

Wynika z tego, ze jest ekonomicznie, ale trzeba zrobić pewnie blizej 10 km przynajmniej, żeby zejsc ze spalaniem na 6.

Przy 120/140 pali tyle samo co 1.6 digt 

 

 

100% potwierdzam po 11 tys. km

14 godzin temu, Smakor napisał:

Czyli tak jak typowe hybrydy różnej maści i rodzaju, w mieście spoko majonez na trasie wyje i żre jak smok, mam nadzieje, że X chociaż przyspiesza przy 140 nie tak jak inne zamulone hybrydy z jakimi miałem do czynienia.

Przyspiesza bardzo dobrze. Miałem Mondeo 2,2 TDI 200km i ten X-Trail przyspiesza dużo lepiej. Jak wcześniej pisaliście o powolnej jeździe - mogę przyspieszyć kiedy chcę a tym autem uwielbiam jeździć wolno, to jest masełko, powiem za absolutnym Pertynem: absolutnie wspaniały ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, mmarchos napisał:

Przyspiesza bardzo dobrze. Miałem Mondeo 2,2 TDI 200km i ten X-Trail przyspiesza dużo lepiej. Jak wcześniej pisaliście o powolnej jeździe - mogę przyspieszyć kiedy chcę a tym autem uwielbiam jeździć wolno, to jest masełko, powiem za absolutnym Pertynem: absolutnie wspaniały ;) 

Co by nie mówić to jednak "elektryk" (T33eP) a te raczej są żwawe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 2 pytania:

Czy te wielgachne zagłówki z tyłu można złożyć?

Czy roletę można zablokowacc w pozycji horyzontalnej, jak w T32, gdy jest zwinięta?

Screenshot_20230220-201434_Chrome.jpg

Screenshot_20230220-201812_Chrome.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roleta wygląda na taką samą jak w T32, ta część auta za bardzo się nie zmieniła. Zagłówki to tylko w mercedesie chyba się składają i to nie każdym :) te można wyciągnąć. BTW. Co one przeszkadzają?

O tym, że roletę można zatrzasnąć w pozycji horyzontalnej dopiero teraz się dowiedziałem :) Zwykle wywijałem ją do góry na czas pakowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie (wg zdjęć) że kanapa jest albo nizej albo nizsze oparcie ma i dlatego te zagłówki takie wielkie. Ale raczej to pierwsze.

To widać po tym, ze górna krawędż kanapy, przy max odchyleniu do tyłu, jest równa z belką rolety.

Na fotkach T33 widac, ze roleta jest sporo wyżej niż krawędź kanapy. A nie sądzę, zeby roleta byla o tyle wyżej niz w T32.

Oznaczać to moze, ze siedzisko kanapy jest sporo nizej; ergo nie widac wiec tak dobrze z tylnej kanapy jak obecnie, a jednocześnie nogi nie sa tak dobrze podparte. To moze wynikac z nizszej wysokosci T33 w tylnej części. 

20230221_150748.jpg

10 godzin temu, Smakor napisał:

 

O tym, że roletę można zatrzasnąć w pozycji horyzontalnej dopiero teraz się dowiedziałem :) Zwykle wywijałem ją do góry na czas pakowania.

Haha, niemożliwe 😉. Ja nawet bardzo czesto jeżdżę z roletą zwiniętą i wpietą, np. podczas zakupów,  zeby byl łatwy dostęp i co chwila jesj nie zwijać. 

Ps. Te wielgachne zagłówki to tylko aspekt wizualny. Jakoś mnie to razi po prostu.

Zresztą te z przodu też. Porównaj do obecnych. Nowe jakies 50% wyższe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

image.thumb.png.f079867c936511ad86d251b1d45e4484.pngJednak chyba coś się pozmieniało bo widać na innej wysokości próg...

 

Edytowane przez Smakor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Smakor napisał:

image.thumb.png.f079867c936511ad86d251b1d45e4484.pngJednak chyba coś się pozmieniało bo widać na innej wysokości próg...

ale który ma wyżej? 

Nowy, czy poprzedni, bo z tej fotki nie bardzo widać. (mam wrażenie ze nowy lekko wyżej)

  Zresztą tylko pomiar dokładny od ziemi do krawędzi da pewny wynik.

Ale to tylko kwestia czy wyżej czy niżej trzeba podnieść bagaż.

Sama kanapa być może jest niżej posadowiona, bo może jest mniejszy zbiornik paliwa ?? Brak tego parametru w ulotce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...