Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nowy X-Trail 2022


Smakor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na filmiku widać więcej odnośnie bagażnika.  nowym jakby podłoga była wyżej w najniższym położeniu ale to może wielkie koło ją podnosi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Smakor napisał:

Na filmiku widać więcej odnośnie bagażnika.  nowym jakby podłoga była wyżej w najniższym położeniu ale to może wielkie koło ją podnosi.

Faktycznie. Dopiero obejrzalem. Mialem rosyjski ale 33 lata temu, wiec niewiele zrozumiałem:)

W t33 nie byla w najniższym położeniu chyba, ale pojemność jest lekko większa, bo nadkola sa inaczej uformowane (550 v 575 bodajże)

Ja jestem zadowolony w t32 z mozliwosci umieszczenia półek podlogi na nadkolach, wtedy jest bagaz pod półki kładę, a na półkach lekkie rzeczy (ok 15 cm przeswitu do rolety)

Jestem żeglarzem, i we 4 jadac mam caly bagaznik zawalony, i jednocześnie przesuwam kanapę ok 10 cm do przodu, aby troche zyskać na pojemności. Czlowieki sie mieszczą bez problemu ;) a posrodku lodówka turystyczna 12 V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T32 lift ma większy bo nie ma tych dodatków nad nadkolami jak przed liftem i nie można dać półki po środku. Ale to za to ma niby kilka dm3 więcej... Dla mojej patologicznej rodziny 2+3 taka wielkość auta i bagażnika to marzenie. Mieścimy się pod roletą na każdy wyjazd. Jak miałem QQ to bagażnik jak i same auto było ciut za małe.

Edytowane przez Smakor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Smakor napisał:

T32 lift ma większy bo nie ma tych dodatków nad nadkolami jak przed liftem i nie można dać półki po środku. Ale to za to ma niby kilka dm3 więcej... Dla mojej patologicznej rodziny 2+3 taka wielkość auta i bagażnika to marzenie. Mieścimy się pod roletą na każdy wyjazd. Jak miałem QQ to bagażnik jak i same auto było ciut za małe.

Rozumiem doskonale. QQ J10 mial bodajże 410 l. Z tego samego powodu zmienilem na nr wiekszy:)

A N16 miał 355 l w hatchbacku. 

Apetyt rośnie....

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to powód do radości czy wstydu: https://poland.nissannews.com/pl-PL/releases/nissan-x-trail-najlepszym-duzym-suv-em-w-konkursie-na-swiatowy-kobiecy-samochod-roku-2023#

BTW. X-Trail to jest duży SUV:
a) dla kobiet,
b) w europie...

Edytowane przez Smakor
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Smakor napisał:

Nie wiem czy to powód do radości czy wstydu: https://poland.nissannews.com/pl-PL/releases/nissan-x-trail-najlepszym-duzym-suv-em-w-konkursie-na-swiatowy-kobiecy-samochod-roku-2023#

BTW. X-Trail to jest duży SUV:
a) dla kobiet,
b) w europie...

O ile pamiętam T32 został wyróżniony jako SUV Roku „Playboya” 🤣

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś widział może w x-trailu tapicerkę beżowo szarą na żywo. Zastanawiam się ją to wygląda w realu no i utrzymanie jej w należytej czystości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Rafal84 napisał:

Czy ktoś widział może w x-trailu tapicerkę beżowo szarą na żywo. Zastanawiam się ją to wygląda w realu no i utrzymanie jej w należytej czystości. 

Czyli karmelową? Tę ze wstawkami (pasami) ciemno szarymi?

Oglądałem w salonie w demo i wyglada naprawdę fajnie.

Jedno, co wg mnie problemem to dosyć twarde są te siedzenia. No i chyba brak wentylacji, co w lato może być niekomfortowe.

Natomiast czystość zależy od użytkowania. Regularne czyszczenie specjalnym mleczkiem do skóry to podstawa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Screenshot_20230228_111110_com.android.chrome.thumb.jpg.5a98f359aaadd0929263ae566e45c3fe.jpgCzy ktoś widział może w x-trailu tapicerkę beżowo szarą na żywo. Zastanawiam się ją to wygląda w realu no i utrzymanie jej w należytej czystości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uściślając to jest tapicerka szara (raczej bez beżu, który jest jasnym kolorem pochadzacym od brązów); szary od czerni.

Kolega mial w t32 szarą w skórze (perforowana) i po 7 latach, jak sprzedawał, byla w bardzo przyzwoitym stanie. Fakt, ze dbał. Żadnych psów i dzieci z jedzeniem 😉

Btw. W piątek będę miał na godzine do dyspozycji  / e-4ORCE w wersji wyposażenia TEKNA + PAKIET PREMIUM.

Może akurat bedzie z taką tapicerką to sie przyjrzę. 

Znalazlem kilka zdjęć wnetrza chyba w szarości, ale faktyczny odcien pewnie dużo zależy od oświetlenia. W jasny słoneczny dzień  bedzie to zupelnie inny kolor (odbiór) niz w pochmurny. Wg zdjęć nie wygląda najlepiej (takie szare plachty bez widocznej struktury). Moze na żywo jest lepiej.

Screenshot_20230228-172127_Chrome.jpg

Screenshot_20230228-172106_Chrome.jpg

Screenshot_20230228-172051_Chrome.jpg

Screenshot_20230228-172039_Chrome.jpg

Screenshot_20230228-172018_Chrome.jpg

Screenshot_20230228-172006_Chrome.jpg

Edytowane przez JackSet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem na żywo. Nie wygląda źle, dobrze komponuje się z niebieską karoserią.
Jakość jest jednak przeciętna, taka jak innych wersji w n-connectcie.

Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbyłem dziś ponad godzinną przejażdżkę wersją e-4ORCE w wersji wyposażenia TEKNA + PAKIET PREMIUM.

Wrażenia więcej niż pozytywne. Wysoki komfort. Bardzo wygodne fotele ze świetną regulacją.

Odebrałem zimny (temp. - 1 C). Silnik może przez kilka minut słychać jak pracuje, po kilku km niemal niesłyszalny.

Jazda miejska, więc nie bardzo gdzie było się rozpędzić, ale kilka razy zorientowałem się ze blisko 90 km/h jadę mimo ograniczenia do 60.

Gdyby nie head-up to nawet bym tego nie poczuł/usłyszał. Przyspieszenie naprawdę robi wrażenie.

Pod koniec zresetowałem spalanie [odnalezienie w menu to dosłownie kilka sekund, mimo ze widziałem to pierwszy raz]

i jazda ostatnie 6.5 km pokazało na koniec 5.5 litra spalanie [taka jazda jak zazwyczaj jeżdżę (z klimą)] bez e-pedal].

Kilka km przejechałem z e-pedal i jest naprawdę dobrze; może za bardzo agresywny, ale trzeba wyczuć - czyli z jaką delikatnością odpuszczać gaz - wtedy jest odpowiednio responsywny.

Jak odbierałem to średnia spalania na kompie była ok. 10 l, ale to samochód demonstracyjny, więc pewnie nikt nie oszczędza.

Jeśli Macie jakieś pytania, to zapraszam.

 

20230303_103811.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam pytanie do posiadaczy, jak z funkcjonalnością bagaznika. 

Brak możliwości obniżenia tej części podłogi blizej zderzaka jest pewną niedoróbką.

 Brak możliwości opuszczenia calej podlogi powoduje, ze walizki nie mieszczą sie pod roletą na sztorc.

Być może pojemność jest zgodna, ale chyba wskutek mniejszych nadkoli i braku tych półeczek po bokach. Bo na głębokość to chyba jak poprzednio. 

No i mam wrażenie, że brak miejsca na zdjętą roletę.

I moze ktoś wie, skąd różnica w pojemności miedzy MHEV (585 l) a epower (575)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich. 

Mam prośbę do posiadających hak. Czy możecie wrzucić fotkę jak jest zainstalowany. W miarę możliwości z założonym i zdjętym. Dziękuję z góry 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie o pakiet technologiczny.

Czy warto dodac do nconnecta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.02.2023 o 19:07, tomkek1912 napisał:

 

Ja sobie skonfigurowałem 163KM 4matic w zasadzie ze wszystkim co ma xtrail i jeszcze z jakimś systemem sterowania gestami, bez ogrzewania postojowego. Wyszło 275 tysięcy. X-trail 248 tysięcy. .... No ale napęd jednak klasyczny. Nie wiem. Chyba bym raczej wziął xtraila, chyba że żona stwierdziłaby, że mercedes. To rozważania czysto teoretyczne, bo ja kolejny samochód planuje najwcześniej za 7 lat, a na teraz byłbym skłony wydać nie więcej niż 200 tys. zł. Więc tak czy inaczej oba samochody poza moim zasięgiem :)

Zrobiłem jazde próbną GLB (wersja AMG diesel).

I....jestem rozczarowany. Komfort wcale nie lepszy niz w T33. Konfiguracja GLB 200 plus kilka dodatkow 220 tys.

Raczej sklaniam sie w kierunku T33 wersja nconnecta epower FWD.

Po rabacie wyszlo 196.400 z lakierem metalizowanym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.02.2023 o 11:14, Rafal84 napisał:

Screenshot_20230228_111110_com.android.chrome.thumb.jpg.5a98f359aaadd0929263ae566e45c3fe.jpgCzy ktoś widział może w x-trailu tapicerkę beżowo szarą na żywo. Zastanawiam się ją to wygląda w realu no i utrzymanie jej w należytej czystości. 

Dziś ogladalem z taką tapicerką w czarnym epower.

Na żywo wygląda bardzo dobrze. Dobrze sie siedzi, może ciut za twardo, jak dla mnie, ale to subiektywne odczucie po welurze, który mam obecnie.

Gdyby jeszcze była wentylacja, to byłoby super. Tylko wtedy musiałaby być chyba perforowana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, JackSet napisał:

Dziś ogladalem z taką tapicerką w czarnym epower.

Na żywo wygląda bardzo dobrze. Dobrze sie siedzi, może ciut za twardo, jak dla mnie, ale to subiektywne odczucie po welurze, który mam obecnie.

Gdyby jeszcze była wentylacja, to byłoby super. Tylko wtedy musiałaby być chyba perforowana?

No właśnie też mi się podoba ale boję się że będzie ciężko utrzymać ją w należytej czystości bo jest mega jasna. Ale do czarnego lakieru pewnie by pasowała. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie o cene polisy AC/OC dla epower. Podobno lekko drożej kosztują dla hybrydy. 

Czy ktoś brał polisę dilerską? Jaki procent wartości pojazdu?

Edit.

Juz znam cenę. Dilerska 1.7%

Jak za darmo :)

Edytowane przez JackSet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest ciekawostka. Oglądałem ten test z motodziennika, ale oglqdałem też ze 3 lub 4 filmiki z testów epowera u innych i tam generalnie stwierdzono, że nie pali dużo. Ogólnie stwierdziłem, że mając ograniczenie prędkości maksymalnej i z 1-1,,5 sekundy szybszy start spod świateł niż klasyczny 1,3 to chyba jednak wole to drugie. Dodatkowo niby wyższy prześwit i ustrojstwa epowera pod autem osłonięte jakimś filcem powodują u mnie mieszane uczucia i jakbym miał kupować to wybrałbym chyba zwykłe 1,3. W motodzienniku Pan Balkan chyba stwierdził, że z grubsza cholera wie jakby to napraeić w razie awarii poza ASO. Byłem entuzjastą epowera , ale po kilku postach w xtrail i filmikach z qashqai zmieniłem zdanie na tą chwilę. Jednak nie wiem czy moje gdybanie ma jakiś sens. Raz, że kolejnego Nissana (o ile będzie to Nissan) kupię najwcześniej za 6-7 lat. Dwa, że nie wiem czy będzie to nówka czy raczej jak pulsar lub clio  poliesingowe lub demo.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do setki 2.6 sek różnicy. Do T32 nie porównuję bo to forum T33. Gaz w podłogę w zwykłej benzynie to wycie silnika dla mnie nie akceptowalne. Myślę że ludzie szukają odczuć elektryka i jego kultury jazdy a nie porównywania liczb 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Epower w Japonii jest juz o 2016 roku, wiec technologia nie nowa. Poza tym daja 5 lat gwarancji. 

Silnik 3 cylindry to obciety z Infinity i w Japonii przez 7 lat nie było żadnych problemow z nimi.

Ja po jezdzie probnej epower 4x4 jestem zachwycony. Ale biore 2WD. Jest jednak sporo lżejszy, a wersja nconnecta wazy 150 kg mniej niz Tekna 4x4.

Sinika praktycznie nie slychac w miescie.

A to oznacza ze spalanie będzie zauważalnie nizsze. Na próbnej po mieście miałem spalanie 5.5; a po wyczuciu epedal moze i na 5 da sie zejść. 

Przyspieszenie 8 sek. w stosunku do T32 (9.7) jest wiecej niż zadowalające. 

Wyciszenie jest na wysokim poziomie, a zawieszenie komfortowe.

Nie jestem fanem szybkiej jazdy po S i A, wiec to wieksze spalanie w trasie hybrydy nie jest dla mnie problemem.

A poza tym, przy wydatku 190k ten litr czy dwa to...😏

Ten filc to oslona akumulatora trakcyjnego. Zajrzałem tam, nie wygląda to jakoś strasznie w sumie. I tak tego nie widac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Cois napisał:

Do setki 2.6 sek różnicy. Do T32 nie porównuję bo to forum T33. Gaz w podłogę w zwykłej benzynie to wycie silnika dla mnie nie akceptowalne. Myślę że ludzie szukają odczuć elektryka i jego kultury jazdy a nie porównywania liczb 

U mnie nic nie wyje. Wyją skrzynie CVT (przetestowane w corolli), DCT ładnie zmienia biegi. Kultura jazdy elektryka nie dotyczy epowera. Gdyż masz właśnie ten _wyjący_ cosiek pod maską jak dasz w petę, w dodatku 3 cylindrowy... A jeszcze wielkość baterii nie daje żadnych złudzeń, że to może choć trochę poudawać elektryka... Na końcu jest cena tego rozwiązania. Epower to taka trochę próba oszukania rzeczywistości, która była już sprawdzana, co jest wspomniane na filmiku, i jednak się nie przyjęła. To raczej zamknięty rozdział motoryzacji.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Smakor napisał:

U mnie nic nie wyje. Wyją skrzynie CVT (przetestowane w corolli), DCT ładnie zmienia biegi. Kultura jazdy elektryka nie dotyczy epowera. Gdyż masz właśnie ten _wyjący_ cosiek pod maską jak dasz w petę, w dodatku 3 cylindrowy... A jeszcze wielkość baterii nie daje żadnych złudzeń, że to może choć trochę poudawać elektryka... Na końcu jest cena tego rozwiązania. Epower to taka trochę próba oszukania rzeczywistości, która była już sprawdzana, co jest wspomniane na filmiku, i jednak się nie przyjęła. To raczej zamknięty rozdział motoryzacji.

A mnie sie wydaje, ze zeby sprostac planom na redukcje do 95 g/km emisji spowoduje rozwijanie technologii właśnie w tym kierunku.

Nawet sportowe samochody juz zaczynaja posiadać dodatkowy silnik elektryczny (np na przód) z baterią trakcyjną ok 2 kW.

W sumie to technologia z F1 😀

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...