INC Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 nie?? a czym sie rozni wkoncu SR20DE a drugi to to samo tylko ma jeszcze T bo jest turbo no i troche wiecej bajerow.... jak nie ten to jaki jest ten sam?? inny ecu, inna gora, nie wiem czy jeszcze det nie ma natrysku oleju na denka... nie znam sie za bardzo na sr20 ;] poczekamy na coobcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 no i powstał piekny oftop no dobra ostatni raz... Silnik SR20DET w porownaniu do SR20DE, posiada: - wydajniejszą pompe olejową - natryski oleju na denka tloka - niższe tłoki - inny wał korbory - kanały zewnętrzne do doprowadzenia oleju do turbiny - inna skorupa bloku w miejscu podłanczania skrzynie biegów To na tyle jeżeli chodzi o sam dół silnika. Z osprzętu to DET ma zmienną faze wałka ssącego, wydajniejsze wtrsyki paliwa - 370ccm, mniejszą przepustnice gazu 50mm, innaczej skalibrowany przeplywomeirz poweitrza, inny regulator cisnienia paliwa, no i uklad zaplonowy z 4 cewkami po każej na gara. Mowa o silniku z 200SX S14. Tak więc u mnie zaporzyczam z niego tloki i wtrsyki, choć z czasem wtrsyki paliwa zastosuje wydajniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 a ja myslalem ze to taki sam tylko wydajniejszy...ale na tym samym bloku jest?? gdzies wlasnie wyczytalem ze maja cos wspulnego....ale sorki nie bede juz z tematu wybiegal... a jak tam leca prace?? cos ciekawego wymieniles czy powiekszyles?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Narazie zbeiram fundusze, silnik będe wyciągać i rozbeirać na części pierwsze, postanowilem wywarzyć wał wraz z kolem zamachowym, sprzeglem i kolem pasowym, przechonować gary i na nowych panewkach to poskaldać... Przy okazji zakupiłem nieco większą suszarkę jak tą co miałem montować: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 no prosze...przyzwoita, a co ty wogule chcesz z tej primy zrobic? autko tylko na wyscigi czy do roznych wyczynow? bo jak mysle to chcialbym miec prime do wszystkiego, ale zeby koni miala no i turbie mysle (tylko ze szkola jeszcze mi przeszkadza w marzeniach, no i P10 bede poszukiwal, wg mnie jest lepsza niz P11, jakas bardziej dopracowana)... a dzis z rana mialem taka zejebista faze, wychodze z pieskiem, sloneczko swieci, maly wiaterek podmuchuje no i zajebisssssssta czarna prima P10 Gt przejezdze kolo mnie, taka jakas inna byla zderzaki miala chyba po lekkim tuningu, az humor z rana mi sie poprawil...wiec pomyslalem ze musze cos dla autka zrobic i poszlem olej kupic co potrzebuje wymiany... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Narazie zbeiram fundusze, silnik będe wyciągać i rozbeirać na części pierwsze, postanowilem wywarzyć wał wraz z kolem zamachowym, sprzeglem i kolem pasowym, przechonować gary i na nowych panewkach to poskaldać... No to liczymy na dokumentację audio/foto/video. Grzechem by było nie udokumentować takiej pracy Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 pisz co to za garett?? jakaś hybryda ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 pisz co to za garett?? jakaś hybryda ?? Właśnie.. co to za suszarka? Mam nadzieję że chociaż Ty nie będziesz robił tajemnic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Jaka tam tajemnica, prosze kolejne fotki: To co można stweirdzić za pomocą sówmarki to: średnica wirnika kompresora - 61mm średnica wirnika wydechowego - 62mm Potencjał niby do 600KM, Jest to Garrett T4 (falnsza T3) z monstrualnym kompresorem od K27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 pieknie sie to prezentuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 No suszara za***ista,żeby to tylko jeszcze poskladac do kupy to będzie git,ale dla chcącego wszystko jest mozliwe 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 hehe ale lag bedzie :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 no wydaje mi sie że zacznie ona pracować już od 5000 obr.min, potencjał do 600KM ma więc bardzo nie wiele będzie z niego wykorzystane. do jakiegoś silnika 6 garowego od 2,5L wzwyrz by się bardziej nadawała - chyba nieco z nią przecholowałem. No ale 350KM na niej zrobić to żaden wyczyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Piękna jest :shock: gratuluje i podziwiam za determinacje drugiego takiego maniaka jak TY nie znam (w pozytywnym sensie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 maniak sexualny:-) pseudonim Kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Postanowiłem powrócić do pierwowzoru - szybkie auto na ulicę. Tak więc wlatuje ta średnio duża T3 z Mustagna SVO. Myślę że bez większych problemów uda się przkroczyćbarjerę 300KM Tak więc robotę zaczynam pod koniec przyszłęgo tygodnia - kiedy to własnie zdobęde materjał na kolekto i przybędize nowy w pełni aluminowy Intercooler... Ps. czuję że zdąrze to wszytko ogarnąć i wysstartuje w Stalowej Woli - trzymać kciuki [ Dodano: Sro 07 Cze, 2006 ] Pare fotek porównawczych: Ta mniejsza to ta ktorą wsadzam - wyszła na jakąś mało ale w rzeczywistości to kawał turbiny [ Dodano: Sro 07 Cze, 2006 ] A no i kolejna fotka tym razem mój skromny intercooler wydlubany z BMW 530 (e39'2002 Disel) Do pełni szczęścia brakuje jeszcze tylko pare kolanek i z metr rurki. A za chwile jade po przejściówki do muszli od kompresora bo w tej Turbinie z Mustanga jest jakoś beznadziejnie rozwiązane mocowanie rur dolotowych - są odkręcane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 o kurde teraz dopiero widac co to za locha byla...roznica powalajaca ciekawe czy ten co od Ciebie odkupil zdecyduje sie ja zamontowac bo jazda od 6000rpm to udreka dla kierowcy i samochodu mysle... :roll: powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Myślę że bez większych problemów uda się przkroczyćbarjerę 300KM n zycze powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 dasz rade stary. trzymam kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Tak więc wlatuje turbo od Mustanga które juz jest przygotowane do montarzu tzn. juz dorobione są mocowania pod orurowanie, tak to wyszło: Przy okazji muszle turbiny poddałem portingowi - moze jeszcze jakieś konie dojdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 pewnie sie wyplaciles w profi firmie Coobcio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Firma mega profi, za flaszke można naprawde wiele w niej zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 a ile ta flaszka miałaby mieć pojemności?????? :wink: [ Dodano: Czw 08 Cze, 2006 ] Znowu jakieś konkretne turbo na pokładzie[to mi się podobuje] :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 a ile ta flaszka miałaby mieć pojemności Siwucha 0,5 Ps. Kolektor wydechowy robie niemalrze identyczny jak tamten stary tak więc bedzie szybka reakcja na dodanei gazu i mozliwie najzybsze osiąganie boostu kosztem 5-7% mocy maksymalnej więc do przebolenia No teraz do poniedziałku jakoś wytrzymać tylko i czas zacząć wrzucanie frutów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 za pizze.Coobcio mam nadzieje ze po smiesznych kosztach zapodasz turbo i wykrecisz lepszy czas od mega polonisty gre, ktory mnie poucza ze "pokaze" sie pisze przez "rz"."Pokaze" wymienia sie na "pokazac" matole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.