Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobciowóz - aktualnie 320KM & 420Nm @ 1 bar


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Brodacz

Nie łam się Coobcio, dla wielu z nas Twoja furka jest wzorem do naśladowania.

No i miło poczytać o tych wszytkich modyfikacjach.

Może kiedyś w wolnej chwili wrzuciłbyś kilka fotek na forum jak rozwiązany jest układ wydechowy w Twoim aucie - od kolektora po sam koniec?

Pytam, bo na razie kupiłem kolektor 4-2-1 od GT i nie wiem jak to dalej pociągnąć.

Czy zlecić to jakiemuś "ślusarzowi" czy firmie np. El-tec( zgodnie z poradą).

W sumie i tak brak i kasy i czasu, ale chociaz mógłbym coś tam już kombinować..

:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy Coobcio-wóz nabierze jednolitego koloru? bo teraz to zbyd dobrze optycznie nie wygląda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe ile pytań naraz :)

Tak więc w Białej startuje tak jak jest konfiguracja kolorystyczna plus N/A na wałkach z SR20DE.

Co do wydechu to jak już będe wsadzać turbo to go dokładnie sfotografuję i wystawie do działu na sprzedarz.

 

Mam pare jego fotek jak się tworzył, oto i one:

0de49f6d.jpg

55481b70.jpg

f9f2876f.jpg

044f12c3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Quattro

ja dopiero dzis skojarzylem ze mam filmik chyba jeszcze z zeszlego roku (nie jestem pewny), na ktorym scigasz sie z 200SX z Tomy... nagrywany przez Rexa z FEFK-u, z pokladu jego Escorta RST Cabrio :) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom filmik wyszedł ciekawie - krąceony był u mnie pod blokiem na trasie łaźienkowskiej :D

Wracając do tematu dorwałem amortyzatory, jeden jest wylany ale co tam juz opracowałem na niego sposób - podziękowania dla JACA V6 :)

 

[ Dodano: Czw 18 Maj, 2006 ]

Amorki już są :)

Jeden był w stanie na wpół żywym tak więc postanowiłem go troszke podleczyć:

 

Wywierciłem dziure i spuściłem stary olej:

fa1e922e.jpg

 

Potem udałem się do Maćka gdzie przyspawaliśmy nakrętkę M6 która będzie robić za kotrek jak się w nią wkręci śrobę:

449a1d6e.jpg

 

Tak więc oliwa w amorku wymieniona na nową sepcjalną do amorków o lepkokości 140 (ta gęstrza) no i wsio działa tłumi jak trzeba tylko poci się ale nie ma problemu z uzupełnianiem uciekającego oleju w warunkach polowych.

 

I jak wam się podoba mój drut patent :lol: :?:

Postanowiłem że za wszelką cene chce wystartować na białej więc musiałem na szybko coś wymyśleć... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnowione to są te elementy: :D

4dc614e0.jpg

- galwanicznie nanoszona warstwa miedzi

- galwanicznie nanoszona warstwa jakiegoś tam innego nierdzewnego materjału

- proszkowa farba którą malują samoloty w firmie LOT

 

Tak więc estetycznie jestem przygotowany na powrót BILSTEINów z wymiany pogwarancyjnej :)

 

Tak czy siak zaraz ide jeść śniadanie i maszeruje do Garage skręcać mojego trubpa.

A i kolejna dobrą nowinę niosę - BRT poinformował mnie że Czikko podrzucił do niego moje dwa brakujące do zestawu tłoki.

HEPPY DAY :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no gratulacje Kuba, w końcu Twoje auto nabierze wyglądu :wink: , szkoda że ja nie mam czasu żeby doprowadzić swojego sztrucla do pożądku....... bardzo ładnie, nie ma jak pożądny drut :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha Drut to mało poweidziane co ja zrobilem heheheh.

Akcja Roku normalnie - widzicie te dlugą śrobęzatyczkę ?

Ocierała mi ona o opone i tak po przejechaniu ok 3km przetarło oponę ale jazde mialem, nie miałem koła zapasowego i miałem powazny dylemat czy jechać na pizze ok 1km czy wracać na chatę jednak pojechałem do pizzeri nei przekraczając 80km/h ale się na mnie ludziska patrzyli...

Jazda naprawde męska :D

 

Tak wiec w ten oto sposób pozbyłem się opony ze śmeitnika w rozmeirze 185.65 R14 a taki zestawik na Biała był przygotowany - już nawet eksperymentalnie 6 barów w te opony napompowałem - więcej nie chciał nie szło na Orlenie nabić :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ba jakaś nowość z prazonym kurczakiem i majonezem :)

Za nowymi oonami porozglądam się pod śmietnikami u mnie na osiedlu ew. do jakiegoś zakladu wulkanizacyjnego tam mają tego od pyty i z checia rozdają :)

 

[ Dodano: Nie 28 Maj, 2006 ]

No i w konfiguracji na stalówkach 14" 165.70R14 z tylu i na 15" zimowkach 195.55R15 z przodu, no i bo wybebeszeniu paru złomów ze wnętrza udało mi się wykręcić oficjalną życiówkę 15,230 sek w Białej Podlasce wczoraj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Turbo oj nie prędko, kojelny cel jaki sobie postanowiłem, to redukcja masy pojazdy i dopicowanie silniczka, przyszły mi nowe frezy z węglików spiekanych tak więc wale po szlifierkę taką wysokoobrtową i po portinguje górną połowke kolektora ssącego i zwęrze ośkę przepustnicy gazu.

Chciałbym wykręcić czas z takiej konfiguracji na poziomie 14,8-14,9sek przy ok 165km/h, czyli to co wskazywał G-tech Pro z załozonym turbo @ 0,35 bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MarekPrimera

a o tuningu wizualnym nie myslisz wogule czy narazie, bo prima wcale po wizualu nie jest taka brzydka, na tej mojej stronce mozesz cos znajsc :D pozdro i tuninguj ile wejdzie.

aha a co do zmniejszania masy to co mozna zrobic jeszcze oprucz oczywistych rzeczy takich jak tylnia kanapa, tapicerka, kolo zapasowe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą usunąłem obicie tylnej klapy i wyrzucilem z niej także wycieraczkę wraz z silniczkiem jakieś 2kg mniej już się zrobiło.

Z czasem planuje tylne dzwi zastąpić takimi z PCV zakladanymi tylko na zawody i to samo się będzie miało tylnej klapy.

No i troche porządków w instalcji elektrycznej zrobię.

Co do wizualnych spraw to nie bardzo się kleje chcialem zafundowac cały KIT z GT ale to warzy wszytko... tak więc tylko przedni i tylny zdezak jest z GT a progi ktore miałem montować chyba sprzedam.

 

No oki czas odpącząć i brać się za przerabianie przepustnicy gazu.

 

[ Dodano: Wto 30 Maj, 2006 ]

Przepustnica już przerobiona od 9:00 do 11:00 nad nią siedziałem z pilnikami i wiertarką, zabawy co niemiara :D

Wyszło mi to tak:

ff31fffe.jpg

 

Odczucia z jazdy hmmm czuć takiego schodka w okolicach 4000obr.min - ciekawe jak to pokaże hamownia, jeszcze tylko na nowo SMT6 do tego modu wystroić i cieszyć się magią większych cyferek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przyszły tydzień już się umowiłem z wujkiem Kivim i czas troche odnowić napęd w mojej primie.

tak więc:

- wleci tarcza spiekowa (4ro kamienna)

- poduszka z porzdu silnika zostanie wywalona (oszczędność z 900gram)

- poduszka z tylu silnika będzie zamonotwana pełna z poliutenu

- w skrzyni zostanie wymieniony synchronizator II oraz cały mechanizm różnicowy i uszczelniacze połosi

 

A w między czasię zakupie nową chlodnice z N14 GTI coby więcej miejsca było między silnikiem a nią z myślą o dużej turbince :)

 

Po takim przygotowaniu to następny Step to powiększenie komór spalania w głowicy, montarz tłoków z SR20DET + pierścionki chromowe i wymana panewek korbowych na ACL Race, przy okazji nowe sróbki od glowicy wlecą i orginalna uszczlka pod nią.

 

Oto przedpremierowa fotk:

Gratycoobcia.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MarekPrimera

fajna ta fota twojej primy (strasznie kolowo :D ), a co do tlokow to mysle ze to jest swietny pomysl z SR20DET wkoncu to taki sam silnik tylko uturbiony, nie?? jezeli tak to mozna troche sprzetu z takiego wyciagnac, np. wtryski :D pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrsyki paliwa już dawno są - własnie z tego silnika, pasują PnP i mają o 35% większą wydajność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna ta fota twojej primy (strasznie kolowo :D ), a co do tlokow to mysle ze to jest swietny pomysl z SR20DET wkoncu to taki sam silnik tylko uturbiony, nie?? jezeli tak to mozna troche sprzetu z takiego wyciagnac, np. wtryski :D pozdro

mylisz sie, nieststy to nie taki sam silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...