Gość Brodacz Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Nie łam się Coobcio, dla wielu z nas Twoja furka jest wzorem do naśladowania. No i miło poczytać o tych wszytkich modyfikacjach. Może kiedyś w wolnej chwili wrzuciłbyś kilka fotek na forum jak rozwiązany jest układ wydechowy w Twoim aucie - od kolektora po sam koniec? Pytam, bo na razie kupiłem kolektor 4-2-1 od GT i nie wiem jak to dalej pociągnąć. Czy zlecić to jakiemuś "ślusarzowi" czy firmie np. El-tec( zgodnie z poradą). W sumie i tak brak i kasy i czasu, ale chociaz mógłbym coś tam już kombinować.. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Kiedy Coobcio-wóz nabierze jednolitego koloru? bo teraz to zbyd dobrze optycznie nie wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Hehe ile pytań naraz Tak więc w Białej startuje tak jak jest konfiguracja kolorystyczna plus N/A na wałkach z SR20DE. Co do wydechu to jak już będe wsadzać turbo to go dokładnie sfotografuję i wystawie do działu na sprzedarz. Mam pare jego fotek jak się tworzył, oto i one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 ja dopiero dzis skojarzylem ze mam filmik chyba jeszcze z zeszlego roku (nie jestem pewny), na ktorym scigasz sie z 200SX z Tomy... nagrywany przez Rexa z FEFK-u, z pokladu jego Escorta RST Cabrio :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 nom filmik wyszedł ciekawie - krąceony był u mnie pod blokiem na trasie łaźienkowskiej Wracając do tematu dorwałem amortyzatory, jeden jest wylany ale co tam juz opracowałem na niego sposób - podziękowania dla JACA V6 [ Dodano: Czw 18 Maj, 2006 ] Amorki już są Jeden był w stanie na wpół żywym tak więc postanowiłem go troszke podleczyć: Wywierciłem dziure i spuściłem stary olej: Potem udałem się do Maćka gdzie przyspawaliśmy nakrętkę M6 która będzie robić za kotrek jak się w nią wkręci śrobę: Tak więc oliwa w amorku wymieniona na nową sepcjalną do amorków o lepkokości 140 (ta gęstrza) no i wsio działa tłumi jak trzeba tylko poci się ale nie ma problemu z uzupełnianiem uciekającego oleju w warunkach polowych. I jak wam się podoba mój drut patent :?: Postanowiłem że za wszelką cene chce wystartować na białej więc musiałem na szybko coś wymyśleć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 kuba amory wygladaja jak nowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Odnowione to są te elementy: - galwanicznie nanoszona warstwa miedzi - galwanicznie nanoszona warstwa jakiegoś tam innego nierdzewnego materjału - proszkowa farba którą malują samoloty w firmie LOT Tak więc estetycznie jestem przygotowany na powrót BILSTEINów z wymiany pogwarancyjnej Tak czy siak zaraz ide jeść śniadanie i maszeruje do Garage skręcać mojego trubpa. A i kolejna dobrą nowinę niosę - BRT poinformował mnie że Czikko podrzucił do niego moje dwa brakujące do zestawu tłoki. HEPPY DAY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 milo slyszec ze fura wraca do zycia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 no gratulacje Kuba, w końcu Twoje auto nabierze wyglądu :wink: , szkoda że ja nie mam czasu żeby doprowadzić swojego sztrucla do pożądku....... bardzo ładnie, nie ma jak pożądny drut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Haha Drut to mało poweidziane co ja zrobilem heheheh. Akcja Roku normalnie - widzicie te dlugą śrobęzatyczkę ? Ocierała mi ona o opone i tak po przejechaniu ok 3km przetarło oponę ale jazde mialem, nie miałem koła zapasowego i miałem powazny dylemat czy jechać na pizze ok 1km czy wracać na chatę jednak pojechałem do pizzeri nei przekraczając 80km/h ale się na mnie ludziska patrzyli... Jazda naprawde męska Tak wiec w ten oto sposób pozbyłem się opony ze śmeitnika w rozmeirze 185.65 R14 a taki zestawik na Biała był przygotowany - już nawet eksperymentalnie 6 barów w te opony napompowałem - więcej nie chciał nie szło na Orlenie nabić :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Coobcio ma zawsze przygody :-) i zawsze z nich wybrnie. A pizza dobra była ? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 No ba jakaś nowość z prazonym kurczakiem i majonezem Za nowymi oonami porozglądam się pod śmietnikami u mnie na osiedlu ew. do jakiegoś zakladu wulkanizacyjnego tam mają tego od pyty i z checia rozdają [ Dodano: Nie 28 Maj, 2006 ] No i w konfiguracji na stalówkach 14" 165.70R14 z tylu i na 15" zimowkach 195.55R15 z przodu, no i bo wybebeszeniu paru złomów ze wnętrza udało mi się wykręcić oficjalną życiówkę 15,230 sek w Białej Podlasce wczoraj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 no niezle niezle....tak dalej, a kiedy myslisz ze zalozysz turbo?? (oh kiedy stuninguje moja primerke ((no i kiedy kupie P10 GT))) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Turbo oj nie prędko, kojelny cel jaki sobie postanowiłem, to redukcja masy pojazdy i dopicowanie silniczka, przyszły mi nowe frezy z węglików spiekanych tak więc wale po szlifierkę taką wysokoobrtową i po portinguje górną połowke kolektora ssącego i zwęrze ośkę przepustnicy gazu. Chciałbym wykręcić czas z takiej konfiguracji na poziomie 14,8-14,9sek przy ok 165km/h, czyli to co wskazywał G-tech Pro z załozonym turbo @ 0,35 bara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 a o tuningu wizualnym nie myslisz wogule czy narazie, bo prima wcale po wizualu nie jest taka brzydka, na tej mojej stronce mozesz cos znajsc pozdro i tuninguj ile wejdzie. aha a co do zmniejszania masy to co mozna zrobic jeszcze oprucz oczywistych rzeczy takich jak tylnia kanapa, tapicerka, kolo zapasowe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Przed chwilą usunąłem obicie tylnej klapy i wyrzucilem z niej także wycieraczkę wraz z silniczkiem jakieś 2kg mniej już się zrobiło. Z czasem planuje tylne dzwi zastąpić takimi z PCV zakladanymi tylko na zawody i to samo się będzie miało tylnej klapy. No i troche porządków w instalcji elektrycznej zrobię. Co do wizualnych spraw to nie bardzo się kleje chcialem zafundowac cały KIT z GT ale to warzy wszytko... tak więc tylko przedni i tylny zdezak jest z GT a progi ktore miałem montować chyba sprzedam. No oki czas odpącząć i brać się za przerabianie przepustnicy gazu. [ Dodano: Wto 30 Maj, 2006 ] Przepustnica już przerobiona od 9:00 do 11:00 nad nią siedziałem z pilnikami i wiertarką, zabawy co niemiara Wyszło mi to tak: Odczucia z jazdy hmmm czuć takiego schodka w okolicach 4000obr.min - ciekawe jak to pokaże hamownia, jeszcze tylko na nowo SMT6 do tego modu wystroić i cieszyć się magią większych cyferek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mitch Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Nie powiem, że wygląda męsko, bo wygląda cieeeenko :twisted: Hehe, konik do konika, całkiem ładne stadko się uzbiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 mnie sie tam podoba a skoro czuc roznicce to sa nowe koniki =D> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 O Prosze jakie zdjęcie trzasnął mi ziom z RU - Rokey: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 konkretna ta przepustnica, tez musze taka sobie zrobic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Na przyszły tydzień już się umowiłem z wujkiem Kivim i czas troche odnowić napęd w mojej primie. tak więc: - wleci tarcza spiekowa (4ro kamienna) - poduszka z porzdu silnika zostanie wywalona (oszczędność z 900gram) - poduszka z tylu silnika będzie zamonotwana pełna z poliutenu - w skrzyni zostanie wymieniony synchronizator II oraz cały mechanizm różnicowy i uszczelniacze połosi A w między czasię zakupie nową chlodnice z N14 GTI coby więcej miejsca było między silnikiem a nią z myślą o dużej turbince Po takim przygotowaniu to następny Step to powiększenie komór spalania w głowicy, montarz tłoków z SR20DET + pierścionki chromowe i wymana panewek korbowych na ACL Race, przy okazji nowe sróbki od glowicy wlecą i orginalna uszczlka pod nią. Oto przedpremierowa fotk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 fajna ta fota twojej primy (strasznie kolowo ), a co do tlokow to mysle ze to jest swietny pomysl z SR20DET wkoncu to taki sam silnik tylko uturbiony, nie?? jezeli tak to mozna troche sprzetu z takiego wyciagnac, np. wtryski pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Wtrsyki paliwa już dawno są - własnie z tego silnika, pasują PnP i mają o 35% większą wydajność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 fajna ta fota twojej primy (strasznie kolowo ), a co do tlokow to mysle ze to jest swietny pomysl z SR20DET wkoncu to taki sam silnik tylko uturbiony, nie?? jezeli tak to mozna troche sprzetu z takiego wyciagnac, np. wtryski pozdro mylisz sie, nieststy to nie taki sam silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 nie?? a czym sie rozni wkoncu SR20DE a drugi to to samo tylko ma jeszcze T bo jest turbo no i troche wiecej bajerow.... jak nie ten to jaki jest ten sam?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.