Cytrus Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 No w tej cenie to nie ma co oczekiwać, że nie miała wcześniej żadnych przygód Ale i tak chyba godna obejrzenia. Wiadomo ale to zawsze jakiś objaw zewnętrzny na który warto zwrócić uwagę i kwestia czy to przez świeża przygodę czy inna przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucharo Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 No to trzeba uważać z tym olejem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubak75 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 A tak poza tematem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudyvolt Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Białą ja miałem na warsztacie nawet i tak jak już wspomnieliście to dlaczego jej nie kupiłem to nie to że miała trochę szpachli (ale nie na dachu - to była inna z Gorzowa ), ale sporo wątpliwości mechanicznych. Z tego co teraz pamiętam to: - suchy bagnet oleju silnika - pęknięty zbiorniczek oleju wspomagania -> maska zachlapana na zbiorniczkiem (możliwe że po spadku poziomu oleju zagotował się) -> wspomaganie nie działało -> nie wiem czy przez brak oleju czy uszkodzone i do wymiany - pęknięty zbiorniczek płynu spryskiwaczy -> po uzupełnieniu płynu i pociągnięciu dźwigienki wszystko wyleciało na podłogę - pedał sprzęgła bardzo ciężko chodził - brak sprzęgiełka klimy (a właściciel mówił że nienabita) Ja odpuściłem bo powyższe (wspomaganie, sprzęgło i klima, zbiorniczki to grosze) to już jest trochę roboty i gdyby zacząć dłubać jeszcze trochę rzeczy mogłoby wyjść. odnośnie tej sztuki była też dyskusja dotycząca uszczelki tylnej szyby (że niby nie idzie tego dostać), bo była wypaczona od słońca. Na zdjęciach nie jestem w stanie określić czy jest tylko wciśnięta na miejsce czy wymieniona. BTW. Kontrolka oleju jest ale tylko czerwona. Edytowane 22 Listopada 2016 przez Hudyvolt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Białą ja miałem na warsztacie nawet i tak jak już wspomnieliście to dlaczego jej nie kupiłem to nie to że miała trochę szpachli (ale nie na dachu - to była inna z Gorzowa ), ale sporo wątpliwości mechanicznych. Z tego co teraz pamiętam to: - suchy bagnet oleju silnika - pęknięty zbiorniczek oleju wspomagania -> maska zachlapana na zbiorniczkiem (możliwe że po spadku poziomu oleju zagotował się) -> wspomaganie nie działało -> nie wiem czy przez brak oleju czy uszkodzone i do wymiany - pęknięty zbiorniczek płynu spryskiwaczy -> po uzupełnieniu płynu i pociągnięciu dźwigienki wszystko wyleciało na podłogę - pedał sprzęgła bardzo ciężko chodził - brak sprzęgiełka klimy (a właściciel mówił że nienabita) Ja odpuściłem bo powyższe (wspomaganie, sprzęgło i klima, zbiorniczki to grosze) to już jest trochę roboty i gdyby zacząć dłubać jeszcze trochę rzeczy mogłoby wyjść. odnośnie tej sztuki była też dyskusja dotycząca uszczelki tylnej szyby (że niby nie idzie tego dostać), bo była wypaczona od słońca. Na zdjęciach nie jestem w stanie określić czy jest tylko wciśnięta na miejsce czy wymieniona. BTW. Kontrolka oleju jest ale tylko czerwona. Szpachla na dachu byla w tej czarnej, no ale to w polowie zetek na allegro jest szachla na dachu. Sprzegło w zetkach raczej z natury jest twarde, praktycznie jak spiek tylko slabiej odbija. A czerwona kontrolka jest od cisnienia a nie od poziomu. Oczywiscie jak oleju juz nie bedzie to cisnienia tez nie bedzie. Najpierw bedzie sie zapalac na zakretach albo przy dohamowaniach. No ale kto normalny patrzy na cisnienie lecac bokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudyvolt Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 nie aż tak twarde wtedy też myślałem, że to normalne bo to była dopiero druga zetka, którą jeździłem (noga bolała po kilkuminutowej przejażdżce). Mechanik wtedy mi powiedział, że coś jest nie tak. Teraz w swojej mam też twardsze sprzęgło w porównaniu do normalnego samochodu, ale nie aż tak jak w tej białej. Dlatego warto jeździć i oglądać zetki zanim się trafi na swoją okazję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 sprawne sprzęgło z nie wyjechanym dociskiem i kołem zamachowym nie chodzi wiele ciężej niż w polonezie jak jest zużyte to sprężyna słoneczka sie odprostowuje przez co zmienia sie kąt słoneczka a łożyskiem wyciskowym i to właśnie powoduje bardzo duży opór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Tak sobie przeglądam ogłoszenia zetek i musze stwierdzić, że zadbana Z...to dobry rarytas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) no ciężko, a jak sie trafi to za chore pieniądze Z 350z powoli już się robi jak z 200sx s14. Wg mnie te dobre sztuki, europejskie juz taniec nie będą. Ewentualnie jeszcze trochę stanieją a potem pojde w gore. W erze lodowek z silnikami o pojemności malego czajnika takie auto ja zetka są na wagę złota. Tak samo m3 e46, jak by ktoś chial kupić to teraz jest dobry moment. Potem będzie to samo co z e36 Edytowane 23 Listopada 2016 przez xpl1337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucharo Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 http://otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-nissan-350z-szwajcar-europa-manual-esp-on-off-brembo-fv-23-ID6yDYub.html Cena poszła srogo w dół, stał za 5 dych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silv3r Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 To cena netto Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucharo Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Faktycznie, nie zauważyłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubak75 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Zaczyna używać handlarskich sposobów by opchnąć, po tym jak opinia poszła na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) ma ktoś może zdjęcie jak wygląda poszycie pod słupkiem `A` od strony wnętrza? znajomy chce kupić Z i pyta się czy powinny być tam spawy Edytowane 27 Listopada 2016 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) Fabryczne zgrzewy sa w tym miejscu https://zapodaj.net/6275307ca9789.jpg.html no i tam powinna byc kurtyna jak cos Edytowane 27 Listopada 2016 przez xpl1337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) no jest tam spaw na zdjeciu na łaczeniu wiec chyba jest ok. kurtyny sa wyzej , nie w słupkach taki spaw jest Edytowane 27 Listopada 2016 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajowy102 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Nie wygląda to na fabrycznie. Patrz jakie są wtrącenia (takie małe "kulki" obok) oraz brak pełnego pokrycia spoiny. Poza tym fabryka raczej stosuje zgrzewanie a nie spawanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 według zdjecia xpl jest tam spaw, ale ten faktycznie nie wyglada na fabryczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Bo to nie jest spaw tylko klej chyba. A w tym miejscu jest zgrzewane, a nie spawane. Na tym zdjeciu za duzo nie widac. Pozatym zawsze mogli wstawic cwiartke na fabrycznych zgrzewach wtedy nie bedzie widac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damii94 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 U mnie to bardzo podobnie wygląda i też są te "wtrącenia". Podrzuce Ci później zdjęcia jak u mnie ten słupek wygląda pod tapicerką bo akurat mam zdjętą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 ciekaw właśnie jestem, jeszcze jak znajdę czas to zobaczę u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 No i zapomniałem sprawdzić czy to klej czy spaw. Ale wydaje mi sie ze bylo miękkie pod paznokciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damii94 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Tak jak obiecałem dodaje zdjęcia. Mój miał niby tylko lekką przygodę z przodu, zderzak, maska, błotnik. Zrobiłem nawet zdjęcie tych wtrąceń widocznych na słupku. Dodam że mój to amerykańska wersja, byłoby fajnie gdyby ktoś kto ma eurpejską wersję sprawdził w siebie bo krążą jakieś teorie że różnią się spawami. https://zapodaj.net/669dd392da0d3.jpg.html https://zapodaj.net/8b2d21f5ad602.jpg.html https://zapodaj.net/09d3661fd136f.jpg.html gdyby ktoś robił zdjęcia u siebie to mógłby machnąć zdjęcie tej śruby od poduszki która jest u mnie maźnięta żółtą farbą. Chciałbym coś porównać https://zapodaj.net/caf281527884b.jpg.html https://zapodaj.net/1ceab591812e0.jpg.html https://zapodaj.net/dfa1d6266f80e.jpg.html https://zapodaj.net/5a47ae08fb654.jpg.html i tu jeszcze zdjęcie wtrąceń które znalazłem: https://zapodaj.net/f2a0cad051152.jpg.html Także myślę, że te auta tak mają fabrycznie. Gdyby w tamtym egzemplarzu była wspawana ćwiartka czy dach, to napewno nie w tym miejscu, gdzie kolega wstawił bo dwa spawy chociaż bardziej to na klej wygląda moim zdaniem) a wszędzie dookoła fabryczne zgrzewy więc sensu by to nie miało Jeszcze jedno spostrzeżenie: w miejscu tego łączenia co kolega wstawił (tam gdzie jest klej albo spaw) to u mnie na prawym słupku szpara jest nieco większa niż na lewym) chodzi mi o te miejsca: https://zapodaj.net/669dd392da0d3.jpg.html i to https://zapodaj.net/caf281527884b.jpg.html Edytowane 28 Listopada 2016 przez Damii94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 żółtą farbą nanoszą w fabryce aby zaznaczyć dokręconą śrubę i twoja nie była odkręcana na 100% specjalnie patrzyłem u siebie i też mam spawy a znam swoje auto dosyć dobrze i raczej nie możliwe aby ten element był ruszany,. bo dach jest na fabrycznych zgrzewach, podłoga , progi również... szpary miedzy lewym a prawym słupkiem tez mam różne i to jest spaw nie masa uszczelniająca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damii94 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Chciałem zdjęcie tej śrubki, ponieważ u mnie jest ślad na rogach jej odkręcania/dokręcania ale wydaje mi się że to fabrycznie ponieważ ta żółta farba zalega między podkładką a śrubą a gdyby była odkręcana przez kogoś to była by między śruba a podkładką przerwa. Mój też nie miał większej przygody, mam raport z USA ze zdjęciami i był bardzo lekko uderzony z przodu, a poprzedni właściciel który go sprowadził jeździł nim 8 lat po Polsce. Ciekawi mnie jedynie czy faktycznie są różnice w spawach między eurpoejską a amerykańską wersją, ale jednak jestem bardziej przekonany ku temu że to mit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.