Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No w tej cenie to nie ma co oczekiwać, że nie miała wcześniej żadnych przygód ;) Ale i tak chyba godna obejrzenia.

Wiadomo ale to zawsze jakiś objaw zewnętrzny na który warto zwrócić uwagę i kwestia czy to przez świeża przygodę czy inna przyczyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Białą ja miałem na warsztacie nawet i tak jak już wspomnieliście to dlaczego jej nie kupiłem to nie to że miała trochę szpachli (ale nie na dachu - to była inna z Gorzowa ;) ), ale sporo wątpliwości mechanicznych.

Z tego co teraz pamiętam to:

- suchy bagnet oleju silnika

- pęknięty zbiorniczek oleju wspomagania -> maska zachlapana na zbiorniczkiem (możliwe że po spadku poziomu oleju zagotował się) -> wspomaganie nie działało -> nie wiem czy przez brak oleju czy uszkodzone i do wymiany

- pęknięty zbiorniczek płynu spryskiwaczy -> po uzupełnieniu płynu i pociągnięciu dźwigienki wszystko wyleciało na podłogę

- pedał sprzęgła bardzo ciężko chodził

- brak sprzęgiełka klimy (a właściciel mówił że nienabita)

 

Ja odpuściłem bo powyższe (wspomaganie, sprzęgło i klima, zbiorniczki to grosze) to już jest trochę roboty i gdyby zacząć dłubać jeszcze trochę rzeczy mogłoby wyjść.

 

odnośnie tej sztuki była też dyskusja dotycząca uszczelki tylnej szyby (że niby nie idzie tego dostać), bo była wypaczona od słońca. Na zdjęciach nie jestem w stanie określić czy jest tylko wciśnięta na miejsce czy wymieniona.

 

BTW. Kontrolka oleju jest ale tylko czerwona.

Edytowane przez Hudyvolt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Białą ja miałem na warsztacie nawet i tak jak już wspomnieliście to dlaczego jej nie kupiłem to nie to że miała trochę szpachli (ale nie na dachu - to była inna z Gorzowa ;) ), ale sporo wątpliwości mechanicznych.

Z tego co teraz pamiętam to:

- suchy bagnet oleju silnika

- pęknięty zbiorniczek oleju wspomagania -> maska zachlapana na zbiorniczkiem (możliwe że po spadku poziomu oleju zagotował się) -> wspomaganie nie działało -> nie wiem czy przez brak oleju czy uszkodzone i do wymiany

- pęknięty zbiorniczek płynu spryskiwaczy -> po uzupełnieniu płynu i pociągnięciu dźwigienki wszystko wyleciało na podłogę

- pedał sprzęgła bardzo ciężko chodził

- brak sprzęgiełka klimy (a właściciel mówił że nienabita)

 

Ja odpuściłem bo powyższe (wspomaganie, sprzęgło i klima, zbiorniczki to grosze) to już jest trochę roboty i gdyby zacząć dłubać jeszcze trochę rzeczy mogłoby wyjść.

 

odnośnie tej sztuki była też dyskusja dotycząca uszczelki tylnej szyby (że niby nie idzie tego dostać), bo była wypaczona od słońca. Na zdjęciach nie jestem w stanie określić czy jest tylko wciśnięta na miejsce czy wymieniona.

 

BTW. Kontrolka oleju jest ale tylko czerwona.

Szpachla na dachu byla w tej czarnej, no ale to w polowie zetek na allegro jest szachla na dachu. Sprzegło w zetkach raczej z natury jest twarde, praktycznie jak spiek tylko slabiej odbija. A czerwona kontrolka jest od cisnienia a nie od poziomu. Oczywiscie jak oleju juz nie bedzie to cisnienia tez nie bedzie. Najpierw bedzie sie zapalac na zakretach albo przy dohamowaniach. No ale kto normalny patrzy na cisnienie lecac bokiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie aż tak twarde ;) wtedy też myślałem, że to normalne bo to była dopiero druga zetka, którą jeździłem (noga bolała po kilkuminutowej przejażdżce). Mechanik wtedy mi powiedział, że coś jest nie tak.

Teraz w swojej mam też twardsze sprzęgło w porównaniu do normalnego samochodu, ale nie aż tak jak w tej białej.

 

Dlatego warto jeździć i oglądać zetki zanim się trafi na swoją okazję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawne sprzęgło z nie wyjechanym dociskiem i kołem zamachowym nie chodzi wiele ciężej niż w polonezie 

jak  jest zużyte to sprężyna słoneczka sie odprostowuje przez co zmienia sie kąt słoneczka a łożyskiem wyciskowym i to właśnie powoduje bardzo duży opór 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ciężko, a jak sie trafi to za chore pieniądze

Z 350z powoli już się robi jak z 200sx s14. Wg mnie te dobre sztuki, europejskie juz taniec nie będą. Ewentualnie jeszcze trochę stanieją a potem pojde w gore. W erze lodowek z silnikami o pojemności malego czajnika takie auto ja zetka są na wagę złota. Tak samo m3 e46, jak by ktoś chial kupić to teraz jest dobry moment. Potem będzie to samo co z e36

Edytowane przez xpl1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma ktoś może zdjęcie jak wygląda poszycie pod słupkiem `A` od strony wnętrza?

apillarbuild3_zpsl6gkopv9.jpg

znajomy chce kupić Z i pyta się czy powinny być tam spawy 

Edytowane przez hot_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jest tam spaw na zdjeciu na łaczeniu wiec chyba jest ok. kurtyny sa wyzej , nie w słupkach 

taki spaw jest

IMG_20161127_222606_zpssmsu21rv.jpg

Edytowane przez hot_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wygląda to na fabrycznie. Patrz jakie są wtrącenia (takie małe "kulki" obok) oraz brak pełnego pokrycia spoiny. Poza tym fabryka raczej stosuje zgrzewanie a nie spawanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to nie jest spaw tylko klej chyba. A w tym miejscu jest zgrzewane, a nie spawane. Na tym zdjeciu za duzo nie widac. Pozatym zawsze mogli wstawic cwiartke na fabrycznych zgrzewach wtedy nie bedzie widac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to bardzo podobnie wygląda i też są te "wtrącenia". Podrzuce Ci później zdjęcia jak u mnie ten słupek wygląda pod tapicerką bo akurat mam zdjętą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak obiecałem dodaje zdjęcia. Mój miał niby tylko lekką przygodę z przodu, zderzak, maska, błotnik. Zrobiłem nawet zdjęcie tych wtrąceń widocznych na słupku. Dodam że mój to amerykańska wersja, byłoby fajnie gdyby ktoś kto ma eurpejską wersję sprawdził w siebie bo krążą jakieś teorie że różnią się spawami. 

 

https://zapodaj.net/669dd392da0d3.jpg.html

 

https://zapodaj.net/8b2d21f5ad602.jpg.html

 

https://zapodaj.net/09d3661fd136f.jpg.html  gdyby ktoś robił zdjęcia u siebie to mógłby machnąć zdjęcie tej śruby od poduszki która jest u mnie maźnięta żółtą farbą. Chciałbym coś porównać

 

https://zapodaj.net/caf281527884b.jpg.html

 

https://zapodaj.net/1ceab591812e0.jpg.html

 

https://zapodaj.net/dfa1d6266f80e.jpg.html

 

https://zapodaj.net/5a47ae08fb654.jpg.html

 

i tu jeszcze zdjęcie wtrąceń które znalazłem:  https://zapodaj.net/f2a0cad051152.jpg.html

 

Także myślę, że te auta tak mają fabrycznie. Gdyby w tamtym egzemplarzu była wspawana ćwiartka czy dach, to napewno nie w tym miejscu, gdzie kolega wstawił bo dwa spawy chociaż bardziej to na klej wygląda moim zdaniem) a wszędzie dookoła fabryczne zgrzewy więc sensu by to nie miało 

Jeszcze jedno spostrzeżenie: w miejscu tego łączenia co kolega wstawił (tam gdzie jest klej albo spaw) to u mnie na prawym słupku szpara jest nieco większa niż na lewym) chodzi mi o te miejsca: https://zapodaj.net/669dd392da0d3.jpg.html i to   https://zapodaj.net/caf281527884b.jpg.html

Edytowane przez Damii94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żółtą farbą nanoszą w fabryce aby zaznaczyć dokręconą śrubę i twoja nie była odkręcana na  100%

 

specjalnie patrzyłem u siebie i też mam spawy a znam swoje auto dosyć dobrze i raczej nie możliwe aby ten element był ruszany,. bo dach jest na fabrycznych zgrzewach, podłoga , progi również...

szpary miedzy lewym a prawym słupkiem tez mam różne 

i to jest spaw nie masa uszczelniająca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem zdjęcie tej śrubki, ponieważ u mnie jest ślad na rogach jej odkręcania/dokręcania ale wydaje mi się że to fabrycznie ponieważ ta żółta farba zalega między podkładką a śrubą a gdyby była odkręcana przez kogoś to była by między śruba a podkładką przerwa. 

Mój też nie miał większej przygody, mam raport z USA ze zdjęciami i był bardzo lekko uderzony z przodu, a poprzedni właściciel który go sprowadził jeździł nim 8 lat po Polsce.

 

Ciekawi mnie jedynie czy faktycznie są różnice w spawach między eurpoejską a amerykańską wersją, ale jednak jestem bardziej przekonany ku temu że to mit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...