Gość mieszko Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A jeszcze sie podpytam jak teraz z klockami i tarczami Blue Print-a bo zachwalają ludziska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 widzialem na allegro tego pelno.. ale jakos mnie nie przekonuja wybralem trw.. sa najpewniejsze no i prima na nich wyjechala z salonu.. obecnie tez je mam i sa spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 widzialem na allegro tego pelno.. ale jakos mnie nie przekonuja wybralem trw.. sa najpewniejsze no i prima na nich wyjechala z salonu.. obecnie tez je mam i sa spoko a można wiedzieć skąd je zamawiałes i jaki był koszt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 obecne przednie hamulce byly zakladane w aso nissana kiedys tam teraz bede kupywac tarcze i klocki trw z allegro od http://allegro.pl/tarcze-klocki-trw-lucas-primera-p11-almera-n16-i1558927502.html cena o 110zl nizsza niz w sklepie.. ale pomierz sobie dobrze tarcze czy masz 280mm na bank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 czyli dopiero bedziesz kupował, myślałem że już smigasz na nich dlatego pewny jestes nich, wiesz moja tezwyjechała na lukasach i jezdzi do dzis bo jeszcze byly nie wmieniane tylko ciekawe czy nie trafi sie podróbe tym bardziej, ze jest tego też dużo na allegro i nawet są tansze. Na przód tylko zamawiasz a tył ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 post 247 w tym temacie tam jest wiadomosc o tyle kupie te z allegro kolo 9 maja i zaloze do okolo 15 raczej beda to oryginaly.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 daj tu znac za jakiś czas jak pojezdzisz troche co są warte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 bede informowac na bierzaco oczywiscie przy zakupie poogladam je czy sa dobre.. jak mi wcisnie bubel to bede miec fakture i moge im to rzucic w twarz z cala sila ale jestem dobrej mysli nie dam zarobic sklepom 110zl na mnie ale jako super sprzedawca na allegro mysle ze nie bedzie robic jaj z podrobami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 . a tarcze mierzylem nie suwmiarka ale takim przyrzadem matematycznym cos w stylu cyrkla ale bez igiel i wychodzi jak byk 280mm kolego! skoro pytam o suwmiarkę, to z góry wiadomo,że chodzi mi o grubość tarcz ABE - dajcie spokój... pozdrówcie szwagierkę, tę od MAZDY. mam takie w oplu w tarczobębnach, bo do ręcznego obleci. a i tak go nie używam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 tylne mierzone. Ubylo im od nowych lekko ponad 1mm wiec mogly byc niedawno wymienione przez poprzedniego wlasciciela. Przednie maja 16-17mm grubosci.. minimalnie maja miec 20 zakupilem klocki i tarcze trw. Dopiero 20km zrobilem na nich ale sa spoko przymulowate narazie ale sie docieraja bicia brak.. wszystko pasuje idealnie nie ma luzow na klockach w zacisku.. kupilem od magiczny2 allegro. Tarcze malowane fabrycznie na czarny mat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mf2007 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 a co myslicie o tarczach z otworami nawiercanymi i frezowanyki rowkami ? tansze juz mozna kupic za 350 zl za 2 szt tarcz. czy to bubel tuningowy ? czy lepiej normalne lepszej firmy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 gadzet.. no i mocniej klocki potarga.. no i mniejsza powierzchnia hamowania moze oslabic dzialanie ukladu.. ja postawilem na trw i szczerze polecam!! 110km za mna po wymianie i hamulca robia sie zyletki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 (edytowane) Małe ostrzeżenie dla posiadaczy Primer z systemem hamulcowym ATE (tarcze przód 280mm). Chciałem dziś klocki z przodu wymienić, bo mechanik mówił, że ich pora. Okazuje się, że w IC nie ma za bardzo klocków do mojej P11.144. Szczerze powiedziawszy nie do końca wiedziałem, jakie mam kupić klocki, bo nie mogłem starych wyjąć - nie miałem klucza. Klucz imbus, 7mm zakupiłem razem z klockami. Że nie było klocków ATE, wziąłem Ferodo, które sprzedawca sam mi polecił i dobrał wg katalogu. Zdejmuję zacisk, wyjmuję klocek a tu zonk: nowy inny, nie pasuje. Okazuje się, że IC w ofercie ma prawie same klocki do Primer z systemem TRW (a nie jest to zaznaczone w katalogu), nawet klocki ATE nie pasują. Żeby było śmieszniej, jak oddawałem Ferodo, to przywiozłem ze sobą klocek oryginalny i ze sprzedawcą dobraliśmy do mojego auta klocki... TRW :D Załączam rysunek jakby się ktoś zastanawiał, co trzeba kupić. Do wyboru oprócz TRW były jeszcze pasujące Kashiamy. Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez maius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Wracając do tematu z nawiercanymi tarczami, nie nie jest to tylko gadżet. Faktycznie poprawia drogą hamowania. Sprawdzone. Ojciec kupił firmy mikoda do pługa 605, i droga hamowania wyraźnie się skróciła. Takie też będą moje przy wymianie. To że klocki drze... no coś za coś. Albo masz trwałe albo dobre hamowanie. Jak z oponami. albo się szybko zużywają, albo jeździsz kilkanaście lat na nich. Kwestia wyważenia proporcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 panowie tarcze hamulcowe do p12 pasuja do kombic jak i sedanow czy sa jakies roznice i osobne wymiary ?? prosze o szybka odpowiedz ?? i czy ew tarcze do p12 sa tez kompatybilne z maximami i x trailem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Wracając do tematu z nawiercanymi tarczami, nie nie jest to tylko gadżet. Faktycznie poprawia drogą hamowania. Sprawdzone. Ojciec kupił firmy mikoda do pługa 605, i droga hamowania wyraźnie się skróciła. Takie też będą moje przy wymianie. To że klocki drze... no coś za coś. Albo masz trwałe albo dobre hamowanie. Jak z oponami. albo się szybko zużywają, albo jeździsz kilkanaście lat na nich. Kwestia wyważenia proporcji. Ja śmigam na tarczach Mikody już sporo czasu miałem komplet w golfie i w P10 i jakoś zbyt szybkiego zużycie klocków nie zauważyłem, raczej tak standardowo komplet na 15k km, do tych tarcz zawsze kupuje klocki Textara moim zdaniem lepszy stosunek ceny do jakości niż Ferrodo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Ja mogę powiedzieć że wymieniałem koledze tarcze własnie nawiercane i nacinane z przodu i z tyłu w seat leon. Tarcze sa własnie Mikoda a klocki roudhause sa to klocki firmy trw seria pod ta nazwa RH. Cena jaka była to tarcze na przod 350zł na tył 250 zł a klocki 110zł na przód na tył 65zł. Miał bicia na kierownicy i hamulec taki nie pewny był i po wymianie było wszystko jak najlepszym porzadku. A klocki sie dotra i pewnie pozniej sie dowiem jakie są w trakcie . Mam na mysli hamowanie czy ogolne zadowolenie z tych produktów. A sprzedawca kolega własnie polecał te produkty ma sprawdzone co koledzy jego śmigają na takim własnie zestawie po europie w sportowych autach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Textar bardzo dobry za swoją cenę... TRW szczególnie polecam, bo już kolejne auta latają na nich. tarcze własnie nawiercane i nacinane z przodu wszystko fajnie, ale wtedy klocki pod auta sportowe/wyczynowe choćby EBC czy te RH. mocno gazują podczas tarcia i bez nawiertu/nacięć robi sie poduszka gazowa = brak hamowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoliszcze Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 (edytowane) Odgrzeję temat, bo prawdopodobnie na wiosnę stanę przed wymianą tarcz i klocków... Robiłem sobie w tym tygodniu rozeznanie w sklepach i warsztatach w Ciechanowie, nie ukrywając że chciałbym najchętniej i tarcze i klocki TRW; No i mam mieszane uczucia bo mechanicy nie polecają tarcz TRW... Mówią żeby brać Ate lub Textara, a TRW sobie darować. Powód? Mianowicie opowiadają, że są to świetne tarcze, ale zależy jak się trafi bo mają bardzo dużo zwrotów - po montażu okazuje się podobno że niektóre "biją", a TRW robi problemy i nie chce uznawać reklamacji utrzymując, ze tarcza mieści się w granicach fabrycznej tolerancji. Podobno gdzieś co 2-3 samochód z zamontowanymi tarczami TRW wraca, bo któraś ma bicia. No i się zacząłem zastanawiać... A kocki TRW jak najbardziej polecają; Edytowane 29 Stycznia 2012 przez smoliszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Ja myślę że jw tarcze Mikoda sa nawiercane i zwykłe zdaja egzamin a klocki Roadhouse .Sprawdz ceny i poczytaj na necie opinie Kolega sobie chwali a smiga dużo km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 tak jak napisałeś, jeśli chcesz mieć dobre hamulce to tarcze ATE + klocki TRW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoliszcze Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 tak jak napisałeś, jeśli chcesz mieć dobre hamulce to tarcze ATE + klocki TRW. No i pewnie tak trzeba będzie zrobić... Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 (edytowane) Ja jeździłem na ATE/ATE (tarcze/klocki) na przodzie i jak mi się skończyły klocki to założyłem TRW, bo akurat innych nie mieli (i nie chcieli ściągnąć) i wg mnie jest gorzej teraz (uprzedzam pytania, przez jakieś 300km oszczędzałem te hamulce). Do tego TRW bardziej pylą, co jest wyczynem, bo klocki ATE już cholernie felgi brudziły. Edit: żeby nie było, kombinacja ATE/TRW nie hamuje źle, po prostu wcześniej było jeszcze lepiej. Edytowane 31 Stycznia 2012 przez maius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Ja mam tarcze Roadhouse (nacinane i nawiercane) + klocki Kashiyama i jest ok, nie zaobserwowalem zbyt szybkiego zużycia klocków. Dużym plusem w/w klocków jest to, że podczas zuzywania nie pyla mocno felg (pyl jest jasny i nie widac go prawie na felgach) z tyłu mam klocki Roadhouse (felgi sa czarne od pyłu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoliszcze Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Do tego TRW bardziej pylą, co jest wyczynem, bo klocki ATE już cholernie felgi brudziły. Edit: żeby nie było, kombinacja ATE/TRW nie hamuje źle, po prostu wcześniej było jeszcze lepiej. Co użytkownik to inna opinia... Wcześniej w tym temacie ktoś się wypowiadał, że klocki TRW nie pylą, a tu taki zonk; Ogólnie wychodzi na to, że dopóki nie spróbuję, to się nie przekonam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.