Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić patrola? Masz pytania? Pytaj tutaj


Gość tho-mas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hallo!

W swojej nieświadomości i maluczkości spowodowanej stawianiem pierwszych kroków na forum błądziłem po innych wątkach.

Dziękuję bardziej doświadczonym że odpowiednio mną pokierowali.

Dlatego jeszcze raz zapytam :

Co sadzą Panie i Panowie na temat tego Patrola?

 

http://moto.gratka.pl/tresc/12324570.html

 

 

 

Pozdrawiam serdecznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hallo!

W swojej nieświadomości i maluczkości spowodowanej stawianiem pierwszych kroków na forum błądziłem po innych wątkach.

Dziękuję bardziej doświadczonym że odpowiednio mną pokierowali.

Dlatego jeszcze raz zapytam :

Co sadzą Panie i Panowie na temat tego Patrola?

 

http://moto.gratka.pl/tresc/12324570.html

 

 

 

Pozdrawiam serdecznie!

 

Podwyższony, mógł parę "kilo" przerzucić w swoim życiu. Na fotkach wygląda pięknie, a ja takich pięknych aut się boję, a jeszcze jak komisowe to włosy dęba na plecach stają.

Dowiedz się o nim więcej, bo ktoś nim jeżdził w kraju. Y61 i silnik 116 kM bez intercoolera, jakiś "biały kruk" ? Ostrożnie. ;) No te 152000 km,- cholera jakos tego nie kupuję. ;)

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem z ciekawości pod nr z ogłoszenia i auto już jest zaliczkowane więc raczej nic z tego trzeba szukać dalej :)

 

Jaycobe, mnie się ten Patrol podoba. Przebieg podany w milach i rok w kraju. Do tego niezniszczone wnętrze i fajny z zewnątrz. Cena rozsądna. No i motor 4,2 ! Gdyby zaliczkodawca zrezygnował drążyłbym temat. Może ktoś sprowadził go dla siebie i sprzedaje z powodu rozczarowania dynamiką silnika ? Auto warte sprawdzenia w dobrym warsztacie pod kątem ewentualnej przekładki, bezwypadkowości i stanu technicznego.

 

Clipp, tekst z zapalniczką super, ha, ha ! Dobre ! Ten Patrol z Gratki to wersja Sahara z podwójnym dachem. Wychodziły z silnikiem 2,8 na mechanicznej pompie. Właśnie tych motorków najbardziej dotyczy problem przegrzewania głowic.

Edytowane przez Niebora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hallo!

W swojej nieświadomości i maluczkości spowodowanej stawianiem pierwszych kroków na forum błądziłem po innych wątkach.

Dziękuję bardziej doświadczonym że odpowiednio mną pokierowali.

Dlatego jeszcze raz zapytam :

Co sadzą Panie i Panowie na temat tego Patrola?

 

http://moto.gratka.pl/tresc/12324570.html

 

 

 

Pozdrawiam serdecznie!

 

podpowiem tylko ze wystawiony tez jest na mobile.de

 

 

 

ps. przejrzalem spora oferte na mobile i przebiegi ksztaltuja sie od 135 000 do +- 300 000 kraje pochdozenia wlochy holandia niemcy rumunia szukalem w cenie do 30 000 zeta oczywiscie dla Y61 wiec te 152000 teoretycznie nie musza byc krecone ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpowiem tylko ze wystawiony tez jest na mobile.de

 

 

 

ps. przejrzalem spora oferte na mobile i przebiegi ksztaltuja sie od 135 000 do +- 300 000 kraje pochdozenia wlochy holandia niemcy rumunia szukalem w cenie do 30 000 zeta oczywiscie dla Y61 wiec te 152000 teoretycznie nie musza byc krecone ;P

Kupując w Polsce samochód od handlarza masz 99% ze ma "kopnietą szafę". Taka jest rzeczywistość. Pytanie tylko ile mu zdjęto.- jeśli jedynie 150 tys to nie ma tragedii. Jesli 400tys to już mniej ciekawie. :D Jak chcesz sobie poprawić humor,- to teoretycznie jest to możliwe, ze to co w ogłoszeniu to i w rzeczywistości. ;)

 

A założenie że Włosi, Niemcy, Rumunii i inni nie potrafią skręcić przebiegu, też raczej mylne. Kupując bezpośrednio od pierwszego właściciel - jest nadzieja że przebieg prawdziwy. No chyba że to Turek, Rumun, Polak, Rosjanin albo "ktoś z tej półki" :)

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując w Polsce samochód od handlarza masz 99% ze ma "kopnietą szafę". Taka jest rzeczywistość. Pytanie tylko ile mu zdjęto.- jeśli jedynie 150 tys to nie ma tragedii. Jesli 400tys to już mniej ciekawie. :D Jak chcesz sobie poprawić humor,- to teoretycznie jest to możliwe, ze to co w ogłoszeniu to i w rzeczywistości. ;)

 

A założenie że Włosi, Niemcy, Rumunii i inni nie potrafią skręcić przebiegu, też raczej mylne. Kupując bezpośrednio od pierwszego właściciel - jest nadzieja że przebieg prawdziwy. No chyba że to Turek, Rumun, Polak, Rosjanin albo "ktoś z tej półki" :)

 

heheh jasne ze nie tylko my krecimy :) ogloszenia ktore przegladalem pare to komisy przy salonowe ale byly tez od prywatnych ludzi

 

druga sprawa 2,8 i tak kiedys padnie i tak wiec ...... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam Wszystkich

 

Dopiero co zapoznaję się z samochodami 4*4 ale coś mnie wzięło żeby takie monstrum kupić. Chciałbym zapoznać się z dodatkowymi informacjami które pomogą mi wybrać coś ciekawego. Samochód chcę kupić za około rok ale z doświadczenia wiem że nie jest łatwo coś znaleźć w dobrym stanie i trzeba się znać żeby patrzeć tam gdzie będzie kosztować.

Co mnie interesuje:

Nissan Patrol Gr1 Y60 Long

Silniki albo 2.8 albo 4.2

na temat 2,8 naczytałem się że głowice pękają, i są dobre ale nie do końca:(

czyli trochę ostrożna jazda bo będzie drogo,

na temat 4,2 przeczytałem że są wytrzymałe

 

ale teraz jest pytanie, ile kosztuje obsługa silnika 4,2, bo zdaję sobie sprawę że jest to raczej silnik rzadki, paski rozrządu i te sprawy , czy niema problemu z zakupem, i oczywiście co jak coś poleci - czy po prostu od razu brać nowy,

czy są jakieś alternatywy to znaczy do zamiast 2,8 włożyć coś innego

 

napędy, czytałem że nie można nim jeździć na asfalcie z włączonym 4*4, przykra jeśli się da to zmienić bym był zainteresowany,

 

najchętniej bym kupił już podniesiony o 4" co najmniej, tak szukam trochę wskazań ile by podniesienie go kosztowało, gdybym kupił standard, znalazłem że coś takiego używka około 4500 plus robocizna,

 

zastanawiałem się w późniejszym planie gdyby silnik taki 2,8 by się sypał włożyć 6,2 lub 6,5 ale też się nie orientuję ile to wychodzi z tego co czytałem około 23000zł,

 

a poco mi ten samochód, do przebudowy i to diametralnej, dlatego tak istotna jest dla mnie mechanika cała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz przebudować czyli włożyć kupę kasy w stary samochód, to radziłbym sprowadzić porządny sprzęt samemu, ponieważ ładowanie pieniędzy w rzącha nie ma sensu - o ofertach handlarzy pisał już Clipp. Żeby zobrazować sytuację na naszym rynku powiem, że kolega, który pracuje w serwisie w Niemczech, kupuje tam samochody, przywozi do Polski, robi kosmetykę, usuwa usterki i wywozi do Reichu, bo za dobre auto Niemiec zapłaci mu dużo więcej niż Polak. U nas ludzie wolą złom byle cena była niska. Handlarze muszą dostosować się do rynku, bo do samochodów w dobrym stanie musieliby dokładać.

Jeśli chodzi o silnik 2,8 to nie ma tragedii - przegrzać głowicę można w ekstremalnych przypadkach:

- ciągając przyczepy przy nieodpowiedniej technice jazdy,

- podczas długotrwałej jazdy z dużą prędkością,

- katując auto w terenie bez reduktora,

- zakładając większe koła bez zmiany przełożeń w mostach,

- zaniedbując wymianę oleju.

Jest też wskaźnik temperatury, który służy uniknięciu takich niespodzianek.

Defender ma motorek 2,5, prędkość max. 120 km/h i nic się nie dzieje.

Podstawowym problemem w Y60 będzie korozja. Dlatego polecałbym sprowadzić auto z Włoch. Nie używają tam w zimie żrących chemikaliów i można znaleźć dwudziestoletnie samochody bez rdzy.

Zresztą Włochy to jedyna możliwość, ponieważ Niemcy i Belgia są już całkowicie wytrzebione z Patroli nadających się do jazdy a zakup bezwypadkowego, serwisowanego auta od pierwszego właściciela jest prawie niemożliwy (tam też jest moda na Patrole, Landcruisery i Gelendy więc takie auta nie pojawiają się nawet w ogłoszeniach - trzeba mieć na miejscu rodzinę lub przyjaciół żeby kupić coś sensownego).

Edytowane przez Niebora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich. Zaczne typowo... Mam zamiar kupic w niedalekiej przyszlości Patrola w granicach 2000 roku, do 35000zł. Kilka miesiecy temu sprzedałem Mevericka. Nie jezdziłem nim zbyt dlugo za to baaaardzo sie rozczarowałem (A4 quatro lepiej radzi sobie na błocie, śniegu i w ogole) wierze ze blokada dyferencjalu (mechanizmu różnicowego) rozwiąże moje wątpliwosci. Pomimo wysokiej ceny decyduje sie na Patrola bo ma nieskazitelna opinie i ma z tego co wiem wszelakiego rodzaju blokady co sprawia ze wyjedzie wszedzie, choc nie mam najmniejszego zamiaru uzywac auta jako off roadu, poprostu bede ciagał przyczepe z konmi (2tony) i nie moge sobie pozwolic zeby gdziec nie wyjechac (zasniezona gora) ze wzgledu na bezpieczenstwo zwierzat. Jak widzicie jestem totalnym laikiem w temaci wiec bardzo prosze o kilka minut waszego czasu i piszcie o wszystkim, poczawszy od tego jaki model wybrac (w gre wchodzi tylko long), silnik, rok, wyposazenie, spalanie ceny eksploatacji, napraw doslownie o wszystkim. Mam nadzieje ze wasze doswiadczenie pomoze mi w najlepszym wyborze. Z gory dziekuje, zycze wszystkim szerokich drog i pozdrawiam. iwonamarcindunat@interia.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

dalej jestem na etapie zbierania informacji na temat Y60

i intryguje mnie to czym różnią się te dwa modele

 

http://moto.allegro.pl/nissan-patrol-2-8-diesel-i1439168643.html

 

 

http://moto.allegro.pl/patrol-zima-nie-straszna-i1429060966.html

 

http://otomoto.pl/nissan-patrol-2-8-d-C6244474.html

 

oczywiście kształtem ale czy szło za tym coś jeszcze, czy były jakieś różnice

trochę jestem tym zaskoczony bo wygląda to tak jakby starszy model był produkowany wraz z nowym

z góry tłumacze się ze nie orientuję się w tych samochodach i zdaję sobie że te pytanie może byc dla

znawców po prostu idiotyczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hallo!

W swojej nieświadomości i maluczkości spowodowanej stawianiem pierwszych kroków na forum błądziłem po innych wątkach.

Dziękuję bardziej doświadczonym że odpowiednio mną pokierowali.

Dlatego jeszcze raz zapytam :

Co sadzą Panie i Panowie na temat tego Patrola?

 

http://moto.gratka.pl/tresc/12324570.html

 

 

 

Pozdrawiam serdecznie!

 

Byłem,widziałem i wiem że ten samochód jeszcze długo będzie stał w komisie.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście polecałbym raczej silnik 2,8 ETi 129 KM z pompą sterowaną przez ECU (dużo żwawszy i trudno go przegrzać).

 

 

Serdecznie witam milosnikow Patroli tych szczesliwcow ktorzy juz posiadaja i tych ktorzy ciagle szukaja. Ja musze sie zaliczyc do tej drugiej, mniej szczesliwej grupy. no ale wszystko przede mną.

kolekcjonuje wszystkie info niezbedne w oszacowaniu i kupieniu w miare nienagannego Patrola, jedno z nich dotyczy silnika RD2,8 ETi, powiedzcie mi prosze czy wszystkie Patrole o mocy 129KM byly wyposażone w silnik ETi i w pompe sterowana przez ECU???

znalazlem rowniez ogloszenie "sprzedam patrola 1999 2.8 o mocy 131KM" i tak sie zastanawiam czy to jakis błąd a moze byly silniki 2KM mocniejsze???

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bjufyqd2xyrg

to wlasnie on. jaka wasza opinia na temat powyzszego autka???

i jeszcze moze takie trzy

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bi3d4scuu3nc

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b4aoazqd1es1

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b1brhumgzgky

 

pozdrawiam

Edytowane przez tyci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie Patrole 129 PS są na pompie rotacyjnej sterowanej przez ECU. W specyfikacjach technicznych występuje też silnik 131 PS ale w instrukcji fabrycznej go nie mam.

Co do ofert z linków, to 3 pierwsze są od Turków a ostatnia od Ruskiego. W żadnej nie ma wzmianki o bezwypadkowości.

Ten pierwszy wygląda najlepiej, w drugim tapicerka, pedały i gałka zmiany biegów są zbyt zużyte jak na 142 tys. km. - porównaj np. ze zdjęciami tej oferty: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=139934671&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=18700&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&maxMileage=100000&customerIdsAsString=&doorCount=FOUR_OR_FIVE&lang=de&pageNumber=1

Przy trzecim jest informacja, że do końca był serwisowany w autoryzowanym serwisie.

W ostatniej ofercie podają, że był robiony silnik i samochód jest świeżo malowany.

Trzeba dzwonić i wypytać o szczegóły. Osobiście jednak kupuję auta tylko od Niemców.

Edytowane przez Niebora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie Patrole 129 PS są na pompie rotacyjnej sterowanej przez ECU. W specyfikacjach technicznych występuje też silnik 131 PS ale w instrukcji fabrycznej go nie mam.

Co do ofert z linków, to 3 pierwsze są od Turków a ostatnia od Ruskiego. W żadnej nie ma wzmianki o bezwypadkowości.

Ten pierwszy wygląda najlepiej, w drugim tapicerka, pedały i gałka zmiany biegów są zbyt zużyte jak na 142 tys. km. - porównaj np. ze zdjęciami tej oferty: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=139934671&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=18700&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&maxMileage=100000&customerIdsAsString=&doorCount=FOUR_OR_FIVE&lang=de&pageNumber=1

Przy trzecim jest informacja, że do końca był serwisowany w autoryzowanym serwisie.

W ostatniej ofercie podają, że był robiony silnik i samochód jest świeżo malowany.

Trzeba dzwonić i wypytać o szczegóły. Osobiście jednak kupuję auta tylko od Niemców.

 

dzieki wielkie za info

faktycznie ciezko w tych czasach trafic Niemca w Niemczech :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba dużo cierpliwości. Swojego szukałem przez 5 miesięcy. Teraz jest dużo gorzej bo Patrole w Reichu są już wytrzebione. Tam też jest moda na 4x4. Radziłbym szukać we Włoszech.

Edytowane przez Niebora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Trzeba dużo cierpliwości. Swojego szukałem przez 5 miesięcy. Teraz jest dużo gorzej bo Patrole w Reichu są już wytrzebione. Tam też jest moda na 4x4. Radziłbym szukać we Włoszech.

zero czlowieka we Wloszech. a dobrego parcha chcial bym bardzo :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba dużo cierpliwości. Swojego szukałem przez 5 miesięcy. Teraz jest dużo gorzej bo Patrole w Reichu są już wytrzebione. Tam też jest moda na 4x4. Radziłbym szukać we Włoszech.

zero czlowieka we Wloszech. a dobrego parcha chcial bym bardzo :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

No, jak za samochód który nowy kosztował koło 200 tyś. zł, to cena rzeczywiście dobra. W zeszłym roku kolega kupił ten sam rocznik w długiej wersji i opcji Elegance za dwa razy tyle. Przebieg 80 tyś. i naszym zdaniem spora szansa, że prawdziwy. I to też była niezła cena.

 

Jak teraz patrzę na Allegro, to za te Patrole są jakieś śmieszne ceny! Poniżej 35 tyś. zł za długiego Patrola z silnikiem 3.0 to jakiś żart. Terenówki nie tracą tak na wartości. Jakaś Kia czy Hyundai mogą osiągnąć ten pułap, ale tam i cena wyjściowa jest dużo niższa.

 

To samo widzę z Toyotami - z Prado i Land Cruiserem. Ten sam rocznik, podobny przebieg, taka sama opcja, cena jednego 60 tyś, a drugiego 35 tyś. Pieprzeni handlarze wciskają ścierwo, które ledwo za bramę wyjedzie, a ludzie szczęśliwi, że kupili "okazję"... A później okazuje się, że milion przebiegu, łatana podłoga i trzeci silnik z kolei, który właśnie się kończy. A propos liczników, to na innym forum wybuchła ostatnio dyskusja na ten temat, która rozpoczęła się od znalezienia tego typu "ogłoszenia": http://allegro.pl/listing.php/search?category=18557&sg=0&order=t&string=korekta+licznika

 

Teraz to jest profesjonalna usługa, której jak nie nazwie się "korektą" tylko "cofaniem", to usługodawca jest obrażony. Nie wierzę, to jakiś absurd, przy czym nie wiedziałem, że na TAKĄ skalę, aby budować sobie na tym biznes! I wszystko zgodnie z prawem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich kolegów.

Przyszedł już czas, abym poradził się praktyków. Poświeciłem sporo czasu na zgłębiebie tematu 4x4 w teorii. Proszę o radę w wyborze marki i modeli. Pierwszy był Mercedes g w460, ale do rzeczy.

1. Mogę przeznaczyć do 20tys. (dobrze by było abym nie musiał wkładać przez pierwsze 0,5 roku).

2. Głównie (95%) będę jeździł po czarnym,

3. Zimą chcę odśnieżać 4000 m2 placu,

4. Pompa wtryskowa musi lubić czerwoną (diesel)

 

Z góry dziękuję

 

P.S.

Jeżeli ktoś chciałby żebym obejrzał, zrobił zdjęcia jakiemuś "parchowi" z Trómiasta to może liczyć na mnie

 

Pozdrawiam

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...