Gość mystic Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 (edytowane) . Edytowane 27 Marca 2011 przez mystunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Słusznie gada. Zdrowe podejście do sprawy. Tylko nie wyliczaj wkładu co do złotówki, bo i tak wyjdzie 30% więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Rozwińcie temat, proszę o więcej opinii Serdeczne dzięki , pozdrawiam 6.2 V8 diesel ... pojemność robi wrażenie ... jednak gdybyś go zobaczył na palecie parskną byś śmiechem i zapytał się gdzie jest ten silnik z Hummera Silnik jest mały wygląda jak 4 cylindry z dwóch stron Wchodzi 6.5 litra oleju Pompa mechaniczna żrąca każdy rodzaj paliwa Silniki bardzo żywotne ... 300-500 tyś mil ... i tak nigdy tego nie przejeździmy 160 koni w wersji HD wojskowe ... 488 Nm Start konstrukcyjnie , bulgoczący diesel Spalanie waha się od 14 do 17 litrów .... wszystkich rodzai paliw dieslo-podobnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mystic Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 (edytowane) . Edytowane 27 Marca 2011 przez mystunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Jak taki potworek działa z seryjną skrzynią patrolowksą ? Generalnie z każdą skrzynią od Patrola 3.0 lub 4.2 ... 6.2 kapitanie robi w automacie Skrzynia Patrolowska wytrzymuje z powodzeniem 400 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mystic Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 (edytowane) . Edytowane 27 Marca 2011 przez mystunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Jak zamierzasz go liftować i przeszczepiać serce to patrz na blachę i głównie ramę, którą i tak polecam zakonserwować Silnik jeszcze jak jest dobry to komuś opchniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mystic Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 (edytowane) . Edytowane 27 Marca 2011 przez mystunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 (edytowane) Montaż silnika nie koliduje z innymi pracami ... jak stryjenka uważa i na co stryjenkę stać Edytowane 6 Października 2010 przez OFF-ROADER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Serrrek Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) Co sądzicie na temat tego auta: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C15865481 W 2006 roku przyjechał do Polski z Holandii, tutaj miało jednego użytkownika, dwóch właścicieli. Nie wiem jeszcze czy silnik był wymieniany/naprawiany. Według książki serwisowany regularnie, zawsze w ASO. Drzwi kierowcy były malowane, cała reszta OK. Według serwisu: -wymiana pasków zbiorczych -regulacja łożyska kół przednich -wymiana klocków hamulcowych przód i tył -wycieki z pompy wspomagania -Zapocenia silnika w prawej i tylnej części(do dalszej weryfikacji) -Uzupełnienie oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego -Uzupełnienie oleju w silniku -regulacja hamulca ręcznego VIN: JN1TESY61U0003673 http://www.japancars.ru/cat/nissan/index.php?x=BA1&vin=JN1TESY61U0003673&pn=15&cat=107 Edytowane 3 Listopada 2010 przez Serrrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ravik Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Witajcie! Zamierzam kupić Patrola. Najważniejsze dla mnie jest zastosowanie auta wiec do tego zamierzam dobrać odpowiedni model. Samochód ma mieć zastosowanie wyprawowe, począwszy od Rumuni, Islandii po Saharę. Ale topienie auta w błocie mnie nie interesuje, tylko wyprawy. Słyszałem Że silnik 2,8 TD ma problemy z głowicami i że podobno najlepszy jest 4,2 D lub TD (możecie poradzić który bardziej). Co do budy bardziej podoba mi się Y61 niż Y60 ale wiadomo - nie jest to najważniejsze - proszę o porady co polecacie z własnego doświadczenia. Pozdrawiam Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Na dalsze wyprawy wybrałbym Landcruisera HDJ 100 ze względu na większy komfort jazdy. Patrol ciężko się prowadzi w dalszych trasach. Problem przegrzewania głowic dotyczył głównie 2,8 td z mechaniczną pompą (115 KM). W celu usunięcia tej przypadłości zastosowano pompę VE z elektromagnetycznym regulatorem ciśnienia, sterowaną przez ECU. Problem przegrzewania może wystąpić przy ciągnięciu ciężkich przyczep z dużą prędkością. Dzieje się tak na skutek dużego obciążenia turbiny, która potrafi zagotować olej. Jeśli eksploatować go normalnie, nie wciskać na autostradzie pedału w podłogę, redukować biegi przy ciąganiu przyczep, wymianiać regularnie olej, nic złego sie nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) Na dalsze wyprawy wybrałbym Landcruisera HDJ 100 ze względu na większy komfort jazdy. Patrol ciężko się prowadzi w dalszych trasach. Problem przegrzewania głowic dotyczył głównie 2,8 td z mechaniczną pompą (115 KM). W celu usunięcia tej przypadłości zastosowano pompę VE z elektromagnetycznym regulatorem ciśnienia, sterowaną przez ECU. Problem przegrzewania może wystąpić przy ciągnięciu ciężkich przyczep z dużą prędkością. Dzieje się tak na skutek dużego obciążenia turbiny, która potrafi zagotować olej. Jeśli eksploatować go normalnie, nie wciskać na autostradzie pedału w podłogę, redukować biegi przy ciąganiu przyczep, wymianiać regularnie olej, nic złego sie nie stanie. No to żeś zrobił reklamę Jakim funduszem dysponujesz ? To jest podstawowe pytanie. Ja bym nie czepiał się tak kurczowo Toyoty, chociaż nic do 100, czy 90 nie mam. Nawet rozglądam sie za 90 w dobrym stanie, ale nie dlatego ze Patrol jest BE. A tak poważnie to ja typuje Y61 4.2 długi koniecznie. Wyjsciem też jest 2.8 ale jak sam wiesz to tylko 2.8. Temperaturą, grzaniem bym się nie przejmował zbytnio. Jeżeli już go wcześniej ktoś nie zagotował i uszczelka jest oryginał to możesz spać spokojnie. Oczywiście wcześniej obejrzyj chłodnice, a najlepiej wymien z automatu na nową /jak myślisz o Afryce płn./ , wymień wiskozę, wymień korki w chłodnicy i zbiorniczku wyrównawczym - odpowiadają za odpowiednie ciśnienie w układzie chłodzenia, sprawdz wydajność pompy wody, sprawdz termostat, a najlepiej zmien na oryginał, zalej odpowiednim płynem . Wiekszość problemów z grzaniem się mają Ci którzy zapomnieli że układ chłodzenia to nie tylko to co wlewasz do chłodnicy. Jak będziesz użytkował zgodnie ze zdrowym rozsądkiem,wyeliminujesz "druciarstwo" i wyłączysz "ciśnienie" oraz "amok" będzie wiernym kompanem i nigdy Cie nie zawiedzie. A jak już chcesz bardziej wnikać w temat to zawsze możesz zwiekszyć tempo przepływu płynu, wywalić klimę bo jej chłodniczka zasłanią tą właściwą, zostawić elektryka od klimy i włączać go ręcznie, bądz automatycznie przez dodatkowy czujnik temperatury. itd. Patrol wbrew pozorom jest naprawdę fajnym autem wyprawowym i porównując go do Toyoty w kilku kwestiach ją przerasta Sztywne mosty /szt.2/ .Trwalsza blokada tylnego dyfra. Silnik - czy to 2.8, czy 4.2 mniej delikatny i skomplikowany niż legendarny D-4D /subiektywna ocena/ Co do komfortu jazdy jest naprawdę dobrze. Spraw se taki i "wyprawuj się" Edytowane 22 Listopada 2010 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ravik Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) No to żeś zrobił reklamę Jakim funduszem dysponujesz ? To jest podstawowe pytanie. Ja bym nie czepiał się tak kurczowo Toyoty, chociaż nic do 100, czy 90 nie mam. Nawet rozglądam sie za 90 w dobrym stanie, ale nie dlatego ze Patrol jest BE. A tak poważnie to ja typuje Y61 4.2 długi koniecznie. Wyjsciem też jest 2.8 ale jak sam wiesz to tylko 2.8. Temperaturą, grzaniem bym się nie przejmował zbytnio. Jeżeli już go wcześniej ktoś nie zagotował i uszczelka jest oryginał to możesz spać spokojnie. Oczywiście wcześniej obejrzyj chłodnice, a najlepiej wymien z automatu na nową /jak myślisz o Afryce płn./ , wymień wiskozę, wymień korki w chłodnicy i zbiorniczku wyrównawczym - odpowiadają za odpowiednie ciśnienie w układzie chłodzenia, sprawdz wydajność pompy wody, sprawdz termostat, a najlepiej zmien na oryginał, zalej odpowiednim płynem . Wiekszość problemów z grzaniem się mają Ci którzy zapomnieli że układ chłodzenia to nie tylko to co wlewasz do chłodnicy. Jak będziesz użytkował zgodnie ze zdrowym rozsądkiem,wyeliminujesz "druciarstwo" i wyłączysz "ciśnienie" oraz "amok" będzie wiernym kompanem i nigdy Cie nie zawiedzie. A jak już chcesz bardziej wnikać w temat to zawsze możesz zwieszyć tempo przepływu płynu, wywalić klimę bo jej chłodniczka zasłanią tą właściwą, zostawić elektryka od klimy i włączać go ręcznie, bądz automatycznie przez dodatkowy czujnik temperatury. itd. Patrol wbrew pozorom jest naprawdę fajnym autem wyprawowym i porównując go do Toyoty w kilku kwestiach ją przerasta Sztywne mosty /szt.2/ .Trwalsza blokada tylnego dyfra. Silnik - czy to 2.8, czy 4.2 mniej delikatny i skomplikowany niż legendarny D-4D /subiektywna ocena/ Co do komfortu jazdy jest naprawdę dobrze. Spraw se taki i "wyprawuj się" Dziękuje za odpowiedź. W międzyczasie czytałem o silnikach 6.5 V8 ale to już inna bajka Ciśnienie już dawno wyłączyłem Wybór padnie prawdopodnie na Y61 4.2 - dwa sztywne mosty - podobno bardziej trwałe niż w Toyocie i silnik 4.2 przemawiają wyraźnie za takim rozwiązaniem Co do silnika to jeszcze mam takie pytanie: czy 4.2 w Y61 bez turbo znajdę - tzn czy wyjeżdzały takie z fabryki? Edytowane 22 Listopada 2010 przez ravik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) Dziękuje za odpowiedź. W międzyczasie czytałem o silnikach 6.5 V8 ale to już inna bajka Ciśnienie już dawno wyłączyłem Wybór padnie prawdopodnie na Y61 4.2 - dwa sztywne mosty - podobno bardziej trwałe niż w Toyocie i silnik 4.2 przemawiają wyraźnie za takim rozwiązaniem Co do silnika to jeszcze mam takie pytanie: czy 4.2 w Y61 bez turbo znajdę - tzn czy wyjeżdzały takie z fabryki? Tak Z tego co kojarzę to był zwykły 4.2d, 4.2td, i 4.2td z intercoolerem Ale Igor powinien to zweryfikować. analogicznie 123hp, 158hp, 170hp A czemu chcesz bez doładowania ? Edytowane 22 Listopada 2010 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ravik Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Tak Z tego co kojarzę to był zwykły 4.2d, 4.2td, i 4.2td z intercoolerem Ale Igor powinien to zweryfikować. analogicznie 123hp, 158hp, 170hp A czemu chcesz bez doładowania ? Te silniki powinny być najtrwalsze, analogicznie jak silniki serii HZ w Toyocie. Jestem w błędzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) Te silniki powinny być najtrwalsze, analogicznie jak silniki serii HZ w Toyocie. Jestem w błędzie? I tak, i nie Generalizując doładowanie skraca żywoty silników, ale myśle iż przy 4.2 nie będzie to aż tak "duży skrót", a te pare koników więcej daje większą frajdę z jazdy. Pamiętaj że budując wyprawówkę dołożysz pare kilo, - większe opony 33 a może 35 cali, pewno zderzaki, może winda i płyta pod nią, bagażnik dachowy , solidne progi, może nawet dwa koła na zapas, trapy i inny szpej. Zresztą sam bagaż osobisty na wyprawę też będzie miał swoją wagę. Karnistry z wodą z paliwem, może namiot dachowy, osłony drążków, reduktora itp itd. Cóż 250 może nawet 350 kg więcej - zależy od fantazji, a Patrol z natury jest ciężki. Oczywiście to nie znaczy że 4.2 niedoładowany nie poradzi sobie z czymś takim, ale te kilka koni więcej, zawsze zapewni trochę lepszy komfort, szczególnie w górzystym, czy piaszczystym terenie. Ja mam 2.8 i jakieś 150-200 kg nadwagi w stosunku do fabryki, i da się jeżdzić, nawet z tym motorem. Cudów nie ma, ale to przecież nie wyścigówka. Edytowane 22 Listopada 2010 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariosafari Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 znajomy sprzedaje w tej samej wsi co ja mieszkam http://otomoto.pl/nissan-patrol-4-2-diesel-bez-turbo-C15905608.html oryginalnie 4,2 D lewostronna kierownica, z tego co sie orientuje ktos juz sprawdzal VIN w Nissanie i bylo OK. M Dziękuje za odpowiedź. W międzyczasie czytałem o silnikach 6.5 V8 ale to już inna bajka Ciśnienie już dawno wyłączyłem Wybór padnie prawdopodnie na Y61 4.2 - dwa sztywne mosty - podobno bardziej trwałe niż w Toyocie i silnik 4.2 przemawiają wyraźnie za takim rozwiązaniem Co do silnika to jeszcze mam takie pytanie: czy 4.2 w Y61 bez turbo znajdę - tzn czy wyjeżdzały takie z fabryki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek2202 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 (edytowane) Witam kolegów.Jako zwolennik japońskiej mysli technicznej, chciałem przesiąść się sporadycznie do Patrola - chodzi głownie o wyprawy wędkarskie w raczej niezbyt cięzki teren, głownie podmokły, dziurawy, z kilkoma górkami i dołkami Już nie pytam, na co zwrócic uwagę, bo w aucie tego typu, to juz chyba wszytsko trzeba sprawdzić solidnie przez zakupem (zresztą poczytałem na forum, czemu się przyjrzeć wyjątkowo dokłądnie). Potzrebuję auto na 5 miejsc (no i jakaś przestzreń ładunkowa na wędkarskie manele;)). Pytanko tylko z jakim silnikiem auto wybrać (czy ten 2,8 wystarczy?), na jakim poziomie kształtuje się spalanie w terenie i w miescie? Nie chciałbym rezygnować z obecnego auta (Patrol miałby być tylko na rybki), ale gdyby eksploatacja nie była droga, a awaryjnośc minimalna - mozliwe,że przesiądę sie na stałe Przyczep nie przewidziano do ciągania, a jedynie wypady z pełnym obładowaniem w środku Wiem,że dla Was to może banalne pytania, ale z góry dziękuje za odpowiedzi i podpowiedzi. P.S.Może jest jakiś kolega z Poznania, który takowe auto posiada i wolną chwilą, na żywej materii opowie o plusach i minusach tego auta. Edytowane 2 Grudnia 2010 przez arek2202 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mystic Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 (edytowane) . Edytowane 27 Marca 2011 przez mystunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 witam ponownie, po miesiącach poszukiwań zwróciłem uwagę na autko które wkleił kolega piętro wyżej : http://otomoto.pl/ni...-C15905608.html Podjadę obejrzeć ze znajomym mechanikiem ze stacji Nissana , proszę podpowiedzieć na co spojrzeć poza tym, co obejrzy nissanowski mechanik . http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/27/?faqID=12&p=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Witam kolegów.Jako zwolennik japońskiej mysli technicznej, chciałem przesiąść się sporadycznie do Patrola - chodzi głownie o wyprawy wędkarskie w raczej niezbyt cięzki teren, głownie podmokły, dziurawy, z kilkoma górkami i dołkami Już nie pytam, na co zwrócic uwagę, bo w aucie tego typu, to juz chyba wszytsko trzeba sprawdzić solidnie przez zakupem (zresztą poczytałem na forum, czemu się przyjrzeć wyjątkowo dokłądnie). Potzrebuję auto na 5 miejsc (no i jakaś przestzreń ładunkowa na wędkarskie manele;)). Pytanko tylko z jakim silnikiem auto wybrać (czy ten 2,8 wystarczy?), na jakim poziomie kształtuje się spalanie w terenie i w miescie? Nie chciałbym rezygnować z obecnego auta (Patrol miałby być tylko na rybki), ale gdyby eksploatacja nie była droga, a awaryjnośc minimalna - mozliwe,że przesiądę sie na stałe Przyczep nie przewidziano do ciągania, a jedynie wypady z pełnym obładowaniem w środku Wiem,że dla Was to może banalne pytania, ale z góry dziękuje za odpowiedzi i podpowiedzi. P.S.Może jest jakiś kolega z Poznania, który takowe auto posiada i wolną chwilą, na żywej materii opowie o plusach i minusach tego auta. Arku; Używam Patrola do celów wędkarskich i mogę śmiało polecić. Jego zaletą jest możliwość dojazdu w trudnym terenie nad sam brzeg. Można jeździc nim na ryby o każdej porze roku i nie przejmować się błotem, śniegiem czy zaoranym polem. Tylko w bagnie się topi. W listopadzie jeździłem jeszcze na nocki. Żyłka i przelotki już zamarzały ale można było odpalić silnik i grzać się w samochodzie, obserwując przez szybę świetliki na sygnalizatorach. Efektem były spore karasie i leszcze w nocy oraz szczupaki nad ranem. Tylna kanapa jest spora i jedną noc można spokojnie na niej przespać. Patrol, dzięki drzwiom tylnym, ma też dobry dostęp do bardzo pojemnego bagażnika, co jest ważne przy długich zasiadkach. Wymarzone auto na ryby. Można też podczepić łódź i zwodować ją w dowolnym miejscu. Do wad trzeba zaliczyć duże koszty utrzymania, wysoką awaryjność silników 3,0, nieprecyzyjny układ kierowniczy, słabe hamulce, wysoki poziom hałasu, mułowatość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ganjaklb Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 (edytowane) witam szukam od dłuzszego czasu patrola w koncu cos sie trafilo tylko musze kawałek po niego jechac , przed wyjazdem chciałbym zasiegnac Waszej opini co o nim sadzicie http://moto.allegro.pl/sliczny-nissan-patrol-gr-2-8td-super-okazja-i1373889174.html gosc mowi ze dzisiaj nim przyjechał do pl na kołach niby wszystko cacy ale wiadomo jak to jest,przebieg jakis bardzo mały gosc pisze ze kupił go z jakiegos hotelu i ze niby mieli takie 4szt i słuzyły do dowozenia łudek nad jezioro, jutro chce go jechac ogladnac , co mozecie mi podpowiedziec i co powiecie o tym aucie na podstawie zdjec?? pzdr Edytowane 18 Grudnia 2010 przez ganjaklb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ganjaklb Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 witam szukam od dłuzszego czasu patrola w koncu cos sie trafilo tylko musze kawałek po niego jechac , przed wyjazdem chciałbym zasiegnac Waszej opini co o nim sadzicie http://moto.allegro.pl/sliczny-nissan-patrol-gr-2-8td-super-okazja-i1373889174.html gosc mowi ze dzisja nim przyjechał do pl na kołach niby wszystko cacy ale wiadomo jak to jest przebieg jakis bardzo mały gosc pisze ze kupił go z jakiegos hotelu i ze niby mieli talie 4szt i słuzyły do dowozenia łudek nad jezioro, jutro chce go jechac ogladnac , co mozecie mi podpowiedziec i co powiecie o tym aucie na podstawie zdjec?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 witam szukam od dłuzszego czasu patrola w koncu cos sie trafilo tylko musze kawałek po niego jechac , przed wyjazdem chciałbym zasiegnac Waszej opini co o nim sadzicie http://moto.allegro.pl/sliczny-nissan-patrol-gr-2-8td-super-okazja-i1373889174.html gosc mowi ze dzisja nim przyjechał do pl na kołach niby wszystko cacy ale wiadomo jak to jest przebieg jakis bardzo mały gosc pisze ze kupił go z jakiegos hotelu i ze niby mieli talie 4szt i słuzyły do dowozenia łudek nad jezioro, jutro chce go jechac ogladnac , co mozecie mi podpowiedziec i co powiecie o tym aucie na podstawie zdjec?? pzdr Ze zdjęć fajny Nie słuchaj gościa,- to handlarz który żyje z tego co sprzeda, w zasadzie nie pytaj nawet, tylko oglądaj dokładnie wszystko. Najlepiej zabierz ze sobą kogoś kto ma pojęcie o tym i tamtym i oglądać,- szukać dziury w całym. A przebieg to jakaś farsa, takie cudowne cyferki przy tym roczniku zdarzają się bardzo rzadko. Porównywalne do trafienia,- no "5" w Totka. Oglądaj dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.