Gość ninorno1 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 no tradycyjna śpiewka chandlarzyny : używany tylko w cyklu miejskim ale opony BFG mud-terrain Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ganjaklb Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 w przebieg to niewierze bo cuda zadko sie zdarzaja ale skoro gosc zdecydował sie napisac ze ma 110tys to moze cofnoł tylko o 100tys a to i tak by było dobrze ja na realny przebieg co do opon to wiem ze MT-ki ale jak latał w terenie to pewnie cos bedzie widac po nim jakies rysy itp szkody, zreszta co do ceny opon to przegioł tez ładnie za ta kase to by sie jakies 35" simexy kupiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 (edytowane) Ze zdjęć widzę że ma przelatane minimum 300-500 tyś ( gdyby faktycznie tyle miał to nie problem ) Z hakiem w Belgi służył jako holownik przyczep i przy tym przebiegu to mechaniczny złom Nie patrz na przebieg ... Policz , średnio na zachodzie taki samochód rocznie minimum robi 30-40 tyś km Ten ma 11 lat Edytowane 19 Grudnia 2010 przez OFF-ROADER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ganjaklb Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 kawał drogi miałem do niego i po waszych sugestiach sobie odpusciłem , tez mi sie nie podobało ze przyczepy targał , drogi tam maja pewnie lepsze niz u nas wiec pewnie był cisniety na trasie i mugł sie przegrzewac. no nic szukamy dalej a co powiecie o tym egzemplarzu, przebieg wiadomo ale tym przynajmniej ktos jezdził w pl jakis czas, opony ATki moze ktos go kojarzy http://otomoto.pl/nissan-patrol-C16772787.html pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Cześć, ja bym szukała w tej cenie ok. 30 tyś. w automacie i troszkę młodszego np. 2000/2001. Są takowe a moim zdaniem automat daje kolosalną różnicę komfortu jazdy takim spychaczem drogowym jakim jest Patrol, również w terenie Poza tym koledzy dobrze radzą żeby przed zakupem dokładnie obejrzeć Parcha z kimś kto się dobrze zna. Zawsze w używkach występują mankamenty ale niektóre mogą szybko zabić miłość do nowo nabytego autka Pozdro... Ps. mój mimo drobnych mankamentów ma się dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ganjaklb Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 (edytowane) witam kolezanke z innego forum , wiem jakie sa zalety automata jezdze XJ-tem 4,0 automat a parcha szukam dla ojca on kocha Diesle wiec go na patrola namowiłem. co do rocznika to chetnie bym kupił młodszego ale kasa ogranicza a po 2000 sa juz 3.0l 4cyl(a ojciec koniecznie chce 6garow), autko bedzie uzytkowane raczej lajtowo bo ojciec ma gospodarstwo i potrzebuje poobjezdrzac troche pola i od czasu do czasu konie gdzies przewiezc wiec maga ciezarow ciagac nie bedzie ,prubuje poprostu znalezc cos z nieprzegrzanym silnikiem i bez milionowego przebiegu a na patrolach sie jeszce zbytnio nieznam wiec pytam madrzejszych odemnie o rade wracajac do tego zielonego patrola co do niego link wkleiłem to gosc twierdzi ze jezdzi nim do pracy a w zime zona nim jezdzi wystawił mu go kolega ktory sprowadza auta z włoch i ma jakis tam komis przebieg raczej male szanse na to ze jest autentyczny, gosc podawł VIN co moge sie z niego dowiedziec (sprawdzic przebieg jak??) bo narazie znalazłem tylko pierdoły ze został wyprodukowany w 97r i jakie miał wyposarzenie. co mi jeszcze mozecie podpowiedziec na co zwroic szczegolna uwage mam do goscia 150km wiec niedaleko i pewnie w nowym roku wybiore sie obejrzec pzdr Edytowane 29 Grudnia 2010 przez ganjaklb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 (edytowane) witam kolezanke z innego forum Witam, witam po jeep'anego kolegę Po nr VIN to co nieco można się dowiedzieć jeśli autko sprowadzone z USA ( czy było rozbite itp.) a jeśli z Europy to raczej tylko dane techniczne i rok produkcji. Na pewno nie da się sprawdzić autentycznego przebiegu. Można podjechać do ASO (w ostatecznoći) i może coś więcej powiedzą po podłączeniu go do komp. Ale nie wiem czy warto Może koledzy się wypowiedzą mądrzej na ten temat. Ale to pewnie w 2011r. Bo mało kto teraz na forum wchodzi? Pozdrówki Edytowane 29 Grudnia 2010 przez Katrinka75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Witam, witam po jeep'anego kolegę Po nr VIN to co nieco można się dowiedzieć jeśli autko sprowadzone z USA ( czy było rozbite itp.) a jeśli z Europy to raczej tylko dane techniczne i rok produkcji. Na pewno nie da się sprawdzić autentycznego przebiegu. Można podjechać do ASO (w ostatecznoći) i może coś więcej powiedzą po podłączeniu go do komp. Ale nie wiem czy warto Może koledzy się wypowiedzą mądrzej na ten temat. Ale to pewnie w 2011r. Bo mało kto teraz na forum wchodzi? Pozdrówki A wcale nie, bo zglądam, niestety co kilka dni/tak to już bywa/ ale zaglądam Do Siego !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 (edytowane) kawał drogi miałem do niego i po waszych sugestiach sobie odpusciłem , tez mi sie nie podobało ze przyczepy targał , drogi tam maja pewnie lepsze niz u nas wiec pewnie był cisniety na trasie i mugł sie przegrzewac. no nic szukamy dalej a co powiecie o tym egzemplarzu, przebieg wiadomo ale tym przynajmniej ktos jezdził w pl jakis czas, opony ATki moze ktos go kojarzy http://otomoto.pl/nissan-patrol-C16772787.html pzdr Prezentowany egzemplarz jest z silnikiem 116 KM na mechanicznej pompie. Ich przypadłością było przegrzewanie głowicy. Osobiście polecałbym raczej silnik 2,8 ETi 129 KM z pompą sterowaną przez ECU (dużo żwawszy i trudno go przegrzać). Generalnie stan auta można określić po cenie - na zachodzie cena Patroli jest ściśle uzależniona od stanu technicznego. Odpal sobie mobile lub autoscouta, zobacz jakie są ceny w Niemczech i we Włoszech, dodaj akcyzę oraz koszty sprowadzenia a będziesz wiedział czego się spodziewać. Za 30 tysia to raczej albo po dzwonie, albo bardzo mocno wyeksploatowany. Edytowane 2 Stycznia 2011 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 (edytowane) Jako że mam x-traila, a on w teren się nie nadaje, chciałbym kupić sobie coś typowo w teren. Auto do pracy (geodezja)- do zabawy- no i łódeczka do ciągania w odległych planach... Warto kupić np. coś takiego?? http://otomoto.pl/nissan-patrol-2-8-td-oplacony-tanio-C16795963.html Ile na pakiet startowy trzeba wydać: czytałem faq z rajdy4x4 o patrolu i dużo czytam tamtego forum... ale tam jak się odezwę na dzień dobry to wiem jak mnie potraktują... Czy te sprowadzane jako ciężarowe to są padliny? Auto mam blisko, ale ja się słabo na tym znam... pod uwagę biorę też pajero krótkie 2,5td... P.S. auto ma też się rzucać trochę w oczy bo będzie obklejone reklamami... taki plan- jak będzie to się zobaczy Edytowane 3 Stycznia 2011 przez Umberto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Jako że mam x-traila, a on w teren się nie nadaje, chciałbym kupić sobie coś typowo w teren. Auto do pracy (geodezja)- do zabawy- no i łódeczka do ciągania w odległych planach... Warto kupić np. coś takiego?? http://otomoto.pl/nissan-patrol-2-8-td-oplacony-tanio-C16795963.html Ile na pakiet startowy trzeba wydać: czytałem faq z rajdy4x4 o patrolu i dużo czytam tamtego forum... ale tam jak się odezwę na dzień dobry to wiem jak mnie potraktują... Czy te sprowadzane jako ciężarowe to są padliny? Auto mam blisko, ale ja się słabo na tym znam... pod uwagę biorę też pajero krótkie 2,5td... P.S. auto ma też się rzucać trochę w oczy bo będzie obklejone reklamami... taki plan- jak będzie to się zobaczy Przynajmniej nic nie ma o przebiegu, - napewno wielki. Przez 18 lat ciężko pracował - Holender Cieżko ocenić ze zdjęć. Lakier biały metalik - bankowo drugi, albo może i trzeci . Jak nie sparszywiał od spodu to może warto oglądnąć. Pakiet startowy - różny może nawet być wyższy niż cena auta. Oglądać dokładnie Ej, na rajdach 4x4 nie jest tak zle,- trzeba było zaglądać tam kilka lat temu,- wtedy była jazda Przywitaj się i zapytaj, napewno Cię nie zjedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Umberto, jeśli chcesz kupić dobrego Patrola, to musisz sam po niego pojechać. Ostatnio widziałem u kolegi w warsztacie pięknego Y60 z przebiegiem 120 tys. km. Młody chłopak trafił go w Belgii. Oczywiście zostawia dla siebie. Można znaleźć ładne sztuki ale cena też jest adekwatna. W Hamburgu wyciągnęli np. VW Garbusa z 1974r z przebiegiem 228 km ! Stan fabryczny. 34 lata przestał u dziadka w garażu. Był zarejestrowany tylko przez 2 lata. Jest do wzięcia za 24 tys. EUR. Sam popatrz na zdjęcia: http://www.autobild.de/klassik/artikel/bremen-classic-motorshow-2011-1331650.html?bild=24&now=90#mmg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mystic Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 (edytowane) . Edytowane 27 Marca 2011 przez mystunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tenretni Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 (edytowane) Witam wszystkich. Jak wiekszosc w tym watku, trafilem tu gdyz chce kupic patrola i nie mam doswiadczenia w tym temacie. Znalazlem cos takiego: http://moto.gratka.pl/tresc/nissan-patrol-k160-3-3-diesel-1988r-12278385.html#4e90dbe2b58855bf,1 Warto? Edytowane 10 Stycznia 2011 przez tenretni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siksa Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 (edytowane) Witam. Sprzedaję PATROLA 3.0 TDi 160KM 2000r!!! tel. 511 663 909 http://otomoto.pl/nissan-patrol-pilnie-sprzedam-C16912031.html Edytowane 8 Stycznia 2011 przez siksa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Serrrek Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Witam, co sądzicie o takim patrolu: http://moto.allegro.pl/nissan-patrol-elegance-full-opcja-i1397262018.html Czy może on mieć jeszcze problemy z silnikiem? Auto ma służyć do jazdy na wakacje, ryby, grzyby, narty, będzie też jeździł po Warszawie ale w mniejszym stopniu bo do tego w założeniu ma służyć smarcik :)A może ktoś ma coś podobnego do sprzedania?:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siksa Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Witam, co sądzicie o takim patrolu: http://moto.allegro.pl/nissan-patrol-elegance-full-opcja-i1397262018.html Czy może on mieć jeszcze problemy z silnikiem? Auto ma służyć do jazdy na wakacje, ryby, grzyby, narty, będzie też jeździł po Warszawie ale w mniejszym stopniu bo do tego w założeniu ma służyć smarcik :)A może ktoś ma coś podobnego do sprzedania?:> lepiej bierz mego... Ty będziesz zadowolony i ja będę, a zarazem zaoszczedzisz na porządne zawieszenie kola stalowy zderzak wyciągarka i zrobisz prawdziwą terenówke na Warszawę... gdzie na wszystkich bedziesz patrzył z góry i nie szkoda będzie Ci metalowym zderzakiem zadrapań pozdrawiam i polecam http://otomoto.pl/nissan-patrol-pilnie-sprzedam-C16912031.html Zapraszam do obejrzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 (edytowane) Witam, co sądzicie o takim patrolu: http://moto.allegro.pl/nissan-patrol-elegance-full-opcja-i1397262018.html Czy może on mieć jeszcze problemy z silnikiem? Auto ma służyć do jazdy na wakacje, ryby, grzyby, narty, będzie też jeździł po Warszawie ale w mniejszym stopniu bo do tego w założeniu ma służyć smarcik :)A może ktoś ma coś podobnego do sprzedania?:> Bez oglądania tego samochodu mogę stwierdzić, że to mina. Cena jest nierealna jak na Patrola w nowej budzie a do tego bezwypadkowego i z tak niskim przebiegiem. Ceny bezwypadkowych egzemplarzy w dobrym stanie technicznym po facelifcie(GU-4) zaczynają się na zachodzie od 18 tys. EUR, co daje 72 tys. zł + koszty transportu, akcyza i rejestracja. Za taką cenę, jaką podaje sprzedawca są trzy możliwości: - był mocno bity (zapytaj czy lakier jest oryginalny i nie będzie niespodzianek jak przyjedziesz z miernikiem grubości lakieru), - padł silnik i został prowizorycznie naprawiony, by dał radę wyjechać za bramę, - ciągał trzytonowe przyczepy i większość podzespołów w nim klęka. Wrzuć sobie mobile.de lub autoscouta i zobacz ile kosztują egzemplarze po lifcie z takim przebiegiem. Skąd biorą się tanie "okazje", opisuje kolega na forum Kia Sorento: http://forum.klubsorento.pl/viewtopic.php?f=32&t=1693 Poproś sprzedawcę od dane i telefon poprzedniego właściciela, to zadzwonię i dowiem się jakie cuda dokonały się po przekroczeniu polskiej granicy. Tu masz link do sprzedawcy z Holandii, który ma sporą ofertę Patroli i podaje rzetelne informacje o stanie samochodu: http://home.mobile.de/home/searchresults.html?pageNumber=2&__lp=5&scopeId=AV&sortOption.sortBy=makeModelDescriptionSortField&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&grossPrice=true&customerIdsAsString=454439&lang=de&partnerHead=true&showZip=false&showModels=false&hideVehicleType=false Z zamieszczonych ofert wyraźnie widać jak bardzo jest zróżnicowana cena w zależności od stanu technicznego. W ostateczności, jeśli nie chcesz sam jechać i sprowadzić, mogę Ci dać namiar w Polsce na serwisowanego, bezwypadkowego 2,8. Edytowane 9 Stycznia 2011 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Serrrek Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Też mam właśnie przeczucie, że to jest jakaś mina a mam zbyt daleko żeby jechać i osobiście o tym się przekonać. Tego: http://moto.allegro.pl/nisan-patrol-7osob-polski-salon-i1389518485.html Oglądałem rok temu, nic mu nie dolega na pierwszy rzut oka, nie ciągnąłem go do ASO ale wątpię żeby coś tam wyszło. Aczkolwiek jak widać od roku nie może go sprzedać, zastanawiam się czy nie zaoferować mu jakieś przyjemniejszej dla mnie ceny. Może się zgodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 (edytowane) Ma na zdjęciach wykasowane tablice rejestracyjne. Czy sprzedający jest pierwszym właścicielem ? Zapytaj o: - VIN i dane poprzednich właścicieli - do kiedy był serwisowany w ASO i gdzie - skontaktuj się z ASO, właścicielami i z obu źródeł uzyskaj informacje o przeszłości samochodu. Jeśli samochód jest w porządku, sprzedający powinien udostępnić bez problemu wszystkie dane. Edytowane 10 Stycznia 2011 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KryH Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Witam Szanownych Grupowiczów prosząc o poradę gdzie najlepiej szukać Patrola koniecznie z silnikiem 4.2 z/bez turbo. Zastanawiam się nad kupnem wersji 5d do wypraw wakacyjnych. Wyjazdy są dłuższe i niekiedy do Afryki chociaż nadal Algieria ze swoimi wydmami jest zbyt niestabilna ale na Saharę wsch. (Tunezja) oraz zach. (Maroko) nasze dotychczasowe auta okazują się być za małe stąd wybór Patrola 4.2. Może jakaś zaprzyjaźniona firma specjalizująca się w tym autku (mieszkam a Krakowie) Ewentualnie zmiana silnika na 4.2 ale nie wiem jak z łapami silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Przynajmniej nic nie ma o przebiegu, - napewno wielki. Przez 18 lat ciężko pracował - Holender Cieżko ocenić ze zdjęć. Lakier biały metalik - bankowo drugi, albo może i trzeci . Jak nie sparszywiał od spodu to może warto oglądnąć. Pakiet startowy - różny może nawet być wyższy niż cena auta. Oglądać dokładnie Ej, na rajdach 4x4 nie jest tak zle,- trzeba było zaglądać tam kilka lat temu,- wtedy była jazda Przywitaj się i zapytaj, napewno Cię nie zjedzą Dziś przejeżdżałem obok i oglądałem m.in. tego patrola. Z zewnątrz tylko- nikogo nie wołałem do auta. Generalnie gościu ma (jedyny w okolicy) serwis 4x4 i sprowadza patrole. Stały jeszcze 2 Y60 jeden Y61 i terrano 2 wsio ciężarowe- tablice pozdejmowane. Ten biały wygląda na trochę zmęczony życiem z zewnątrz przynajmniej, ale dla mnie to nie problem, bo auto i tak bym obklejał reklamami- nie potrzebuję salonki do pracy:) Opony nie są terenowe- raczej do wymiany, więc możliwe, że auto nie katowane w terenie. Przebieg białego: 260tys...przynajmniej stan licznika Tapicerka w stanie dobrym- ogólnie wnętrze nie najgorsze... Od spodu nie patrzyłem to tyle co można zauważyć oglądając auto z zewnątrz. Minus to taki, że gościu to handlarz i jak zwykle text "napędy 100% sprawne, nic nie stuka, nic nie puka" pewnie puściłby przy sprzedaży. Obecnie zastanawiam się czy może nie kupić np. wiertary... ale jeszcze trochę czasu na szukanie mam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Witam Szanownych Grupowiczów prosząc o poradę gdzie najlepiej szukać Patrola koniecznie z silnikiem 4.2 z/bez turbo. Zastanawiam się nad kupnem wersji 5d do wypraw wakacyjnych. Wyjazdy są dłuższe i niekiedy do Afryki chociaż nadal Algieria ze swoimi wydmami jest zbyt niestabilna ale na Saharę wsch. (Tunezja) oraz zach. (Maroko) nasze dotychczasowe auta okazują się być za małe stąd wybór Patrola 4.2. Może jakaś zaprzyjaźniona firma specjalizująca się w tym autku (mieszkam a Krakowie) Ewentualnie zmiana silnika na 4.2 ale nie wiem jak z łapami silnika. Nie ma reguły gdzie szukać. Wszędzie w Polsce, Niemczech Holandii. 4.2 to taki trochę "biały kruk" Nie ma ich wiele i to jeszce w dobrym stanie. O ile dobrze pamiętam to majnmiej problemu stwarza przeszczep 4.2 do 3.0. Poczytaj gdzieś było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaycobe Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 (edytowane) Witam szanowne grono. Jestem nowy na forum i chciałbym się przywitać i od razu poprosić co sądzicie na temat otóż tego samochodu: http://otomoto.pl/nissan-patrol-pelna-opcja-skora-klima-alumy-C14987587.html Zwrócił on moją uwagę, kawał auta a raczej potwora bo chyba ma ponad 5m . Może ktoś coś wie o nim ?? Wiem wiem komis ale ale jego stan wydaje mi się atrakcyjny, jakie jest wasze zdanie?? Jestem laikiem w sprawie samochodów terenowych raczej siedziałem w segmencie E ale przyszedł czas na coś wszędołazowego że się tak wyrażę. Domyślam się że ten wolno ssący diesel 4,2 jest odpowiedni do tego auta do jego masy i raczej odporny na awarie. Interesuje mnie czy jest odporny na paliwa gorszej jakości i wyroby paliwo podobne jak z trwałością pompy ?? Aporopo ile pali taki silniczek bo nie mogę znaleźć danych dotyczących spalania? Pozdrawiam Kuba Edytowane 17 Stycznia 2011 przez jaycobe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 (edytowane) Witam szanowne grono. Jestem nowy na forum i chciałbym się przywitać i od razu poprosić co sądzicie na temat otóż tego samochodu: http://otomoto.pl/nissan-patrol-pelna-opcja-skora-klima-alumy-C14987587.html Zwrócił on moją uwagę, kawał auta a raczej potwora bo chyba ma ponad 5m . Może ktoś coś wie o nim ?? Wiem wiem komis ale ale jego stan wydaje mi się atrakcyjny, jakie jest wasze zdanie?? Jestem laikiem w sprawie samochodów terenowych raczej siedziałem w segmencie E ale przyszedł czas na coś wszędołazowego że się tak wyrażę. Domyślam się że ten wolno ssący diesel 4,2 jest odpowiedni do tego auta do jego masy i raczej odporny na awarie. Interesuje mnie czy jest odporny na paliwa gorszej jakości i wyroby paliwo podobne jak z trwałością pompy ?? Aporopo ile pali taki silniczek bo nie mogę znaleźć danych dotyczących spalania? Pozdrawiam Kuba Dziwny przebieg Książki serwisowe można nabyć na Allegro - facet mnie nie przekonał. 4.2 wolnossący - silnik niesmiertelny, ale rakieta to to nie będzie. Odporny na paliwa niekoniecznie Ultimate, czy Vpower , co rozumiesz jako wyroby paliwo-pochodne, na lakierze, zmywaczu i smole czy też na nitro nie pojedzie. Palą różnie, generalnie sporo, ale przy takim silniku spalanie to kwestia drugorzędna. Gdzieś już o cos podobnego się otarłem Jeep, pod maską Hemi i co......... i butla z gazem w bagażniku. Sorry, ale coś takiego mnie obezwładnia. Z zajefajnego silnika zrobić sobie "zapalniczkę". To gorzej niż świętokradztwo. Edytowane 17 Stycznia 2011 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.