Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić patrola? Masz pytania? Pytaj tutaj


Gość tho-mas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w przebieg to niewierze bo cuda zadko sie zdarzaja ale skoro gosc zdecydował sie napisac ze ma 110tys to moze cofnoł tylko o 100tys a to i tak by było dobrze ja na realny przebieg :) co do opon to wiem ze MT-ki ale jak latał w terenie to pewnie cos bedzie widac po nim jakies rysy itp szkody, zreszta co do ceny opon to przegioł tez ładnie za ta kase to by sie jakies 35" simexy kupiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęć widzę że ma przelatane minimum 300-500 tyś ( gdyby faktycznie tyle miał to nie problem )

Z hakiem w Belgi służył jako holownik przyczep i przy tym przebiegu to mechaniczny złom

 

Nie patrz na przebieg ...

Policz , średnio na zachodzie taki samochód rocznie minimum robi 30-40 tyś km

Ten ma 11 lat

Edytowane przez OFF-ROADER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

kawał drogi miałem do niego i po waszych sugestiach sobie odpusciłem , tez mi sie nie podobało ze przyczepy targał , drogi tam maja pewnie lepsze niz u nas wiec pewnie był cisniety na trasie i mugł sie przegrzewac.

no nic szukamy dalej

 

a co powiecie o tym egzemplarzu, przebieg wiadomo :rolleyes2: ale tym przynajmniej ktos jezdził w pl jakis czas, opony ATki moze ktos go kojarzy

http://otomoto.pl/nissan-patrol-C16772787.html

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, ja bym szukała w tej cenie ok. 30 tyś. w automacie i troszkę młodszego np. 2000/2001. Są takowe a moim zdaniem automat daje kolosalną różnicę komfortu jazdy takim spychaczem drogowym jakim jest Patrol, również w terenie :shifty: Poza tym koledzy dobrze radzą żeby przed zakupem dokładnie obejrzeć Parcha z kimś kto się dobrze zna. Zawsze w używkach występują mankamenty ale niektóre mogą szybko zabić miłość do nowo nabytego autka ;)

 

Pozdro... :)

 

Ps. mój mimo drobnych mankamentów ma się dobrze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolezanke z innego forum :) , wiem jakie sa zalety automata jezdze XJ-tem 4,0 automat ;) a parcha szukam dla ojca on kocha Diesle wiec go na patrola namowiłem. co do rocznika to chetnie bym kupił młodszego ale kasa ogranicza a po 2000 sa juz 3.0l 4cyl(a ojciec koniecznie chce 6garow), autko bedzie uzytkowane raczej lajtowo bo ojciec ma gospodarstwo i potrzebuje poobjezdrzac troche pola i od czasu do czasu konie gdzies przewiezc wiec maga ciezarow ciagac nie bedzie ,prubuje poprostu znalezc cos z nieprzegrzanym silnikiem i bez milionowego przebiegu a na patrolach sie jeszce zbytnio nieznam wiec pytam madrzejszych odemnie o rade :)

 

wracajac do tego zielonego patrola co do niego link wkleiłem to gosc twierdzi ze jezdzi nim do pracy a w zime zona nim jezdzi wystawił mu go kolega ktory sprowadza auta z włoch i ma jakis tam komis przebieg raczej male szanse na to ze jest autentyczny, gosc podawł VIN co moge sie z niego dowiedziec (sprawdzic przebieg jak??) bo narazie znalazłem tylko pierdoły ze został wyprodukowany w 97r i jakie miał wyposarzenie.

co mi jeszcze mozecie podpowiedziec na co zwroic szczegolna uwage mam do goscia 150km wiec niedaleko i pewnie w nowym roku wybiore sie obejrzec

pzdr

Edytowane przez ganjaklb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolezanke z innego forum :)

Witam, witam po jeep'anego kolegę :wave:

Po nr VIN to co nieco można się dowiedzieć jeśli autko sprowadzone z USA ( czy było rozbite itp.) a jeśli z Europy to raczej tylko dane techniczne i rok produkcji. Na pewno nie da się sprawdzić autentycznego przebiegu. Można podjechać do ASO (w ostatecznoći) i może coś więcej powiedzą po podłączeniu go do komp. Ale nie wiem czy warto :rolleyes2: Może koledzy się wypowiedzą mądrzej na ten temat. Ale to pewnie w 2011r. Bo mało kto teraz na forum wchodzi? :whistle:;)

 

Pozdrówki :jump:

Edytowane przez Katrinka75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, witam po jeep'anego kolegę :wave:

Po nr VIN to co nieco można się dowiedzieć jeśli autko sprowadzone z USA ( czy było rozbite itp.) a jeśli z Europy to raczej tylko dane techniczne i rok produkcji. Na pewno nie da się sprawdzić autentycznego przebiegu. Można podjechać do ASO (w ostatecznoći) i może coś więcej powiedzą po podłączeniu go do komp. Ale nie wiem czy warto :rolleyes2: Może koledzy się wypowiedzą mądrzej na ten temat. Ale to pewnie w 2011r. Bo mało kto teraz na forum wchodzi? :whistle:;)

 

Pozdrówki :jump:

A wcale nie, bo zglądam, niestety co kilka dni/tak to już bywa/ ale zaglądam :P:P;)

 

Do Siego !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kawał drogi miałem do niego i po waszych sugestiach sobie odpusciłem , tez mi sie nie podobało ze przyczepy targał , drogi tam maja pewnie lepsze niz u nas wiec pewnie był cisniety na trasie i mugł sie przegrzewac.

no nic szukamy dalej

 

a co powiecie o tym egzemplarzu, przebieg wiadomo :rolleyes2: ale tym przynajmniej ktos jezdził w pl jakis czas, opony ATki moze ktos go kojarzy

http://otomoto.pl/nissan-patrol-C16772787.html

pzdr

 

 

Prezentowany egzemplarz jest z silnikiem 116 KM na mechanicznej pompie. Ich przypadłością było przegrzewanie głowicy. Osobiście polecałbym raczej silnik 2,8 ETi 129 KM z pompą sterowaną przez ECU (dużo żwawszy i trudno go przegrzać). Generalnie stan auta można określić po cenie - na zachodzie cena Patroli jest ściśle uzależniona od stanu technicznego. Odpal sobie mobile lub autoscouta, zobacz jakie są ceny w Niemczech i we Włoszech, dodaj akcyzę oraz koszty sprowadzenia a będziesz wiedział czego się spodziewać. Za 30 tysia to raczej albo po dzwonie, albo bardzo mocno wyeksploatowany.

Edytowane przez Niebora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że mam x-traila, a on w teren się nie nadaje, chciałbym kupić sobie coś typowo w teren. Auto do pracy (geodezja)- do zabawy- no i łódeczka do ciągania w odległych planach...

Warto kupić np. coś takiego??

http://otomoto.pl/nissan-patrol-2-8-td-oplacony-tanio-C16795963.html

Ile na pakiet startowy trzeba wydać: czytałem faq z rajdy4x4 o patrolu i dużo czytam tamtego forum... ale tam jak się odezwę na dzień dobry to wiem jak mnie potraktują...

Czy te sprowadzane jako ciężarowe to są padliny? Auto mam blisko, ale ja się słabo na tym znam...

pod uwagę biorę też pajero krótkie 2,5td...

P.S. auto ma też się rzucać trochę w oczy bo będzie obklejone reklamami... taki plan- jak będzie to się zobaczy

Edytowane przez Umberto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że mam x-traila, a on w teren się nie nadaje, chciałbym kupić sobie coś typowo w teren. Auto do pracy (geodezja)- do zabawy- no i łódeczka do ciągania w odległych planach...

Warto kupić np. coś takiego??

http://otomoto.pl/nissan-patrol-2-8-td-oplacony-tanio-C16795963.html

Ile na pakiet startowy trzeba wydać: czytałem faq z rajdy4x4 o patrolu i dużo czytam tamtego forum... ale tam jak się odezwę na dzień dobry to wiem jak mnie potraktują...

Czy te sprowadzane jako ciężarowe to są padliny? Auto mam blisko, ale ja się słabo na tym znam...

pod uwagę biorę też pajero krótkie 2,5td...

P.S. auto ma też się rzucać trochę w oczy bo będzie obklejone reklamami... taki plan- jak będzie to się zobaczy

 

Przynajmniej nic nie ma o przebiegu, - napewno wielki. Przez 18 lat ciężko pracował - Holender ;) Cieżko ocenić ze zdjęć. Lakier biały metalik - bankowo drugi, albo może i trzeci ;) . Jak nie sparszywiał od spodu to może warto oglądnąć. Pakiet startowy - różny może nawet być wyższy niż cena auta. Oglądać dokładnie :D

 

Ej, na rajdach 4x4 nie jest tak zle,- trzeba było zaglądać tam kilka lat temu,- wtedy była jazda ;) Przywitaj się i zapytaj, napewno Cię nie zjedzą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umberto, jeśli chcesz kupić dobrego Patrola, to musisz sam po niego pojechać. Ostatnio widziałem u kolegi w warsztacie pięknego Y60 z przebiegiem 120 tys. km. Młody chłopak trafił go w Belgii. Oczywiście zostawia dla siebie. Można znaleźć ładne sztuki ale cena też jest adekwatna. W Hamburgu wyciągnęli np. VW Garbusa z 1974r z przebiegiem 228 km ! Stan fabryczny. 34 lata przestał u dziadka w garażu. Był zarejestrowany tylko przez 2 lata. Jest do wzięcia za 24 tys. EUR. Sam popatrz na zdjęcia:

http://www.autobild.de/klassik/artikel/bremen-classic-motorshow-2011-1331650.html?bild=24&now=90#mmg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Jak wiekszosc w tym watku, trafilem tu gdyz chce kupic patrola i nie mam doswiadczenia w tym temacie.

Znalazlem cos takiego: http://moto.gratka.pl/tresc/nissan-patrol-k160-3-3-diesel-1988r-12278385.html#4e90dbe2b58855bf,1

Warto?

Edytowane przez tenretni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

co sądzicie o takim patrolu:

http://moto.allegro.pl/nissan-patrol-elegance-full-opcja-i1397262018.html

 

Czy może on mieć jeszcze problemy z silnikiem? Auto ma służyć do jazdy na wakacje, ryby, grzyby, narty, będzie też jeździł po Warszawie ale w mniejszym stopniu bo do tego w założeniu ma służyć smarcik :)A może ktoś ma coś podobnego do sprzedania?:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

co sądzicie o takim patrolu:

http://moto.allegro.pl/nissan-patrol-elegance-full-opcja-i1397262018.html

 

Czy może on mieć jeszcze problemy z silnikiem? Auto ma służyć do jazdy na wakacje, ryby, grzyby, narty, będzie też jeździł po Warszawie ale w mniejszym stopniu bo do tego w założeniu ma służyć smarcik :)A może ktoś ma coś podobnego do sprzedania?:>

 

 

 

lepiej bierz mego... Ty będziesz zadowolony i ja będę, a zarazem zaoszczedzisz na porządne zawieszenie kola stalowy zderzak wyciągarka i zrobisz prawdziwą terenówke na Warszawę... gdzie na wszystkich bedziesz patrzył z góry i nie szkoda będzie Ci metalowym zderzakiem zadrapań :P pozdrawiam i polecam

 

http://otomoto.pl/nissan-patrol-pilnie-sprzedam-C16912031.html

 

Zapraszam do obejrzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

co sądzicie o takim patrolu:

http://moto.allegro.pl/nissan-patrol-elegance-full-opcja-i1397262018.html

 

Czy może on mieć jeszcze problemy z silnikiem? Auto ma służyć do jazdy na wakacje, ryby, grzyby, narty, będzie też jeździł po Warszawie ale w mniejszym stopniu bo do tego w założeniu ma służyć smarcik :)A może ktoś ma coś podobnego do sprzedania?:>

 

 

Bez oglądania tego samochodu mogę stwierdzić, że to mina. Cena jest nierealna jak na Patrola w nowej budzie a do tego bezwypadkowego i z tak niskim przebiegiem. Ceny bezwypadkowych egzemplarzy w dobrym stanie technicznym po facelifcie(GU-4) zaczynają się na zachodzie od 18 tys. EUR, co daje 72 tys. zł + koszty transportu, akcyza i rejestracja. Za taką cenę, jaką podaje sprzedawca są trzy możliwości:

- był mocno bity (zapytaj czy lakier jest oryginalny i nie będzie niespodzianek jak przyjedziesz z miernikiem grubości lakieru),

- padł silnik i został prowizorycznie naprawiony, by dał radę wyjechać za bramę,

- ciągał trzytonowe przyczepy i większość podzespołów w nim klęka.

Wrzuć sobie mobile.de lub autoscouta i zobacz ile kosztują egzemplarze po lifcie z takim przebiegiem. Skąd biorą się tanie "okazje", opisuje kolega na forum Kia Sorento:

http://forum.klubsorento.pl/viewtopic.php?f=32&t=1693

Poproś sprzedawcę od dane i telefon poprzedniego właściciela, to zadzwonię i dowiem się jakie cuda dokonały się po przekroczeniu polskiej granicy.

Tu masz link do sprzedawcy z Holandii, który ma sporą ofertę Patroli i podaje rzetelne informacje o stanie samochodu:

http://home.mobile.de/home/searchresults.html?pageNumber=2&__lp=5&scopeId=AV&sortOption.sortBy=makeModelDescriptionSortField&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&grossPrice=true&customerIdsAsString=454439&lang=de&partnerHead=true&showZip=false&showModels=false&hideVehicleType=false

Z zamieszczonych ofert wyraźnie widać jak bardzo jest zróżnicowana cena w zależności od stanu technicznego.

W ostateczności, jeśli nie chcesz sam jechać i sprowadzić, mogę Ci dać namiar w Polsce na serwisowanego, bezwypadkowego 2,8.

Edytowane przez Niebora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam właśnie przeczucie, że to jest jakaś mina a mam zbyt daleko żeby jechać i osobiście o tym się przekonać.

Tego:

http://moto.allegro.pl/nisan-patrol-7osob-polski-salon-i1389518485.html

 

Oglądałem rok temu, nic mu nie dolega na pierwszy rzut oka, nie ciągnąłem go do ASO ale wątpię żeby coś tam wyszło. Aczkolwiek jak widać od roku nie może go sprzedać, zastanawiam się czy nie zaoferować mu jakieś przyjemniejszej dla mnie ceny. Może się zgodzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma na zdjęciach wykasowane tablice rejestracyjne. Czy sprzedający jest pierwszym właścicielem ? Zapytaj o:

- VIN i dane poprzednich właścicieli

- do kiedy był serwisowany w ASO i gdzie

- skontaktuj się z ASO, właścicielami i z obu źródeł uzyskaj informacje o przeszłości samochodu.

Jeśli samochód jest w porządku, sprzedający powinien udostępnić bez problemu wszystkie dane.

Edytowane przez Niebora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych Grupowiczów prosząc o poradę gdzie najlepiej szukać Patrola koniecznie z silnikiem 4.2 z/bez turbo. Zastanawiam się nad kupnem wersji 5d do wypraw wakacyjnych. Wyjazdy są dłuższe i niekiedy do Afryki chociaż nadal Algieria ze swoimi wydmami jest zbyt niestabilna ale na Saharę wsch. (Tunezja) oraz zach. (Maroko) nasze dotychczasowe auta okazują się być za małe stąd wybór Patrola 4.2. Może jakaś zaprzyjaźniona firma specjalizująca się w tym autku (mieszkam a Krakowie) Ewentualnie zmiana silnika na 4.2 ale nie wiem jak z łapami silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej nic nie ma o przebiegu, - napewno wielki. Przez 18 lat ciężko pracował - Holender ;) Cieżko ocenić ze zdjęć. Lakier biały metalik - bankowo drugi, albo może i trzeci ;) . Jak nie sparszywiał od spodu to może warto oglądnąć. Pakiet startowy - różny może nawet być wyższy niż cena auta. Oglądać dokładnie :D Ej, na rajdach 4x4 nie jest tak zle,- trzeba było zaglądać tam kilka lat temu,- wtedy była jazda ;) Przywitaj się i zapytaj, napewno Cię nie zjedzą :)

Dziś przejeżdżałem obok i oglądałem m.in. tego patrola.

Z zewnątrz tylko- nikogo nie wołałem do auta. Generalnie gościu ma (jedyny w okolicy) serwis 4x4 i sprowadza patrole. Stały jeszcze 2 Y60 jeden Y61 i terrano 2 wsio ciężarowe- tablice pozdejmowane.

Ten biały wygląda na trochę zmęczony życiem z zewnątrz przynajmniej, ale dla mnie to nie problem, bo auto i tak bym obklejał reklamami- nie potrzebuję salonki do pracy:) Opony nie są terenowe- raczej do wymiany, więc możliwe, że auto nie katowane w terenie. Przebieg białego: 260tys...przynajmniej stan licznika

Tapicerka w stanie dobrym- ogólnie wnętrze nie najgorsze...

Od spodu nie patrzyłem

to tyle co można zauważyć oglądając auto z zewnątrz. Minus to taki, że gościu to handlarz i jak zwykle text "napędy 100% sprawne, nic nie stuka, nic nie puka" pewnie puściłby przy sprzedaży.

Obecnie zastanawiam się czy może nie kupić np. wiertary... ale jeszcze trochę czasu na szukanie mam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych Grupowiczów prosząc o poradę gdzie najlepiej szukać Patrola koniecznie z silnikiem 4.2 z/bez turbo. Zastanawiam się nad kupnem wersji 5d do wypraw wakacyjnych. Wyjazdy są dłuższe i niekiedy do Afryki chociaż nadal Algieria ze swoimi wydmami jest zbyt niestabilna ale na Saharę wsch. (Tunezja) oraz zach. (Maroko) nasze dotychczasowe auta okazują się być za małe stąd wybór Patrola 4.2. Może jakaś zaprzyjaźniona firma specjalizująca się w tym autku (mieszkam a Krakowie) Ewentualnie zmiana silnika na 4.2 ale nie wiem jak z łapami silnika.

Nie ma reguły gdzie szukać. Wszędzie w Polsce, Niemczech Holandii. 4.2 to taki trochę "biały kruk" Nie ma ich wiele i to jeszce w dobrym stanie. O ile dobrze pamiętam to majnmiej problemu stwarza przeszczep 4.2 do 3.0. Poczytaj gdzieś było. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowne grono.

Jestem nowy na forum i chciałbym się przywitać i od razu poprosić co sądzicie na temat otóż tego samochodu:

http://otomoto.pl/nissan-patrol-pelna-opcja-skora-klima-alumy-C14987587.html

Zwrócił on moją uwagę, kawał auta a raczej potwora bo chyba ma ponad 5m :rolleyes:. Może ktoś coś wie o nim ??

Wiem wiem komis ale ale jego stan wydaje mi się atrakcyjny, jakie jest wasze zdanie??

 

Jestem laikiem w sprawie samochodów terenowych raczej siedziałem w segmencie E ale przyszedł czas na coś wszędołazowego że się tak wyrażę.

Domyślam się że ten wolno ssący diesel 4,2 jest odpowiedni do tego auta do jego masy i raczej odporny na awarie. Interesuje mnie czy jest odporny na paliwa gorszej jakości i wyroby paliwo podobne jak z trwałością pompy ?? Aporopo ile pali taki silniczek bo nie mogę znaleźć danych dotyczących spalania?

 

Pozdrawiam Kuba

Edytowane przez jaycobe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowne grono.

Jestem nowy na forum i chciałbym się przywitać i od razu poprosić co sądzicie na temat otóż tego samochodu:

http://otomoto.pl/nissan-patrol-pelna-opcja-skora-klima-alumy-C14987587.html

Zwrócił on moją uwagę, kawał auta a raczej potwora bo chyba ma ponad 5m :rolleyes:. Może ktoś coś wie o nim ??

Wiem wiem komis ale ale jego stan wydaje mi się atrakcyjny, jakie jest wasze zdanie??

 

Jestem laikiem w sprawie samochodów terenowych raczej siedziałem w segmencie E ale przyszedł czas na coś wszędołazowego że się tak wyrażę.

Domyślam się że ten wolno ssący diesel 4,2 jest odpowiedni do tego auta do jego masy i raczej odporny na awarie. Interesuje mnie czy jest odporny na paliwa gorszej jakości i wyroby paliwo podobne jak z trwałością pompy ?? Aporopo ile pali taki silniczek bo nie mogę znaleźć danych dotyczących spalania?

 

Pozdrawiam Kuba

 

Dziwny przebieg :whistle: Książki serwisowe można nabyć na Allegro - facet mnie nie przekonał. 4.2 wolnossący - silnik niesmiertelny, ale rakieta to to nie będzie. Odporny na paliwa niekoniecznie Ultimate, czy Vpower :D;):D , co rozumiesz jako wyroby paliwo-pochodne, na lakierze, zmywaczu i smole czy też na nitro nie pojedzie. Palą różnie, generalnie sporo, ale przy takim silniku spalanie to kwestia drugorzędna.

Gdzieś już o cos podobnego się otarłem Jeep, pod maską Hemi i co......... i butla z gazem w bagażniku. :blink: Sorry, ale coś takiego mnie obezwładnia. Z zajefajnego silnika zrobić sobie "zapalniczkę". To gorzej niż świętokradztwo. ;)

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...