Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić patrola? Masz pytania? Pytaj tutaj


Gość tho-mas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sawa no można powiedzieć że po sąsiedzku ;-P

Dzięki ci bardzo za zdjęcia. Mechanikiem nie jestem i myślałem że to co jest w kuli i napędza to się inaczej nazywa ;-P . Przegub mi się kojarzył jak w osobówce ;-P.

Jak kupie już Patrola to może pośmigamy kiedyś razem... u was tam jakie tereny są? Bo u nas oprócz jeziora to lajtowy teren ;-P

 

Oglądał może ktoś z was te auto? Jest już jakiś czas wystawione... Czy przebieg rzędu 300 tyś na patrola to jest przebieg kończący jego żywot? W dodatku widać że w terenie latał...

Jakies wasze opinie na temat kupna auto który już latał z terenie? Odradacie, czy może przeciwnie bo Patrol to wytrzymała bestia ;-D ? Pozdro.

 

http://otomoto.pl/ni...-C24561890.html

Edytowane przez przem92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odra Panie od lajtowego błotka po lusterka i głębiej...

Często siedzę na forum4x4.pl tam dawaj to jest skarbnica wiedzy o Patrolach, tu zaglądam ze względu na Pathfindera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W uzupełnieniu korespondencji. Szukaj automatu - do tego co potrzebujesz operowanie biegami i ciężkim sprzęgłem jest całkowicie niepotrzebne. W rzeczywistości automat super sobie daje radę i paradoksalnie przy śliskich podjazdach jest sprawniejszy bo nie zrywa przyczepności jak źle puścisz sprzęgło tylko płynnie przekazuje moc na kółka - bez widocznych strat.

 

 

ja bym sie troche nie zgodził , ja kupiłem automata z 3.0 i jak 2 tygodnie nim pojeździłem i wsiadłem do td42 t z manualem to jak bym samolotem latał

według mnie 3.0 z automatem to pomyłka ,wogule nie jedzie , mam i tb 4.2 z automatem , fakt w terenie zaskoczył mnie sprawnością ale mocy zabiera dużo

z moich opserwacji wynika że automat by był dobry ale powyżej 200KM w patrolu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Po pierwsze przywitanie. Wojtek jestem :) Od kilku dni czytam to forum i dziś postanowiłem się zarejestrować ( w miarę dyskretnie, bo siedzę w pracy jeszcze:P) Jestem zdecydowany (żeby nie powiedzieć zdesperowany) na zakup Patrola y61 98,99, rocznik, 2.8 w wersji krótkiej z tradycyjną blokadą (nie żadne LSD). Przeglądam ogłoszenia z allegro i otomoto i trochę się podłamałem. Zdecydowana większość to ściema. 13 letnie auta sprowadzane z zachodu i poniżej 200 tys. przebiegu?! No i pomyślałem właśnie że popytam na forum czy może ktoś z Was nie miałby polecić kogoś kto sprzedaję parchatego, lub może sam nosi się z zamiarem sprzedaży to proszę o info.WAŻNE!!!: Zależy mi na naprawdę uczciwych ofertach, gdzie nikt nie leci ze mną w... i nie stara się ukryć stanu faktycznego! A poniżej kilka linków z ogłoszeniami które oglądałem. Wiem, że oględziny z fachowcem są niezbędne, niemniej jednak może się ktoś wypowie.

Pozdrawiam :)

http://otomoto.pl/nissan-patrol-2-8-td-6-w-super-stanie-C24573995.html

http://otomoto.pl/nissan-patrol-C24645454.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrolowcy Ci zaraz powiedzą, że 2.8 to nie silnik, że się grzeje i wybucha :)

 

Ten zielony ładny. Fotel nawet nie za***any więc może w rzeczy samej ktos dbał.

Popytaj też na srajdach tam może już ktoś je oglądał albo zna.

 

Powodzenia w poszukiwaniu bo to ciężka praca jest....

Mi zajęło 8 miesiecy a kupowałem auto o 10 tysi tańsze i z przebiegiem o ponad 120.000 większym niż ma ten zielony :)

 

Z drugiej strony przedwczoraj kupiłem żonie Lancera z 2004 roku i ma przebieg 70.000 autentyczny więc się zdarzają takie hmmm rodzynki.

 

Taka dobra rada. Jeśli założysz, że szukasz sprawnego auta a nie małego przebiegu, będzie Ci lepiej na sercu gdy okaże się, że te 180.000 to w rzeczywistości 350.000 albo i duzo więcej :)

 

Zabierz kogos kto ogarnia i młotek i jeździj, jeździj .... nie ma innej rady.

Edytowane przez Whitie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam.

sprzedam patrola gr y61, długi, 2002 rok. markas.s@o2.pl 601 67 00 49

witam.

sprzedam patrola gr y61, długi, 2002 rok. markas.s@o2.pl 601 67 00 49

wrzuć foty albo link do ogłoszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzuć foty albo link do ogłoszenia

nie mam linku do ogłoszenia, ale zdjęcia postaram się jutro zamieścić, jak tylko mi się uda. na pocztę już wysyłałem ,a na forum zobaczymy.

 

nie mam linku do ogłoszenia, ale zdjęcia postaram się jutro zamieścić, jak tylko mi się uda. na pocztę już wysyłałem ,a na forum zobaczymy.

nie mam linku do ogłoszenia, ale zdjęcia postaram się jutro zamieścić, jak tylko mi się uda. na pocztę już wysyłałem ,a na forum zobaczymy.

mam na pulpicie ,ale nie potrafię wstawić. jak można to poproszę meila ,będzie łatwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam i pozdrawiam z Warszaawy, noszę się z zamiarem kupna Patrola niestety z bardzo niskim budżetem. Wersja krótka "pechowy" 2,8 D. Na co powinienem zwrócić uwagę i czy jest szansa na umówienie obejrzenia z kims bardziej doswiadczonym w sferze patroli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam i pozdrawiam z Warszaawy, noszę się z zamiarem kupna Patrola niestety z bardzo niskim budżetem. Wersja krótka "pechowy" 2,8 D. Na co powinienem zwrócić uwagę i czy jest szansa na umówienie obejrzenia z kims bardziej doswiadczonym w sferze patroli?

 

Najlepiej pojedź z kmś kto ma i kto przerobił to auto. Trzeba zwrócić uwagę na wszystko jak przy każdym aucie szególnie: Głowica, rama z tyłu, Poszukaj na forum osób z Wawy a napewno Ci ktoś pomoże:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[twitter][/twitter]Witam serdecznie

Mam pytanie odnośnie auta poniżej, czy ktoś je zna, bądź z ogłoszenia jest w stanie powiedzieć coś więcej ??

Auto obejrzałem, wszystko sprawne sprawia wrażenie zadbanego, na minus brak przeróbki zawieszenia, co w tej cenie wydawałoby się standardem, jak sądzicie ? Ile taki model jest wart ?? Z góry dzięki za pomoc.

 

http://otomoto.pl/nissan-patrol-zamiana-C25202453.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, mam na imię Paweł

Jako, że jest to moj pierwszy post proszę o wyrozumialośc.

Przymierzam sie do kupna Patrola i tu moje pytanie, czy widział ktoś może to autko na żywo?

 

http://otomoto.pl/ni...-C22063365.html

 

 

Jeżeli tak to proszę o jakieś info czy gra warta świeczki, auto wygląda na zadbane lub na wyszykowane... w mojej opinii opcja nr 2;-)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

To już zauważalna kwota - zainwestuj lepiej jakieś 200-300zł w sparwdzenie auta w autoryzowanej stacji - jeśli wszytko wygląda ładnie; lepiej zapłać postronnym fachowcom bo przy kupnie aut często rozum gdzieś ucieka...., a zawsze możesz zyskac argument do zbicia ceny albo cię panowie z ASO ostudzą, a za to też warto zapłacić. Ja swojego szukałem rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich .Długo się zbierałem ale najwyższy czas ostrzec innych ,którzy jeszcze nie kupili Patrola a mają taki zamiar . UNIKAJCIE JAK OGNIA FIRMY Z POZNANIA na ul.Morasko , auta znakowane bieżnikiem MT ,wystawia na allegro modele Y60 ,Y61 i poszerzenia nadkoli.Na "optykę " wyglądają jak marzenie, ale wystarczy zrobić parę kilometrów wziąść śrubokręt do ręki i zadrapać "konserwację" i zaczynają się niespodzianki których tak jak w moim przypadku nie ma końca, zapłaciłem bez mała 40tys. a już połowe z tego trzeba było dołożyć aby się dało jeżdzić/ zgnite nadkola i tył nodwozia ,zardzewiała rama pięknie obrzucona błotkiem a to wszystko pięknie pokryte a jakże wspaniałą konserwacją i na pierwszy żut oka jest cacy / A po kilku tygodniach zaczynają się pojawiać inne niespodzianki a to olej kapiący z turbiny,a to wyciek z półkuli,a to nie chce palić jak ciepły, a nawet zajechana półoś z przegubem W NIEZNISZCZALNYCH MOSTACH PATROLA .No ale sprzedawca napisał........oleje wymienione.....silnik pali na dotyk.....wymienił wszystkie uszkodzone elementy....i oczywiście konserwacja..... . Dokumenty też lepiej dokładnie sprawdzić bo może się okazać że auto mimo czterech foteli ma przegląd na dwie osoby.Tak więc radzę dobrze się zastanowić przed zakupem szczególnie w tej firmie i bezwzględnie wziąść ze sobą dobrego fachowca który zimnym okiem oceni co to za towar .Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Chce kupić Nissana Patrola Y61 2004 rok. Jestem w zasadzie zadecydowany, dużo ludzi straszy mnie, że silnik ten wytrzymuje 150 000, szczerze w to nie wierzę. Opinie te pochodzą głównie z internetu i od mechaników ( nie wiem czy rzetelnych ). Wiem, że te silniki 3.0Di mają wady, ale który nie ma. Moja decyzja w zasadzie jest podjęta i się nie zmieni, jednak bardzo proszę o obiektywną opinie, czy faktycznie jest tak źle ( czy już mam zbierać na drugi silnik) czy można w jakiś sposób uniknąć podstawowych błędów i wiążących się z nimi awarii. Nie zamierzam używać auta w ekstremalnym terenie, jednak nie zamierzam stronić od błota, piachu i śniegu, po to właśnie kupuje taki samochód.

 

Z góry serdecznie dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam cie kolego , powiem tak ja mam swojego 3 lata 3,0 gdyby nie to ze pojechałem do gdanska w zime bez wody w chłodnicy (było mało ) to pewnie by sie nic nie działo ale niestety po miesiacu jak wruciłem musialem głowice robic , mam znajomych co nie załuja tego silnika topia go jezdza po bagnach i nic sie nie dzieje , moim zdaniem pisza to ludzie co kupuja najtanszego na allegro z przebiegiem 600 tys cofnięty na 160 tys i puzniej narzekaja , poprostu lepiej zaplacic wiecej i kupic ładnego prawda jest taka ze ta osoba ktora kupiła go kiedys nie kupiła go po to by jezdzic w niemczech nim po autostradzie , wiele osób sie pewnie zaraz nie zgodzi i powie ze ich to igła i nigdy nie jezdził w terenie ale taka jest prawda ja swoim jezdze w terenie ale bez przesady w takim letkim ,

w zime sie tez przydaje jest dobrze wywarzony i nie trzeba jezdzic 4x4 bo go nie rzuca w zakretach . trzeba tylko dbać o niego ja w swoim wymieniam oleje filtry co 10 tys , a mam juz 300 tys na liczniku i nie narzekam

 

pozdro jak kupisz daj znac pobawimy sie na kuklówce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich .Długo się zbierałem ale najwyższy czas ostrzec innych ,którzy jeszcze nie kupili Patrola a mają taki zamiar . UNIKAJCIE JAK OGNIA FIRMY Z POZNANIA na ul.Morasko , auta znakowane bieżnikiem MT

 

 

To krety i oszuści jakich mało ... od paru lat oszukują ludzi

Edytowane przez OFF-ROADER
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Chce kupić Nissana Patrola Y61 2004 rok. Jestem w zasadzie zadecydowany, dużo ludzi straszy mnie, że silnik ten wytrzymuje 150 000, szczerze w to nie wierzę. Opinie te pochodzą głównie z internetu i od mechaników ( nie wiem czy rzetelnych ). Wiem, że te silniki 3.0Di mają wady, ale który nie ma. Moja decyzja w zasadzie jest podjęta i się nie zmieni, jednak bardzo proszę o obiektywną opinie, czy faktycznie jest tak źle ( czy już mam zbierać na drugi silnik) czy można w jakiś sposób uniknąć podstawowych błędów i wiążących się z nimi awarii. Nie zamierzam używać auta w ekstremalnym terenie, jednak nie zamierzam stronić od błota, piachu i śniegu, po to właśnie kupuje taki samochód.

 

Z góry serdecznie dziękuję.

Ja jeżdżę Y61 '04 ale juz w nowej budzie GU4 i mam własnie 3,0 zrobiłęm na nim 240 tys. i jeżeli chodzi o silnik to póki (odpukać) przez cały ten czas nigdy mnie nie zawiódł. Owszem w...jące są ukręcajace sie śruby w różnych miejscach, obecnie pada mi powoli skrzynia (choć bardzo rzadko ciagnęłęm przyczepę i to najwyzej ze 300kg), STABI zawieszona nie można włączyć niewiadomo dlaczego, ale nic więcej nigdy się nei zdarzyło a naprawdę nie jeżdżę po mieście ponieważ mieszkam w lesie. Tak więc (pewnie sięwielu nie zgodzi) ale polecam Ci tą bryczkę chodź czasem wkurzy Cie jakaś popelinka w wykonaiu japońskim w chinach.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dawno mnie nie było na tym forum. Z planów zakupu Patrola nic nie wyszło po kupnie Audi 80 1,9 TDi, w tym wypadku wygrała ekonomia. Zycie się szybko zmieniło, żona mieszkanie. Co powoduje że znowu rozglądam się za patrolem i raczej na 95% będzie to 4,2D.

Pozdrawiam wszystkich i proszę o opinię na temat tego pojazdu.

http://allegro.pl/nissan-patrol-4-2-k260-i2738330824.html

Pozdrawiam

 

To co szukałem także to 3,3 Turbo, tylko w zasadzie nie wiem czy to ma jakiś sens, wolę dopłacić te 10 tys i jeździć 4,2 który da mi te 30 koni więcej i stan samochodu będzie teoretycznie lepszy. W zasadzie za 4,2 Y60 przyjdzie mi wydać około 25-30. Wielu to dziwi że porywać się chce na starego 4,2 a nie szukam coś około 2000 ładnego 3,0. Cenie sobie sprawdzone i trafne konstrukcje, ale tez jestem realista taki samochód może na początek ostro po portfelu dać. Kupno Audi 80 mnie tego nauczyło. Znalazłem wiele cennych informacji na forum i trochę każdy nastraszy w swój sposób:) ale tak to w życiu bywa że co może się zepsuć to się zepsuje:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam Wszystkich.

Jestem nowym użytkownikiem forum więc na samym początku proszę o wyrozumiałość i trochę cierpliwości.

Mam 32 lata mieszkam pod Koszalinem, jestem szczęśliwym ojcem 2,5 rocznego syna i mężem ukochanej żony.

Jeśli chodzi o samochody to do tej pory jeżdżę Oplem Vectrą B Combi (zwykłe rodzinne auto), ale coraz częściej myślę o zmianie i chwiałbym kupić auto które od zawsze mi się podoba i wydaję mi się że ma w sobie to coś, a konkretnie Nissana Patrol GR1 Y60.

Do tej pory nie miałem do czynienia ani z takim autem ani z OFF ROAD, i tu pojawia się pierwsze pytanie czy można kupić kaki samochód aby od poniedziałku do piątku jeździć nim do pracy a w niedziele do teściów na obiad, nie krajową 11 ale przez las?. (chodzi tu przede wszystkim o ekonomiczność i zdrowy rozsądek.)

Czym kierować się przy zakupie?

Jaką kwotą trzeba dysponować aby kupić w miarę dobre auto. Mam na myśli auto z silnikiem 2.8D 3 drzwiowy rok 96-97

Z góry dziękuję za rady.

pozdrawiam.

Edytowane przez Franek80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro chcesz podróżować na co dzień i to z rodziną to chyba LONG lepszą jest opcją. Coś takiego jak ekonomiczność ... zapomnij, Patrol nie jest pojazdem które spala tyle co jakieś tam TDi - swoje weźmie. A zdrowy rozsądek chyba się czasami wyłącza jak się siedzi w takim samochodzie ;)

Zakup takiego pojazdu to wydatek około 12-15tys. a potem szykuj kolejne 3-4tys. ... zresztą na ten temat to już chyba było wiele dyskusji

Ps. W Sławnie jest handlarz Patroli podjedź pooglądaj i się zastanów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...