eRGy Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Ładnie to znaczy że dobrze założona instalka? A to ffc to chodzi o osuszacz klimy? Też to zauważyłem ale martwił będzie ten co będzie wymieniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 FFC- Filtr Fazy Ciekłej, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 rurka to awaryjny system przy wymianie oleju ,,,,,, no instalacja jak instalacja ,,,wolałbym wtryskiwacze osobno,,,, lepiej to smiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Do filtra jest dobre dojście, może na zdjęciach tak wygląda. Jaki awaryjny system przy wymianie oleju? Osobno może i lepiej ale BRC tak nie mają. Tak przy okazji. Zauważyłem że po zgaszeniu silnika ( nie zawsze ) silnik jeszcze chwilę pracuje jakby dopalał gaz i trzeba uważać z puszczaniem sprzęgła. Czy to ma coś wspólnego z tematem przyśpieszenia zapłonu czy kwestia regulacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 @Tofu jaki awaryjny system???? BRC niestety nei ma pojedynczych wtrysków, szkoda odnośnie zgaszenia to nei powinno tak być, widocznie coś potarabanili przy podłączeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Więc muszę podjechać jeszcze na poprawkę Dziękuje za pomoc i Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 podejrzewam, że (+) wzięty nie po stacyjce, niech się wepną we wtryski i będzie gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 awaryjny jak skrzynkowego korka sie nie odkręci ,,,to się cyka tamtędy albo inną rureczką ,,,,dokładnie musieli plusa dać z pod zasilania ecu albo pompy one działają z opóźnieniem 5 s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 awaryjny jak skrzynkowego korka sie nie odkręci ,,,to się cyka tamtędy albo inną rureczką ,, @Tofik przyjacielu, muszę się tutaj z tobą nie zgodzić oczywiście też mogę nie mieć racji ale to są rurki od EVAP-a tylko przystosowane do kierownicy z L i P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Wczoraj przesiadłem się z P11 1.6 GX 96' z gazem (fatalnie założonym - taki kupiłem) na WP11.144 2.0 01'. Trochę poczytałem i ma pytania: - jaki sterownik stag 300+ czy LPGTECH i jaki 314 taki ktoś polecał czy 516 bo taki chyba testował Dino - wtryskiwacze Hana 2000 zielone. - jaki reduktor Magik III, Zavoli Zeta S, Niko 250 czy jeszcze coś innego. - czy jest w Warszawie naprawdę dobry gazownik czy lepiej jechać do PITEC'u lub AUTO-FLESZ'a i ew. który z nich lepszy. - co ile trzeba jeździć na przegląd podczas gwarancji i na jaki czas jest gwarancja, choć to tylko informacyjne bo jeżeli w Wawie nie ma dobrego gazownika to i tak pojadę do Poznania lub Lubicza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 - TECH - zielone - NIKO250, problem w tym, że podroży Ci to instalację, bo nie ma go w zestawach, - jest, pogadaj z @krajesiak, - 1000km pierwszy przegląd, co 10000 wymiana filtrów, jak dobrze zrobiona to tylko to, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 (edytowane) Poszło PW z kontaktem. Jeśli nie on, to zakład Jarka Nowotczyńskiego w Mławie (spec od staga). Korzystałem kiedyś z jego usług i byłem zadowolony. PrzeRuSco a mógłbyś wrzucić foty swojej instalki + fota butli z wielozaworem i napisz co tam jest powkładane bo może nie trzeba będzie wszystkiego wywalać, no chyba że masz dużo kasy. Może winą jest reduktor lub wtryskiwacze, które przy odrobinie chęci można ogarnąć samemu. Edytowane 16 Stycznia 2012 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 PrzeRuSco a mógłbyś wrzucić foty swojej instalki + fota butli z wielozaworem i napisz co tam jest powkładane bo może nie trzeba będzie wszystkiego wywalać, no chyba że masz dużo kasy. Może winą jest reduktor lub wtryskiwacze, które przy odrobinie chęci można ogarnąć samemu. Ale ja kupiłem w sobot WP11.144 i w nim chce założyć gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 A spoko, czytaniem ze zrozumieniem mi sie kłania Faktycznie napisałeś, że w poprzednim była lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Nikodem ogarnie to bez problemu, tylko czy będzie miał czas, albo zamontuj gdzie bądź i będzie taniej a później nauczysz sie stroić no i dlatego mówię o TECH-u bo tego w automacie wystroi nawet motorniczy z tramwaju nr 9 w KRA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 W KRA tramwaje są na gaz? Właśnie u Nikosia z tym czasem najgorzej ) Ale podałem też alternatywę jakby co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 (edytowane) Zadzwoniłem do Nikodema chwile pogadaliśmy - chce zobaczyć najpierw auto, wysłałem mu sms'a żeby pamiętał i miał się wczoraj wieczorem odezwać - nie odezwał się. Dodam że pali mi się check (podobno zużyty katalizator, sprawdzę to weekend) ciekawe czy nie będzie to przeszkodą dla Nikodema do założenia gazu. Poczekam może mu się przypomni dziś lub jutro. Jarek Nowotczyński powiedział że montuje głównie STAGI ale LPGTECHA też może zamontować ale co do reduktora to Niko nie montuje w zamian zaproponował Zavoli Zeta S. W Auto Flesz nie montują LPGTECHA tylko STAGI więc raczej odpada, a do PITECA chyba jednak za daleko. Jeszcze jedno pytanie trochę OT czy lepiej najpierw zagazować a potem przerejestrować czy odwrotnie? Edytowane 18 Stycznia 2012 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Załóż ACR01 będziesz zadowolony. Tylko z wyjściem gazu 12mm - jest to wersja poprawiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Jaka jest różnica pomiędzy LPGTECH'em 504 a 516? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 504-- 4 cylindry, 516-- 6 cylindrów i troszkę mocniejszy procek, który ni e ma wpływu na pracę tylko dostarcza więcej radości komuś kto chce się pobawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Czyli w moim przypadku wystarczający będzie 504? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 tak, albo 304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszp Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 witam. w mojej p11.144 1,6 mam instalacje Lovato Smart. Założyłem w lipcu zszłego roku. Niby wszystko w porządku ale były problemy z późnym przełączeniem na LPG. Teraz byłem u innego mechanika, poprawił ustawienia i jest super. Spalanie przy jeździe tylko po mieście teraz przy tych mrozach 10l/100 latem 9l/100. A w trasie latem 8l/100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 witam. w mojej p11.144 1,6 mam instalacje Lovato Smart. Założyłem w lipcu zszłego roku. Niby wszystko w porządku ale były problemy z późnym przełączeniem na LPG. Teraz byłem u innego mechanika, poprawił ustawienia i jest super. Spalanie przy jeździe tylko po mieście teraz przy tych mrozach 10l/100 latem 9l/100. A w trasie latem 8l/100. miałem sie rzucać że coś masz nie tak ,,,a to 1,6.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAX85 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 witam. w mojej p11.144 1,6 mam instalacje Lovato Smart. Założyłem w lipcu zszłego roku. Niby wszystko w porządku ale były problemy z późnym przełączeniem na LPG. Teraz byłem u innego mechanika, poprawił ustawienia i jest super. Spalanie przy jeździe tylko po mieście teraz przy tych mrozach 10l/100 latem 9l/100. A w trasie latem 8l/100. Spalanie w normie. Także dobrze wyregulowana instalacja. Jak tylko po mieście przy tych mrozach nie bierze więcej niż 10 na 100km to bardzo dobry wynik moaj 1.6 bierze 10,5 LPG teraz po mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.