DINO Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 zestawy OK, brał bym 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djbolo24 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Dzięki Dino za odpowiedź, a co lepsze Dragon czy Hana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Dragon, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 hana się zepsuła a teraz hitem jest dragon ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Ale póki co, jest dostępny chyba tylko w listwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 tak, ale tez są chyba po 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TigerA1 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Witam Jestem na etapie wyboru/montazu instalacji do mojej primy P11.144 2.0 16V 140KM, skrzynia CVT, przebieg 140kkm Kolega polecił mi firmę z ul. Fishera 14 w Rembertowie. Byłem rozmawiałem i chcą założyć staga cena 2.500 pln brutto. Czy to dobry wybór do mojego auta ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Stag to tylko elektronika powiedz co jeszcze chce włożyć, albo poradź się kolegi @credens z tego wątku, bo jak widać można ząłożyc za 2000zł i auto lata bez problemów :D :D choć z jakościa i ekonomią to nie ma nic wspólnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TigerA1 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 (edytowane) Stag to tylko elektronika powiedz co jeszcze chce włożyć, albo poradź się kolegi @credens z tego wątku, bo jak widać można ząłożyc za 2000zł i auto lata bez problemów :D :D choć z jakościa i ekonomią to nie ma nic wspólnego Ok dopytam o resztę gratów ale nie rozumiem o co chodzi Ci z jakością i ekonomią ? Czy to jest za tanio ? Kolega zakładał u nich lpg do swojego poprzedniego auta i teraz do BMW 5, mówi że narazie jest ok. No ten kolega co ma 1.8 i lata mu auto 200 km/h to niezły fantasta Edytowane 16 Marca 2014 przez TigerA1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 nieeee, cena jak najbardziej OK, zależy co chcą włożyć, a odnosnie ekonomi i jakości to masz linka :D bop można za 2000zł założyć, i auto smiga :D ;D nawet bez wymiany filtrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TigerA1 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 nieeee, cena jak najbardziej OK, zależy co chcą włożyć, a odnosnie ekonomi i jakości to masz linka :D bop można za 2000zł założyć, i auto smiga :D ;D nawet bez wymiany filtrów Ok czyli mam dopytać jakie założą wtryski i reduktor, zielony jestem w temacie lpg, rozumiem że zbiornik ma najmniejsze znaczenie. Ma być w miejscu koła zapasowego a wlew obok oryginalnego pod klapką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 ano no i jak będą zakałdac zbiornik, to aby był zaworem od strony zderzaka przy Twoim silniku to wazne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TigerA1 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 ano no i jak będą zakałdac zbiornik, to aby był zaworem od strony zderzaka przy Twoim silniku to wazne A możesz objaśnić dlaczego to takie ważne ? Jutro zadzwonie i zdobędę info na temat tych innych podzespołów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 dlatego, że gaz w zbiorniku to ciesz, i jak będziesz miał założoną butlę odwrotnie, to podczas przyspieszania i małej ilości gazu będzie przerzucać na PB i też nei będzie wybierać do końca gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TigerA1 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział tak: sterownik: stag4 najnowszy ? listwa wtryski: valtec albo omvl ( co klient sobie życzy) reduktor: tomasseto albo kme gold zawór oczywiście od strony zderzaka (obśmiał się jak mu powiedziałem) wlew schowany obok wlewu paliwa ( z przejściówką) butla największa jaka wejdzie w miejsce po zapasie Za całość 2.500 pln brutto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 (obśmiał się jak mu powiedziałem) no to ciekawie, bo to co zaproponował, to żaden szał w tej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TigerA1 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 no to ciekawie, bo to co zaproponował, to żaden szał w tej cenie Hmm jak mam to rozumieć, za słabe te podzespoły ? Możesz coś podpowiedzieć, o co mam pytać, żądać, proponować ? Cene powiedział 2.400-2.500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 zapytaj o to czy zdejmuje kolektor do wiercenia czy ma jakas inną czarodziejską sztuczkę na to podpytaj jaki stag, jak ECO to sobie odpuść, brak korekt a w Twoim silniku sa raczej niezbędne podpytaj o wtryski Barakuda, i dokładnie o reduktory, jaki typ, bo coś mi się wydaje, że miał wjechać KIT AC czyli Alaska, RED VAldemar i S4Eco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TigerA1 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 (edytowane) zapytaj o to czy zdejmuje kolektor do wiercenia czy ma jakas inną czarodziejską sztuczkę na to podpytaj jaki stag, jak ECO to sobie odpuść, brak korekt a w Twoim silniku sa raczej niezbędne podpytaj o wtryski Barakuda, i dokładnie o reduktory, jaki typ, bo coś mi się wydaje, że miał wjechać KIT AC czyli Alaska, RED VAldemar i S4Eco Powiedział że montuje wszystko a kiedy przyjdę to wsiadam z nim do auta i sobie jedziemy a on na kompie patrzy i ustawia system pode mnie ? Jaki mam styl jazdy etc... Skoro Ty taki fachowiec to bym chętnie u ciebie to zrobił tylko że daleko trochę do ciebie niestety... Kolektor to chyba będzie musiał zdjąć bo ja mam SR20DE i kolektor dolotowy to jest tak schowany że trudno bez zdjęcia coś zrobić ... zapomniałem że to forum nissana więc silnik i układ pewnie znasz Edytowane 17 Marca 2014 przez TigerA1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 ale ja nie neguje jego umiejętności, tylko nieraz było na forum o instalacjach, które okazywały się później niezgodne z zamówieniem, dlatego zawsze proponuje aby spisać protokół, co ma być zamontowane i sprawdzić to przy odbiorze, bo stwierdzenie Stag 4 ma przynajmniej dwa znaczenia ECO (bez korekt) i 4 ( z korektami) taka subtelna różnica :D reduktor Tomasetto też może być Alaska (do 90KM) i Arctik który dał by już pewnie radę w Twoim aucie, gold to nieporozumienie, i tak dalej można by było pisać, dlatego prosiłem aby uszczegółowił co ma na myśli podając takie nazwy, do tego podpytaj o zdjecie kolektora tak jak pisałem wyżej Kolektor to chyba będzie musiał zdjąć bo ja mam SR20DE i kolektor dolotowy to jest tak schowany że trudno bez zdjęcia coś zrobić ... oj, widzę, że nie znasz czarodziejskiej mocy wiertła w smarze itd :D znajdź mój temat o zmianie S200 na S300 to zobaczysz o co chodzi, chyba tam było zdjecie moich nawiertów w aucie, jakie zrobili gazmeni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TigerA1 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 (edytowane) ale ja nie neguje jego umiejętności, tylko nieraz było na forum o instalacjach, które okazywały się później niezgodne z zamówieniem, dlatego zawsze proponuje aby spisać protokół, co ma być zamontowane i sprawdzić to przy odbiorze, bo stwierdzenie Stag 4 ma przynajmniej dwa znaczenia ECO (bez korekt) i 4 ( z korektami) taka subtelna różnica :D reduktor Tomasetto też może być Alaska (do 90KM) i Arctik który dał by już pewnie radę w Twoim aucie, gold to nieporozumienie, i tak dalej można by było pisać, dlatego prosiłem aby uszczegółowił co ma na myśli podając takie nazwy, do tego podpytaj o zdjecie kolektora tak jak pisałem wyżej oj, widzę, że nie znasz czarodziejskiej mocy wiertła w smarze itd :D znajdź mój temat o zmianie S200 na S300 to zobaczysz o co chodzi, chyba tam było zdjecie moich nawiertów w aucie, jakie zrobili gazmeni Mówił mi że te wtryski i reduktor bedzie pod 150 km bo mówiłem mu (on wiedzial się okazało) że moje auto ma 140KM Ok wszystkiego się dowiem, rozumiem że stag ma być nie ECO ? Generalnie przepatrzyłem neta to opinie ma facet pozytywne raczej, żadnych negatywnych nie znalazłem. Edytowane 17 Marca 2014 przez TigerA1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOTREBOR Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Dino w końcu i mnie dopadło na LPG. tylko mam mały problem silnik 2.0 VVL plus DETIII do sterowania zmiennymi fazami jak mierzyłem u COOBCIA to wyszło koło 180 koników. I teraz pytanie do fachowca co tam mu wpakowac żeby to latało jakoś znośnie? Dino jak możesz to doradź jaki zestaw zapakować pliss Dzwoniłem do GAZMENA i powiedział że nie ma problemu zaproponował: 1. STAG 4 QBOX BASIC 2. Wtryski HANA 2000 czerwone 3. KME RED Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Nr 2 to chyba żart ???? to wtryski do 1,6 ? 100 KM hana owszem ale zielona lub niebieska zielona powinna spokojnie z zapasem wystarczyć bo to wolno ssak tak z ciekawości jakie masz wtryski pb i jakie czasy wtrysku ? Instalacja lpg wymaga jedynie czasów wtrysków z wtrysków pb do sprawnego działania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOTREBOR Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Tofu wszystko chodzi na standardowym kompie od sr20de +ECU master 3, wtryski standard 347 z sr20ve Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Lotrebor na nissan z**e popatrz na almere modzelito też ma zagazowane VVL możesz sprawdzić co on ma wsadzone . http://nz/viewtopic.php?t=14732 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.