kornik43 Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Witam. Wróciłem dzisiaj na śląsk nie przypuszczałem że jazda może być tak przyjemna. Jednak niekiedy czuje jakby jeszcze delikatne zamulało tylko już teraz nie wiem czy to jest mój wymysł czy rzeczywiście jeszcze muli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 osc z jazdy i będziemy szukać albo odrazu kliknij o jeden to co poprzednio a w jakim zakresie obrotów to przymulenie >??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 (edytowane) Witam. Poniżej zamieszczam scrina osc. Podniosłem o jednek klik mnożnik od 13ms do końca. Prosze o rzucenie fachowym okiem. osc.zip Edytowane 15 Marca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 j abym tak zostawił, sonda cały czas bogata jak przyśpieszasz, czyli OK, możesz jeszcze nagrać podczas normalnej jazdy tak jak nissmo lubi i oblukamy, a jak ze spalaniem?? czy coś dłąwi muli?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 (edytowane) Spalanie na 42l gazu zrobiłem 520km. Jutro nagram osc przy mocniejszej jeździe. Samochodu raczej nie muli tzn. na razie jeździłem tylko po mieście. Edytowane 15 Marca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 8L hmm az za dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Sam jestem w szoku ale przy prędkości do 110km/h. Nie jechałem drogami co można szybciej jeździć, a poza tym dość już wyciągałem ludzi co myśleli że prawa fizyki na nich nie działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 a no to spokx czyli chyb ajest gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Witam. Poniżej zamieszczam plik z osc, przy mocniejszej jeździe nic nie zapętla jedzie dobrze. Podniosłem natomiast o jeden klik mnożnik w przedziale od 4-10ms.ponieważ przy redukcji troszke szarpało. Podniosłem ten mnożnik po nagraniu osc. osc.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 przy pierwszym bucie czas dozedł do 24.7 ms wiec blisko pętli a końcówkę zrobiłeś na PB bo nie pokazuje czasów wtr lpg jak i ciśnienia w kosmosie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 (edytowane) Nie rozumie można na bardziej prościej na chłopski rozum? Nagrałem na nowo osc poniżej zamieszczam. 1.zip 2.zip Edytowane 16 Marca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Nie rozumie można na bardziej prościej na chłopski rozum? Nagrałem na nowo osc poniżej zamieszczam. W pliku nr 1 zobacz przy czasie 3360 wyłączają się wtryski LPG a zaraz potem ciśnienie gazu idzie w górę, stąd wniosek, że końcówkę osc robiłeś na PB Daj mu ostro do 7500 rpm to coś będzie widać bo na razie to pieścisz się z nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Witam. Dziś wziąłem żone na zakupy i postanowiłem troche po eksperymentować. zapisałem dotychczasowe ustawienia i 3osc jest nagrane na tych ustawieniach a następne na innych. Zaczynam łapać o co w tym chodzi, tzn myśle że będe musiał rozwiercić chyba dysze jeszcze bo za każdym razem pętli mi wtryski i w poźniejszych ustawieniach przy max obciążeniu mnożnik jest powyżej 1x. Poprawcie mnie jeśli się myle. 3.zip 4.zip 6.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 no ładnie z żonką na zakupy i zamiast robić za siatkarza albo koszykarza to zabawa niossmem, jak pętli to wierć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Teraz mam dysze 2,3 czy wiercić na 2,4 czy bardziej i czy ciśnienie zostawić takie samo czy zmnienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 2.2?? myślałem, że 2.3 czyli daj teraz 2.3 a ciśnieniem będziesz musiał zjechać troszkę do aytokalibracji i później znowu podnieść na samym reduktorze tak jak poprzednio, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 kolega w Almie ma 2.4 i spalanie miał 9.4 mieszany miastowy wiec Dysze ładuj ew możesz wystroić na 1.3 bara i zobaczyć jak wygląda .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Dino dysze mam2,3. tylko czy dać mu 2,4 czy 2,5. A moge zrobić taki myk. Zapisać te ustawienia rozwiercić, zrobić autokalibracje i wczytać dane zapisane i obniżyć cały mnożnik na dół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Dino dysze mam2,3. tylko czy dać mu 2,4 czy 2,5. A moge zrobić taki myk. Zapisać te ustawienia rozwiercić, zrobić autokalibracje i wczytać dane zapisane i obniżyć cały mnożnik na dół? daj 2.4. odnośnie zapisania ustawień i wgrania po zmianie dysz to nic nie da bop i tak trzeba skalibrować nissmo pod nowe dysze, cwaniaczek, nie chce się jeździć i stroić?? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Nie tylko myślałem że tak się da! Czyli wierce na 2,4 ustawiam ciśnienie na 1 bar robie autokalibracje, podnosze ciśnienie do ok 1,12 i ustawiam mnożnik. zgadza się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 ja tak proponowałem ale przy zmianie cisnienie bo to linoowo daje i potem mniej do ustawiania i korygowania jest ,,, alma 1,6 i dysze MJ 2,4 1 Bar ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) Witam. Dzisiaj wziąłem się za nissmo po raz .... Dysze rozwierciłem na 2,4 ustawiłem ciśnienie na 1 bar i zrobiłem autokalibracje. A tu niespodzianka komunikat że dysze zbyt wielkie. Wpadłem na pomysł i obniżyłem ciśnienie do 0,95bar i ponownie zrobiłem autokalibracje i udało sie Następnie podniosłem ciśnienie na ok 1,05. Poniżej zamieszczam scriny ale jestem dalej w trakcie regulacji bo mi się laptop wyczerpał. Później przedstawie dalszą część tych moich ustawień.Przy pełnym bucie zapętliło mi gdzieś ok 6000obr. Jak wracałem do domu z nie podpiętym laptopem centralka stag dała i 3krótkie sygnałki co oznacza błąd sterownika gazu. Pozdrawiam but.zip wolno1.zip Edytowane 21 Marca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 oglądałem butowanie i wydaje mi się że od połowy masz zrobione na PB ,,,znowu ... pozatym reduktor spadł 0,78 Bara co powoduje że sterownik wydłuża czas wtryski LPG i pętli choć sonda jest na bogato wiec lepiej jest dostrój to ale chyba lepiej śmiga co ,,, moża by się przyglądać teraz cisnieniu jaki masz filterek fazy lotnej ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) Chciałem iść dostroić tą mpke załączam silnik a tu znów 3 sygnały i co się okazuje błąd wtryskiwacza 3. Nie wiem o co chodzi. Teraz już jestem załamany. Usune ten błąd wystarczy że przekręce kluczyk na on i po 2 sek znów wyskakuje ten błąd. Teraz już jestem na maxa wk.. Co może być przyczyną listwa wtryskowa sterownik już sam nie wiem. Narazie odłączyłem aku. Dodam że coraz częściej jak jeździłem z lapkiem potrafiło mi odłączyć połączenie i wyskakiwało brak sterownika gazu.Filterek mam czaja chyba fl02 Edytowane 21 Marca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.