efej1 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 to jak tam podjedziesz to zmusisz mnei do przejścia przez ulicę na piechotę to ja już nie wiem gdzie te spotkanie ,też jestem umowiony z tobą Dino,a może w trojkę się spotkamy jestem za Pszczyną ale tychy też mogą być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 heh to się dogadamy, pomyślcie gdzie najlepiej, a ja jestem mobilny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Witam kolege Dino. Pisze w sprawie tego miejsca do spodkania. Rozmawiałem dziś z kolegą efej1 i oboje dojedziemy na miejsce przez Ciebie wyznaczone. Czy może być taki układ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 hehe jak dobrze spoko powiedzcie gdzie i też dojadę hej i jak to wszystko wyszło??? miałeś zapodac i co z tą elektryką?? mam w domu wtyczki nowe ale muszę zobaczyć czy podpasuję to Ci podeślę, ale zobacz też u drypy, maja nippon czy coś takiego i powinno pasować, www.drypa.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 chyba ogarnął elektrykę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Witam. Po tymczasowym ogarnięciu elektryki tzn narazie podleczenie przewodów bo wtyczki zamówione. Udało mi się ustawić gaz poniżej zamieszczam scriny. Dodam ciśnienie przy autokalibracji 0,87bar podniesione po autokalibracji do 1 bar Dysze 2,5. Osc nagrałem narazie przy spokojnej jeździe. 2.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 początek był an ubogo jak przyspieszałeś, ale później jest OK, podniosłeś mnożnik?? hehe widzisz czas ?? a nei po 25 szkoda, że nie ma światła w garage bo byśmy jeszcze pewnie podłubali , daj krop[ę na 11 i wyrównaj od tego miejsca do góry, i nagraj osc z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 No czasy wyszły nieźle. Teraz jestem w górach ale tak jak pisaleś poczatkowo było ubogo ale podniosłeś. No gdyby było światło w garage to by my napewno pociągli dlużej, ale uwazam że przerwa w robocie i przemyslenia doprowadziły do szybkiego znalezienia przyczyny. Jeszcze raz dziekuje za pomoc. Ciekaw jestem jak wyjdzie to wszystko po wymianie wtyczek i kabli. We wtorek zaczynam wymiane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 niestety anomalia w układzie pb wtrysków powoduje że autka nie odpalimy nawet na lpg np odcięcie zasilania + z wtrysków PB .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam kolegów. Po tymczasowej naprawie wtyczek(nigdzie nie można dostać, nawet nie wiem jak się nazywają) przeprowadzilem autokalibracje z ciśnieniem 0,78 wyszła bez żadnego błędu ani komunikatu. Podniosłem ciśnienie na 1,01 i poniżej zamieszczam scriny z ustawień. osc1.zip Edytowane 6 Kwietnia 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 podnieś ciśnienie i jeszcze raz kalibruj, aby mnożnik wyszedł niżej i odblokuj mapę PB PS. wgraj @efejowi poprawioną 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam ponownie. autokalibracja przy ciśnieniu 0,87(komunikat że wtryski zbyt duże, ale tak jak mówiłeś DINO "olewamy" to) podniesione do 1,01. Poniżej scriny. Wydaje mi się że auto dostało wigoru. Mapka 2 przy mocniejszej jeździe i podniosłem ostatnią kropke o 2kliki. PS. Sciągłem efejowi acgas 7.0.0.9.0. Napisz o co chodzi z tą aktualizacją. a.zip Edytowane 6 Kwietnia 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 wygląda dobrze, jeszcze trzeba tylko nagrać jak będziesz gonił autko, wyrównaj mnożnik od 15ms do końca, PS. jak odpalisz nową 7 i podłączysz fejsa to wyskoczy czy aktualizować, daj TAK i tyle, otwórz mapę korekty po obrotach i ją wykasuj, guzik na dole po prawej, zrobi sobie nowe korekty, a jak @efej zmieni wreszcie sondę to trzeba od nowa wystroić, choć coś przebąkiwał o hankach a wtryski nie pętlą?? raczej już nie powinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 (edytowane) Wtrysków nie pętli. Raz udało mi się go pogonić tak do 5400 (bo był korek)i nie pętliło. Jutro nagram osc z ostrzejszej jazdy.Nie wiem czemu jak mu daje ostrzejszą jazde to nieraz mi wyskakuje brak sterownika gazu i mi się program acgas wiesza. Wyrównanie to chodzi że ostatnią krańcową kropke do góry na ok 40 tak żeby wyprostować mnożnik od 15ms do końca? Efej narazie bierze ode mnie sonde, może nie biędzie musiał kupywać nowej. Jutro jesteśmy umówieni. Edytowane 7 Kwietnia 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 1. Nie wiem czemu jak mu daje ostrzejszą jazde to nieraz mi wyskakuje brak sterownika gazu i mi się program acgas wiesza. 2. Wyrównanie to chodzi że ostatnią krańcową kropke do góry na ok 40 tak żeby wyprostować mnożnik od 15ms do końca? 3. Efej narazie bierze ode mnie sonde, może nie biędzie musiał kupywać nowej. Jutro jesteśmy umówieni. ad1. może coś z wtyczką sprawdź połączenia i może nagraj sobie aktualne ustawienia, zrób reset, czyli powrót do ustawień fabrycznych, i wgraj spowrotem ad2. tak, zrób osc bez wyrównania i po wyrównaniu, chodzi o lambadę jak mu przyciśniesz ad3. no i gitt, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 do pentli to niestety dobry reduktor choć spadki nie duże były tak jak u mnie 1.2 b na 0.7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witam Scrin osc nr1 jest bez podniesienia od 15ms a scrin 2 z wyrównaniem od 15ms. Nic nie pętli. 1.zip 2.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 przejedź się do świateł (wiadomo których ) na PB i jak zawrócisz to na LPG tylko przyciśnij nissmo pod redline nie zaszkodzi mu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam dzisiaj ogarneliśmy z efelem jego nissmo. Hamulec zrobiony gaz ustawiony. Tak jak rozmawialiśmy Dino idzie na bogato od 13ms mnożnik w granicach między 40-50. Nie zapętla wtrysków. Obroty po wymianie tej sondy i wyczyszczeniu krokowca ustabilizowały się chociaż dalej na wolnych 950rmp.Nie wiem jak w silnikach waszych przeprowadza się adaptacje przepustnicy. Może tak samo jak w 1.8. Efel zadowolony rozmawialiśmy i mówił że nissmo odżyło. Ja dzisiaj znow mialem problem z wtyczkami. Wszystkie luty laczace wtryski gazu z wtryskami benyznowymi wywalilem i polaczlem konektorkami narazie mam spokój. Nie podoba mi się jeden kabelek akurat + miedź jest w środku lekko zaśniedziała. Edytowane 8 Kwietnia 2011 przez kornik43 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 no i gitt, a obroty się same unormują, i wyłącz ISA dziś podpiąłem lapka i musiałem wszystko od nowa stroić bo szło na ubogo jak sobie ISA porobiła korekty, czyli trzeba zrobić tak, zgrać mapy zebrać 3D PB zestroić na 2D i wtedy załącyzć ISA niech porobi korekty po obrotach i wyłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witam dzisiaj ogarneliśmy z efelem jego nissmo. Hamulec zrobiony gaz ustawiony. Tak jak rozmawialiśmy Dino idzie na bogato od 13ms mnożnik w granicach między 40-50. Nie zapętla wtrysków. Obroty po wymianie tej sondy i wyczyszczeniu krokowca ustabilizowały się chociaż dalej na wolnych 950rmp.Nie wiem jak w silnikach waszych przeprowadza się adaptacje przepustnicy. Może tak samo jak w 1.8. Efel zadowolony rozmawialiśmy i mówił że nissmo odżyło. Ja dzisiaj znow mialem problem z wtyczkami. Wszystkie luty laczace wtryski gazu z wtryskami benyznowymi wywalilem i polaczlem konektorkami narazie mam spokój. Nie podoba mi się jeden kabelek akurat + miedź jest w środku lekko zaśniedziała. Witam,nismo jeżdzi dobrze obroty takie same jak wyjeżdżałem od ciebie,a mam prośbe wrzuć te mapy niech Dino to obluka,a druga sprawa to wskaznik gazu pokazuje trzeci poziom pojemności a gazu nie ma bo był sygnal,co to może być? czyżby znowu wizyta w Pszczynie,wielkie podziękowania dla ciebie za naprawę hamulców i ogarnięcia tej sądy i gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 druga sprawa to wskaznik gazu pokazuje trzeci poziom pojemności a gazu nie ma bo był sygnal,co to może być? czyżby znowu wizyta w Pszczynie trzeba ustawić w programie progi przełączania i będzie gitt, czyli znowu wizyta w Pszczynie ale z tym się nie pali czyli można przy okazji, bo nie ma to na nic innego, poza zapalaniem lampek, wpływu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 no i gitt, a obroty się same unormują, i wyłącz ISA dziś podpiąłem lapka i musiałem wszystko od nowa stroić bo szło na ubogo jak sobie ISA porobiła korekty, czyli trzeba zrobić tak, zgrać mapy zebrać 3D PB zestroić na 2D i wtedy załącyzć ISA niech porobi korekty po obrotach i wyłączyć Witam, na razie muszę sobie te hanki odpuścić ,ale do rzeczy po podłączeniu mnie do laptopa Kornika wyskoczyło że latam dalej na waltekach,a przecież przestawiłeś je na mj,(więc zostawiliśmy to na razie kornik powiedział ze jak wpadniesz to poczarujesz)więc jak to się stało że się samo zmienilo .Kornik wrzuci ci moje ustawienia abyś to zobaczył,sąda jest ok zaciski poszły sprawnie ,czekam do następnej twojej wizyty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witam, na razie muszę sobie te hanki odpuścić ,ale do rzeczy po podłączeniu mnie do laptopa Kornika wyskoczyło że latam dalej na waltekach,a przecież przestawiłeś je na mj,(więc zostawiliśmy to na razie kornik powiedział ze jak wpadniesz to poczarujesz)więc jak to się stało że się samo zmienilo .Kornik wrzuci ci moje ustawienia abyś to zobaczył,sąda jest ok zaciski poszły sprawnie ,czekam do następnej twojej wizyty zaktualizowaliście sterownik i miał ustawienia startowe, czyli pierwsze z listwy, niech zmieni na MJ będzie lepiej, Valdemar jest 3Ohma a MJ 2 Ohma, czyli różnica w sterowaniu przez komp od gazu i trzeba będzie od nowa kalibrować, następna wizyta pewnie już w maju bo zaraz święta i zlot, 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 zaktualizowaliście sterownik i miał ustawienia startowe, czyli pierwsze z listwy, niech zmieni na MJ będzie lepiej, Valdemar jest 3Ohma a MJ 2 Ohma, czyli różnica w sterowaniu przez komp od gazu i trzeba będzie od nowa kalibrować, następna wizyta pewnie już w maju bo zaraz święta i zlot, ok. zrobię jak radzisz ,ale z tydzień tak pojeżdże bo nie mam kiedy teraz jechać do Kornika jednak wizyta nie unikniona,dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.