Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pięknie ! Będzie przyjemność z mocy ^_^ .Jak dobrze przeczytałem to się domyślam że masz silnik HR i lecisz w dwie małe turbiny zamiast kompresora...?Intercooler?

 

Mam DE non rev up dwie małe turbiny powinny byc efektywne a lag minimalny oczywiście intercooler tez bedzie i nowa pompa paliwa 255 notomiast na razie daruje sobie fuel retur system (to jednak lepiej brzmi niż system powrotny paliwa :)

Niestety silnik prawdopodobnie długo nie wytrzyma bez wzmocnienia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No w końcu jakiś fajny projekt sie rozpoczął

Wrzucaj foty z montażu

Na czym będziesz stroił ecu masz te dziwne graty co przychodziły z prochargerem? Czy wrzucisz nowego kompa ja zdecydowałem sie na usunięcie ecu i zastąpienie haltechem

Powodzenia w realizacji!

Wlasnie do Prochargera nic nie bylo... Samo to sobie jakos latalo na smiesznie niskim doladowaniu, auto sie skradalo maks 350-360KM na moje oko, choc fakt ze jak kolegi seria sie przejechalem to usnac mozna bylo, poza pierwszym biegiem to auto w ogole nie przyspiesza a na hamowni w zaprzyjaznionej firmie wyplulo takie cos:

350Z.jpg

 

Generalnie w aucie przerobie uklad paliwowy, doloze zewnatrzna pompe oraz przede wszystkim dodam regulator cisnienia paliwa ktory przy jezdzie na doladowaniu bedzie podbijac cisnienie paliwa a nie zmniejszac je :P

 

A co do strojenia to bedzie AEM FIC - taki piggy back z wbudowanym map sensorem ktory ma bezposrednia kontrole nad wtryskami paliwa i za jego pomoca mozna cofac zaplon na booscie...

 

Kolega z czestochowy dorabia mi juz zebatki napedowa o 1 zabek wieksza a ta na kompresorze bez zmian, doladowanie w granicach 0,5-0,55 bara powinno byc, to juz moze ze 420-430KM bedzie i fajnie by bylo zeby na dwojce zamielil, ale na 295.30R19 moze to byc trudne mimo wszytko :D

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące Podtlenku Azotu. W tym momencie dostęp do dobrego sprzętu jest dość łatwy i za jakiś czas będę miał pieniądze na tuning. Pytanie jest takie czy silnik seryjny by to wytrzymał? Jak nie to co trzeba zrobić aby wytrzymał przy szotach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące Podtlenku Azotu. W tym momencie dostęp do dobrego sprzętu jest dość łatwy i za jakiś czas będę miał pieniądze na tuning. Pytanie jest takie czy silnik seryjny by to wytrzymał? Jak nie to co trzeba zrobić aby wytrzymał przy szotach ?

 

No temat jest rozpoznany za wielka woda poczytaj my350z.com sekcja FI z tego co czytałem spokojnie można dmuchać 100km ale sugeruje na początek 75 bez kucia silnika

Warunki są takie ze dobrze żeby to był dedykowany kit do ztki i żeby posiadał sekwencje dawkowanie nitro (to kupujesz oddzielnie...)

 

Coobcio no to masz pole do popisu z prochargerow i po 700 km wyciągają :) tylko tam chyba był problem ze zrywaniem pasków na wszelki wypadek kup zapas

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki - AAS, Coobcio - może opiszecie swoje projekty w dziale projektów? ;) Będzie dużo lepiej, niż tutaj :):) Ten wątek i tak chyba trzeba gruntownie posprzątać, bo jest o wszystkim....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące Podtlenku Azotu. W tym momencie dostęp do dobrego sprzętu jest dość łatwy i za jakiś czas będę miał pieniądze na tuning. Pytanie jest takie czy silnik seryjny by to wytrzymał? Jak nie to co trzeba zrobić aby wytrzymał przy szotach ?

Podtlenek azotu zeby byl bezpieczny to musisz miec korekcie zaplonu no i wiadomo mokra instalacja.

Z polskim producentem ECU maserow sie dogadalem i bedzie pisany nowy soft pod zetkowe czujnik polozenia walu coby w przypadku zabawy z nitro czy turbo mozna bylo bezpiecznie kontrolowac zaplon :)

 

ECU replacment doszedł :) teraz muszę znaleść kogoś kto to ogarnie...

To jest stand alone czy swiniak ?

Z tego co widac cos Pnp :)

Poszukam do tego softu i sprawdze co to warte, bo stand alony ich produkcji stroi sie calkiem przyjemnie, sa mega rozbudowane i przede wszystkim stabilne

 

Chłopaki - AAS, Coobcio - może opiszecie swoje projekty w dziale projektów? ;) Będzie dużo lepiej, niż tutaj :):) Ten wątek i tak chyba trzeba gruntownie posprzątać, bo jest o wszystkim....

Dzis wieczorkiem tak poczynie :)

 

Coobcio no to masz pole do popisu z prochargerow i po 700 km wyciągają :) tylko tam chyba był problem ze zrywaniem pasków na wszelki wypadek kup zapas

W 350Z nie da rady, bo trzeba by duzo dmuchac czyli potrzeba duzo obrotow, a ograniczenie C-2 ma na 80 tys... tak wiec maks mozna 0,75bara i obroty silnika 6900...

Najmocniejsza z zetke na takim kompresorze jaka znalazlem w sieci miala 412WHP obstawiam ze to okolica 480-490KM na silniku.

Wiec juz calkiem przyjemnie o dziwo silnik STOCK, jedynie wydech z kolektorami i strojenie na GREDDY E-Managa Ultimate, ktory to jest wygodny w obsludze i montarzu bo do naszych sprzetow sa juz gotowe przejsciowki :) :) :)

Edytowane przez Coobcio
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od Y pipe w dół był i jest Impul Blast II w wersji stalowej (choć dedykowany do DE) taki jak na tej stronie na dole :

http://www.impulamer...Z_PRODUCTS.html

 

zaś nowa część wydechu to to co tutaj opisałem:

http://forum.nissank...post__p__859695

Edytowane przez ZdzPoz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy przy tym tak sami dłubiecie czy macie dobrych ludzi??

Poszedl mi wysprzeglik to nie mam nawet u kogo wymienic, jakos nie mam zaufania do magikow u siebie na wsi.

 

A tak przy okazji, planuje wymienic sprzeglo i kolo zamachowe na lekkie. Jakie polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Illinx,wysprzęglik poszedł sam z siebie,czy już kiedyś było ruszane sprzęgło?Jaki ma ono przebieg-taki jak auto? (jeśli tak to ile jeśli to nie tajemnica?)

Ja korzystam z serwisu w Poznaniu który obstawia od lat GT-Polonia,więc mają już doświadczenie w Porsche,Ferrari,Lambo,Viperach czy GT-Rach,mam tutaj komfortową sytuację bo znają się na sportowcach.

Dobrym zakupem jest sprzęgło Exedy-często jest wybierane,od razu weź mocniejsze-stage1,możesz też pociągnąć coś z USA (np.CompetitionClutch),ale czeka Ciebie cło,chyba że zakombinujesz jakoś z przepakowaniem-koledzy tutaj pisali coś o tym.

Edytowane przez ZdzPoz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli poszedl Ci wysprzeglik to da rade go wymienić bez koniecznosci zdejmowania skrzyni, jesli nie masz potrzeby wymiany sprzegła to mysle ze ta operacja jest bez sensu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi sie wydaje, ze to wysprzeglik.

Objawy sa nastepujace: po wcisnieciu sprzegla czasami odbija tylko do polowy i musze pomagac sobie stopą.

Pompka sprzegla to raczej nie jest. Być moze jakies łożysko.

A powiedz kolego Limon jak ewentualnie wymienic wysprzeglik bez zdejmowania skrzyni? Mam dostęp do podnosnika w razie czego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZdzPoz gdzie kupujesz ten olej? JA kupiłem w Innochem - mam zalane 10w40 i na krótkim torze w kielcach temp. maxymalnie wzrosła mi do 120 stopni.

 

Jak to wyglaga u Ciebie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie też Innochem :-) Przesyłką był już dzień po zamówieniu u mnie.Jak się sprawdzi będę wiedział na początku lipca.Z Royala 5W30 jestem zadowolony do tej pory.Jak mierzyłeś temp.oleju?Podłączałeś OBD ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...