AAS Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Pięknie ! Będzie przyjemność z mocy .Jak dobrze przeczytałem to się domyślam że masz silnik HR i lecisz w dwie małe turbiny zamiast kompresora...?Intercooler? Mam DE non rev up dwie małe turbiny powinny byc efektywne a lag minimalny oczywiście intercooler tez bedzie i nowa pompa paliwa 255 notomiast na razie daruje sobie fuel retur system (to jednak lepiej brzmi niż system powrotny paliwa Niestety silnik prawdopodobnie długo nie wytrzyma bez wzmocnienia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 (edytowane) No w końcu jakiś fajny projekt sie rozpoczął Wrzucaj foty z montażu Na czym będziesz stroił ecu masz te dziwne graty co przychodziły z prochargerem? Czy wrzucisz nowego kompa ja zdecydowałem sie na usunięcie ecu i zastąpienie haltechem Powodzenia w realizacji! Wlasnie do Prochargera nic nie bylo... Samo to sobie jakos latalo na smiesznie niskim doladowaniu, auto sie skradalo maks 350-360KM na moje oko, choc fakt ze jak kolegi seria sie przejechalem to usnac mozna bylo, poza pierwszym biegiem to auto w ogole nie przyspiesza a na hamowni w zaprzyjaznionej firmie wyplulo takie cos: Generalnie w aucie przerobie uklad paliwowy, doloze zewnatrzna pompe oraz przede wszystkim dodam regulator cisnienia paliwa ktory przy jezdzie na doladowaniu bedzie podbijac cisnienie paliwa a nie zmniejszac je A co do strojenia to bedzie AEM FIC - taki piggy back z wbudowanym map sensorem ktory ma bezposrednia kontrole nad wtryskami paliwa i za jego pomoca mozna cofac zaplon na booscie... Kolega z czestochowy dorabia mi juz zebatki napedowa o 1 zabek wieksza a ta na kompresorze bez zmian, doladowanie w granicach 0,5-0,55 bara powinno byc, to juz moze ze 420-430KM bedzie i fajnie by bylo zeby na dwojce zamielil, ale na 295.30R19 moze to byc trudne mimo wszytko Edytowane 8 Czerwca 2012 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 fajnie by bylo zeby na dwojce zamielil, ale na 295.30R19 moze to byc trudne mimo wszytko no ciekawie bedzie ,da radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 ECU replacment doszedł teraz muszę znaleść kogoś kto to ogarnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Mam pytanie dotyczące Podtlenku Azotu. W tym momencie dostęp do dobrego sprzętu jest dość łatwy i za jakiś czas będę miał pieniądze na tuning. Pytanie jest takie czy silnik seryjny by to wytrzymał? Jak nie to co trzeba zrobić aby wytrzymał przy szotach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Mam pytanie dotyczące Podtlenku Azotu. W tym momencie dostęp do dobrego sprzętu jest dość łatwy i za jakiś czas będę miał pieniądze na tuning. Pytanie jest takie czy silnik seryjny by to wytrzymał? Jak nie to co trzeba zrobić aby wytrzymał przy szotach ? No temat jest rozpoznany za wielka woda poczytaj my350z.com sekcja FI z tego co czytałem spokojnie można dmuchać 100km ale sugeruje na początek 75 bez kucia silnika Warunki są takie ze dobrze żeby to był dedykowany kit do ztki i żeby posiadał sekwencje dawkowanie nitro (to kupujesz oddzielnie...) Coobcio no to masz pole do popisu z prochargerow i po 700 km wyciągają tylko tam chyba był problem ze zrywaniem pasków na wszelki wypadek kup zapas 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Chłopaki - AAS, Coobcio - może opiszecie swoje projekty w dziale projektów? Będzie dużo lepiej, niż tutaj :) Ten wątek i tak chyba trzeba gruntownie posprzątać, bo jest o wszystkim.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 (edytowane) Mam pytanie dotyczące Podtlenku Azotu. W tym momencie dostęp do dobrego sprzętu jest dość łatwy i za jakiś czas będę miał pieniądze na tuning. Pytanie jest takie czy silnik seryjny by to wytrzymał? Jak nie to co trzeba zrobić aby wytrzymał przy szotach ? Podtlenek azotu zeby byl bezpieczny to musisz miec korekcie zaplonu no i wiadomo mokra instalacja. Z polskim producentem ECU maserow sie dogadalem i bedzie pisany nowy soft pod zetkowe czujnik polozenia walu coby w przypadku zabawy z nitro czy turbo mozna bylo bezpiecznie kontrolowac zaplon ECU replacment doszedł teraz muszę znaleść kogoś kto to ogarnie... To jest stand alone czy swiniak ? Z tego co widac cos Pnp Poszukam do tego softu i sprawdze co to warte, bo stand alony ich produkcji stroi sie calkiem przyjemnie, sa mega rozbudowane i przede wszystkim stabilne Chłopaki - AAS, Coobcio - może opiszecie swoje projekty w dziale projektów? Będzie dużo lepiej, niż tutaj :) Ten wątek i tak chyba trzeba gruntownie posprzątać, bo jest o wszystkim.... Dzis wieczorkiem tak poczynie Coobcio no to masz pole do popisu z prochargerow i po 700 km wyciągają tylko tam chyba był problem ze zrywaniem pasków na wszelki wypadek kup zapas W 350Z nie da rady, bo trzeba by duzo dmuchac czyli potrzeba duzo obrotow, a ograniczenie C-2 ma na 80 tys... tak wiec maks mozna 0,75bara i obroty silnika 6900... Najmocniejsza z zetke na takim kompresorze jaka znalazlem w sieci miala 412WHP obstawiam ze to okolica 480-490KM na silniku. Wiec juz calkiem przyjemnie o dziwo silnik STOCK, jedynie wydech z kolektorami i strojenie na GREDDY E-Managa Ultimate, ktory to jest wygodny w obsludze i montarzu bo do naszych sprzetow sa juz gotowe przejsciowki :) Edytowane 10 Czerwca 2012 przez Coobcio 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Ten haltech to stand alone wyrzuce ecu i wystawie to fajnie bo ma boost controler i 2x wideband Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Ja myślę że Coobcio Ci ogarnie tego haltecha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 ECU replacment doszedł teraz muszę znaleść kogoś kto to ogarnie... ASS jak ogarniesz dasz sie karnąć Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 To i ja coś dorzucę - dźwięk wydechu zetki kolegi ZdzPoz, oczywiście po modyfikacjach: http://www.youtube.com/watch?v=4vXroxsD43Y A to dokupiłem dzisiaj do swojej "niuni" (w załączniku)! Teraz tylko polakierować i zamontować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Też się ludzie na ulicy oglądają Jedrzej-będzie fajnie wyglądało u Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promo Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 A powiedz co takiego kolega zmodyfikował w wydechu? Sama koncowka czy całość? Jaka firma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 (edytowane) Od Y pipe w dół był i jest Impul Blast II w wersji stalowej (choć dedykowany do DE) taki jak na tej stronie na dole : http://www.impulamer...Z_PRODUCTS.html zaś nowa część wydechu to to co tutaj opisałem: http://forum.nissank...post__p__859695 Edytowane 13 Czerwca 2012 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ILLINX Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Wy przy tym tak sami dłubiecie czy macie dobrych ludzi?? Poszedl mi wysprzeglik to nie mam nawet u kogo wymienic, jakos nie mam zaufania do magikow u siebie na wsi. A tak przy okazji, planuje wymienic sprzeglo i kolo zamachowe na lekkie. Jakie polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 (edytowane) Illinx,wysprzęglik poszedł sam z siebie,czy już kiedyś było ruszane sprzęgło?Jaki ma ono przebieg-taki jak auto? (jeśli tak to ile jeśli to nie tajemnica?) Ja korzystam z serwisu w Poznaniu który obstawia od lat GT-Polonia,więc mają już doświadczenie w Porsche,Ferrari,Lambo,Viperach czy GT-Rach,mam tutaj komfortową sytuację bo znają się na sportowcach. Dobrym zakupem jest sprzęgło Exedy-często jest wybierane,od razu weź mocniejsze-stage1,możesz też pociągnąć coś z USA (np.CompetitionClutch),ale czeka Ciebie cło,chyba że zakombinujesz jakoś z przepakowaniem-koledzy tutaj pisali coś o tym. Edytowane 14 Czerwca 2012 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 moge takowe sciagnac z usa, tylko kurs dolara jest kiepski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Jeśli poszedl Ci wysprzeglik to da rade go wymienić bez koniecznosci zdejmowania skrzyni, jesli nie masz potrzeby wymiany sprzegła to mysle ze ta operacja jest bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ILLINX Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Tak mi sie wydaje, ze to wysprzeglik. Objawy sa nastepujace: po wcisnieciu sprzegla czasami odbija tylko do polowy i musze pomagac sobie stopą. Pompka sprzegla to raczej nie jest. Być moze jakies łożysko. A powiedz kolego Limon jak ewentualnie wymienic wysprzeglik bez zdejmowania skrzyni? Mam dostęp do podnosnika w razie czego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 (edytowane) Było: Sprawdzono: http://youtu.be/MwEBRcri3dE Jest: I jest też zadowolenie oraz satysfakcja. W nagrodę auto dostanie smaczny nowy olej: Edytowane 20 Czerwca 2012 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 ZdzPoz gdzie kupujesz ten olej? JA kupiłem w Innochem - mam zalane 10w40 i na krótkim torze w kielcach temp. maxymalnie wzrosła mi do 120 stopni. Jak to wyglaga u Ciebie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Dokładnie też Innochem :-) Przesyłką był już dzień po zamówieniu u mnie.Jak się sprawdzi będę wiedział na początku lipca.Z Royala 5W30 jestem zadowolony do tej pory.Jak mierzyłeś temp.oleju?Podłączałeś OBD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 (edytowane) Nie, mam zegary na słupku Uploaded with ImageShack.us Edytowane 22 Czerwca 2012 przez utaszo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 (edytowane) jakiej firmy? co wskazuja? Edytowane 22 Czerwca 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.