kubalon Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 I tak większość firm robi, nie daje możliwości wyboru tylko stawia przed faktem dokonanym, dla nich to dodatkowy zysk a Ty użytkowniku czujesz się jak niedorozwój,mimo wielu lat za kółkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Nie w każdym przypadku tak jest,bardzo często technicy w ASO po prostu nie potrafią włączać/wyłączać dodatkowych funkcji,a goscie z op-com robili to w pięć minut.Brak kompetencji -raczej to bym obstawial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Niemniej uszczęśliwianie ludzi na siłę? mówię nie.Technicy w ASO pewnie wiedzą ale mają zakaz takie S/S nie wyłączą,wspomniany powyżej hamulec dla jednego super ale wielu wolałoby mieć możliwość wyboru,nawigacja inna nie bo nie,światła włączane przy rozruchu i pewnie wiele innych kwiatków można przytoczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_1998 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Pozostaje poczekać aż interfejsy stanieją, a programy ktoś wrzuci do neta. Wtedy sami będziemy grzebać i włączać / wyłączać Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Nie wiem czy ten temat jest tutaj znany https://www.google.de/maps/sendtocar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Minęły mi już dwa lata od zakupu auta (ale nie od daty pierwszej rejestracji Nissan Connect) i po zalogowaniu do swojego konta przez stronę Nissana otrzymałem komunikat, że NIssan przedłużył bezpłatne korzystanie z Nissan connect o kolejny rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Nie wiem czy ten temat jest tutaj znany https://www.google.de/maps/sendtocar Znany i nawet używany w naszych QQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Ja bym wolał, żeby Nissan stworzył w końcu porządną stronę umożliwiającą internetowy zakup i aktualizację map, zamiast tworzyć zbędne gadżety. Już nie wspomnę o pełnej informacji, jaka karta do jakiego modelu ... bo aktualnie ten element woła o pomstę do nieba. Dodam, że aktualizacja bazy fotoradarów, to jedna wielka partyzantka. Proszę mi pokazać, gdzie na polskiej stronie Nissana mogę kupić aktualną bazę w formacie (.ntq) ?? Czy tak trudno takiej firmie jak Nissan, zebrać to wszystko do kupy i przedstawić pełną ofertę w tej materii ?? Na chwilę obecną, Centrala Nissana zmusza nas do nabijania kabzy dealerom, których apetyt nie ma końca. Przykład ?? Proszę bardzo - ta sama karta zawierająca najnowsze mapy do Pulsara, u jednego dealera kosztuje 800 zł, a u innego 500 zł, natomiast na allegro można to samo kupić za niespełna 400 zł. ... a cel podróży, to bez łaski, każdy może sobie wklepać z ekranu navi - góra 30 sek. roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 z tego co pamiętam to aktualinie aktualizacja map do Qashqaia i Pulsara itd. ma kosztować około 400 zł natomiast nowi nabywcy samochodów Nissan z systemem nawigacji ( zakup po 1 kwietnia 2016r.) w cenie samochodu otrzymają 3 letnią bezpłatną aktualizację map i z tego co słyszałem to będzie odbywać się na zasadzie ,że dealer otrzyma raz w roku nowe karty i będzie powiadamiał klientów ,że karta jest do odebrania czy jakoś tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 BartoszN - data jaką podałeś sugeruje Prima Aprillis Zobaczymy jak będzie - ja swojego QQ zamawiałem 05.04.2016 i nic mi nie wspominali - dopytam przy okazji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 z tego co pamiętam to aktualinie aktualizacja map do Qashqaia i Pulsara itd. ma kosztować około 400 zł natomiast Z tego co wiem, to dokładnie 411 zł, ale netto, więc licz 500 z haczykiem. BartoszN - data jaką podałeś sugeruje Prima Aprillis Obstawiam, że masz rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 BartoszN - data jaką podałeś sugeruje Prima Aprillis Zobaczymy jak będzie - ja swojego QQ zamawiałem 05.04.2016 i nic mi nie wspominali - dopytam przy okazji z tego co wiem to nie był żart tyko nie do końca to jest OK ze strony Nissana - każdy właściciel którego samochód jest na gwarancji powinien otrzyma bezpłatną aktualizację do końca gwarancji wg mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) BartoszN, dnia 17 Kwie 2016 - 05:35, napisał: ... tyko nie do końca to jest OK ze strony Nissana - każdy właściciel którego samochód jest na gwarancji powinien otrzyma bezpłatną aktualizację do końca gwarancji wg mnie Nissan w tej materii od dawna leci sobie w bambuko. Jeszcze nie tak dawno dealerzy życzyli sobie ok. 2000 zł za kartę. Nie wspomnę już o totalnej przewale, kiedy 2 kolejne karty (25920 4EA0B i 25920 4EA0C) do naszych Nissanków nie różniły się zawartością, a jedynie nalepką na karcie. Nie rozumiem, jak takiemu gigantowi jak Nissan nie jest po prostu wstyd. Na stronie Nissana jest katalog akcesoriów, w którym również zapomniano o kartach do navi, z kolei strona z kartami w odniesieniu czy to do Pulsara, czy QQłki z rocznika 2014: http://nissan.navigation.com/product-list/Catalog/Catalog_Pulsar_2014/en_GB/NissanEMEA/EUR Sami zobaczcie co zawierają i dokąd prowadzą odnośniki W tej sytuacji najlepszym wyjściem jest "czesanie" Allegro i wyłuskiwanie ciekawych cenowo ofert, pod warunkiem że jesteśmy w posiadaniu informacji, jaka karta jest przeznaczona do naszego auta, bo tego niestety możemy się dowiedzieć wyłącznie u dealera. Zainteresowanym kartami do naszych Nissan Connectów, polecam śledzenie ofert: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?id=67097&us_id=2078029 W najbliższym tygodniu znajdziemy tam "gorące bułeczki" do NC, m.in. KE288-LCNKE15 Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez Andrzej G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kujawiak Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Witam, Uff, przebrnalem te 19 stron z prozaicznej przyczyny - zaplanowalem sobie podroz odbiegajaca od standardow NC i nie moglem jej wyslac do samochodu. Naiwny myslalem, ze tak mozna a widze, ze to ogranicza sie tylko do POI. Wielka lipa. Chyba, ze cos pominalem. Na dodatek w nowych QQ aby uruchomic NC trzeba spedzic kupe czasu przed PC. Szkoda, ze tu wczesnej nie zajrzalem... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Da się zaplanować trasę w Google Maps i wysłać ją do auta , ale jak interesuje Ciebie nawigacja to szukaj w wątku nawigacja a nie aplikacje do NC2 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99068-nawigacja/page-4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Na dodatek w nowych QQ aby uruchomic NC trzeba spedzic kupe czasu przed PC. O wiele szybciej, prościej i wygodniej odpalić NC i tam zaplanować trasę. Masz 100 % pewność co do routingu, a jakby co, to możesz go skorygować, zmieniając tryb trasy, lub dorzucając jakiś punkt pośredni. To planowanie na PC i wysyłanie do auta, to (moim zdaniem) zbędny gadżet ... na dodatek odpalając navi dla świętego spokoju i tak trzeba dokładnie przejrzeć przebieg trasy, by nie obudzić się z nogą w nocniku. Zainteresowanym kartami z nowymi mapami do naszych Connectów, polecam zerknąć tutaj: http://allegro.pl/nissan-connect-1-2-3-europa-mapa-2016-karta-sd-i6173215610.html Jakby nie było, ponad 150 zeta w kieszeni w porównaniu z cenami u Dealerów ... no i aktualna baza fotoradarów do NC (1-2-3) za friko, też piechotą nie chodzi Edytowane 4 Maja 2016 przez Andrzej G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pejta Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Zainteresowanym kartami z nowymi mapami do naszych Connectów, polecam zerknąć tutaj: Nowe to one są tylko z nazwy bo dane na nich to staroć. W jakiej postaci jest ta "aktualna baza fotoradarów"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 W jakiej postaci jest ta "aktualna baza fotoradarów"? O to to już raczej zapytaj sprzedawcę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kujawiak Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Wielkie dzieki. To moje pierwsze kroki w tym aucie i systemie nav. Jak juz wsiade do samochodu to chcialbym jechac a nie kombinowac trase. Widze ze musze poczytac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor44 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Czy ktoś miał problemy z aplikacją Nissan Connect pomimo poprawnego sparowania telefonu z samochodem? W aplikacji Nissan Connect wyświetlana jest ikonka " Rozłączony X " ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Nie mam żadnych problemów. Jak tylko Connect dostaje zasilanie, a w komórce był włączony BT, od razu urządzenia mają kontakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor44 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Czy jest możliwe, że rejestrując się w piątek Nissan nie uruchomił jeszcze tej usługi na moim koncie Nissan Connect ? Spróbuje odinstalować i jeszcze raz zainstalować aplikację Nissan Connect potem rozłączyć połączenie BT i po zalogowaniu w aplikacji sparować ponownie urządzenia. Nie wiem dlaczego ale mam takie podejrzenie, że coś mi namieszał w tym wszystkim "Janosik". Edytowane 8 Maja 2016 przez Gregor44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Trochę się chyba nie zrozumieliśmy. Ja miałem na myśli BT (telefon, muza) ... a Tobie chodzi o kompletne sparowanie usług dodatkowych aplikacji smartfona z NC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor44 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Dokładnie, masz jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 http://allegro.pl/nawigacja-nissan-connect-3-karta-sd-mapa-2016-i6212275272.html Nowa mapa do Qashqaia??? Na 2016r??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.