emce Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 to jest mega! no to dzieki niezle, a cos w temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Mi dźwięk najbardziej zmienil się po wywaleniu katów i po włożeniu kolektorów wydechowych stillena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Środkowy out i jest trochę głośniej ale znacznie ciekawiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Środkowy out i jest trochę głośniej ale znacznie ciekawiej. Nawet z kotami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axxel32 Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Panowie a czy wycięcie katalizatorów cokolwiek daje IN +? W moich wcześniejszych autkach R4 i R6 znacznie polepszała się po tym zabiegu elastyczność, zawsze było warto. A jak jest w Z? Coobcio moze powie co hamownia w takim przypadku mówi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Nie znam nikogo kto by powiedział, że było mu po tym zabiegu gorzej. Ciekawszy sound plus pare koni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 U mnie po wywaleniu katów musiałem zamówić maty i wygłuszyć bagażnik bo był armagedon w środku zabieg na plus przynajmniej tak mi się zdaje zjebałem że nie zrobiłem hamowania przed i po ale Coobcio pewnie ma jakieś wykresy to może udostępni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axxel32 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 U mnie po wywaleniu katów musiałem zamówić maty i wygłuszyć bagażnik bo był armagedon w środku zabieg na plus przynajmniej tak mi się zdaje zjebałem że nie zrobiłem hamowania przed i po ale Coobcio pewnie ma jakieś wykresy to może udostępni Tylko usunięcie katów i tak głośno wewnątrz się zrobiło? To niekorzystnie A jakieś checki miałeś i wkręcałeś tulejki pod sondy czy to nie jest potrzebne? Wybieram się na wycięcie środkowego tłumika, zeby dźwięk silnika zaczął budzić grozę ;D ale moze lepiej wyciąć katy lub katy i środkowy, jak myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 (edytowane) Ja mam tylko końcowy przelotowy z gtra środkowego nie ma, katów nie ma a ten tłumik dość mały jest więc głośno się zrobiło ale teraz słychać że tam Vka siedzi bo OEM wydech za cichy jest. Najlepiej załóż decaty i wytnij środkowy to będzie git A co do checka no to świeci się bo nie miałem klucza zeby odkręcić lambde i jest zaślepka co była w zestawie z decatami. Muszę się do Coobcia wybrać to się wyłączy to w pizdu i nie będzie świecić a przy okazji może mocy coś się uda wykrzesać Edytowane 31 Maja 2015 przez 13E7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 (edytowane) Panowie a czy wycięcie katalizatorów cokolwiek daje IN +? W moich wcześniejszych autkach R4 i R6 znacznie polepszała się po tym zabiegu elastyczność, zawsze było warto. A jak jest w Z? Coobcio moze powie co hamownia w takim przypadku mówi? Będę w firmie zgrywać wczorajsze wykresy to zapodam wykres po usunięciu katów Z tego co pamietam ok 6KM dochodzi i podobna wartość nm... Edytowane 31 Maja 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axxel32 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Będę w firmie zgrywać wczorajsze wykresy to zapodam wykres po usunięciu katów Z tego co pamietam ok 6KM dochodzi i podobna wartość nm... O proszę, to ciekawe. Wobec tego byłbym wdzięczny za wykresy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Ja muszę się do Coobcia wybrać bo ostatnio wywalilem katy i dodałem kolektory i downpipy. Zobaczymy co się zmieniło. Ale ja nieczasowy, Coobcio nieczasowy wiec ciężko się zgrac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Będę w firmie zgrywać wczorajsze wykresy to zapodam wykres po usunięciu katów Z tego co pamietam ok 6KM dochodzi i podobna wartość nm... mi nic nie doszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axxel32 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Cóż tam w kwestii wykresów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 (edytowane) siemanko ! ja dla odmiany mam konkretne pytanie do konkretnego wydechu Mianowicie : http://www.mapet-tuning.com/sklep/sportowy-ukad-wydechowy-catback-nissan-350z-p-12314.html?osCsid=pejkhl4rog1g424hta0olpegn5 firmy turboworks , ktoś ma takowy albo jakieś opinie na jego temat ? Zastanawiam się nad takim w sumie dosyć tanim rozwiązaniem zamiast samemu wycinać katy i środkowy tłumik to mam tu wszystko plus ładniejsze końcówki Z góry dzięki za jakieś info Edytowane 21 Czerwca 2015 przez Arnold 350z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Cóż tam w kwestii wykresów? Mam jakiegoś Greddy -5KM co robi i zabiera 20Nm w HR to z najnowszych odkryć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Mam jakiegoś Greddy -5KM co robi i zabiera 20Nm w HR to z najnowszych odkryć Mówisz o Greddy Tomka? Ten wydech jest raczej pod doładowanie i podobno nie jest dostrojony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Coś się zj** ał mój poprzedni post , chodzi mi o wydech turboworks ze sklepu np. mapet tuning ktoś coś wie o nim ? Jest dosyć tani i chyba to dosyc dobre rozwiazanie zamiast wycinac srodkowy i katy ? Czy się myle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Najarałem się na to: http://www.ebay.co.uk/itm/JAPSPEED-NISSAN-350Z-CAT-BACK-T304-STAINLESS-STEEL-EXHAUST-SYSTEM-K4-/160970341176?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item257a947b38 Podobają mi się te ślepe kiszki i rezonatory przy H-pipie. Bardzo fajnie to może gadać. Chyba sobie odpale takie coś po wakacjach Coś się zj** ał mój poprzedni post , chodzi mi o wydech turboworks ze sklepu np. mapet tuning ktoś coś wie o nim ? Jest dosyć tani i chyba to dosyc dobre rozwiazanie zamiast wycinac srodkowy i katy ? Czy się myle ? O tym turboworks to słyszałem tylko o downpipach - podobno plug&play. Mało tego jednak na youtubie - a, jak dla mnie popularność i internecie to dość dobry wyznacznik jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 ja mam japspeed.....wprawdzie bez rezonatorów ale powiem szczerze , że na dłuższą dorgę jest bardzo męczący....chyba, że sobie koreczki zapodasz do uszu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 ja mam japspeed.....wprawdzie bez rezonatorów ale powiem szczerze , że na dłuższą dorgę jest bardzo męczący....chyba, że sobie koreczki zapodasz do uszu... No chyba większość "sportów" tak ma W trase pewnie ciężko jechać. Ale masz na myśli męczący - irytujący? Czy męczący - głośny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Matber ma japspeed k1 jak dobrze pamiętam a on robi robotę a co do tego co planujesz to madmen w łodzi ma identyczny więc zapraszamy na odsłuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Matber ma japspeed k1 jak dobrze pamiętam a on robi robotę a co do tego co planujesz to madmen w łodzi ma identyczny więc zapraszamy na odsłuch O! Za trzy tygodnie będę jechał do żabojadów to musze podjechać. Masz jakiś kontakt do madmena? Tego K4 ma z katami czy bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Ma sportowe katy. Na pw odezwij się nick - madmen. Bo nr mam na telefonie co został w UK więc jak coś to za tydzień podam Ci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.